87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 19:36
Salon - samochody nowe
Jeżeli ktoś potrzebuje ...
... kupić volkswagena powinien koniecznie zgłosić się do Pani Iwony Czarneckiej. Transakcja przebiegnie wówczas błyskawicznie, a Pani Iwona super profesjonalnie doprowadzi ją do końca. Od 2016 roku miałem już 4 VW. Trzy ostatnie dzięki ogromnej pomocy Pani Iwony bo za każdym razem zostawiałem u dealera „stary”samochód w dobrej cenie. R Z YY
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 21:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Skoda w tej lokalizacji. Serwisuję tam samochód służbowy. Wymiana oleju z filtrem i tylko ta czynność kosztuje 1150 w modelu Kodiaq. Ta sama usługa serwisowa i ten sam olej w Skoda Janki Bohemia Motors oddalonej od Krotowski Cichy zaledwie 2 km kosztuje POŁOWĘ taniej. Tak więc narzut 50% w tej samej sieci autoryzowanej jest zwyczajnie stawką delikatnie mówiąc mocno naciąganą.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 16:46
Salon - samochody nowe
Omijać bardzo szerokim ...
... łukiem za samochod T-roc wpłaciłem całość pieniędzy pojechałem po odbiór z wykupionym ubezpieczeniem i tablicami samochód był nie przygotowany do wydania obity błotnik opony letnie dwie z innego tygodnia produkcji. Sprzedawca p.Iwona Cz. wraz z kierownikiem działu sprzedaży p.Łukaszem G. nie umieli rozwiązać tej sytuacji i nie wydali samochodu.Straciłem czas pieniądze i dużo nerwów.Takiego dealera samochodów VW nie powinno być na mapie Polski ,psuje tylko renomę marki Volkswagen.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 09:58
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... a tym samym sprzedażą samochodu. Obsługa na dramatycznie niskim poziomie, ogłoszenie nowego samochodu wystawione na OtoMoto, natomiast wiadomości co do tego ogłoszenia w ogóle nie są przez Państwa odczytywane od prawie dwóch tygodni. Gratulacje za podejście do klienta, rezultat taki że samochód zakupiony gdzie indziej. Brawo !!
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 09:21
Salon - samochody nowe
Auto nie przygotowane ...
... do wydania. 2h opóźnienia od umówionej godziny i wydane brudne. Ignorancja ze strony kierownika działu oraz kłamstwo pracownika wydającego auto. Miejsce, gdzie powinno być się dwa razy- pierwszy i ostatni.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 15:28
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz przyjechałem ...
... na duży przegląd i prawdopodobnie ostatni. Niezadowalająca obsługa, przesadzone koszty (72zl za wymianę wycieraczek), brak kontaktu w sprawie odbioru auta, problemy z utworzeniem profilu(nadal widnieją tam złe dane), ponad 5h oczekiwania. Zgłoszony problem z sondą lambda skończył się opcja dopłaty kilku tysiecy ponieważ nie ma opcji naprawy przewodu, którego zabezpieczenie izolacją po przeglądzie zniknęło.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 22:56
Salon - samochody nowe
Niestety odbiór wymarzonego, ...
... nowego auta z tego salonu okazał się totalnie inny niż zakładaliśmy - było bardzo słabo. Po umówieniu odbioru na konkretny dzień i przybyciu na miejsce okazało się, że auto było totalnie nie gotowe na odbiór. Osoby z którą się umówiliśmy nie było, osoba która miała nam wydać auto w zastępstwie nic o tym nie wiedziała. Auto było w brzydkim, zniechęcającym stanie, wypalcowane (wszędzie tłuste odciski palców) i zakurzone. Osoba wydająca nam auto nie wiedziała gdzie są dokumenty, na wszystko musieliśmy długo czekać, dodatkowo ramka od tablicy rejestracyjnej była zła, trzeba było znowu czekać na Pana z serwisu aby ją zmienił/naprawił, antenka sobie leżała w podłokietniku zostałem poproszony abym sam ją sobie wkręcił... Brakowało obiecanych dywaników, brakowało instrukcji obsługi od auta, brakowało obiecanego rabatu na opony zimowe. Zostało nam znowu obiecane, że wszystko zostanie wysłane w NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM. Minęły już 3 tygodnie, nic z obiecanych rzeczy nie otrzymaliśmy. Wraz z opuszczeniem salonu autem, zniknął również kontakt z naszym doradcą - nie odpisuje na emaile, nie odbiera telefonu i nie oddzwania gdzie przed podpisaniem umowy kontakt był bardzo łatwy i szybki. Podsumowując - bardzo NIE POLECAM tego salonu.
