91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 11:10
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 17:56
Salon - samochody nowe
Długi okres oczekiwania, błędna diagnostyka.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2019 21:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 stycznia 2019 10:43
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenie z ...
... współpracą z obsługą klienta i samym serwisem oceniam nisko. Przyczyna: - informacja dla klienta - moja naprawa gwarancyjna nadal trwa. Nie mam nic przecikow temu, że ktoś źle zamówił część ale mam pretensje do tego, że dzownię pare razy aby dowiedzieć się jaki jest status naprawy i dowiaduję się wciąż iż nie wiadomo, kiedy część dojedzie. Nadal to akceptuję ale zazwyczaj proszę obsługę aby dowiedzieli się i oddzwonili do mnie. Pomimo zapewnień nikt do mnie nie dzwonił - zdarzyło się to już 3-4 razy. - dodzwonienie się - po samej usterce próbowałem się dodzwonić 1.5-2 h, bezskutecznie. Po interwencji w recepcji głównej ktoś do mnie oddzwonił ale łącznie zajęło im to 4-5h. Kolejne kontakty po kilku dniach i także później prawie zawsze kończyły się tak, że dość długo nikt nie odbierał. Znowu po 30-60 minut uderzałem przez recepcję aby sprawdzić czy może komuś krzywda się nie stała w dziale serwisu - usterka i podejście do naprawy - w moim auto doszło do usterki mechanizmu składania lusterka zewnętrzego lewego kierowcy, jak się złożyło tak nie chciało się rozłożyć. Generalnie taki stan uniemożliwia poruszanie się pojazdem gdyż można stracić dowód rejestracyjny. Gdy zgłosiłem to usterkę musiałem czekać 2 tyg na wjazd do serwisu. Pomimo próśb i informowaniu, że taka usterka uniemożliwia mi korzystanie z pojazdu ( na ten czas miał 2 miesiące ) zostałem poinformowany, że jedyną opcją szybszej naprawy jest jak wezwę lawetę z programu vw wtedy wjadę szybciej. Nie ukrywam, że strasznie zawiodłem się na tej informacji. Kupiłem nowy samochód, kosztował prawie 200 tyś a pierwsza awaria i takie podejście do rzeczy. Całe szczęście po kilku dniach lusterko się otworzyło i wyłączyłem z komputera możliwość składania. Wciąż czekam na naprawę łącznie już prawie 2 miesiące.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 12:13
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 13:23
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 15:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 11:51
Salon - samochody nowe
Fachowy serwis
Użytkownik sieci
9 stycznia 2019 10:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 18:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 12:06
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
7 stycznia 2019 15:51
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 grudnia 2018 15:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 21:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 18:49
Salon - samochody nowe
Było OK
Użytkownik sieci
24 grudnia 2018 13:31
Salon - samochody nowe
Duży i dobrze ...
... zorganizowany salon. Obsługa bardzo miła i nie nachalna. Jedna gwiazdka mniej ponieważ ciężko czasami się dodzwonić.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2018 00:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 grudnia 2018 19:34
Salon - samochody nowe
Handlowcy nawet nie ...
... zareagowali na moją wizytę w salonie. Nikt nie poszedł, nie zareagował. Obsługa klienta na żenującym poziomie. Smutne i przykre.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2018 09:56
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 12:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek