93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 maja 2020 08:48
Salon - samochody nowe
Witam, Byłem 15 ...
... maja 2020 w serwisie na Morskiej z moim golfem (jest na gwarancji) w związku z faktem iż silnik zaczął dziwne terkotać a tak nie było - to jednostka 1,0 115KM - nie mam pretensji do Pana Roberta, który mnie przyjął jak należy , ale uważam że sprawa z silnikiem została przynajmniej zlekceważona tym bardziej że pojechałem do kolegi mechanika, który twierdzi że coś jest nie tak ponadto dodał, że silnik nie pracuje równo. Być może jestem w błędzie. Zrobił prosty test przykładając kij drewniany do silnika i dał mi posłuchać i faktycznie drewno przenosi dźwięk idealnie -słychać jakby klekotanie zaworów ale nie jestem fachowcem nie stawiam diagnozy. Faktem jest że coś jest nie tak ponieważ dotąd silnik cykał cicho. Ponadto zgłosiłem problem z klimatyzacją, ale ponoć jest sprawna. OK. Sumując wszystko jest cacy jak się wyjeżdża z salonu po zakupie auta , a potem jest jak jest - sprawę uważam za niezałatwioną i jestem rozczarowany - co zrobiono aby sprawdzić silnik nie wiem, klient nigdy nie jest dopuszczony do mechanika , nie wiem czy mechanik postawił diagnozę podłączając silnik do komputera czy tylko osłuchał. Potem jak silnik padnie będzie "tradycyjnie" wina klienta. Na koniec usłyszałem : "jeździć i obserwować" - szanowni Państwo to nie są te standardy polubiłem to auto ale zaczynam mieć wątpliwości . Jestem stałem klientem sieci Plichta ( miałem 2 Skody- tam w salonie na Morskiej w Gdyni nigdy nie miałem problemów -ukłony dla Pana Adama tamże zawsze byli dociekliwi i pomocni) - tu nie wiem co sądzić . W poniedziałek 18.05. jadę do mechanika (byłego serwisanta VW) na konsultację i zobaczymy co powie , biorę również pod uwagę wizytę w innym ASO - co będzie dalej zależy od tego co usłyszę póki co szanowni Państwo jestem rozczarowany bo uważam, że sprawa wisi nie załatwiona, a chciałbym dalej cieszyć się radością z jazdy vw a na chwilę obecną tak nie jest. Z poważaniem Jarosław Korolczuk PS Na koniec dodam, że mam dolać olej , ponieważ jest go chyba nieco mało -bagnet wskazuje połowę wysokości a winno być 3/4 - uczynię jak doradzono.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 14:45
Salon - samochody nowe
WItam. Ze względu ...
... na bardzo słabą, nierzetelną obsługę postanowiłem podzielić się ze wszystkimi przyszłymi klientami moim doświadczeniem z Serwisem Volkswagen w Gdyni. W serwisie byłem dwa tygodnie temu, zaraz po tym jak zakupiłem używanego golfa. Chciałem sprawdzić ogólny stan techniczny samochodu i zgłosić moje zastrzeżenia. Za 2 godziny przeglądu zapłaciłem około 400zł. W tym czasie serwis nie był w stanie określić dokładnych wad samochodu( zgłaszałem lekkie drżenie na niskich obrotach silnika ) Pan z obsługi zaproponował mi kolejny termin i określił ,ze dalsza diagnoza będzie kosztowała 1000zł, jak to dodał "na dobry początek" Następnego dnia udałem się do serwisu w jednej z miejscowości pod Gdańskiem. Mechanik przejechał się ze mną samochodem, posłuchał , popatrzył i zdiagnozował uszkodzenie poduszki pod silnikiem , przez co przenoszone są drgania na karoserie które ja odczuwam i które również zauważyli mechanicy w salonie Volkswagena, jednak problemu nie zdiagnozowali a tak jak wspomniałem powyżej wycenili dalsze badania na 1000zł Naprawa samochodu kosztowała mnie kilka stówek. Niech to wystarczy za cały komentarz. Reasumując , nie polecam, uważam że firma działa po to żeby naciągać klientów na koszty ewentualnie pracują tam ludzie którzy w ogóle nie wiedzą co robią. Marek Szymaniak
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 05:08
Salon - samochody nowe
Tragedia
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 15:52
Salon - samochody nowe
Witam pomimo upływu ...
... czasu również chciałbym podzielić się doświadczeniami z tym dilerem. A mianowicie,w ubiegłym roku kupiłem auto używane pod hasłem stan bardzo dobry! moja radość nie trwała długo ponieważ już gdy wracałem do domu (200 km) okazało się że klimatyzacja nie działa i auto bardzo żle się prowadzi przy prędkości powyżej 100 km/h.Nie chce pisać tu o usterkach auta a było ich sporo w sumie odwiedziłem serwis 11 razy niby coś usprawniali a i tak to nie pomogło.Do dziś jednak silnik czasmi pracuje nie równo.Załoga ASO jest skrajnie nie kompetętna.OMIJAC TEN SERWIS SZEROKIM ŁUKIEM. A więc tak. Po komentarzu/odpowiedzi od niby własciciela moja sprawa wcale nie została w dalszym ciągu pozytywnie dla mnie rozpatrzona, a nawet w przeciwnie oddano sprawę do kancelarii prawnej.Reasumjjąc moją przygodę z tym dilerem wspominam bardzo NEGATYWNE. Niestety ale standard pracy z klientem jest na najniższym możliwym poźiomie brak słów!!!.Oddział w Gdyni to jedna wielka pomyłka.W auto musiałem zainwestować jeszcze 5tyś aby doprowadzić do normalnego stanu.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 14:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 20:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 00:34
Salon - samochody nowe
Niestety zmuszony jestem obniżyć ocenę
Użytkownik sieci
15 listopada 2019 12:28
Salon - samochody nowe
No tak... jakość ...
... Volkswagena. Jeden z gorszych autoryzowanych serwisów samochodów z jakim miałem do czynienia. Elastyczność i myślenie pracowników na poziomie porządnego autostradowego żel-betonu. 1. Zapomnieli wymienić płyn hamulcowy podczas przeglądu (gdyż przegląd był w ramach wykupionego pakietu serwisowego). 2. Pytają klientów czy umyć samochód... po co? Przecież i tak tego nie robią na swoich starych z demobilu myjkach automatycznych. (Poprosiłem ale nie zrobili). 3. Prosiłem żeby wpisać serwis w książkę serwisowa papierową... „po co, przecież mamy elektroniczną odpowiada obsługa klienta” - drogi VW bo klient ma takie prawo i tego chce... pomimo zapewnień książka musiała pozostać w serwisie do podpisanja w późniejszym terminie bo ... zapomnieli. 4. 7 tys km po przeglądzie przyjeżdżam na przegląd techniczny i wymianę płynu hamulcowego (wymiana co 3 lata). Oczywiście, odpłatnie, drobne 300 zł (tyle klient musi zapłacić za zapominalstwo VW Plichta). Niestety w związku z obowiązującym prawem jeżdżę nie trzymając przy sobie dowodu rejestracyjnego wiec i tym razem zapomniałem... poprosiłem żeby zaczęli od wymiany płynu a ja podskoczę w międzyczasie po dowód... nie... VW Plichta potrzebuje dokument zanim zacznie jakiekolwiek działania... Poza tym sam samochód ma lakier twardy niczym modelina, odpryski na czujnikach parkowania „same z siebie” się pojawiły. Zarysowania lakieru od psikusa w postaci narysowania palcem na kurzu „brudas”. Poprosiłem o weryfikacje twardości lakieru i zgodnie z oświadczeniem VW „w normie”. Przy przebiegu 57 tys zdechł (okazało się, że padła fabrycznie wadliwa pompa paliwa, a VW stwierdziło, że zamiecie problem pod dywan i czekają aż w samochodach pokończy się gwarancja. Jeśli chcesz kupić samochód to zdecydowanie bardziej opłaci się Fiat lub Dacia! Dajcie sobie spokój z VW, ja żałuje moich blisko 100 000 zł.
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 22:16
Salon - samochody nowe
Dramat. Auto odstawione ...
... na przegląd po 40k. Nadmienię auto "premium" według Vw-Arteon. Auto po przeglądzie odebrane brudne, brak informacji o potrzebie wymiany baterii w kluczyku (komunikat po odbiorze). Ponadto na następny dzień po odbiorze auto nie odpala z informacją, że akumulator jest rozładowany... żart?
Użytkownik sieci
29 października 2019 07:25
Salon - samochody nowe
Złe traktowanie klienta. ...
... W piątek dzwoniłem odnośnie passata z 2012 i prosiłem Pana K. aby przesłał mi zdjęcie numeru silnika(kod np.CDA...) Zostaly przesłane zdjęcia oprócz kodu na którym mi zależało ponieważ wiadomo że od 2009-2012 była wadliwa konstrukcja silnika i dlatego chciałem sprawdzić numer. W sobotę nie mogłem się dodzwonić do Pana K. (Sprzedawcy) zadzwoniłem do innego sprzedawcy pytając się że potrzebuje numer -kod silnika passata B7 , zapytał się czy rozmawiałem z kimś o tym samochodzie i powiedziałem że z panem K. Powiedział że przekaże.A jeżeli nie będzie mógł osobiście prześle te zdjęcia. Czekam cały weekend w poniedziałek okazuje się że po południu samochód sprzedany . Traktowanie klienta w taki sposób to więcej niż słabe. NIE POLECAM TEGO SALONU I SPRZEDAJACYCH TAM OSÓB.
Użytkownik sieci
24 października 2019 12:49
Salon - samochody nowe
Niestety mimo zapewnień ...
... kupiłem szrota. Auto pomimo przeglądu okazało się poważnie uszkodzone i od pierwszego dnia zakupu nie było sprawne.. błędy w komputerze, uszkodzony napęd haldex.. tragedia. Spędziłem już tam łącznie ponad 7 godzin, a 3 tydzień jeżdżę uszkodzonym autem. Obsługa traktuje mnie jakbym sam to uszkodził choć usterki były zgłoszone przy odbiorze auta.. to był mój pierwszy i ostatni zakup
Użytkownik sieci
11 października 2019 14:48
Salon - samochody nowe
Jestem młody, ale ...
... spojrzenie obsługi wzrokiem "co Ty tu robisz biedaku" mnie zniechęciło.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 07:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2019 13:55
Salon - samochody nowe
Przy kupnie samochodów ...
... używanych nie można polegać na salonie, ponieważ obsługa nie mówi o poważnych usterkach jakie były wykonywane na parę mięsiecy przed sprzedażą auta. Dopiero jadąc na przegląd w innym serwisie VW można się dowiedziec ciekawych informacji. W ofercie auto z gwarancją... Na poważna naprawę w moim aucie nie ma żadnej gwarancji mimo tego, że wykonywał tą naprawę serwis plichty cztery miesiące przed sprzedażą ... Pomijając już to, że auto sprzedane z jednym kluczykiem od innego auta którego nie mam do dziś. Jakość jak w przydroznym komisie, a nie autoryzowanym salonie.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 23:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 18:50
Salon - samochody nowe
Chyba mają za ...
... dużo sprzedaż i trzeba barrrdzo długo czekać na obsługę gdzie salon pusty, polecam yego samego dealera lecz Skody tam to inna bajka. Nie polecam salonu na Cisowej.
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 10:34
Salon - samochody nowe
Na stronie kilka ...
... formularzy do kontaktu z salonem, jednak nie mają w zwyczaju odpisywać lub oddzwaniać do klienta który wyśle zapytanie w takiej formie.
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 10:41
Salon - samochody nowe
Drogo, długo, nie ...
... profesjonalnie. Brak wykwalifikowanego personelu skutkuje długim oczekiwaniem na naprawę, która i tak nie została profesjonalnie zrealizowana
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 13:19
Salon - samochody nowe
Sprzedają powypadkowe samochody ...
... jako nie uszkodzone. Celowo wprowadzają klienta w błąd. Stanowczo odradzam!!!
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 10:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka