Zobacz na mapie
97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 17:25
Salon - samochody nowe
Podczas standardowej wizyty ...
... serwisowej w Salonie KIM w Gorzowie Wlkp., pracownik dokonujący serwisu znacznie zarysował zderzak w moim aucie. Niestety nikt oprócz mnie tym faktem specjalnie się nie przejął, co więcej uświadomiono mi, że takie rzeczy się zdarzają. Wobec powyższego poprosiłem o rozmowę z kierownikiem Salonu, który znalazł dla mnie czas dopiero po kilkunastu dniach. Jak się okazało „niepotrzebnie się denerwowałem” samochód został przyjęty do naprawy w terminie dogodnym dla Salonu, ja dostałem za „jedyne” 1 000 zł kaucji samochód zastępczy, zderzak po malowaniu „wygląda jak nowy” to nic, że malowany. Przy odbiorze auta usłyszałem, że wykonana usługa była bardzo kosztowna. Czyli, że co? Może to ja powinienem być wdzięczny i podziękować? Do autoryzowanego Salonu VW przyjechałem tylko wymienić olej, szkodę dostałem gratis!!! ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 19:59
Salon - samochody nowe
Kupiłam w tym ...
... salonie VW T-Roca z 2020 roku. Do momentu kupna samochodu wszystko przebiegało wzorowo, jako klient czułam się naprawdę szczerze zaopiekowana przez Pana Krzysztofa, co było dla mnie bardzo ważne, z racji że jest to mój pierwszy samochód. Niestety po 3 dniach od kupna auta pojawiła się kontrolka poziomu płynu chłodzącego. Po kontakcie z handlowcem i zapewnieniu mnie, że wszystko jest w porządku, płyn został przeze mnie dolany. Po kolejnych 3 dniach, sytuacja się powtórzyła i wtedy zaczęły się schody oraz unikanie odpowiedzialności, mimo sprzedaży auta z istniejącą wadą. Umówiono mnie na serwis w Gorzowie, a po moim zapytaniu o samochód zastępczy na czas naprawy, odmówiono mi takiej możliwości i poinformowano, że muszę dojechać ze Szczecina wraz z drugim samochodem(!). Dodatkowo moje obawy wzbudził fakt jazdy z prawdopodobnie wyciekającym płynem chłodniczym przez ponad 100 kilometrów, ale dowiedziałam się, że najwyżej stanę w trakcie trasy i sobie go DOLEJĘ(!). Z racji że obawiałam się o utratę gwarancji w przypadku spowodowania poważniejszej awarii, poprosiłam o potwierdzenie tych słów mailowo i nagle sytuacja całkowicie się zmieniła-zabroniono mi jazdy i zalecono zholować auto korzystając z VW Assistance do serwisu VW w Szczecinie (W domyśle: Proszę sobie radzić, to już nie nasza sprawa). Auto po półtoramiesięcznej batalii zostało naprawione na szczęście w ramach gwarancji w szczecińskim serwisie (przyczyną problemu była awaria kolektora). Auto, które zakupiłam powinno być wolne od wad ukrytych, a jeśli już zdarzyło się inaczej, sprzedawca powinien był ponieść za to pełną odpowiedzialność. Jako klientka zostałam całkowicie zlekceważona i nigdy nie spotkałam się z takim podejściem. Sytuacja jednym słowem była przykra. Nikomu nie polecę zakupu auta w tym miejscu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 09:11
Salon - samochody nowe
Do momentu wyjazdu ...
... z salonu doświadczenia są wręcz wzorowe. Później to po równi pochyłej w dół. O ile kontakt posprzedażowy powiązany z działem sprzedaży jeszcze istnieje, o tyle cała reszta jest nieprzyjemna. Gdy nie ma kół zimowych na które wpłaciłem zadatek to nagle zamienia się on w zaliczkę. Gdy potrzeba wydruku gwarancji mobilności to serwis milczy. Mam nadzieję że z autem nic się nie wydarzy bo boję się jechać i coś robić na gwarancji. Przyznaje że kontakt z innym dealerem w Szczecinie nie jest lepszy. Więc to prawdopodobnie przypadłość marki. O ile auto fajne to prawdopodobnie ostatni raz kupiłem VW. Będę szukał marki z lepsza obsługa klienta na każdym etapie. Sama średnia ocen jest myląca jeżeli chodzi o całoksztalt. Gdy się odbiera auto dostaje się dodatkowe prezenty za wystawienie oceny co słusznie wiele osób motywuje. Gdybym miał ocenić samą sprzedaż do momentu odbioru również dałbym piątkę tak jak dałem na początku. Proszę poczytać sobie opinie na temat Volkswagen Group Polska w Poznaniu, które bardziej oddają poziom marki.
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 23:24
Salon - samochody nowe
Bardzo zdecydowanie odradzam ...
... wizyte ,nigdy wiecej.w.tym miejscu chyba nie chca sprzedac auta.chcialem obejrzec auto bez zadnej jazdy,usiasc tylko w srodku,pani zza lady mowi ze sie nie da!jest egzemplarz na zewnatrz ale zamkniety i ona nie otworzy,bardzo sie zdziwilem i poprosilem jeszcze raz,to ona ze moze jak poczekam,cos tam..slabo.potem chcialem sie dowiedziec jaki jest cennik danego modelu,to moze handlowiec mi powie ale zajety...poczekalem ,bardzo niesympatyczny czlowiek mowi ze on nic nie powie,ja prosze o jakies zestawienia cen,moze by wydrukowal,on ze moge sobie zobaczyc w internecie...rece opadaja.wiec pytam moze jak nie ceny to jakies szczegoly dotyczace upustow dla grup zawodowych,pan handlowiec na to ze nic mi nie powie,nic nie wydrukuje,bo mam sobie sam zobaczyc w internecie...wtedy przypomnialem sobie ze kilka lat wczesniej z nim tez rozmawialem i nie chcialem tam juz wracac po kontacie z nim,ale o tym zapomniale i wlasnie sobie przypomnialem dlaczego.jesli kupno vw to na pewno nie tam!
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 14:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 10:56
Salon - samochody nowe
21.11.2024 Panie Właścicielu ...
... KIM sp. z o.o. prowadząc działalność gospodarczą na dobrą opinię trzeba sobie zasłużyć poprzez swoje postępowanie, a nie lekceważenie klientów i wymuszanie na nich usuwania negatywnych opinii 9.09.2024 Odpowiedź pana właściciela to mijanie się z prawdą/kłamstwa ( do wyboru). Jestem zaskoczony, że dyskutujemy na forum, a nie osobiście. Nie przysporzy to Wam z pewnością nowych klientów. Auto zostało wyprodukowane zgodnie z Waszą specyfikacją , nie moją. Na zamówieniu jest informacja w pozycji multimedia, że będzie możliwość korzystania z we Connect i VW Connect Plus. Nie ma informacji o tym, że będą zablokowane niektóre funkcje. Dodatkowo mam wykupiony pakiet Comfort który kosztował 3 340,00 zł ( cokolwiek to znaczy, nie jest wymienione). Konfigurując nowy samochód pod pojęciem Comfort jest to m.in. App Connect, podgrzewane siedzenia, aktywny system ochrony pasażerów. Nie działa APP Connect. Propozycja odkupienia samochodu po obniżeniu jego ceny o 20% po dwóch miesiącach od zakupu nie może być traktowana poważnie. Dlaczego mam płacić 10 000,00 za Wasz błąd? Powtarzam po raz kolejny, że trzykrotnie prosiłem zamawiając samochód o nawigację, przy odbiorze zapewniano, że nawigacja jest. Na powyższe posiadam dowody oraz świadków. 7.09.2024 Polecam, jeśli szukacie problemów. Najlepiej świadczy o traktowaniu klientów natychmiastowa odpowiedź na pochwały, a brak reakcji w innych sprawach. Ewidentna wina dealera podczas zamawiania samochodu, który okazał się niezgodny z zamówieniem. Sprawa nadal niezałatwiona, pomimo upływu 3,5 miesięcy. Trudno sobie wyobrazić w dzisiejszych czasach taki sposób funkcjonowania sprzedawcy. 1.08.2024 Na początku lutego 2024 zamówiłem VW T-Crossa u p. Przemka. trzykrotnie powtarzałem, że zależy mi na nawigacji. Odbierając samochód w maju stwierdziłem brak nawigacji, ale zapewniano mnie w salonie, że nawigacja jest tylko system musi się skonfigurować i potrzebny jest czas. Zapraszano mnie do salonu jeśli nie uda mi się uruchomić nawigacji. W związku z powyższym kolejnego dnia wróciłem do salonu, ale p. Przemek był bardzo zaskoczony tą sytuacją i stwierdził, że nie wie co jest przyczyną braku nawigacji. W tym samym dniu poinformowałem pisemnie KIM o tej wadzie. Po dwóch tygodniach otrzymałem odpowiedź od p. Macieja Roszaka, że pracują nad tym. Minęły 3 miesiące, a ja nadal jeżdżę ze smartfonem na szybie i odbijam się jak od ściany w kontaktach z KIM. Panu Przemkowi jest przykro, przeprasza, potwierdza moje zamówienie, ale jego kompetencje się skończyły i nie ma wsparcia swoich przełożonych. Przez firmę KIM jestem traktowany jak klient szatni ,, Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi". Brak woli załatwienia błahej sprawy, lekceważenie klienta i traktowanie go jak intruza.
Użytkownik sieci
27 września 2024 11:14
Salon - samochody nowe
Updated Review: Old ...
... review was 5 stars, downgraded to 1, I would do 0 if I could. VW service team did not bother to get back to me as promissed after getting my computer data. They were to let me know if they would work on my car or not. I guess my car was too old for them to work on. Either way I expected a call with a decission, but got nothing. Old review: They fixed what others could not. As always expensive but problem resolved without surprises.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 23:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam Kim ...
... Gorzów zaliczkowalem auto w październiku ubiegłego roku do dzisiaj nie dostałem zwrotu zaliczki mimo pisząc pismo i odwiedzając osobiście Kim Gorzów obsługa zapewniajaca mnie że będą się kontaktowac nie ma kontaktu ani pieniędzy NIE POLECAM KIM GORZOW panie Krzysztofie tak lubiany przez klientów czekam cierpliwie na kontakt z pana strony obsługa Kim zapewniała mnie
Użytkownik sieci
6 marca 2024 05:12
Salon - samochody nowe
Sytuacja wyjaśniona w ...
... Volkswagen Porsche Krańcowa, Poznań. Wystarczyło wymienić pasek osprzętu a nie rozrząd! Dodatkowo uszkodzili Państwo osłonę rozrządu. Czy próba naciągnięcia klienta na 6 tyś to Państwa standardy? Oczywiście profesjonalne podejście w Poznaniu uchroniło nas przed oszustwem w Gorzowie. Nie polecam. Do wszystkich klientów, nie ma czegoś takiego jak gwarancja na wszystko. Przeczytajcie dokładnie umowy, bo gwarancji na rozrząd nie macie ale za to w Gorzowie wymienią Wam " Dobry rozrząd" za 6 koła a nie pasek za stówkę 🤦. Zaznaczam, że auto ma rok i przebieg 120 tys km i ciągle na gwarancji. Jedyny plus i to duży dla Pana Mariusza za podejście do klienta, w przeciwieństwie do Pana Pawła.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 16:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... do usuwania szkody, a zwłaszcza Pana Tomasza. Serwis w drodze zadośćuczynienia za zmarnowany czas, nerwy oraz narażenie klienta na dodatkowe koszty, przymus ściągnięcie mechanika w celu odwodnienia zaniedbań w celu wykonania usługi w sposób należyty , uprzejmie przeprasza i oferuje darmowe mycie i ozonowanie auta.
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 20:18
Salon - samochody nowe
Zostalem oszukany przez ...
... salon. Kupilem samochod poprzez ogloszenie w serwisie otomoto, niestety okazalo sie, ze ktos minal sie z prawda co do wersji silnika (hybryda plugin). Niekompetentny sprzedawca (KCh) byl zupelnie niezorientowany co sprzedaje, ciezko miec do niego pretensje, sam przyznal, ze pracuje tam za kare, jednak salon umyl rece, prokurator tez (dziwnie uznal, ze to nie przestepstwo oszukiwac sprzedajac towar niezgodny z opisem). W dokumentach sprytnie zawarto tylko moc silnika spalinowego, to ze sa dwie rozne jednostki elektryczne nie ma znaczenia. Roznica w mocy ok 40KM, w cenie 30tys zl. Serdecznie odradzam i zalecam ostroznosc
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Samochód trafił do ...
... serwisu, ponieważ gasł podczas jazdy. Pan Paweł G. poinformował mnie, że według niego paliwo było złej jakości. Jeżeli faktycznie paliwo byłoby złe jakości to nie wykonał poprawnie pracy która do niego należała. Powinien usunąć paliwo ze zbiornika, wezwać właściciela pojazdu i przede wszystkim wymienić filtr paliwa, wyczyścić cały układ paliwowy. W tym momencie oddałbym paliwo do analizy. Według mnie Pan Paweł nie ma podstaw do stawiania tezy, iż problem był spowodowany złą jakością paliwa. Zastanawia mnie fakt ponoć złej jakości paliwa, gdzie 5 moich pozostałych pojazdów które były tankowane tym samym paliwem, z tego samego atestowanego zbiornika oraz dostawy nie było z nimi żadnych problemów. Samochód został wydany bez opróżnienia zbiornika z ponoć złej jakości paliwem w środku - czy tak to powinno wyglądać? Uważam, że praca została wykonana niefachowo, nie zachowują podstaw sztuki. Temat dla mnie zatrważający: telefon, który otrzymałem od Pana Pawła z informacją, że auto jest już na chodzie, ale przy usterce było bardzo dużo pracy z podkreśleniem na bardzo dużo.... i niestety nie podlega to gwarancji. Po telefonie, przyjechałem do serwisu i udało mi się porozmawiać z mechanikiem, który był na jeździe próbnej. Gdy zapytałem go co zrobili, usłyszałem " tajemnica zawodowa, prawie nic". Gdy powiedziałem o tym Panu Pawłowi sam ze sobą przeprowadził negocjacje dotyczące długości pracy przy awarii z 5 h do 2 h i dał mi jeszcze nie 10% a 15% rabatu na usługę- zaznaczę, że o to nie prosiłem, nie wnosiłem uwag co do ceny. Podsumowując jak dla mnie krętactwo, matactwo. Nie polecam! Jestem pewien że nie pozostawicie tej opinii bez żałosnej odpowiedzi. Mam prośbę niech Pan Paweł jej nie pisze... wystarczy kręcenia i kłamstw pozdrawiam.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 09:37
Salon - samochody nowe
Byłam autem na ...
... przeglądzie przedzakupowym. Pan pięknie opowiedział, że wszystko z autem jest w porządku, nie było żadnych uszkodzeń. Szkoda, że Panowie "mechanicy" nie zauważyli dziury w osłonie pod silnikiem ok 1 m, która ewidentnie była robiona przez kogoś (była przyczepiona na opaski zaciskowe). Do tego połamany pas przedni i inne tego typu usterki!!! A za taką prezycyjną usługę zapłaciłam ponad 800 zł!!!!!!!!!! Dla mnie to czyste złodziejstwo!!!!!! Edit: Twierdzicie, że nie była uszkodzona osłona a my nic w aucie nie robiliśmy od zakupu auta a widać, że była robiona, bo jest zaczepiona na opaski zaciskowe. A żeby stwierdzić uszkodzenie pasa przedniego nie trzeba było ściągać zderzaka, wystarczyło podnieść auto na podnośniku. Zdania nie zmienię na temat waszej usługi! Oszukaliscie nas!
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 15:39
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalna firma. Nie ...
... polecam. Nie życzę nikomu kontaktu z tymi "doradcami" u nich.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 19:11
Salon - samochody nowe
Bardzo szybka i ...
... miła obsługa. Oferta dobrana do moich potrzeb. Zakup się udał :) Niestety, jestem zmuszona zmienić powyższą opinię, którą wstawiłam bezpośrednio po zakupie. Po kilku miesiącach użytkowania auta okazało się, że mimo zapewnień sprzedawcy, w samochodzie nie zostało sprawdzone i wymienione absolutnie nic - nawet świece i olej! Lusterka nie są podgrzewane, choć musiałam za nie zapłacić więcej niż było określone na początku. Poza tym auto, które miało być "wyszykowane", nie było wcale wysprzątane po poprzednim właścicielu. Czuję się oszukana przez sprzedawcę i jestem zniesmaczona jego kłamstwem.
Użytkownik sieci
16 października 2023 14:35
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o serwis nie polecam!!!
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 14:23
Salon - samochody nowe
Rok temu kupilismy ...
... tam samochód. Po roku gwarancji nagle się ukazuje, że... Wiele części jest do wymiany. Państwo z KIMa zarzekali się, że samochód jest całkowicie sprawny. Niestety nie mogę polecić.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 11:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 20:05
Salon - samochody nowe
To jakiś żart, ...
... nigdy więcej nie zostawię tam auta do naprawy. Próbując się dowiedzieć telefonicznie kiedy będzie auto do odbioru bo umówiony termin przeleciał zawsze słyszałam ze pracownik oddzwoni tylko szkoda ze tego nie robił. NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
19 czerwca 2023 16:44
Salon - samochody nowe
Very bad customers ...
... service after having car fixed at this location. They fixed what was broken at that given moment but give back car without a two screws in the wheels what in results was very dangerous and not safe to drive. One wheel was so loos after driving some time that weird sound while driving was coming out. Went to check that out and mechanic told me that I was lucky that the wheel hasn’t fell off yet. Scary and not safe!!! Long story in short - they fixed one thing but broke another. When asked about the problem the person in charge I was literally brushed off, what give me the feeling that they do not care about the safety of their customers. We have a minivan, we drive and travel a lot with whole family and care about safety of our car. I can admit that I’m not satisfied with them and their service. Lack of professionalism on their side. I do not recommend them in the future!!