89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 października 2024 10:56
Salon - samochody nowe
Unikajcie. Serwis totalny ...
... brak obsługi. Zero kontaktu. Zero. Wszystko trzeba wyciągać samemu dzwoniąc milion razy. Jaki status, kiedy naprawa, umowic termin - każda taka sprawa to co najmniej tydzień ciągłego dzwonienia, bez odpowiedzi osób odpowiedzialnych za Twoją sprawę. Rozumiem, dużo się dzieje, nie oczekuje cudów. Tylko komunikacji, ale dla Motorpol to już za dużo. Albo ktoś tnie koszty i ludzie mają milion spraw na 1 osobę albo coś jest totalnie źle poukładane. Nie polecam i unikajcie tej firmy.
Użytkownik sieci
7 października 2024 09:35
Salon - samochody nowe
Sehr enttäuschend, auf ...
... der Durchreise mit der Familie, 4 Personen, Motorkontrollampe an. Keine Zeit erstmal den Fehler auszulesen. T5.2 Angebot, nächsten Morgen. Vielen Dank , super Kundenservice. Nach Jahren muss ich sagen, nie wieder VW.
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 15:22
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam… ...
... samochód który oddałem tylko na diagnozę w umówionym terminie, przestał w serwisie 5 dni, przez które nie mogłem uzyskać absolutnie żadnych informacji co się dzieje z moim pojazdem. Ciągłe obiecanki, że „oddzwoni specjalista” i udzieli informacji nie miały żadnego pokrycia w rzeczywistości. Nie mogłem nawet doprosić się o informację, czy jest możliwość przedłużenia wynajmu auta zastępczego, musiałem specjalnie jechać ponad godzinę aby się dowiedzieć. Na miejscu Pani (bardzo uprzejma) powiedziała mi, że samochód jest właśnie naprawiany a stał tak jak go zostawiłem na parkingu przed serwisem… Finalnie po 5 dniach dopiero po postawieniu twardo na swoim i wykonaniu niemiłego telefonu w przeciągu 15 min dostałem odpowiedź, że auto jest naprawione. Naprawa polegała na podpięciu komputera i skasowaniu błędów po czym nie dostałem jasnej odpowiedzi co było przyczyną awarii, jedynie Pani w recepcji serwisu powiedziała, że usterka może wrócić. Niestety to była moja pierwsza i ostatnia wizyta w tym serwisie. Nigdy jeszcze nie zostałem tak potraktowany a naprawdę miałem wiele samochodów, które serwisowałem i nigdy nie miałem aż takich problemów. Raz jeszcze nie polecam.
Użytkownik sieci
17 maja 2024 14:40
Salon - samochody nowe
gdy już kupiłem ...
... auto byłem zadowolony na 4/5, podczas ostatnich 2 lat niestety serwis nie dał rady i ocena spada.
Użytkownik sieci
9 maja 2024 18:21
Salon - samochody nowe
Byłem dziś, po ...
... salonie kręciły się oprócz mnie dwie pary klientów ,nikt z obslugi nie powiedział nawet dzień dobry, nikt do żadnego.z nas nie podszedł, obejrzałem sobie dokładnie 4-5 samochodów, w każdym usiadłem z przodu i tyłu, waham się finalnie między nowym Tiguanem a Passatem, ale w tym salonie nikt nie chce moich pieniędzy...dla pocieszenia, po sąsiedzku w Skodzie to samo, czułem się jak w Tesco
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 22:05
Salon - samochody nowe
Myślę że jako ...
... marka jest ok. Lecz serwis tego salonu samochodowego jest do naprawy auto kupione w waszym salonie trafia na regularne serwisy do waszego warsztatu klient płaci nie dyskutuje bo serwis ma rację i jest super ufa wam w 100% lecz do końca nie jest tak kolorowo auto już po gwarancji a więc zaglądamy pod maskę otwieramy obudowę filtra powietrza i naszym oczom ukazuje się coś co nie da się normalnie wytłumaczyć wyjmujemy filtr powietrza brudny zapylony i nadgryziony przez ząb czasu auto pochodzi z 2019 roku i owy filtr też z tego samego roku a więc co panowie serwisanci jaki jest morał tej historii nie sposób wytłumaczyć to inaczej jak zwykłe oszustwo z waszej strony i na nic wasze tłumaczenie że akurat na półce mieliście filtr z tego roku mam tylko cicha nadzieję że olej był wymieniony.
Użytkownik sieci
16 października 2023 12:33
Salon - samochody nowe
Serwis na gwarancji ...
... nie poradził sobie z blokującą się klamką oraz dziwnie hałasującym centralnym zamkiem. Kilka miesięcy po zakończeniu gwarancji okazało się że w skrzyni biegów jest za mało oleju i skończyło się wymianą skrzyni oczywiście poza ASO ponieważ autoryzowany serwis nie przyjął odpowiedzialności. Jak najdalej trzymać się tego serwisu, szkoda czasu i pieniedzy. Bartosz
Użytkownik sieci
10 października 2023 14:30
Salon - samochody nowe
Jak kierowca z ...
... STSu przyjezdza to panowie z logistyki to odbiera się auta a nie przychodzi po godzinie. Jest was 3 a żadnemu pracować się nie chce.
Lukasz Sekowski
31 sierpnia 2023 20:19
Serwis
opieszałość i niekompetencja
Opieszali i niekompetentni. Wymiana opony i felgi zajęła 18 dni. Kontakt praktycznie niemożliwy. W ciągu 18 dni spędziłem przynajmniej 3 godziny słuchając upierdliwej muzyczki, gdzie nikt nigdy nie odbierał. Przydzielona osoba do obsługi, niejaki "opiekun" praktycznie nieosiągalny telefonicznie. Można dzwonić po 15 razy i brak odzewu. Dodatkowo zlecone prace przy pojezdzie, zupelnie proste - ponowne włożenie "wypadniętego" czujnika parkowania również niewykonane.. OMIJAĆ ZAKŁAD SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 13:40
Salon - samochody nowe
Jak można było ...
... to postawiłem 0 Przyszedłem na główną recepcję nikogo nie było podszedłem do dziewczyn z serwisu zapytałem kto może obsłużyć odesłali do głównej recepcji powiedzieli poczekać poczekałem 15min. Nikt nie Przyszedł
Dorota Łąkiewicz
22 czerwca 2023 11:46
Salon - samochody nowe
Zero profesionalizmu!
Moja negatywna opinia dotycząca obsługi Pani Weroniki w salonie samochodowym Skoda jest oparta na moim doświadczeniu podczas ostatniej wizyty. Pragnę podkreślić, że moje odczucia mogą różnić się od innych klientów, ale niestety muszę wyrazić swoje niezadowolenie.
Po pierwsze, Pani Weronika wykazywała brak profesjonalizmu i nieprzyjemne podejście do klienta. Byłam traktowana z lekceważeniem i nieodpowiednim szacunkiem. Moje pytania były ignorowane lub udzielane w sposób niejasny i niekompletny. Miałam wrażenie, że moje potrzeby nie były priorytetem dla niej.
Po drugie, Pani Weronika nie wykazywała żadnej chęci pomocy w znalezieniu odpowiedniego samochodu. Zadawałam konkretne pytania dotyczące modeli i specyfikacji, ale nie otrzymałam satysfakcjonujących odpowiedzi. Zamiast tego, byłam zbywana ogólnikowymi informacjami, które nie spełniały moich oczekiwań.
Dodatkowo, Pani Weronika nie była w stanie zapewnić mi odpowiednich informacji na temat dostępności samochodów i terminów dostawy. Jej brak kompetencji w tej dziedzinie sprawił, że poczułam się zdezorientowana i niepewna co do dalszych kroków.
Ogólnie rzecz biorąc, moje doświadczenie z obsługą Pani Weroniki w salonie samochodowym Skoda było bardzo negatywne. Jej nieprofesjonalne podejście, brak skrupułów i niewłaściwe traktowanie klienta skutkowały tym, że nie byłam w stanie uzyskać potrzebnych informacji i zrealizować moich zamierzeń. To jest oczywiste, że poważne poprawki są wymagane w dziedzinie obsługi klienta w tym salonie samochodowym Skoda.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 10:58
Salon - samochody nowe
Termin dostarczenia auta ...
... wyznaczony na maj. co jakiś czas termin zostaje przesunięty, teraz o kolejne 3 miesiące... nie polecam!
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 09:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 marca 2023 13:17
Salon - samochody nowe
Если хотите потерять время,милости просим!
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 08:51
Salon - samochody nowe
Doskonale zmieniają olej ...
... i pióra wycieraczek, gorzej sprawa ma się z awariami. Usterka skrzyni biegów zgłaszana 3 razy przy przeglądach i raz oddzielnie, do tego wiele próśb o pomoc w jej usunięciu. Mimo dostarczenia nagrań wideo demonstrujących problem zostalem z nim sam. Inny autoryzowany serwis VW symptomy takiej awarii odnalazł w instrukcji serwisowej (!) i po ich potwierdzeniu na tydzień przed końcem gwarancji wymienił skrzynię biegów. 2 gwiazdki za dokładne mycie auta przy każdej wizycie.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2022 16:03
Salon - samochody nowe
Absurdalne czas trwania ...
... serwisu. Nigdy więcej w tym miejscu.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 10:51
Salon - samochody nowe
Jeszcze kilka lat ...
... temu, zaraz po otwarciu nowo wybudowanego serwisu jakość obsługi klienta była na dużo wyższym poziomie. Ale wraz z upływem lat, jest coraz gorzej. Profesjonalizm i ogólne zadowolenie klienta zeszło na dalszy plan. Korzystam z tego serwisu kilka razy w roku i niestety od pewnego czasu za każdym razem wychodzę zniesmaczony. Dzwonię, umawiam się na konkretny dzień. Objawy wskazują na uszkodzony termostat. Zapewniają mnie, że na miejscu mają dostępny termostat. Więc umawiam się na diagnozę i jednocześnie po potwierdzeniu niesprawnego termostatu na jego wymianę w tym samym dniu. Przyjeżdżam w umówionym terminie punktualnie. Diagnoza potwierdza, że termostat do wymiany. Niestety w dniu kiedy przyjechałem (termin umówiony z tygodniowym wyprzedzeniem) nie mieli na miejscu dostępnego termostatu. Muszę przyjechać w innym terminie. Dodam że mam ok 70 km w jedną stronę do tego serwisu i zmarnowany dzień urlopu. Nie tak powinien wyglądać profesjonalizm autoryzowanego serwisu VW i dbałość o zadowolenie klienta.
Użytkownik sieci
12 maja 2022 15:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 listopada 2021 01:06
Salon - samochody nowe
Brak możliwości użyczenia ...
... auta przed zakupem, krótko mówiąc zaplac za auto i spier.. żenada nie polecam !!!!
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 06:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki