86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2018 20:40
Salon - samochody nowe
Obsługa na 2. Nie mniej nie więcej 2.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2018 06:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2018 09:41
Salon - samochody nowe
23.03.2018 Na dzień ...
... dzisiejszy ocena negatywna ponieważ: Miałem umówioną wizytę z kilkudniowym wyprzedzeniem w sprawie zakupu wybranego przeze mnie używanego auta. W dniu spotkania dodatkowo potwierdziłem mój przyjazd. Auto miało na mnie czekać. Po przyjeździe z innego województwa i przebyciu wielu kilometrów okazało się że owe auto zostało sprzedane! Zmarnowany czas i pieniądze na paliwo. Aktualizacja 11.04.2018 W chwili obecnej przełożony pracownika, który zawalił sprawę próbuje zrekompensować zaistniałą sytuację. O ile będą tego efekty - ocena być może wzrośnie. Na dzień dzisiejszy ocena adekwatna do mojego zaufania do salonu. Aktualizacja 25.05.2018 Do dnia dzisiejszego nie widać żadnej próby bądź nawet namiastki próby rekompensaty za wyżej wymienioną wpadkę. Mogę śmiało stwierdzić, iż pracownicy salonu nie dokładają starań o dbałość o klienta. Podsumowując: Stanowczo odradzam jakiejkolwiek współpracy z salonem!!!
Użytkownik sieci
18 maja 2018 19:51
Salon - samochody nowe
Opinia o servisie ...
... negatywna, cześć trzeba łatfić samemu żeby auto było zrobione na czas, propozycja zrobienia uszczelki na SILIKON BEZ GWARANCJI W SERVISIE PORASZKA odechciewa się serwisować auto jeśli to tak wygląda . Brak zrobionej blacharki po mimo zapewnień.
Użytkownik sieci
5 maja 2018 10:35
Salon - samochody nowe
Obsługa miła i ...
... to tyle dobrego, czas oczekiwania na samochód zawsze dłuższy niż zakładany, usterka elektroniki nie naprawiona przez 5 wizyt, więcej nie skorzystam z ich usług
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2018 15:04
Salon - samochody nowe
Na dzień dzisiejszy ...
... opinia umiarkowana, skierowana raczej w negatywna stronę (mam porównanie z konkurencją). Obsługa bardzo średnia. Na przegląd trzeba mieć gruby portfel i dużo wolnego czasu.
Użytkownik sieci
23 marca 2018 19:12
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowana ...
... po wizycie w salonie. Po przejechaniu wielu kilometrów, Pan nie zaoferował mi tego na co się umawialiśmy. Nie polecam. Brak komunikacji pomiędzy pracownikami...
Użytkownik sieci
26 stycznia 2018 18:57
Salon - samochody nowe
Sprzedano mi w ...
... tym salonie auto Tiguan Allspace 240 KM TDI w którym miało być rozpoznawanie znaków drogowych. Auto oddałem do serwisu, po kilku dniach otrzymałem telefon, że auto jest gotowe do odbioru. Niestety serwis nic nie pomógł nie naprawiono wady. Pani Elwira, z-ca Kierowniku Serwisu poinformowała mnie z mnie, że soft się pisze i trzeba czekać. Tak przekazana informacja podniosła mi ciśnienie. Wszystkie systemy w nowym aucie powinny być sprawne a nie ktoś na prędce pisze jakiś soft do auta. Pani Elwira nie przeszła chyba żadnego szkolenia w obsłudze zdenerwowanego klienta i zamiast starać się załagodzić sytuację, przeprosić za zaistniała sytuację, swoim zachowaniem i tym co mówiła eskalowała tylko negatywne emocje. Proponuję wysłać tą Panią na jakieś szkolenie jak rozmawiać z niezadowolonym i zdenerwowanym klientem. Jedynie handlowiec Pani Iwona Czarnecka wykazała się spokojem, opanowaniem i próbowała załagodzić zaistniałą sytuację a Pani Elwira uciekła. Auta nie odebrałem i na dzień dzisiejszy stoi dalej w serwisie. Czekam na reakcję importera. Radzę przed zakupem upewnić się, że wszystkie oferowane w aucie systemy będą działać, żeby nie było przykrych niespodzianek.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 16:44
Salon - samochody nowe
Strasznie drogo zrobienie ...
... głowicy w crafterze to jedyne 28tys po rabacie dla stałego klienta
Użytkownik sieci
15 stycznia 2018 17:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Umawialem ...
... się na oględziny auta używanego w programie DasWelt, za kwotę prawie 70 tys zł. Okazalo się , ze samochód ma do lakierowania błotnik i do wymiany przednią lampę - o czym w ogłoszeniu ani słowa. Stracony czas i kilometry. Podczas późniejszej rozmowy z osobą z Krotoski-Cichy dowiedziałem się, że "takich rzeczy to my w ogłoszeniach nie piszemy". To chyba wystarczy za podsumowanie...
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 19:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 stycznia 2018 14:01
Salon - samochody nowe
W ASO zrobiony ...
... został serwis olejowy i filtrów przy 90 tys, po przejechaniu niespełna 74 km olej z silnika wyleciał więc wróciłem, aby dowiedzieć się co się stało. Okazało się, że winne jest rozszczelnienie podstawy/osłony filtra oleju (uszczelka). Powiedziano mi, że nie jest to w żaden sposób weryfikowane podczas przeglądu. Koszt naprawy nieco ponad 1,5 tys ze wszystkimi nowymi płynami (w tym ponownie olej silnikowy) - dodam, że do tej pory samochód nie sprawiał żadnych problemów. Wyruszyłem w drogę do domu i…ponownie musiałem się wrócić do serwisu ponieważ zaświeciła się kontrolka ciśnienia płynu w układzie chłodzenia, okazało się, że układ nie został dostatecznie odpowietrzony podczas jazdy testowej. Jedyny plus tylko kontakt i informacje o tym co się dzieje z pojazdem.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2017 22:10
Salon - samochody nowe
Oceniam wyłącznie salon. ...
... Nic nie wiem o serwisie. Przyjechaliśmy kupić konkretny model samochodu, ale bardzo miła Pani Recepcjonistka nie była łaskawa nas wysłuchać i na siłę próbowała nam wcisnąć egzemplarze wystawowe (oczywiście zaczynając od "góry"). Jak wreszcie doszliśmy do głosu i udało nam się powiedzieć czego oczekujemy, pojawi się Pan Handlowiec, który nie był zainteresowany sprzedażą samochodu. Zadziwiający fenomen. Samochód kupiliśmy u konkurencji.
Użytkownik sieci
28 listopada 2017 23:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 listopada 2017 11:36
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. Samochód ...
... na gwarancji. VW Polo. Wycieki z klimatyzacji, parujaca lampa swiatla do jazdy dziennej w zderzaku przednim, odpryski lakieru. Auto dwa tygodnie w serwisie. W pierwszym tygodniu brak informacji ile dokladnie potrwa naprawa. Obiecany samochód zastępczy miał być zapewniony na nastepny dzien po kontakcie telefonicznym ze strony serwisu. Przez pierwszy tydzień cisza. Po mojej interwencji telefonicznej i zapytaniu kiedy auto będzie gotowe dostałem informacje, że naprawa potrwa jeszcze tydzień. Kiedy zapytałem o samochód zastępczy wielkie zdziwienie, że go nie dostałem? Pani rozmawiająca ze mną zrzuciła odpowiedzialność na firmę zewnętrzną, która niby w zastępstwie serwisu miała podstawić auto. Kiedy powiedziałem, że jestem zdziwiony takim zachowaniem dodała. "Fakt, a co to Pana obchodzi, że to firma zewnetrzna miała postawić?" Wreszcie na poczatku drugiego tygodnia dostalem telefon, że mogę przyjechać po auto zastepcze. Obecnie czekam na odbior swojego. Dodatkowo kilka tygodni wczesniej zglaszalem problemy z wadami lakierniczymi w obrebie dachu. Pani będąca specjalistą d/s gwarancji usiłowała mi wmówić, że to zapewne odchody ptaka, posiłkując się zdjęciami z książki producenta. Po czwartym razie powtarzania tego samego argumentu przez Panią poprosiłem o porównanie miejsc z dachu ze zdjęciem w rzeczonej książce, kiedy zwrocilem uwagę, że odpryski i pęknięcia-lakieru wyglądają inaczej pracownica powiedziała mi, że to zdjęcie zostało zrobione po myciu i jak umyje swoje auto to też tak będzie wyglądało. Dziwne, tylko auto wtedy bylo czyste z poranną rosą na dachu, którą musieliśmy wytrzeć do pomiarów? Ciekawe, czy w VW tak traktują kazdego klienta jak ma auto niestarsze niz rok? Powiem szczerze. Stracilem zaufanie do marki. Podsumowując: * jak do tej pory obsługa gwarancyjna i mechaniczna VW Nadarzyn same minusy. * jedyny plus szybka i sprawna likwidacja szkód w serwisie blacharskim (naprawa tylnego zderzaka)
Użytkownik sieci
2 listopada 2017 19:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2017 13:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2017 13:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam.Olewczy stosunek ...
... do klienta już wyrwanego. Zero informacji.ODRADZAM !!!!!!
Użytkownik sieci
16 września 2017 12:18
Salon - samochody nowe
Obsługa posprzedażna - słaby poziom... :(
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2017 05:44
Salon - samochody nowe
Słabi mechanicy do ...
... przeglądu auta przy 60tys nie polecam