Zobacz na mapie
97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 15:07
Salon - samochody nowe
Błyskawicznie temat załatwiony
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 12:00
Salon - samochody nowe
Super obsługa, szybko i sprawnie. Polecam Pana Przemka.
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 11:18
Salon - samochody nowe
Najlepszy opiekun Pan Przemek
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 10:56
Salon - samochody nowe
21.11.2024 Panie Właścicielu ...
... KIM sp. z o.o. prowadząc działalność gospodarczą na dobrą opinię trzeba sobie zasłużyć poprzez swoje postępowanie, a nie lekceważenie klientów i wymuszanie na nich usuwania negatywnych opinii 9.09.2024 Odpowiedź pana właściciela to mijanie się z prawdą/kłamstwa ( do wyboru). Jestem zaskoczony, że dyskutujemy na forum, a nie osobiście. Nie przysporzy to Wam z pewnością nowych klientów. Auto zostało wyprodukowane zgodnie z Waszą specyfikacją , nie moją. Na zamówieniu jest informacja w pozycji multimedia, że będzie możliwość korzystania z we Connect i VW Connect Plus. Nie ma informacji o tym, że będą zablokowane niektóre funkcje. Dodatkowo mam wykupiony pakiet Comfort który kosztował 3 340,00 zł ( cokolwiek to znaczy, nie jest wymienione). Konfigurując nowy samochód pod pojęciem Comfort jest to m.in. App Connect, podgrzewane siedzenia, aktywny system ochrony pasażerów. Nie działa APP Connect. Propozycja odkupienia samochodu po obniżeniu jego ceny o 20% po dwóch miesiącach od zakupu nie może być traktowana poważnie. Dlaczego mam płacić 10 000,00 za Wasz błąd? Powtarzam po raz kolejny, że trzykrotnie prosiłem zamawiając samochód o nawigację, przy odbiorze zapewniano, że nawigacja jest. Na powyższe posiadam dowody oraz świadków. 7.09.2024 Polecam, jeśli szukacie problemów. Najlepiej świadczy o traktowaniu klientów natychmiastowa odpowiedź na pochwały, a brak reakcji w innych sprawach. Ewidentna wina dealera podczas zamawiania samochodu, który okazał się niezgodny z zamówieniem. Sprawa nadal niezałatwiona, pomimo upływu 3,5 miesięcy. Trudno sobie wyobrazić w dzisiejszych czasach taki sposób funkcjonowania sprzedawcy. 1.08.2024 Na początku lutego 2024 zamówiłem VW T-Crossa u p. Przemka. trzykrotnie powtarzałem, że zależy mi na nawigacji. Odbierając samochód w maju stwierdziłem brak nawigacji, ale zapewniano mnie w salonie, że nawigacja jest tylko system musi się skonfigurować i potrzebny jest czas. Zapraszano mnie do salonu jeśli nie uda mi się uruchomić nawigacji. W związku z powyższym kolejnego dnia wróciłem do salonu, ale p. Przemek był bardzo zaskoczony tą sytuacją i stwierdził, że nie wie co jest przyczyną braku nawigacji. W tym samym dniu poinformowałem pisemnie KIM o tej wadzie. Po dwóch tygodniach otrzymałem odpowiedź od p. Macieja Roszaka, że pracują nad tym. Minęły 3 miesiące, a ja nadal jeżdżę ze smartfonem na szybie i odbijam się jak od ściany w kontaktach z KIM. Panu Przemkowi jest przykro, przeprasza, potwierdza moje zamówienie, ale jego kompetencje się skończyły i nie ma wsparcia swoich przełożonych. Przez firmę KIM jestem traktowany jak klient szatni ,, Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi". Brak woli załatwienia błahej sprawy, lekceważenie klienta i traktowanie go jak intruza.
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 09:51
Salon - samochody nowe
Bardzo milo i profesjonalnie
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 09:38
Salon - samochody nowe
Szybkie, sprawne wydanie ...
... auta. Bardzo pomona obsługa, wszystko wyjaśniają i pokazują, ogromną cierpliwość dla starszych klientów, SUPER POLECAM !!!
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 15:54
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. Mega konkret. Polecam
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 12:31
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, pełna opieka
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 14:58
Salon - samochody nowe
Polecam firmę KIM ...
... Gorzów w której zakupiliśmy nasze drugie auto.Miła obsługa, wyczerpujące odpowiedzi na pytania Pana Bartka Harlejczyka
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 10:01
Salon - samochody nowe
To nasze trzecie ...
... auto kupione w tym Salonie. Dziękujemy za profesjonalną obsługę i zawsze miłe podejście do klienta przez Pana Przemka.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Wszystko super,obsługa p.krzysztof chwirota profesjonalna.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 10:13
Salon - samochody nowe
Szybko sprawinie
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 10:02
Salon - samochody nowe
Bardzo miła profesjonalna ...
... obsługa przy wydaniu, wytłumaczone wszystko na 5! Polecam !
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 09:16
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesionalna obsługa, polecamy
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 17:26
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa od ...
... początku do końca! Pracownicy salonu byli profesjonalni, pomocni i cierpliwie odpowiadali na wszystkie moje pytania. Proces zakupu samochodu przebiegł sprawnie i bez problemów. Czułem się jak priorytetowy klient. Samochód był idealnie przygotowany do odbioru, a ja jestem bardzo zadowolony z wyboru. Zdecydowanie polecam ten salon każdemu, kto szuka rzetelnej obsługi i fachowego doradztwa!
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 15:34
Salon - samochody nowe
Polecam salon Wolkvagen ...
... grupa KIM GORZÓW WIELKOPOLSKI. SUPER SPRAWNA OBSŁUGA.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 14:13
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna obsługa. Bardzo polecam
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 14:01
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona, polecam bardzo
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 12:43
Salon - samochody nowe
Jesteśmy bardzo zadowoleni ...
... z obsługi Pani Nikoli przy wydaniu samochodu, wszystko bardzo dokładnie opowiedziane .
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 11:57
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa polecam Pana Przemka