84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 18:57
Salon - samochody nowe
Niepoważne podejście do ...
... klienta. Umówiłem się z dealerem że kolejnego dnia po jeździe próbnej zostanę obsłużony przez inną osobą celem zamówienia konkretnego modelu samochodu. Przyjechałem oddać samochód i dowiedziałem się od recepcjonistki że nikt o niczym nie wie, nikt nie ma czasu i żebym sobie poszedł do domu...
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 20:31
Salon - samochody nowe
Wprawdzie nie korzystałem ...
... z usług powyższego serwisu, ale mało brakowało, a zostałbym oszukany przez jego kierownika. Żeby było zabawniej sprawa dotyczyła sprzedaży prywatnego samochodu. Poniżej załączam zdjęcia "bezwypadkowego" VW Golfa i raport na temat jego historii. Przy oglądaniu usłyszałem już nieco inną wersję historii samochodu niż na OTOMOTO w której pojawił się wątek "drobnej' stłuczki sprzed około roku, a po sprawdzeniu samochodu na portalu Vin-Info okazało się, że nie tylko były aż dwie stłuczki, ale dodatkowo druga z nich okazała się całkiem poważna. Wyjątkowo bogata historia jak na "bezwypadkowy" samochód. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że sprzedający powołował się na swoje miejsce pracy jako gwarant uczciwości. Tym bardziej ostrzegam jeżeli nie przed serwisem, to przynajmniej przed jego kierownikiem.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 12:26
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta, ...
... w sytuacji kiedy przychodzisz z garścią pieniędzy wszystko jest OK, kiedy masz problem z samochodem i stoisz w trasie nie masz co liczyć na jakiekolwiek wsparcie przez telefon. Na szczęście inny punkt ASO wykazał dużo wyższy poziom, automatycznie zostanę ich nowym klientem.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2018 15:34
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa w ...
... salonie, a zwłaszcza w sobotę. Nikt nie była zainteresowany klientem blisko godzinę przed zamknięciem. Jeden pan grał na komórce, a drugi jadł przy biurku. Podobna sytuacja powtórzyła się już drugi raz na przestrzeni paru miesięcy. Nie jesteście jedynym salonem w Warszawie, a obsługa na pewno nie zachęcanie.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2018 13:08
Salon - samochody nowe
Normalnie
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2018 19:44
Salon - samochody nowe
Odwiedzam to miejsce zbyt często
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2018 13:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 19:13
Salon - samochody nowe
Cała Praga wie, ...
... że tam jak powiedzą 800 PLN to wyjdzie 3500 PLN to się ciągnie od lat. Miałem parę naście lat temu Golfa II GTI i spodkała mnie taka sama sytuacja jak poniżej, połowę silnika by niby wymienili a co najlepsze się potem dowiedziałem, że większą część pieniędzy zostaje w kieszeni pracownika. Ponieważ można było zapłacić jemu by nie stać w kolejce do kasy. Przecież zero przypału skoro to on ustalił sumę.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2018 21:17
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przyszedłem na kontrolę przedsprzedażową samochodu (jako kupujący), z jakiegoś powodu przekazali wszystkie informacje sprzedawcy samochodu, szeptali i uśmiechali się do niego. W końcu pokazali mi, gdzie kasjer ma zapłacić za ich usługi. Zamiast podsumować inspekcję, po prostu nadali jakąś formę. Słowem coś takiego opisało auto na podstawie subiektywnej opinii. Moja pisemna prośba do firmy o opinię została zignorowana. Za co zapłaciłem 400 zł ?? Myślałem, że tak się nie dzieje w usługach markowych ... Na plus: jeden z mechaników to naprawdę dobry specjalista, przepraszam, że nie pamiętam jego nazwiska. (Wersja oryginalna) Приезжал на предпродажный осмотр авто (как покупатель), всю информацию почему то сообщали продавцу автомобиля, с ним шептались и улыбались. В конце мне показали где касса для оплаты их услуг. Вместо заключения о проверке дали просто какой то бланк. На словах кое как описали автомобиль основываюсь на субъективном мнении. Мой письменный запрос в фирму о предоставлении заключения - проигнорировали. За что я заплатил 400 злотых?? Я думал в фирменных сервисах такого не бывает... Из плюсов: один из механиков действительно хороший спец, жалко не помню его имени.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 00:16
Salon - samochody nowe
w dniu 21.06 ...
... umówiłem się na usługę geometrii kół na ifnolinii vw a poźniej w serwisie potwierdzili mi że usługa będzie kosztowała od 140 do 200 zł. Na wstępie pan przywitał mnie informacją że usługa będzie kosztowała ponad 500 zł, dopiero jak powiedziałem że powiedzieli jak wyżej na infolinii i w ich serwisie zmienił na 200 zł ale już o widełkach nie było mowy. (robienie klienta w balona jak sie nie odezwie to go kasujemy, odpowiedz pracowanika "bo się nie upomniałem"). podczas geometrii kół (dokonano pomiaru) okazało się że mechanik nie może odkęcić srub na tulejach w zwiazku z tym obarczono mnie winą że usługę wykonali, a z mojej winy jak bym to ja spowodował, nie można było odkręcić śrub. Odmówiłem naprawy tych tulei bo takie mam prawo, przyjechałem w koncu na geometrie a nie na wymianę połowy samochodu. Pan poinfomorał mnie ze za usługę należy się 200 zł której nie dokonano. Po wielu argumentach łaskawie skorygował z 200 zł na 99 zł za wykonanie usługi której nie zrobili. Wyszedłem wściekły z tego bałaganu i ostatnią rzecza jaką by zrobił to tam kupił auto i co gorsza jeszcze tam go serwisował. W cywilizowanym serwisie informują klienta ze usługa nie będzie wykonana z tego i tego powodu a nie obarczają opryskliwie winą i każą sobie płacić. Odradzam wizyte w tym serwisie straciłem 2 godziny i 99 zł. Sprawy napewno tak nie zostawie i jak będzie trzeba skieruje na drogę sądową
Użytkownik sieci
21 czerwca 2018 10:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2018 14:57
Salon - samochody nowe
Przez ponad 20 ...
... min nikogo na stanowisku sprzedaży części
Użytkownik sieci
21 maja 2018 15:49
Salon - samochody nowe
Słabo oceniam wizyte ...
... w tym serwisie a czemu już opisuję. Pojechałem żeby zweryfikowali mi dziwny dźwięk. Po odpuszczeniu gazu słyszalny był brzdęk. Serwis zweryfikował i ocenił że do wymiany turbina cena nowej 6500zł powiedziałem że na ta chwilę odmawiam naprawy. Na drugi dzień pojechałem do człowieka który regeneruje turbiny i mówi mi że zna ten brzdęk bo przerabiał to w turbinach z grupy VW. I mówi do mnie tak Pan zamówi taką część podał mi jej dokładny numer 06J145220A zamówiłem na nastepny dzień część przyszła zawiozłem dałem tą część za 2h telefon gotowy do odbioru pytam a koszta 100zł wymiana 100zł blaszka razem 200zł. Wsiadam robie jazdę próbną cisza nic nie ma. Blaszka tłumi brzęczacy dźwięk przez obroty turbiny. Gdybym zgodził sie na wymianę w serwisie to by mi została wymieniona dobra turbina która od 2 tyg już jest cicha. Pogratulować mechaników w tym serwisie. O całym tym zajściu poinformowałem serwisanta dlaczego chcieli wymienić mi sprawną turbine gdzie wystarczyło tylko wsadzić blaszkę która tłumi turbinę. Na to serwisant że on nie jest mechanikiem tylko serwisantem ale przeprasza za błąd mechanika. Dlatego nie bardzo jestem zadowolony z wizyty w tym serwisie.
Użytkownik sieci
20 maja 2018 13:24
Salon - samochody nowe
wymiana oleju - ...
... OK. Ale serwis zablokował radio w moim samochodzie i w ciągu 3 miesięcy nie potrafił go naprawić. Dobrze że sie udało zlokalizować usterkę w innym serwisie w Tomaszowie Mazowieckim. Jak kompensacje serwis Krotoski Cichy zaproponował rabat 30 zl.
Użytkownik sieci
16 maja 2018 20:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 maja 2018 22:38
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa i ...
... niestety brak wiedzy u pracowników o wyposazeniu pojazdów
Użytkownik sieci
12 maja 2018 16:15
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa na ...
... rażąco niskim poziomie. Ponad dwa miesiące bezowocnego oczekiwania na jakikolwiek kontakt po zgłoszeniu usterki samochodu, który jest na gwarancji. Przy gwarancyjnym serwisowaniu brak doradztwa. Po serwisie telefony o zadowoleniu - po co skoro i tak nie słuchają klientów?. Wygląda to tak jakby zamiast profesjonalnego podejścia do klienta i jego obsługi, ważny był wyłącznie wynik finansowy. Do recepcji/serwisu zawsze był problem z dodzwonieniem się, a jak już był to doradca serwisowy odrzucał połączenie lub obiecywał, że oddzwoni. Z tego powodu zmieniam swoje miejsce serwisu.
Użytkownik sieci
7 maja 2018 20:59
Salon - samochody nowe
Serwis przysprawił nam ...
... bardzo dużo problemów. Nasz Vw Touareg miał problemy z odpalaniem. Podczas pierwszej wizyty w serwisie otrzymaliśmy informację, że za dwa dni przyczyna będzie znaleziona. Po blisko dwóch tygodniach zostaliśmy wezwani po odbiór "naprawionego" auta. Na miejscu okazało się, że pojazd nadal ma ten sam problem. Do zapłaty ok. 1700zł między innymi za "poszukiwanie usterek"...Dodatkowo okazało się, że błotnik został mocno zarysowany!!! Po mocnej interwencji, zostaliśmy umówieni na spolerowanie zarysowania na błotniku. Okazało się, że zarysowanie jest na tyle głębokie, że nie da się spolerować. Błotnik należy pomalować. Warto podkreślić, że auto nigdy nie było ponownie lakierowane... Porażka, zero kompetencji, kierownik serwisu bardzo niekontaktowy. Sprawy na pewno nie odpuścimy I doprowadzimy do końca!
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2018 13:46
Salon - samochody nowe
Pan z obslugi ...
... ok. Natomiast 4 h mi wymieniaja klocki hamulcowe z przodu i dalej nie wymienili. Bez komentarza
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2018 21:00
Salon - samochody nowe
Podczas przeglądu uszkodzono ...
... mi samochód. Poprosiłem o wgląd w monitoring. Żadnej odpowiedzi przez tydzień. Jak sam zadzwoniłem to kierownik serwisu odesłał mnie do ochroniarza