93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 14:58
Salon - samochody nowe
Profesjonalne
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 14:57
Salon - samochody nowe
Wymiana kół i ...
... mały przegląd 3 godziny... Zapomnijcie o tym serwisie!
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 13:18
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 15:52
Salon - samochody nowe
W maju 2018r. ...
... kupiłem Renault używane w serwisie Plichta przy ul. morskiej 318. Po wstępnej jeździe uzgodniliśmy ze sprzedającym że wymieni sprzęgło, elementy zawieszenia, hamulce oraz koło dwumasowe. Po około tygodniu odebrałem auto i do tego momentu oceniam obsługę na 10/10, byłem bardzo zadowolony, po około 2 tygodniach od zakupu zaczęła słabo działać klimatyzacja, więc zadzwoniłem do sprzedającego, niestety nie odbierał przez kilka dni a dzwoniłem 3-4 razy dziennie. Po około tygodniu ku mojemu zdziwieniu oddzwonił, podałem problem i chodziło mi tylko o nabicie klimatyzacji, w odpowiedzi usłyszałem od sprzedającego że "to chyba nie mieści się w gwarancji ale proszę poczekać, ja się dowiem, oddzwonię" po 2 tygodniach cisza. Zadzwoniłem i ponownie sprzedający p. Karol nie odbierał, po kilku dniach odebrał i powiedział że przeprasza ale już idzie się dowiedzieć, zadzwoni za 10 minut...nie oddzwonił. Po 3 miesiącach auto zaczęło wyraźnie więcej spalać, spalanie z 7,6 wzrosło na 9,5 i auto jakby przyhamowywało, po podróży na trasie Gdynia- Elbląg i pokonaniu autem ok 220 km w obie strony z moim małym dzieckiem które ma 9 miesięcy pojechałem na myjnię, pan który mył auto zapukał w szybę i stwierdził że prawy tylny hamulec jest wciśnięty i prawie palą mi się hamulce, pojechałem do ASO Renault w Gdyni gdzie stwierdzono że do wymiany są klocki oraz szczęki, ponieważ poprzedni mechanik, który wymieniał hamulce, nie przeczyścił drucianą szczotką miejsca w którym porusza się tłoczek, tylko nasmarował brudny element smarem i tak to złożył. Smar zbierał ten bród i po 3 miesiącach był niczym klej, hamulce tylnie nie miały prawa działać poprawnie. Udałem się do salonu Plichty by porozmawiać osobiście o tym co się stało, sprzedający stwierdził na początku, że mechanik montując nowe części nie musi nic czyścić żadną szczotką i czego ja w ogóle oczekuje w związku z tym, odpowiedziałem że zwrotu pieniędzy za poniesione koszty. Pan Karol Z. stwierdził bym przesłał mu dokumenty a on to prześle na serwis. Po kilku dniach uzyskałem odpowiedź z serwisu że ODDALAJĄ MÓJ WNIOSEK W CAŁOŚCI, ponieważ naprawę przeprowadziłem w ASO a nie u Plichty zatem powołując się na art 480 K.C nie maja sobie nic do zarzucenia. Sprawy nie zostawię i już skontaktowałem się z prawnikiem, który zachęcał mnie bym wysłał pismo i sprawdził z kim mam do czynienia, każdy szanujący się serwis przeprosi, i zwróci koszty, niestety w tym przypadku cała sprawa zakończy się w sądzie, wszystko jest super dopóki jesteś chętny na jakieś auto, a gdy wyjedziesz już z salonu to pozdrawiają Cię środkowym palcem, jest mi przykro ale nie odpuszczę chociażby ze względu na to że przez zwykłe lenistwo mechanika z Plichty mogło dojść do tragedii.
Użytkownik sieci
16 listopada 2018 16:01
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu ...
... i wykonywanych przeglądów serwisowych. Nie wiem, kto sprawdza umówione na termin, przywiezione zgodnie z harmonogramem książki serwisowej auta, ale po 3 przeglądzie sprawdzający stwierdził, że układ hamulcowy jest ok i dojedzie do następnego przeglądu. Niestety nie dojechał i hamulce z tyłu rozpadły się, a przednie udało się uratować. Pani podczas zgłaszania problemu, stwierdziła, że to moja wina, że nie zgłosiłem przy 90tys. sprawdzenia hamulców. Przepraszam, to części eksploatacyjne, jest waszym zasranym obowiązkiem sprawdzenie ich użyteczności podczas każdego przeglądu. Zwalanie winy na klienta jest żałosne i nie profesjonalne w takim przypadku. Ogólnie zmieniłem miejsce serwisowania WV, a w to miejsce NIGDY nie wrócę.
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 11:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 09:26
Salon - samochody nowe
Ogólna POMYŁKA!!! Jak ...
... klient wchodzi by kupić- kłaniają się w pas, spróbujcie oddać auto na serwis - dramat, warczą, robią wariata z człowieka!!! Nie Polecam !!!
Użytkownik sieci
8 listopada 2018 15:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 listopada 2018 08:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 23:45
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Obsługa serwisowa jak i dział sprzedaży na wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 19:29
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu miła i fachowa
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 14:12
Salon - samochody nowe
Jestem zachwycona obsługą ...
... w tym salonie. Dzięki sprawnym działaniom jestem posiadaczem nowego auta. Na największe uznanie (i premię;), zasługuje Pan Paweł Młodziński - profesjonalizm w każdym calu i klasa. Polecam!
Użytkownik sieci
1 listopada 2018 12:21
Salon - samochody nowe
Personel serwisu grzeczny i uczynny.
Użytkownik sieci
31 października 2018 23:04
Salon - samochody nowe
Polecam Pana Filipa ...
... Siatkowskiego z salonu w Gdyni, to rzeczowy, profesjonalny sprzedawca z imponująca wiedza motoryzacyjna . Godny polecania i zaufania. Nie odwołuje się do „słabych” technik manipulacyjnych typowych dla przedstawicieli tego typu branży. Dzięki niemu kupiliśmy idealny samochód, chociaż wydaliśmy nieco więcej niż zakładaliśmy. Serdecznie polecamy Pana Filipa Siatkowskiego .
Użytkownik sieci
29 października 2018 13:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 października 2018 19:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2018 20:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2018 18:50
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam i ...
... dziękuję Panu Łukaszowi Zamojskiemu. Profesjonalna i sympatyczna obsługa- na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
24 października 2018 22:36
Salon - samochody nowe
Witam narazie mogę ...
... się wypowiedzieć odnośnie jednej osoby tj. P Michała Wachowskiego. Człowiek na poziomie, mega sympatyczny, otwarty dla ludzi. Zawsze odbierający telefony. Sluzacy pomoca w kazdej sytuacji. To dzieki Niemu stałem się posiadaczem nowego VW tourana !!! Jeśli tak wszyscy sprzedawcy podchodzą do klienta to Gratuluję!! A Pan Michał napewno zasługuje na uznanie i premie 😉 Pozdrawiam Maciej Kowalski
Użytkownik sieci
23 października 2018 18:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek