84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 15:09
Salon - samochody nowe
Radzę omijać ten ...
... serwis szerokim łukiem - miesiąc czasu wymieniali mi rozrząd (a miało im to zająć 1 dzień). Po wymianie rozrządu i przejechaniu 60 km z silnika wyleciał olej, samochód wrócił do nich na lawecie. System Start Stop przestał działać. Umyli komorę silnika i silnik i powiedzieli że musiałem wjechać w plamę oleju na autostradzie (!!!), upierali się że samochód jest sprawny i mam go zabrać. 2 godziny później samochód znowu wrócił do nich na lawecie ponieważ raz jeszcze wyleciał olej z silnika. W sumie naprawiali silnik przez miesiąc, po miesiącu oddali mi samochód z urwanym korkiem wlewu paliwa, z wyjeżdżonym paliwem do zera!, zużyli cały płyn do spryskiwaczy i jakby tego było mało w środku rozlali kawę, którą wycierali chusteczkami które też zostawili w samochodzie a cały kokpit był brudny w smarze. Szef serwisu prosił mnie abym tego nie zgłaszał bo wyrzucą do z pracy, ale na jego szczęście szefostwo tej firmy totalnie mnie zignorowało. Mam wrażenie, że mój samochód był używany prywatnie przez pracownika serwisu. Jakby tego było mało po tej naprawie rozrządu zaczęła szarpać skrzynia biegów multritronic, usłyszałem od szefa serwisu że tak musi być bo teraz skrzynia biegów musi się "przyzwyczaić" do nowego rozrządu....lepszej rekomendacji dla tego serwisu sami sobie nie mogli wystawić.
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 14:54
Salon - samochody nowe
Salon nie godny ...
... zaufania, milo aż do czasu zakupu, a w momencie dalszych problemów mają cię w dup... . Miałem problemy z korozją/pęcherzami w VW up! zakupiony 2012r, zauważyłem je na przeglądzie gdy auto praktycznie skończyło 5lat (2017r) i od razu zgłosiłem serwisantowi. Wada/pęcherze znajdowały się tuż przy wlewie paliwa, powierzchnia nie była uszkodzona ani nigdy nie naprawiana co też potwierdzili w serwisie, poprosili o przyjazd jak będzie gwarant (pan z demencją). Przyjechałem tak jak chcieli, podszedł do auta gwarant i od razu powiedział że to nie obejmuje gwarancja, zapytałem jaka czy na perforacje czy na lakier ? nie obejmuje i koniec. Długo drążyłem temat a on nawet nie zdjął elementu (wlewu paliwa) czyli nie przeprowadził diagnozy od razu stwierdził że nie. Poprosiłem aby na piśmie się określił, powiedział że nie bo ustnie to zgłaszałem i taką też dostałem odpowiedź. Kilka dni minęło i rozmawiałem z kierownikiem w salonie który zapewnił że dostanę taką odpowiedź, zapytałem też jak gwarant mógł określić co to jest dokładnie bez zdjęcia powłoki lakieru, usłyszałem że jest to nie możliwe (lakier w żaden sposób nie był uszkodzony). Następnie okazało się że gwarant nie napisze mi co to jest bo nie wie, rzucił krótko może utlenienie?! Długo męczyłem się z nimi i do dzisiaj nic nie wywalczyłem i dlatego mogę wprost powiedzieć oszuści. Chciałem od razu poradzić innym, że jak jest jakiś problem z Salonem/gwarantem i nie ma reakcji w ciągu od 30-60dni to lepiej wydać na prywatnego rzeczoznawcę parę złotych niż polegać na uczciwości SALONU VW KROTOSKI CICHY. P.S zapoznałem się z wypowiedziami/wpisami posiadającymi 5 gwiazdek, są to wpisy pracowników stwierdzam to po sposobie zapisu, zacząłem się zastanawiać czy jest jakiś klient, który jest wstanie zapamiętać z imienia i nazwiska pracownika salonu a co dopiero dwóch. Ocena tak wysoka jest oszukaną oceną, proszę GOOGLE o przyjrzenie się tym opinią.
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 11:11
Salon - samochody nowe
Zawiozłem audi na ...
... lawecie licząc na profesionalizm gdyż mój mechanik nie mógł sobie poradzić i zdiagnozować usterkę . Natomiast ze strony serwisu było jeszcze gożej dość że nic przez 1.5 godziny nie znaleźli to poprosiłem o przerwanie diagnostyki w obawie że koszty 541 zł , które w tym momencie musiałem już zapłacić za nic to mnie przeraziło Auto zawiozłem do prywatnego mechanika do Warszawy i on zupełnie w innym miejscu wykrył wadę niż serwis , wadę usuną za koszt 200 zł Jak powiedziałem mechanikowi ile kosztuje godzina w serwisie to się za głowę złapał i powiedział jeżeli on by nie wykrył usterki to by nic nie wzioł . Ja więcej nie zamierzam za nic płacić .
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 15:36
Salon - samochody nowe
Przyjechałem po olej ...
... do skrzyni biegów ok 18.00 , miła Pani pokierowała mnie do obsługi serwisowej . Po 40 min oczekiwania w kolejce sprzedawca zainteresował się "za czym kolejka ta stoi" i poinformował że kasa jest czynna do 18 . Więc szkoda czasu, zostalo Allegro bo mam do Was spory kawałek.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 16:10
Salon - samochody nowe
Podczas wymiany opon ...
... na zimowe skradziono zaślepka zapalniczki z tylu dlatego polecam dokładnie sprawdzać auto zastanawiam się co jeszcze mogło zginąć brak mi slow AUTO SPRAWDZAŁAM WIELOKROTNIE OCZYWIŚCIE ZANIM NAPISAŁAM OPINIE
Użytkownik sieci
22 grudnia 2018 17:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 11:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2018 17:58
Salon - samochody nowe
Generalnie zakup ok ...
... mimo iż auto miało pewne wady i usterki który nie były naprawione przy pozyskaniu go dla salonu gdzie później ja auto kupiłem, dostałem zamiast nowych używane zimowe opony gratis aczkolwiek w momencie wymiany okazało się że zamiast kompletu 4 opontych samych dostałem 2 pary różnych opon, pozostawia to pewien niesmak. Seguruje przy zakupie auta wszystko sprawdzić dokładnie na miejscu niż sugerować się że kupuję się auto w salonie Krotoski Cichy, nie wspominając że na koło zapasowe wraz z zestawy do wymiany jej czekałem 2 tygodnie po zakupie...
Użytkownik sieci
16 listopada 2018 00:46
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta ...
... serwisowego . Umówiona wizyta na wymianę opon czynność nie wydaje się skomplikowana - zlecenie serwisowe przewiduje czas realizacji 1.5 h (długo ale w ASO to niby standard ) po upływie 2h nikt się nie interesuje zero informacji ( a jestem jednym z dwóch klientów serwisu ) . Dopiero po trzech godzinach pojawia się Pan z informacją że samochód jest gotowy do odbioru ... Sugeruję wybrać inny serwis autoryzowany VW .
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 18:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2018 19:42
Salon - samochody nowe
Serwis porażka. Zupełnie ...
... inne ustalenia przez telefon a na miejscu kwota 2x większa. Lekceważące podejście do klienta, konsultanci czują się lepszą kastą. Koszula i marynarka nie ze wszystkich robią człowieka.
Użytkownik sieci
23 października 2018 14:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2018 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2018 21:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2018 07:39
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis wśród ...
... audi i vw a byłem z wielu przez 16 lat. Takich naciągaczy to jeszcze nie widziałem. Kilka razy liczą tę samą czynność. Gdyby nie czujne oko klienta to rachunek byłby 30% droższy. Nigdy więcej i nie polecam. Z całej Polsce są kolejki do serwisu a u nich nie ma, bo już nie mają klientów.
Użytkownik sieci
15 września 2018 22:47
Salon - samochody nowe
Witam powiem tak ...
... kupiłem ostatnio w tym salonie używane Audi a6 c7 z 2014 roku zakup przebiegł sprawie byłem zadowolony co mnie rozczarowało natomiast tak kiedy przyjechałem odebrać auto dopiero było myte i sprzątane zbiornik paliwa pusty (nie liczyłem na pełen bo to nie oto chodzi nie targowalem się ani złotówki co do ceny ) to wszystko to szczegół natomiast w drodze powrotnej zaczęło padać na parkingu zauważyłem ze przednia lampa jest cała zaparowana po kilku kilometrach pojawiła się informacja światło drogowe mijania nie działa No cóż po potem po włączeniu świateł przeciw mgielnych pojawił się kolejny błąd Audi adaptuje lichy awaria systemu postanowiłem zgłosić reklamacje niestety do pana który zajmował się sprzedażą tego auta nie zastałem telefonicznie ponieważ poszedł na urlop kolega z pracy poinformował mnie ze będzie od poniedziałku postanowiłem zaczekać. Natomiast w poniedziałek powiedziano mi ze będzie w środę dopiero przedstawiłem sprawę koledze bo między czasie przestał działać kierunkowskaz pomyślałem trzeba coś z tym zrobić bo niedługo zgaśnie wszystko po rozmowie z kolegą Pan doradca powiedział mi ze lampa zostanie wymieniona i usterka usunięta na ich koszt musi zamówić lampe i w środę bym musiał przyjechać na wymianę zapytałem czy nie dało by rady wymienić tego nap.w Szczecinie bo z tamtąd pochodzę i te wyprawa do Łodzi mnie sporo wyniesie czas i td. Odp. Niestety nie tylko tam gdzie auto zakupowalem pomyślałem Ok pojadę do Łodzi we wtorek mieliśmy potwierdzić termin natomiast zero odzewu zadzwoniłem i spytałem co i jak niestety nie znaleźliśmy jeszcze lampy szukam i takie tam bzdury postanowiłem zadzwonić w środę i porozmawiać na ten temat z panem który mi auto sprzedawał i miał wrócić z urlopu ale jednak nie wrócił i nici nikt nie potrafił do tej pory mi w tej sprawie pomuc .Pan który mi sprzedawał auto rzekomo dziś ma się pojawić w pracy będę dzwonił i się dopytywał dalej narazie dwie gwiazdki za przebieg zakupu poszło naprawdę sprawnie natomiast co do reszty liczyłem na większy profesionalizm i pomoc z usunięciem usterki mam nadzieje nie będę musiał iść z tym do adwokata i że w krótce to wyjaśnimy o dalszych losach będę informował pozdrawiam. Witam ponownie chciałem dokończyć swoją oponę na temat tego salonu jak i serwisu natomiast tak jak wspominałem czekałem na powrót z urlopu jednego z pracowników tego salonu doczekałem się po prawie dwóch miesiącach terroru telefonicznego przysłano mi nową lampę i ustaliłem z panem P ze umówi mnie na wymianę do Szczecina do ich serwisu i tam mieli mi na ich koszt to wymienić oraz zobaczyć co jest jeszcze uszkodzone i odczyt i usunięcie błędów z komputera . Wyobraźcie sobie ze Pan P potem zamilkł i przestał odbierać telefony porostu pomyślał masz lampę resztę zrób sobie sam zapewne zdawał sobie sprawę ze tam będzie coś jeszcze do wymiany czyli czujniki doświetlania zakrętu oraz jeden z czujników świateł dziennych do którego tez zapewne dostała się woda . Na koniec wspomnę ze Pan P chwalił się ze w tamtym roku sprzedali najwiecej aut ,może i tak ale zapewniam Pana Panie P ze w przyszłości ta liczba niesamowicie spadnie przez to jakie macie podejście do klienta ludzie czerpią informacje z rożnego rodzaju For itd. zanim zdecydują się na zakup samochodu lub jego naprawę czy tez serwis . Po pewnym czasie pomyślałem Ok wymienię to na własny koszt niech stracę te pare stówek ale przemyślałem to jeszcze raz i pomyślałem ze oni będą tak postępować z innymi ludźmi tak samo jak raz się udało to może jeszcze raz się uda postanowiłem to oddać do Adwokata i zobaczymy jaki będzie finał tej naprawy dlatego z całą pewnością nie Polecam nikomu . Pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 września 2018 14:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 września 2018 12:12
Salon - samochody nowe
Usterka nie została ...
... usunięta po czternastu (!!!) wizytach gwarancyjnych w serwisie. Inny serwis poradził sobie za pierwszym razem. System użyczania samochodu zastępczego skandaliczny.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 15:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 12:37
Salon - samochody nowe
Dla klientów na ...
... poczekalni niema nawet wody do picia