84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lipca 2018 13:12
Salon - samochody nowe
Serwis Masakra!!!
Użytkownik sieci
1 lipca 2018 12:54
Salon - samochody nowe
Obsługa tragiczna zero zainteresowania
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 13:53
Salon - samochody nowe
Salon ładny auta ...
... są można się przymierzyć i sprawdzić które przypadnie do gustu.Pani na recepcji miła uśmiechnięta i pyta czy można udzielić informacji i skieruje do właściwego działu lub do sprzedawcy. Za to serwis mniej niż niedostatecznie Może to tylko osoba z którą rozmawiałem a inni ok Ale owa Pani nie posiadała żadnej wiedzy specjalistycznej ciągle musiała konsultować się z innymi pracownikami lub konsultantami,czy to osobiście czy w trakcie rozmowy telefonicznej Odsyłała mnie do innych działów chyba w nadziei że tam mi udziela informacji A ja jak bumerang wracałem spowrotem do tej samej pani bo pytania nie dotyczyły wybranych zagadnień z działów do których byłem odsyłany Więc poprostu śmiech na sali. Jeśli już po informacje to dużo lepiej i więcej można dowiedzieć się w łodzi na ul Pabianickiej w VW
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2018 13:50
Salon - samochody nowe
Parafrazując angielskie powiedzenie: ...
... "Boże chroń ... przed serwisem VW Krotoski Cichy Łódź". Niedługo po zakupie auta zgłosiłem dwa tematy do sprawdzenia/reklamacji. Postępowanie dotyczące jednego z tematów ciągnęło się kilkanaście tygodni. Kontakt telefoniczny - 70% połączeń w ogóle nie podnoszą słuchawki. Problem zakwalifikowano jako naprawę reklamacyjną, auto musiało na krótki okres zostać w serwisie, więc poprosiłem o zastępcze (jestem z poza Łodzi). Obsługa wyraziła zgodę ale o dziwo ODPłATNIE. ( oczywiście tylko dla mnie w promocyjnej cenie/dobę). Na początku argumentowali nakazem z "góry" (czytaj VW Polska). Oczywiście skontaktowałem sie poprzez infolinie, a tam konsultant poinformował że pobór opłat za auto zastępcze to kwesta uzgodnień bezpośrednio z dealerem! Kolejna tłumaczenia mówiły że auto nie jest na tyle niesprawne i co innego gdyby to była poważniejsza usterka ... . Napisałem więc maila do Kierownika serwisu. Po kilku dniach bez odpowiedzi zadzwoniłem do niego. Oczywiście z wiadomością się zapoznał natomiast żeby w jakikolwiek sposób się odnieść - to już zbyt duże oczekiwania. Po rozmowie telefonicznej z P. Kierownikiem stwierdziłem że sam odpuszczam tego zastępczka, ponieważ nie dość że o wszystko musisz sie pinować i upominać to jeszcze płacić... . Drugi temat dotyczył układu jezdnego. Tutaj finalnie skończyło się opłatą za sprawdzenie geometrii. Sam mam do siebie pretensje że się na nią zgodziłem, ale człowiek niestety nie raz popełnia błędy. Podsumowując : kontakt z serwisem kosztował mnie paręset zł ( w tym organizacja transportu do/z Łodzi), sporo nerwów i finalnie temat reklamacji dot. lakieru nierozwiązany, ponieważ usterka pojawiła się na nowo. A przecież kupujemy nowe auto by omijać niespodzianki w sprowadzanych używkach, a gdy ewentualnie coś się przydarzy- by rozwiązać sprawę profesjonalnie i fachowo w serwisie. Mam nadzieję ze nigdy nie będę musiał zawitać ponownie do tego dealera. Tomasz Trudziński PS. Ta jedna gwiazdka głównie za proces samego zakupu auta, który przebiegł sprawnie i szybko.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2018 12:04
Salon - samochody nowe
Tragedia dzwoniłem mówię ...
... jak mam problem a oni się beszczelnie rozlanczaja może jak bym miał auto za. 50 tys to by się nie rozlaczyli ale ze mam za 4 tys to można olać klienta
Użytkownik sieci
18 stycznia 2018 00:35
Salon - samochody nowe
Serwis jest katastrofalny! ...
... Niesłowni, czas naprawy bardzo długi! Nie ma osoby odpowiedzialnej, każdy mówi co innego! Bałagan organizacyjny!
Użytkownik sieci
24 grudnia 2017 16:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 grudnia 2017 17:23
Salon - samochody nowe
Serwis to jakieś nieporozumienie.
Użytkownik sieci
3 listopada 2017 09:02
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... Państwa jest nie możliwe. Po co Wam telefony?
Użytkownik sieci
7 września 2017 09:29
Salon - samochody nowe
NAPISAŁEM @ NIE ...
... RACZYLI ODPISAĆ, DZIĘKUJE KROTOSKI CICHY. 👌🏾 nie polecam, serwis tragedia, z obsługą ciężko się dogadać, a kierownik serwisu powinien się leczyć ponieważ jest jakieś niepoważny. Generalnie rzecz ujmując omijajcie ten pseudo serwis z daleka lub liczcie się z tym że po wizycie na serwisie olejowy wasze auto jeszcze miesiąc będzie jeździło na lawecie.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2017 00:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2017 12:48
Salon - samochody nowe
Szukałem części do ...
... swojego auta.. "paanie do takiego starego to już dawno nie ma części"
Użytkownik sieci
22 czerwca 2017 18:30
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... bardzo słaba obsługa, wymieniam olej i filtry w tym garażu i nie zresetowano serwisu mil, nie mam teraz ostrzeżenia z informacją o konieczności serwisowania, ponieważ u tego głównego dealera audi nie zresetowało mil serwisu. (Wersja oryginalna) very poor service , i change oil and filters in this garage and no reset of miles servise was done , now i have all time warning saying service due , just becouse in this main dealer audi did not reset the service miles .
Użytkownik sieci
15 maja 2017 15:29
Salon - samochody nowe
Tragedia !
Użytkownik sieci
10 maja 2017 09:28
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem się do ...
... warsztatu na Przybyszewskiego blach- lakier krotowski - cichy z oc sprawcy na pierwszej wizycie terminu ze około dwóch tygodni minęły dwa miesiące i totalna cisza zero kontaktu ze strony prowadzącego sprawę pan Łukasz Wasilewski totalny brak profesjonalizmu i po dwóch miesiącach ciszy kiedy sam w końcu się skontaktowalem powiedziano mi jak mi nie pasuje mogę zmienić warsztat !!!! Nie polecam !!!!!!
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2017 16:38
Salon - samochody nowe
Piec dni próbowałem ...
... się dodzwonić do działu części zamiennych, nawet zostawiłem swój numer po przekierowanie połączenia pod inny wewnętrzny i nikt nie był łaskaw oddzwonić. Pogratulować takiej super obsługi.
Użytkownik sieci
21 marca 2017 22:09
Salon - samochody nowe
Blacharnia to porażka, ...
... zgłoszenie szkody to droga przez mękę żeby się z kimkolwiek umówić, boje się co z sama usługa ....
Użytkownik sieci
31 stycznia 2017 19:38
Salon - samochody nowe
Dział serwisu dramat. ...
... Sprawdzałam u nich auto przed zakupem,było kilka usterek, po zakupie Chciałam wstawić auto do serwisu poprosiłam o kosztorys, czekałam 3 dni potem Pan się rozchorowal i nie przekazal nikomu tej sprawy do dzisiaj cisza. Wstawilam auto do Bursiaka kosztorys miałam w jeden dzień i auto zostało naprawione. Kilka usterek nie zostało potwierdzone. Wniosek doradcy mają gdzieś klientów a co do mechaników to nie są fachowcy. Nie polecam wizyt w tym pseudo salonie.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2017 14:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 grudnia 2016 14:21
Salon - samochody nowe
Chamstwo i drobnomieszczaństwo!