Użytkownik sieci
27 września 2024 17:28
Salon - samochody nowe
Obsługa nie zainteresowana ...
... sprzedażą auta. Nie odpisują zarówno na maile jak i na ogłoszenia na otomoto. Odradzam.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2024 10:47
Salon - samochody nowe
Kontakt z serwisem ...
... to jakaś porażka. Nie można się dodzwonić do człowieka, który był odpowiedzialny za auto. Kilka razy zostawiałem prośbę aby oddzwonił. Brakowało nakrętek na wentyle po wymianie opon. Słabo.
Użytkownik sieci
10 maja 2024 12:25
Salon - samochody nowe
Zakup samochodu u ...
... Pani Iwony rewelacja.Pierwszy kontakt z serwisem i likwidacja szkody dramat.Od 6 tygodni nie rozliczona faktura za,którą zapłaciła Warta.Wysyłanie przez dział windykacji przypomnienia.Zmieniam serwis na inny.Tu już nie przyjadę. Odjąłem jedną gwiazdkę za brak jakiejkolwiek odpowiedzi na wysłane maile pod 3 adresy.Odradzam ten serwis!!!!?
Użytkownik sieci
15 marca 2024 12:21
Salon - samochody nowe
Pół roku temu ...
... kupiłem używanego 6-letniego Passata B8 2.0 TDI, wraz z roczną gwarancją Daswelt. Obsługę przy zakupie oceniam pozytywnie, niestety na tym pozytywy się kończą. Udzielona gwarancja to ściema, salon nie wywiązuje się z umowy, serwis to ponury żart. Samochód miesiąc po zakupie zaczął wykazywać problemy z elektroniką, które mimo kilkukrotnej wiztyty w serwisie nie zostały zdiagnozowane i naprawione. Serwis wykazał się wyjątkową opieszałością, dwukrotnie wyjeżdżałem z serwisu z kwitkiem, bez wykonaniem jakichkolwiek prac, bo "nie mamy zarejestrowanej wiztyty" albo "nie mamy informacji o gwarancji". Początkowo serwis wymienił czujnik, który okazał się być sprawny, przy okazji rozłączając inną kostkę od czujnika zamknięcia maski!! Po tym, jak zgłosiłem problem, nikt nie zajął się moim zgłoszeniem. Ostatecznie sam załatwiłem temat, znajdując w komorze silnika odczepioną końcówkę ze złączką! Jednak prawdziwe schody pojawiły się miesiąc temu, kiedy w samochodzie zaczął szwankować układ chłodzenia silnika. Warunki gwarancji "nagle się zmieniły" i przestały obejmować robociznę - do wymiany był rozrząd z pompą wody, a więc dość droga usługa serwisowa. Otrzymałem znacząco zawyżoną wycenę na prace, o prawie 1000zł wyższą niż w sąsiednim ASO. Serwis ściemniał o zastosowaniu zniżek 30%, bez ktorych wycena na wymianę rozrządu miała kosztować prawie 7000zł (po zniżkach 4900). Przepychanki trwają od miesiąca, samochód w dalszym ciągu nie jest naprawiony. Ja mam dość, piszę negatywny komentarz i jadę do innego serwisu - a potem będę dochodził swoich praw i zwrotu kosztów naprawy w niezależnym serwisie. Odradzam wykonywanie jakichkolwiek serwisów w Volkswagen Krotoski Wolica. Przy zakupie używanego samochodu radzę traktować salon jak każdego innego sprzedawcę samochodów - z dużą dozą braku zaufania, a oferowaną gwarancję włożyć między bajki i po zakupie rozważyć duży serwis w zaufanym miejscu, aby uniknąć problemów z dalsza eksploatacją auta.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 10:54
Salon - samochody nowe
Sprzedaż auta należącego ...
... do VAG Polska z Das Wel Auto, nie ujawniono, że auto było zajechanym autem dziennikarskim. Sprzedawca powiedział (niestety nie na piśmie), że auto było używane prywatnie przez pracownika VW Polska. Polecam jechać z autem do innego ASO i dokładnie sprawdzić historię serwisową i stan pojazdu przed jakimkolwiek zakupem w tym salonie. Najśmieszniejsze jest to, że słuszna opinia została usunięta przez właściciela. To jakiś żart? Aktualizuję zatem. Jako dowód zdjęcie... Pierwsze z brzegu z jakiejś gazety na numerach, na których kupiłem auto, drugie to ogłoszenie. Oczywiście rejestracja była zasłonięta w ogłoszeniu. Po numerze rejestracyjnym można znaleźć więcej artykułów z tym autem, jako nówka też było upalane w Hiszpanii na torze co dowiedziałem się od znajomego dziennikarza motoryzacyjnego. Historia serwisowa też pokazywała ciągłe zmiany opon i hamulców. Przestrzegam i nie polecam.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 16:53
Salon - samochody nowe
Masakra...5 godzin oczekiwania ...
... na wymianę oleju z przeglądem. Deklarowane miały być 3 godziny z myciem na miejscu dowiaduje się za na mycie +1 godzina z czego zrezygnowałem ale tak czy inaczej 5 godzin czekania szkoda gadać ostatni raz w tym miejscu.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 09:43
Salon - samochody nowe
Za serwis i obsługę klienta
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 10:09
Salon - samochody nowe
W zakupionym samochodzie ...
... używanym bardzo niefachowo wymieniono filtr paliwa. Niepoprawnie założona opaska na wąż paliwowy doprowadziła do nagłego spadku mocy na autostradzie godzinę po odbiorze samochodu z salonu i momentalnego wycieku paliwa. Samochód musiał jechać na lawecie do naprawy. W trakcie naprawy przy okazji odkryto szereg błędów w elektronice, co świadczy o niechlujnym przygotowaniu samochodu do sprzedaży.
Użytkownik sieci
19 września 2023 16:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam od ...
... tygodnia próbuję się dodzwonić do serwisu i nikt nie odbiera telefonu a mam 3 numery chcę umówić się na przysłowiowy serwis przegląd
Użytkownik sieci
4 września 2023 21:29
Salon - samochody nowe
Nie kompetentna obsługa ...
... naprawy powypadkowej. Bardzo długi czas naprawy. Śmieszne wymówki, że opóźnienie naprawy wynika z sezonu urlopowego - jakby to było nie do przewidzenia w wakacje. Brak odpowiedzi na maile. Samochód po myjni oddany brudny. Edit. Mój mąż kilka dni temu już wysłał Państwu maila z problemem, który dotyczył naszej sprawy. Niestety nikt się z nim nie skontaktował, więc nie widzę sensu wysyłania kolejnego maila, na którego znów nie odpowiecie...
Użytkownik sieci
4 września 2023 19:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego zakładu.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2023 10:55
Salon - samochody nowe
Unfortunately I also ...
... had not pleasant experience with insurance department. Fist pf all none of assistances didn't speak English. It's quite strange because it seems like even dogs in Warsaw speak English. So my deal was to restore my car with insurance payment. And I needed to take invoice with clear repair cost for my insurance. First phrase that I've heard that I need to pay a half. I didn't expect so I couldn't understand a half of what I needed to pay. As I understood later, I needed to pay a half of that invoice in advance, that invoice that even hasn't issued, the car hasn't inspected and the assistant couldn't even say me how much, but I hadn't to pay a half in ADVANCE. Secondly nearet spare time was in 1.5 month. And the last, in case if I wouldn't agree to fix my car on that service, I need to pay 1000 zl for repair cost service. You know guys I would expect such strange things from cheap service stations but from official VW never. Things happen. Maybe you will be lucky and your experience would be positive. But if you want to buy a car I wouldn't advise you to try your luck in this car showroom especially in cases connected with insurance. For an answer on official comment, I want to add that I didn't talk by phone, I was there in person for 30 minutes of misunderstanding and disrespection.
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 14:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka