84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 12:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 11:07
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam. Bardzo wysoki poziom usługi
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 18:15
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... kompetentna obsługa serwisu - pan Mariusz Felak. Przyjęcie samochodu do serwisu, wykonanie usługi i udzielenie wszelkich informacji na wysokim poziomie. Polecam.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 16:05
Salon - samochody nowe
Złodzieje pieniędzy
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 16:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 11:12
Salon - samochody nowe
Z salonem kontaktowałem ...
... się w sprawie zakupu T-Cross'a. Dziękuję p. Błażejowi za profesjonalne podejście to tematu. Zatem polecam salon!
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam współpracę ...
... z Panem Błażejem. Podczas jazdy próbnej oferta została mi przedstawiona szczegółowo, zarazem można było liczyć na fachową wiedzę. Polecam!
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 18:09
Salon - samochody nowe
Wszystko sprawnie , jestem zadowolona z Doradcy.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 18:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 18:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 18:03
Salon - samochody nowe
Miło, profesjonalnie i tanio jak na autoryzowany serwis
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 19:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 18:44
Salon - samochody nowe
Dziękuję Panu Maciejowi ...
... Telerowi za doradztwo w zakresie wyboru auta adekwatnych do moich potrzeb, sprawne przeprowadzenie sprawy leasingu, a także regularne informacje dotyczące status produkcji czy dostawy. Taigo jest rewelacyjne, a kolor robi wrażenie. Dziękuję raz jeszcze Panie Maćku!
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 08:38
Salon - samochody nowe
Korzystałem z ich ...
... usług 2 razy. Pierwszy i ostatni. Pierwszy raz byłem na wymianie kierownicy w Tiguanie. Po wymianie zbieżność robiłem już w innym warsztacie, bo samochód ściągał w jedną stronę, czego nie było przed wymianą. Drugi raz był przegląd okresowy przy 90.000 km. Wykryto tam wyciek oleju między skrzynią automatyczną, a blokiem silnika. Jeszcze tego samego dnia miałem otrzymać kosztorys planowanej naprawy. Od dwóch tygodni czekam na wycenę. W międzyczasie dzwoniłem do nich z pytaniem gdzie ona jest. Przekazano mi, że jeszcze tego samego dnia ją dostanę. Nic nie nastąpiło. Naprawę już zleciłem z innym warsztacie VW. Skoro tam są tak zajęci robotą, że mają nadmiar zleceń i ludzie walą najwyraźniej drzwiami i oknami to ja rezygnuję z jakichkolwiek ich usług.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 22:05
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, profesjonalne podejście, otrzymałem to, czego oczekiwałem.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 18:03
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i miła obsługa
Użytkownik sieci
31 maja 2024 13:28
Salon - samochody nowe
Polecam, bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
31 maja 2024 13:25
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, serwis godny polecenia😊
Użytkownik sieci
31 maja 2024 09:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 maja 2024 19:21
Salon - samochody nowe
Z zasady nigdy ...
... nie zostawiam opinii w Internecie, nawet jeżeli jestem niezadowolony z usługi, jednak poziom obsługi klienta w tym serwisie jest tak skandaliczny, że muszę o tym napisać. Zostawiłem w tym warsztacie samochód 13 maja wieczorem. Problem dotyczył uszkodzonego rozrusznika, co poprawnie zdiagnozował już pan, który przyjechał z lawetą, by odholować moje auto. Przy rejestracji zgłoszenia powiedziano mi, że naprawa potrwa 1 dzień. Przez tydzień nie otrzymałem żadnej informacji nt. diagnozy oraz terminu potencjalnej naprawy. W międzyczasie, moje telefony były albo ignorowane, albo słyszałem tylko, że samochód "jest w diagnostyce". 20 maja, aż 3 moje telefony z pytaniem o stan naprawy pozostały bez odpowiedzi - mówiono mi, że doradca się ze mną skontaktuje. Gdy pojechałem do warsztatu osobiście, usłyszałem, że problem jest zdiagnozowany już, ale nie można się było ze mną skontaktować, więc nic nie zrobiono jeszcze. Naprawa wymagała zamówienia części z Niemiec, co miało trwać kolejny tydzień, "o ile nie będzie opóźnień". 27 maja zadzwoniłem z pytaniem o stan naprawy. Pani, która odebrała telefon poinformowała mnie, że co prawda nie zajmuje się tą sprawą, ale postara się dowiedzieć i poprosiła, żebym poczekał na linii. No więc czekałem. Po 30 minutach oczekiwania rozłączyłem się, bo miałem wrażenie, że zostałem znów zapomniany lub zignorowany. Dziś, tj. 29 maja samochód był w końcu gotowy do odbioru. Odbierając go (była godzina 17) poprosiłem Pana w recepcji serwisu o rozmowę z kimś z kierownictwa, żeby przedstawić szczegółowo tę historię (którą z resztą opisałem po krótce temu Panu również). Pan udał się na poszukiwania. Wrócił po paru minutach i powiedział, że nie ma nikogo takiego. Poprosiłem wobec tego, żeby ktoś z kierownictwa skontaktował się ze mną telefonicznie w późniejszym terminie. W odpowiedzi usłyszałem, że jeśli chcę, to mogę wypełnić ankietę po usłudze, to wtedy "może ktoś się ze mną skontaktuje". Ankiety oczywiście żadnej nie dostałem, więc piszę o tym tutaj. Poziom komunikacji z klientem woła o pomstę do nieba.