86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 11:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 19:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 stycznia 2018 14:01
Salon - samochody nowe
W ASO zrobiony ...
... został serwis olejowy i filtrów przy 90 tys, po przejechaniu niespełna 74 km olej z silnika wyleciał więc wróciłem, aby dowiedzieć się co się stało. Okazało się, że winne jest rozszczelnienie podstawy/osłony filtra oleju (uszczelka). Powiedziano mi, że nie jest to w żaden sposób weryfikowane podczas przeglądu. Koszt naprawy nieco ponad 1,5 tys ze wszystkimi nowymi płynami (w tym ponownie olej silnikowy) - dodam, że do tej pory samochód nie sprawiał żadnych problemów. Wyruszyłem w drogę do domu i…ponownie musiałem się wrócić do serwisu ponieważ zaświeciła się kontrolka ciśnienia płynu w układzie chłodzenia, okazało się, że układ nie został dostatecznie odpowietrzony podczas jazdy testowej. Jedyny plus tylko kontakt i informacje o tym co się dzieje z pojazdem.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2018 10:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 grudnia 2017 16:19
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 grudnia 2017 08:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2017 22:10
Salon - samochody nowe
Oceniam wyłącznie salon. ...
... Nic nie wiem o serwisie. Przyjechaliśmy kupić konkretny model samochodu, ale bardzo miła Pani Recepcjonistka nie była łaskawa nas wysłuchać i na siłę próbowała nam wcisnąć egzemplarze wystawowe (oczywiście zaczynając od "góry"). Jak wreszcie doszliśmy do głosu i udało nam się powiedzieć czego oczekujemy, pojawi się Pan Handlowiec, który nie był zainteresowany sprzedażą samochodu. Zadziwiający fenomen. Samochód kupiliśmy u konkurencji.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2017 07:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2017 10:17
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 grudnia 2017 08:55
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa obsługa klienta
Użytkownik sieci
4 grudnia 2017 10:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 grudnia 2017 08:21
Salon - samochody nowe
Jest dwa działy: ...
... aut nowych i używanych. Co do obsługi w dziale aut nowych - nie ma zastrzeżeń: szybko, sprawnie, wyczerpująco, profesjonalnie - zawsze kilka opcji/wlternatyw zrozumiałym językiem. W dziale aut używanych - długo się czeka żeby uzyskać odpowiedź: nie wiem, już nie ma, pół godziny temu sprzedane.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2017 16:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 listopada 2017 23:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 listopada 2017 21:52
Salon - samochody nowe
Rewelacja
Użytkownik sieci
25 listopada 2017 20:34
Salon - samochody nowe
Dealer "samochodu dla ...
... ludu". Nerwowo, bo wokoło wielka przebudowa trasy katowickiej i dojechanie "pod drzwi" nie jest zwyczajnie proste. Ale jesli już dotrzesz, trafiasz na miłą i kompetentną obsługę. Recepcja dyskretnie pokieruje do właściwego człowieka. A człowiek nieba przychyli żeby sprostać najbardziej wydumanemu pomysłowi na samochód. Czemu zatem tylko 4 * a nie 5? Za "konfigurator pojazdów".
Użytkownik sieci
25 listopada 2017 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2017 11:36
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. Samochód ...
... na gwarancji. VW Polo. Wycieki z klimatyzacji, parujaca lampa swiatla do jazdy dziennej w zderzaku przednim, odpryski lakieru. Auto dwa tygodnie w serwisie. W pierwszym tygodniu brak informacji ile dokladnie potrwa naprawa. Obiecany samochód zastępczy miał być zapewniony na nastepny dzien po kontakcie telefonicznym ze strony serwisu. Przez pierwszy tydzień cisza. Po mojej interwencji telefonicznej i zapytaniu kiedy auto będzie gotowe dostałem informacje, że naprawa potrwa jeszcze tydzień. Kiedy zapytałem o samochód zastępczy wielkie zdziwienie, że go nie dostałem? Pani rozmawiająca ze mną zrzuciła odpowiedzialność na firmę zewnętrzną, która niby w zastępstwie serwisu miała podstawić auto. Kiedy powiedziałem, że jestem zdziwiony takim zachowaniem dodała. "Fakt, a co to Pana obchodzi, że to firma zewnetrzna miała postawić?" Wreszcie na poczatku drugiego tygodnia dostalem telefon, że mogę przyjechać po auto zastepcze. Obecnie czekam na odbior swojego. Dodatkowo kilka tygodni wczesniej zglaszalem problemy z wadami lakierniczymi w obrebie dachu. Pani będąca specjalistą d/s gwarancji usiłowała mi wmówić, że to zapewne odchody ptaka, posiłkując się zdjęciami z książki producenta. Po czwartym razie powtarzania tego samego argumentu przez Panią poprosiłem o porównanie miejsc z dachu ze zdjęciem w rzeczonej książce, kiedy zwrocilem uwagę, że odpryski i pęknięcia-lakieru wyglądają inaczej pracownica powiedziała mi, że to zdjęcie zostało zrobione po myciu i jak umyje swoje auto to też tak będzie wyglądało. Dziwne, tylko auto wtedy bylo czyste z poranną rosą na dachu, którą musieliśmy wytrzeć do pomiarów? Ciekawe, czy w VW tak traktują kazdego klienta jak ma auto niestarsze niz rok? Powiem szczerze. Stracilem zaufanie do marki. Podsumowując: * jak do tej pory obsługa gwarancyjna i mechaniczna VW Nadarzyn same minusy. * jedyny plus szybka i sprawna likwidacja szkód w serwisie blacharskim (naprawa tylnego zderzaka)
Użytkownik sieci
21 listopada 2017 15:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 listopada 2017 11:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek