95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 maja 2019 14:14
Salon - samochody nowe
Autko zakupione u ...
... p. Plichty w programie Das Welt Auto zostalo wydane z "obrzygana" tylna kanapa przez dzoecko poprzedniego wlasciciela gdzie wczesniej przed odbiorem samochodu zwrocilismy na to uwage i serwis mial auto wyprac . Wybrneli z tego tak ze po odebraniu samochodu i 3 telefonach zgodzili sie pokryc koszt prania w innym serwisie. Reasumujac, przy zakupie uzywanego auta trzeba zwrocic uwage na wszystko i najlepiej miec to na papierze bo obsluga juz po zakupie dosc grubianska i tak jakby ze slaba pamiecia.
Użytkownik sieci
9 maja 2019 08:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam, mam ...
... złe doświadczeni z tym miejscem. W 2016 kupiłem auto w tym salonkę k w przeciągu roku jezdzenia do tego aso spotkało mnie dużo nieprzyjemności, zaczynajac od opryskliwsza pracowników poprzez gubienie dokumentów dotyczących wyceny mojego pojazdu, gdyż chciałem zamienić na nowszy model i próbie naciągnięcia mnie na nowy zestaw tarcz i klocków na przednia oś przy mojej wizycie w aso na wymianę oleju przedterminową przy 15tys kilometrów. Nie wiem jak odpisać na wiadomość, więc dodam kolejną część opinii gdzie odpowiem na odpowiedź. Odpowiadając na pytanie, Nie, to Państwo powinni wyjaśnić zaistniałą sytuację a nie ja !
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 13:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2019 08:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 marca 2019 12:18
Salon - samochody nowe
Standardowy przegląd Passata ...
... B6 kupionego w Salonie Plichta Gdańsk. Po odbiorze auta zauważyłem że przebieg do następnego przeglądu nie jest wyzerowany, dało mi to do myślenia i zacząłem sprawdzać wg faktury jakie czynności zostały i tak: olej był czarny, filtr przeciwpyłkowy brudny. Nieautoryzowany serwis stwierdził, że samochodu nikt nie tknął w ASO. Reklamacja nieuznana ponieważ dają "gwarancję mobilności" po przeglądzie.
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 20:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 10:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 grudnia 2018 19:51
Salon - samochody nowe
Tak wyglada samochód ...
... używany kupiony w vw plichta gdynia po usprawnieniu. Jak blacha tak wygląda po waszym usprawnieniu to aż się boję za jaki czas pozostałe elementy które mi usprawnialiście zaczną się sypać. Szkoda, że tak się rysujecie ponieważ w firmie plichta kupowała cała moja rodzina, niestety czas to zmienić. Nie polecam.
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 14:57
Salon - samochody nowe
Wymiana kół i ...
... mały przegląd 3 godziny... Zapomnijcie o tym serwisie!
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 15:52
Salon - samochody nowe
W maju 2018r. ...
... kupiłem Renault używane w serwisie Plichta przy ul. morskiej 318. Po wstępnej jeździe uzgodniliśmy ze sprzedającym że wymieni sprzęgło, elementy zawieszenia, hamulce oraz koło dwumasowe. Po około tygodniu odebrałem auto i do tego momentu oceniam obsługę na 10/10, byłem bardzo zadowolony, po około 2 tygodniach od zakupu zaczęła słabo działać klimatyzacja, więc zadzwoniłem do sprzedającego, niestety nie odbierał przez kilka dni a dzwoniłem 3-4 razy dziennie. Po około tygodniu ku mojemu zdziwieniu oddzwonił, podałem problem i chodziło mi tylko o nabicie klimatyzacji, w odpowiedzi usłyszałem od sprzedającego że "to chyba nie mieści się w gwarancji ale proszę poczekać, ja się dowiem, oddzwonię" po 2 tygodniach cisza. Zadzwoniłem i ponownie sprzedający p. Karol nie odbierał, po kilku dniach odebrał i powiedział że przeprasza ale już idzie się dowiedzieć, zadzwoni za 10 minut...nie oddzwonił. Po 3 miesiącach auto zaczęło wyraźnie więcej spalać, spalanie z 7,6 wzrosło na 9,5 i auto jakby przyhamowywało, po podróży na trasie Gdynia- Elbląg i pokonaniu autem ok 220 km w obie strony z moim małym dzieckiem które ma 9 miesięcy pojechałem na myjnię, pan który mył auto zapukał w szybę i stwierdził że prawy tylny hamulec jest wciśnięty i prawie palą mi się hamulce, pojechałem do ASO Renault w Gdyni gdzie stwierdzono że do wymiany są klocki oraz szczęki, ponieważ poprzedni mechanik, który wymieniał hamulce, nie przeczyścił drucianą szczotką miejsca w którym porusza się tłoczek, tylko nasmarował brudny element smarem i tak to złożył. Smar zbierał ten bród i po 3 miesiącach był niczym klej, hamulce tylnie nie miały prawa działać poprawnie. Udałem się do salonu Plichty by porozmawiać osobiście o tym co się stało, sprzedający stwierdził na początku, że mechanik montując nowe części nie musi nic czyścić żadną szczotką i czego ja w ogóle oczekuje w związku z tym, odpowiedziałem że zwrotu pieniędzy za poniesione koszty. Pan Karol Z. stwierdził bym przesłał mu dokumenty a on to prześle na serwis. Po kilku dniach uzyskałem odpowiedź z serwisu że ODDALAJĄ MÓJ WNIOSEK W CAŁOŚCI, ponieważ naprawę przeprowadziłem w ASO a nie u Plichty zatem powołując się na art 480 K.C nie maja sobie nic do zarzucenia. Sprawy nie zostawię i już skontaktowałem się z prawnikiem, który zachęcał mnie bym wysłał pismo i sprawdził z kim mam do czynienia, każdy szanujący się serwis przeprosi, i zwróci koszty, niestety w tym przypadku cała sprawa zakończy się w sądzie, wszystko jest super dopóki jesteś chętny na jakieś auto, a gdy wyjedziesz już z salonu to pozdrawiają Cię środkowym palcem, jest mi przykro ale nie odpuszczę chociażby ze względu na to że przez zwykłe lenistwo mechanika z Plichty mogło dojść do tragedii.
