92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 05:35
Salon - samochody nowe
Zakupiłem pięknego używanego ...
... Tiguana za 96 tys zł. Po wyjeździe z salonu okazało się że skrzynia weszła w tryb awaryjny (mechatronika) oraz wyje most. Wyje jak w bombowcu. Gwarancja tak działa że oddałem auto do naprawy 27 grudnia 2024 i do dziś nie jest naprawione (7.02.2025). Sprzedali mi auto z wadą ukrytą. Proszę się zastanowić nim kupi sie tam używane auto z tzw gwarancją.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 23:23
Salon - samochody nowe
Po odbiorze auta ...
... w sierpniu 2023r postanowiłem nic nie pisać bo wpadki się zdarzają ale to już nie może zostać bez wystawienia oceny, otóż pani dzwoniąc i umawiając termin wykonania przeglądu podaje cenę przybliżoną po czym nic więcej nie zostało naprawione niż wcześniej uzgadniane i kwota się robi do zapłaty na miejscu 400zl większa. Pracownicy niekompetentni, nie potrafią przyznać się do błędów. Napewno następny samochód nie będzie kupiony z plichty i tam serwisowany. Zawiodłem się na maksa
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 19:09
Salon - samochody nowe
Jestem klientem flotowym ...
... grupy Plichta. Współpracujemy od wielu lat. Umówiłem się na konkretną godzinę wymiany opon. Po 3h zapytałem nieśmiało jak długo będę jeszcze czekać. Odpowiedź Pani z recepcji serwisu w bardzo brzydkim tonie "proszę pana to nie jest pit stop".... Wymiana opon trwała łącznie prawie 4h. Żadnego przepraszam tylko foch, że klient śmiał się niecierpliwić. Słabo
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 14:07
Salon - samochody nowe
W niemieckim serwisie ...
... płacę za przegląd + wymiana oleju i filtrów 404€ ok 1700 zł. Dzisiaj w ASO Plichta wyliczono mi wymianę oleju filtra oleju i filtra kabinowego 2200 zł. O co tutaj chodzi ? Skąd taka wielka różnica w cenie? Nie rozumiem. Macie złote klucze?
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 16:31
Salon - samochody nowe
Chciałbym serdecznie podziękować ...
... Pani z serwisu, którą grzecznie poinformowałem że mam awarię auta i odmówiła jakiejkolwiek pomocy czyt. zajrzenia na podnośniku czy rzeczywiście jest wyciek oleju. Obecnie auto znajduje się w autoryzowanym salonie VW w Gdańsku gdzie nawet nie mogę ubiegać się o jakiekolwiek zniżki czy cokolwiek przy naprawie auta, która będzie mnie dużo kosztowała i muszę występować o dobrą wolę producenta. Uczcie się trochę kultury czy od salonu w Zduńskiej Woli, czy właśnie od Makruta gdzie auto zostało sprawdzone i zdiagnozowane w minutę. Bo pomoc z Waszej strony była żałosna i teksty typu „niech Pan sobie dzwoni po lawetę jak się auto zepsuje” to trochę nie na miejscu. Od 7 lat jestem klientem VW i szczerze mówiąc nie spodziewałem się że ktoś z Waszej firmy mnie tak oleje. Pamiętajcie że klient zostawia u Was naprawdę sporo pieniędzy i oczekuje choć trochę zrozumienia w chwili kiedy potrzebuje pomocy. Nie trzeba być tylko miłym jak się auto sprzedaje.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 10:54
Salon - samochody nowe
Problem z uznaniem usterki gwarancyjnej! Nie polecam!
Użytkownik sieci
22 października 2024 07:40
Salon - samochody nowe
Pan na dziale ...
... częsci nieprzyjemny. Mina jakby za kare robił, wszystko z wielką łaską, zachowanie do ludzi godne nagany.
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 16:19
Salon - samochody nowe
Tak zarobieni że ...
... jak nie ma ludzi to nie odbierają
Użytkownik sieci
24 maja 2024 10:16
Salon - samochody nowe
Plichta Plichcie nie ...
... równa i to zdecydowanie... Ten pseudo serwis to wyżyny, a nawet góry na jakie można wejść, żeby zrobić wszystko tak źle, jak się da, obsługa klienta skutecznie potrafi wyprowadzić z równowagi swoją nie kompetencją, wprowadzaniem w błąd i czym tylko się da, nie mogę powiedzieć żadnego dobrego słowa na temat osoby przyjmującej do serwisu, jak i prowadzącej sprawę, tak samo o sekretarce serwisu. Prędzej można dodzwonić się do boga, niż do nich, gdy mają twój samochód i nie wiedzą jak go naprawić, o oddzwonieniu nie ma o czym marzyć. Ps. nawet nie piszcie tekstów w stylu "prosimy o kontakt, w celu przeanalizowania sprawy, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości", ponieważ jest to rzucanie słowa na wiatr, mieliście się w identycznej sytuacji kontaktować z partnerką, pomimo odzewu z jej strony żadnego kontaktu nie było. Mam nadzieję, że nie będziecie robić popeliny u kolejnych klientów i wyżsi kierownicy Plichty lub nadzorcy Volkswagena zrobią porządek z tym miejscem, bo to jest po prostu śmieszne.
