84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2019 22:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 19:48
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... działu części raczej nie możliwe. Olewka to ich motto.
Użytkownik sieci
22 marca 2019 14:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 marca 2019 14:13
Salon - samochody nowe
Po obejrzeniu aut ...
... używanych z kolegą (byłym lakiernikiem) okazuje się że wystarczy fachowe oko by stwierdzić że te idealne auta wcale nie są takie doskonałe (od sprzedawcy tego nie usłyszymy). W sumie równie dobrze mogę kupować samochód z komisu lub od osoby prywatnej za niższą cenę. Jaki sens ma kupowanie auta w salonie skoro nie mamy pewności co do jego historii.
Użytkownik sieci
10 marca 2019 13:51
Salon - samochody nowe
Kupiłem od nich ...
... audi a6 3 letnie z programu audi select plus, totalna porażka wróciłem do domu zaniepokoiła mnie dziwna głośna praca silnika okazało się że wałki rozrządu są wytarte chciałem zwrócić auto nie po to dawalem ponad 100tys zl za auto żeby robić silnik kupiłem auto z salonu audi zeby właśnie takich niespodzianek uniknąć a okazało się że ich program select plus i sprawdzanie ponad 200 punktów kontrolnych to mit. Dlatego jak ktoś będzie zamierzał kupić od nich auto sprawdzic od góry do dołu!!! Nie sugerować sie tym że to jest salon tak jak ja:) . Wracając do mojej sytuacji dostałem pismo od nich od ich prawnika w sumie że wałki rozrządu jest to rzecz eksploatacyjna co jest to wielka brednia!! Oni auto wydali sprawne a wałki wytarly się już po sprzedaży (smiech) czyli po przejechaniu 150 km nie myślałem ze będą takie problemy myślę ze z komisem prędzej bym sie dogadał. Wracając do sprawy w piśmie napisali że w ramach gestu handlowego wymienia walki rozrzadu za darmo zgodziłem się na to w ostateczności bo wiedziałem że auta nie przyjmą. Wymienili wałki rozrządu przy odbiorze pytam ich sie czy olej wymienili naturalną rzeczą jest ze przy takiej robocie wymienia sie olej bo przecież opiłki z wytartych walkow są w oleju a oni mi odpowiadaja że oleju nie wymienili . Olej wymieniłem sam auto co jakiś czas przy odpaleniu grzechotalo znowu oddałem do serwisu oni oczywiście nic nie słyszeli nic nie widzieli. Auto odebralem od nich i okazało sie u innego mechanika że rozrzad jest juz do wymiany . Także uważać na nich i omijać szerokim łukiem. Nie tak sie traktuje klientów...
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 15:09
Salon - samochody nowe
Radzę omijać ten ...
... serwis szerokim łukiem - miesiąc czasu wymieniali mi rozrząd (a miało im to zająć 1 dzień). Po wymianie rozrządu i przejechaniu 60 km z silnika wyleciał olej, samochód wrócił do nich na lawecie. System Start Stop przestał działać. Umyli komorę silnika i silnik i powiedzieli że musiałem wjechać w plamę oleju na autostradzie (!!!), upierali się że samochód jest sprawny i mam go zabrać. 2 godziny później samochód znowu wrócił do nich na lawecie ponieważ raz jeszcze wyleciał olej z silnika. W sumie naprawiali silnik przez miesiąc, po miesiącu oddali mi samochód z urwanym korkiem wlewu paliwa, z wyjeżdżonym paliwem do zera!, zużyli cały płyn do spryskiwaczy i jakby tego było mało w środku rozlali kawę, którą wycierali chusteczkami które też zostawili w samochodzie a cały kokpit był brudny w smarze. Szef serwisu prosił mnie abym tego nie zgłaszał bo wyrzucą do z pracy, ale na jego szczęście szefostwo tej firmy totalnie mnie zignorowało. Mam wrażenie, że mój samochód był używany prywatnie przez pracownika serwisu. Jakby tego było mało po tej naprawie rozrządu zaczęła szarpać skrzynia biegów multritronic, usłyszałem od szefa serwisu że tak musi być bo teraz skrzynia biegów musi się "przyzwyczaić" do nowego rozrządu....lepszej rekomendacji dla tego serwisu sami sobie nie mogli wystawić.
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 14:54
Salon - samochody nowe
Salon nie godny ...
... zaufania, milo aż do czasu zakupu, a w momencie dalszych problemów mają cię w dup... . Miałem problemy z korozją/pęcherzami w VW up! zakupiony 2012r, zauważyłem je na przeglądzie gdy auto praktycznie skończyło 5lat (2017r) i od razu zgłosiłem serwisantowi. Wada/pęcherze znajdowały się tuż przy wlewie paliwa, powierzchnia nie była uszkodzona ani nigdy nie naprawiana co też potwierdzili w serwisie, poprosili o przyjazd jak będzie gwarant (pan z demencją). Przyjechałem tak jak chcieli, podszedł do auta gwarant i od razu powiedział że to nie obejmuje gwarancja, zapytałem jaka czy na perforacje czy na lakier ? nie obejmuje i koniec. Długo drążyłem temat a on nawet nie zdjął elementu (wlewu paliwa) czyli nie przeprowadził diagnozy od razu stwierdził że nie. Poprosiłem aby na piśmie się określił, powiedział że nie bo ustnie to zgłaszałem i taką też dostałem odpowiedź. Kilka dni minęło i rozmawiałem z kierownikiem w salonie który zapewnił że dostanę taką odpowiedź, zapytałem też jak gwarant mógł określić co to jest dokładnie bez zdjęcia powłoki lakieru, usłyszałem że jest to nie możliwe (lakier w żaden sposób nie był uszkodzony). Następnie okazało się że gwarant nie napisze mi co to jest bo nie wie, rzucił krótko może utlenienie?! Długo męczyłem się z nimi i do dzisiaj nic nie wywalczyłem i dlatego mogę wprost powiedzieć oszuści. Chciałem od razu poradzić innym, że jak jest jakiś problem z Salonem/gwarantem i nie ma reakcji w ciągu od 30-60dni to lepiej wydać na prywatnego rzeczoznawcę parę złotych niż polegać na uczciwości SALONU VW KROTOSKI CICHY. P.S zapoznałem się z wypowiedziami/wpisami posiadającymi 5 gwiazdek, są to wpisy pracowników stwierdzam to po sposobie zapisu, zacząłem się zastanawiać czy jest jakiś klient, który jest wstanie zapamiętać z imienia i nazwiska pracownika salonu a co dopiero dwóch. Ocena tak wysoka jest oszukaną oceną, proszę GOOGLE o przyjrzenie się tym opinią.
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 11:11
Salon - samochody nowe
Zawiozłem audi na ...
... lawecie licząc na profesionalizm gdyż mój mechanik nie mógł sobie poradzić i zdiagnozować usterkę . Natomiast ze strony serwisu było jeszcze gożej dość że nic przez 1.5 godziny nie znaleźli to poprosiłem o przerwanie diagnostyki w obawie że koszty 541 zł , które w tym momencie musiałem już zapłacić za nic to mnie przeraziło Auto zawiozłem do prywatnego mechanika do Warszawy i on zupełnie w innym miejscu wykrył wadę niż serwis , wadę usuną za koszt 200 zł Jak powiedziałem mechanikowi ile kosztuje godzina w serwisie to się za głowę złapał i powiedział jeżeli on by nie wykrył usterki to by nic nie wzioł . Ja więcej nie zamierzam za nic płacić .
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 15:36
Salon - samochody nowe
Przyjechałem po olej ...
... do skrzyni biegów ok 18.00 , miła Pani pokierowała mnie do obsługi serwisowej . Po 40 min oczekiwania w kolejce sprzedawca zainteresował się "za czym kolejka ta stoi" i poinformował że kasa jest czynna do 18 . Więc szkoda czasu, zostalo Allegro bo mam do Was spory kawałek.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 16:10
Salon - samochody nowe
Podczas wymiany opon ...
... na zimowe skradziono zaślepka zapalniczki z tylu dlatego polecam dokładnie sprawdzać auto zastanawiam się co jeszcze mogło zginąć brak mi slow AUTO SPRAWDZAŁAM WIELOKROTNIE OCZYWIŚCIE ZANIM NAPISAŁAM OPINIE
Użytkownik sieci
22 grudnia 2018 17:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 11:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2018 17:58
Salon - samochody nowe
Generalnie zakup ok ...
... mimo iż auto miało pewne wady i usterki który nie były naprawione przy pozyskaniu go dla salonu gdzie później ja auto kupiłem, dostałem zamiast nowych używane zimowe opony gratis aczkolwiek w momencie wymiany okazało się że zamiast kompletu 4 opontych samych dostałem 2 pary różnych opon, pozostawia to pewien niesmak. Seguruje przy zakupie auta wszystko sprawdzić dokładnie na miejscu niż sugerować się że kupuję się auto w salonie Krotoski Cichy, nie wspominając że na koło zapasowe wraz z zestawy do wymiany jej czekałem 2 tygodnie po zakupie...
Użytkownik sieci
16 listopada 2018 00:46
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta ...
... serwisowego . Umówiona wizyta na wymianę opon czynność nie wydaje się skomplikowana - zlecenie serwisowe przewiduje czas realizacji 1.5 h (długo ale w ASO to niby standard ) po upływie 2h nikt się nie interesuje zero informacji ( a jestem jednym z dwóch klientów serwisu ) . Dopiero po trzech godzinach pojawia się Pan z informacją że samochód jest gotowy do odbioru ... Sugeruję wybrać inny serwis autoryzowany VW .
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 18:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2018 19:42
Salon - samochody nowe
Serwis porażka. Zupełnie ...
... inne ustalenia przez telefon a na miejscu kwota 2x większa. Lekceważące podejście do klienta, konsultanci czują się lepszą kastą. Koszula i marynarka nie ze wszystkich robią człowieka.
Użytkownik sieci
23 października 2018 14:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2018 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2018 21:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2018 07:39
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis wśród ...
... audi i vw a byłem z wielu przez 16 lat. Takich naciągaczy to jeszcze nie widziałem. Kilka razy liczą tę samą czynność. Gdyby nie czujne oko klienta to rachunek byłby 30% droższy. Nigdy więcej i nie polecam. Z całej Polsce są kolejki do serwisu a u nich nie ma, bo już nie mają klientów.