Użytkownik sieci
16 listopada 2018 16:01
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu ...
... i wykonywanych przeglądów serwisowych. Nie wiem, kto sprawdza umówione na termin, przywiezione zgodnie z harmonogramem książki serwisowej auta, ale po 3 przeglądzie sprawdzający stwierdził, że układ hamulcowy jest ok i dojedzie do następnego przeglądu. Niestety nie dojechał i hamulce z tyłu rozpadły się, a przednie udało się uratować. Pani podczas zgłaszania problemu, stwierdziła, że to moja wina, że nie zgłosiłem przy 90tys. sprawdzenia hamulców. Przepraszam, to części eksploatacyjne, jest waszym zasranym obowiązkiem sprawdzenie ich użyteczności podczas każdego przeglądu. Zwalanie winy na klienta jest żałosne i nie profesjonalne w takim przypadku. Ogólnie zmieniłem miejsce serwisowania WV, a w to miejsce NIGDY nie wrócę.
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 11:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 09:26
Salon - samochody nowe
Ogólna POMYŁKA!!! Jak ...
... klient wchodzi by kupić- kłaniają się w pas, spróbujcie oddać auto na serwis - dramat, warczą, robią wariata z człowieka!!! Nie Polecam !!!
Użytkownik sieci
26 września 2018 10:01
Salon - samochody nowe
Lekceważący stosunek do klientów serwisu.
Użytkownik sieci
5 września 2018 20:50
Salon - samochody nowe
Wystawiam tak niską ...
... ocenę ponieważ mimo oficjalnej prośby od blisko trzech tygodni nie otrzymałem oferty na interesujące mnie auto chociaż telefonicznie potwierdzono, że taką ofertę otrzymam. Może jakby to było zapytanie o tiguana za 200tyś to byłoby inaczej. Ale już passat w bieda wersji okazał się mało atrakcyjny w sprzedaży. Przykre.
Użytkownik sieci
5 września 2018 06:46
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta poniżej ...
... jakiegokolwiek poziomu. Zakład pracy chronionej dla upośledzonych. Odradzam zdecydowanie
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2018 22:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2018 14:23
Salon - samochody nowe
Serwis przyjął samochód ...
... z założeniem, że obsługa potrwa dwie godziny. Z dwóch godzin zrobiło się trzy a potem, ku mojemu zaskoczeniu zrobiły się cztery godziny. Od lat korzystam z obsługi samochodów u różnych dealerów i ten niestety zawiódł mnie.
Użytkownik sieci
31 lipca 2018 09:51
Salon - samochody nowe
Niestety, ale po ...
... raz pierwszy muszę wystawić tak niską ocenę. Nie wiem czy sprzedawcy tego salonu dobrze sie spisują, ale obsługa na recepcji jest tak niskich lotów, że reszta nie ma znaczenia. "Obsługiwała" mnie zadufana w sobie młoda pani, o makijażu, o którym spokojnie można powiedzieć "tapeta". Cóż, zdarza się. Gdy tylko podszedłem do recepcji, zrobiła minę, której nie widziałem od czasów komuny: "K..a, przylazł i zaraz będzie coś chciał". Mina wynikała z tego, że przerwałem pani, zapewne bardzo interesującą rozmowę z koleżanką z recepcji i jednym ze sprzedawców. Pani w niczym nie była w stanie mi pomóc, a jak poprosiłem o rozmowę z szefem sprzedaży, to stwierdziła, że jest zajęty i nie będzie się ze mnę spotykał. A teraz najlepsze: poprosiłem o wizytówkę z danymi salonu i.... Pani recepcjonistka mi odmówiła ;-). Jeżeli planujecie zakup VW, to ten salon odradzam.
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 18:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam czekanie na serwis to kpina