Użytkownik sieci
23 maja 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Słaby kontakt z ...
... przedstawicielem prowadzącym sprawę, bardzo długi czas oczekiwania na samochód. Jeżeli chodzi o serwis to nie polecam.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 11:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 marca 2024 13:17
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy serwisu, ...
... ze sprzedażą nie miałem styczności. Zgłosiłem się do serwisu z Arteonem zakupionym w listopadzie 2023 w tej sieci dealerskiej i zgłosiłem 3 usterki - stuki w zawieszeniu przy odpuszczaniu gazu, „przeskakująca” muzyka ze Spotify w CarPlay oraz ładowarka indukcyjna co chwilę dająca notyfikację o przerwaniu ładowania. Pierwsza, najważniejsza usterka była wyraźnie słyszalna, odczuwalna w trakcie jazdy, a samochód miał w tym momencie ok. 4000km przebiegu. Po sprawdzeniu przez serwis oraz jeździe próbnej - dość dynamicznej, z tego co widziałem przez okno usłyszałem, że usterki nie ma, wszystko jest ok. Temat przeskakującego Spotify został zgoniony na dostawcę aplikacji (w pojeździe testowym takie coś nie występowało, zmieniłem telefon i dalej to samo). Temat ładowarki indukcyjnej to problem powszechnie znany - to wina VW, więc żeby być obiektywnym - to nie wina w/w. Serwisu. Stukanie w nowym samochodzie za ćwierć miliona nie dawało mi spokoju i zadzwoniłem do serwisu z tej samej sieci w Gdyni, tam zostałem przyjęty przez Mistrza Serwisu, po 5 metrach jazdy próbnej stwierdził usterkę, umówiliśmy się na naprawę, a w dniu naprawy dostałem samochód zastępczy. Po kilku godzinach otrzymałem telefon, że usterka - tuleja wahacza - fabrycznie źle osadzona - została znaleziona i naprawiona. Po odebraniu samochodu szybko dało się wyczuć poprawę. Czyli jednak się da, wystarczy chcieć.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 21:58
Salon - samochody nowe
Jestem rozczarowana serwisem ...
... VW Plichta. Umówiłam się na pierwszy przegląd i wymianę oleju w ramach pakietu leasingowego. Pytana o uwagi zgłosiłam, iż w jednej oponie dostaję ostatnio powiadomienie o utracie ciśnienia. Wyglądała na „oko” w porządku, więc poprosiłam o sprawdzenie czy faktycznie coś z nią nie tak, czy to kwestia źle zapisanego ciśnienia i ustawień. Dostałam info po przeglądzie, że zostały sprawdzone wszystkie opony, ustawione i zapisane prawidłowe ciśnienie. Po kilku dniach dostałam znowu ten sam komunikat i tak to sobie trwało, aż w końcu piersza stacja i kompresor i kolejna i nagle totalny kapeć po niespełna dobie od „pompowania”. Na wulkanizacji dowiedziałam się jakiego to mam wspaniałego kilkucentumetrowego gwoździa. Moje pytanie, jakim cudem przy „sprawdzeniu wszystkich opon” nikt nie zauważył gwoździa w szczególności w tej, o której mówiłam, że schodzi powietrze. Prawdą jest, iż zostałam okłamana i nikt nawet nie zerknął na tą oponę. Ja rozumiem, że nie jesteście może wulkanizacją, ale to chodzi o bezpieczeństo Waszego klienta. A jak nie o bezpieczeństwo to o zwyczajny komfort poruszania się i np. brak możliwości powrotu do domu z pracy (chyba, że ktoś lubi jeździć na kapciu). Serwis powinien sprawdzić tą oponę. Nie proszę o wymianę na nową, wyciąganie gwoździa i łatanie, ale o sprawdzenie (skoro sami pytacie czy zgłaszam jakieś usterki) i poinformowanie o takiej sytuacji. Nie zaufam już Państwu. Czuję się oszukana.
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 13:28
Salon - samochody nowe
Dno i metr ...
... mułu, bo inaczej nie da się tego kulturalnie określić. Totalny brak profesjonalizmu sprzedawcy, wprowadzanie klienta w błąd, zamieszczanie nieprawdziwych ogłoszeń z nieprawdziwymi cenami a po zwróceniu uwagi na powyższy fakt, stwierdzenie niczym z filmów Barei "Nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi". Zdecydowanie nie polecam zakupu auta u Plichty w Gdańsku. Ogłoszenie wystawione na otomoto, cena auta 216900zł z informacją iż cena obowiązuje przy zakupie z finansowaniem z VW Bank w innym przypadku finansowania cena to 223900zł. Gdy przychodzi do konkretów, okazuje się że cena to ponad 237 tyś zł bo akurat moja opcja finansowania w VW bank którą wybrałem, to jest drożej!!!!! Bo tak. Gdy ktoś decyduje się na zakup dostanie odpowiednio podniesioną cenę a potem wypowiedziane prosto w twarz że ogłoszenie w otomoto to nie ogłoszenie jednak bo przecież to tylko taka informacja niewiążąca, ba nawet nie to bo nic się nie zgadza. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
2 października 2023 08:40
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy zakupu ...
... używanego Volkswagena u Was w salonie. Przy zakupie samochodu, uzgodniliśmy w ramach ceny zakupu wymianę miedzy innymi kompletnego rozrządu, co zostało potwierdzone f-rą przy odbiorze samochodu. Kilka tysięcy km później wyskakuje błąd przestawienia wałka rozrządu. Telefon do Was, omawiamy sprawę, rozmówca jest bardzo niegrzeczny, mówi że możemy spotkać się w sądzie. Samochód został naprawiony w innym warsztacie, dostaliśmy pasek rozrządu i pompę rzekomo wymienione parę tysięcy km u Was. Części nie wyglądają na wymienione. Dla mnie jesteście zwykłymi handlarzami, tylko że w krawatach. Zamiast pochylić się nad sprawą i problemem, macie klienta w ... przecież już zapłacił..szczerze odradzam.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 23:36
Salon - samochody nowe
Являюсь владельцем T-roc. ...
... При продаже вам не скажут правды по поводу существующих проблем с автомобилем и известной ситуации с коробкой передач MQ281. Главное быстрее продать ведро?
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 15:17
Salon - samochody nowe
Hej, @vwpress_PL @VW ...
... Plichta, we wszystkich miastach gdzie ma monopol. Robicie to źle. Bardzo źle. Id3 - telefon że jest akcja serwisowa, przyjechać do Gdańska bo w okolicach nie zrobią. Jedziesz 160km, okazuje się, że nie robią od ręki. Chcesz samochód zastępczy bo pracujesz i to duzo i w wielu miejscach. Druga połowa co prawda ma samochód, ale również pracuje dużo, często i zupełnie gdzie indziej. Każą Ci płacić za wynajem auta 150zl/ doba- mimo, że jest to akcja serwisowa, na którą sami wołają. Po 2 tygodniach bez kontaktu z serwisem sprawdzasz w apce co z samochodem- nie ruszony. Przypominam 150zeta leci codziennie. Po 3 tygodniach- cud- możesz podjechać. Na miejscu w Gdańsku spotykasz się z tak lekceważącą obsługą, dla których jesteś zerem totalnym i dają ci to odczuć. Z laską jesteś informowany, że trzeba czekać 20 minut. Czekasz znacznie dłużej #nigdywiecejvw a teraz będzie dopiero zabawnie jak każą płacić 150zl x 3 tygodnie. Przypominam- za akcje serwisową, na którą sami wezwali. @sebcyc wniosek: jesteś dla nich ważny jak kupujesz auto, potem się goń. Nigdy więcej VW i salonów Plichta. Btw. To się dzieje, za każdym razem!
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 14:00
Salon - samochody nowe
Jesienią 2022 kupowałem ...
... arteona, do salonu przyjechałem arteonem od city motors (jazda testowa), chciałem poznać wycenę. Pan który mnie obsługiwał, gdy dowiedział się, ze przyjechałem po wycenę autem z citymotors nagle stał się arogancki i powiedział, ze nie będzie marnował czasu aby pokazać mi arteona, którego mieliście w salonie (takiego citymotors nie miało) ostatecznie wycenę dostałem, oczywiście dużo gorsza niż z city motors. Zamówiłem w u konkurencji. 04.23 odebrałem auto z city motors
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 07:30
Salon - samochody nowe
Terminowość serwisu to ...
... makabra ,półtora miesiąca czekania na wymianę zaślepki w drzwiach ( jest w serwisie ) i gdzie ma trwać to jeszcze dwie godziny ????, podobno tak to przewiduje wv , czy w innych serwisach też tak jest i tyle się czeka ???
Użytkownik sieci
19 maja 2023 19:52
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta dno. ...
... Nie chcę wchodzić w szczegóły, żeby Panowie nie mieli konsekwencji personalnie, ale mówienie przy kliencie, że "nie chce mi się ich obsłużyć" to jest fatalnie niski poziom. Skończyło się to tak, że wizyta, która mogła trwać 5 minut trwała prawie godzinę.