84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 maja 2022 14:08
Salon - samochody nowe
Super serwis, atrakcyjne ...
... oferty sezonowe i dobre wykonanie. Polecam wszystkim :)
Użytkownik sieci
30 maja 2022 11:52
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
30 maja 2022 10:52
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie i sprawnie. Jestem bardzo zadowolona
Użytkownik sieci
19 maja 2022 22:26
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
19 maja 2022 19:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 maja 2022 10:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 maja 2022 11:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 maja 2022 15:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 maja 2022 13:12
Salon - samochody nowe
Salon godny polecenia! ...
... Pan Albert Baliński profesjonalnie i z wysokim poziomem kultury przeprowadził transakcję zakupu VW Tourana.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2022 08:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Po wyświetleniu się w samochodzie komunikatu o zbliżającej się wymianie oleju, zadzwoniła miła Pani żeby zaproponować wizytę w serwisie. Auto jest nowe, z pakietem przeglądów, więc chętnie się umówiłem, najbliższy termin za 2 tyg, ale ok. Po przyjeździe okazało się że jednak nie mogą wymienić tego oleju z pakietu ponieważ licznik pokazuje 1200km, a pakiet obowiązuje dopiero od 600km, skąd ja mam o tym wiedzieć?!. Zmarnowany ranek, spóźnienie do pracy i samochód nie zrobiony. Po pytaniu czemu do mnie dzwonią skoro nie mogą wymienić oleju, pan stwierdził że nie wie i nic nie może zrobić. Pierwsza i ostatnia wizyta w tym serwisie.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2022 17:21
Salon - samochody nowe
dział obsługi serwisowej ...
... to jakaś straszna Farsa i dowcip odstawiłem auto na przegląd o 6.00 no jest już 17.15 ,nie dzwonią dziwne, sam zadzwonię po 28 minutach słuchania melodyjek i dowiedzenie się że jest u nich moje auto :) postanawiam zadzwonić znowu tym razem w 20 minut dowiedziałem się że jest do odbioru no to pytam ile mam mieć pieniędzy by odebrać auto i jaki był zakres prac, Pan odpowiada: nie wiem ???? to ja pytam czemu i po długim namyśle dowiedziałem się że nie wiadomo bo Pan odpowiedzialny za mój serwis był na porannej zmianie 6-14 i nikt o 17.15 nic już nie wie ( to ja mówię że ja tym bardziej nie wiem bo siedzę i czekam na telefon ) i teraz czekam na następny telefon z firmy Krotoski bo może ktoś się cos dowie albo nie zadzwoni nikt.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2022 19:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 marca 2022 17:15
Salon - samochody nowe
Odradzam Wstępna wycena ...
... przeglądu 1300, ostateczna 2300. Błędna diagnostyka
Użytkownik sieci
13 marca 2022 22:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lutego 2022 08:41
Salon - samochody nowe
Bardzo niski poziom ...
... obsługi, podejście do klienta słabe. Podobnie zapewne w kwestii obsługi technicznej pojazdu. Nie polecam serwisu, a w szczególności kontaktu z panem Piotrem S.
Użytkownik sieci
12 lutego 2022 22:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 18:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam, zwykla ...
... wymiana oleju ponad 3 godziny.. Lepiej omijać i wybrać jakiś dobry zakład nie spod znaku ASO.. A opłaty to jakiś kosmos, inne kwoty przez telefon a inne na miejscu..
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 23:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 19:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 06:31
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z ...
... usług serwisu w tym miejscu. Z partnerem chcieliśmy zrobić przegląd samochodu w serwisie przed kupnem. Podczas pierwszej wizyty jakiś Pan w serwisie udzielił nam zdawkowych informacji i kazał czekać na jakąś Panią, która miała nam podać wolne terminy. Staliśmy dobre 20 minut i czekaliśmy aż ktoś się nami zainteresuje. Byliśmy jedynymi klientami w serwisie. W końcu Pani recepcjonistka pojawiła się na swoim stanowisku ale rozmawiała przez telefon kolejne 10 minut. Po pół godzinie udało się ustalić termin przeglądu. Podczas wizyty z przeglądem poinformowano nas i właściciela samochodu, że przegląd potrwa około 2h. Po 1,5h wróciliśmy do salonu - nasz samochód już stał na parkingu przed budynkiem. I tutaj kluczowa kwestia - auto po serwisie stało niekompletne! Brakowało elementu od spryskiwaczy reflektora... Gdy zwróciliśmy na to uwagę Panu który przedstawiał nam raport przeglądu, był on bardzo zdziwiony i zapytał czy element był przed oddaniem do serwisu i sugerował, że skoro go nie ma to musiał być już wcześniej uszkodzony. Przez kolejne pół godziny obsługa serwisu sprawdzała kamery, żeby sprawdzić co się stało z tym elementem. Po 40 minutach Pan łaskawie przyznał, że faktycznie samochód wjechał na kanał kompletny i że odkupią nam brakujący element. W salonie zmarnowaliśmy ponad 3h. Obsługa serwisu wyjątkowo niemiła, przy zwróceniu przez nas uwagi, że skoro na kamerach widać że samochód wjechał z brakującą częścią, a na parkingu po przeglądzie stoi bez Pan stwierdził, że nie będzie z nami dyskutował.