94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 11:44
Salon - samochody nowe
Niestety, ale jedna ...
... gwiazdka z uwagi na fakt, że od 4 dni próbuję się połączyć z działem sprzedaży części i bez rezultatu. Codziennie wykonuję po 3/4 telefony ale jak widać ASO nie ma czasu na odebranie lub oddzwonienie. Nie polecam
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 17:01
Salon - samochody nowe
Niestety, ale daję ...
... zaledwie 2 gwiazdki z uwagi na fakt, że dawno nie miałem styczności z takim pokazem braku kultury ze strony osoby obsługującej mnie jako klienta. Mianowicie, do dealera zawitałem dzisiaj (23/11) z uwagi na fakt, że poszukuję samochodu typu suv w przedziale cenowym do 80-110 tys pln i chciałem zobaczyć jak prezentuje się na żywo kilka modeli (głównie Tiguan oraz pojazdy ze stajni Hyundaia). Po obejrzeniu dwóch Tiguanów, zapytałem czy możemy zobaczyć Tucsona, w odpowiedzi usłyszałem pytanie czy koniecznie ponieważ osoba prezentująca musi w tym celu wykonać straszną czynność, tj. udać się po klucze do niego... no dziwne podejście ale poprosiłem o wykonanie tego nadludzkiego wysiłku. Po szybkich oględzinach wnętrza, miałem kilka pytań do prezentowanego modelu, jednak po pierwszym pytaniu do Pana (lat około 40) zadzwonił telefon służbowy, który ten odebrał, wsiadł do Tucsona i na tym chyba chciał zakończyć zakładam rozmowę ze mną, z uwagi, że nie powiedział czego w stylu "przepraszam, ale musze odebrać telefon i zaraz dokończymy rozmowę" itp... po prostu dramat. W takiej sytuacji nie pozostało mi nic innego jak obrócić się na pięcie i odejść z niesmakiem. Dodam, że osoba obsługująca nie zrobiła niczego aby dowiedzieć się jakie są moje preferencje i faktycznie podjąć próbę realizacji transakcji. Zdaję sobie sprawę, że Kliencie z budżetem do 110 tys pln to nie jest target market dla Państwa, natomiast taka obsługa woła o pomstwę do nieba. Dlatego zdecydowanie odradzam tego dealera.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 12:00
Salon - samochody nowe
Serwis ok, ale ...
... warunki dla osób czekających na wykonanie serwisu , często pracujące na laptopach bardzo słabe
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 17:03
Salon - samochody nowe
Nie ogarniają
Użytkownik sieci
10 września 2024 10:34
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... jakim miałem okazje być. Przez kilka miesięcy nie potrafili naprawić samochodu, wieczne kłamstwa i przeciąganie sprawy przez doradcę Pana Jacka, które kosztowały 10tys. Sprawa trafiła do kierownika, który niestety też niewiele pomógł. Finalnie zabraliśmy auto, co widać było im na rękę. Dawno się nie spotkałem z takim podejściem w ASO. Nic dziwnego, że mają tak fatalną opinie w Toruniu
Użytkownik sieci
5 września 2024 12:56
Salon - samochody nowe
Żenada, kłamstwa i ...
... ściemnianie. Po 3 msc nie wiemy co z autem bo nie było czasu do niego podejść. Wiadomo najłatwiej wymienić olej w tiguanie skasować 2 tys zł to każdy potrafi. Takie umiejętności to i ja mam.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 18:17
Salon - samochody nowe
Brak odpowiedzialności i ...
... rzetelności z strony Pani Klaudii z działu ubezpieczeń .Nieodpowiedzialna osoba na stanowisku wymagającym profesjonalizmu i szacunku dla klienta .
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 07:50
Salon - samochody nowe
Zmieniam zdanie Silnik ...
... etsi co miał palić 4 -5 litrów Pali 9-10 Czuję się troszkę oszukany Serwis ma to w nosie i coraz głupsze powody wymyśla
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 20:27
Salon - samochody nowe
Najważniejsze to sprzedać ...
... wtedy zrobią dla Ciebie wszystko, jak coś się z autami dzieje to już maile pozostają bez odpowiedzi, telefon tylko oddzwonię . A serwis z Bydgoszczy skadowalby cię za wszystko . 23.06 2 mc i nikt nawet nie próbował się skontaktować , nawet odpowiedzieć na wysłanego maila
Użytkownik sieci
22 maja 2024 11:41
Salon - samochody nowe
Dzwonisz kilka razy ...
... nikt nie odbiera. Mają gdzieś wszystko
Użytkownik sieci
20 maja 2024 13:55
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis blacharsko ...
... lakierniczy jaki znam. Auto miało być naprawione w 7 dni, okazało się ze przy odbiorze serwis uszkodził auto. Łącznie sprawy trwały ponad 30 dni. Przy kolejnym odbiorze okazało się że nie wiem czy mogę wyjechać autem bo brakowało paliwa. Poprzednie auto (kolejny temat z 2023 roku) oddane do serwisu wracało na reklamacje 3 razy. Jeśli ktoś ceni swój czas i profesjonalizm kazał bym omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 09:30
Salon - samochody nowe
Tragedia i porażka ...
... jakby dało się dać mniej gwiazdek z chęcią bym to zrobił Od miesiąca próbuje zarejestrować auto używane gdzie Plichta nie dostarczyła mi odpowiednich do rejestracji dokumentów Piszę wydzwaniam nic to nie daje. Dzwonię prosząc o potrzebne dokumenty i jestem zlewany od miesiąca. Nie mówiąc o opisie samochodu nie zgadzającym się z rzeczywistością Samochód bezwypadkowy z oryginalnym lakierem gdzie takie informacje podawał sprzedawca - okazał się jednak być malowany :) Wyposażenie - nie zgadza się z opisem (oczywiście na niekorzyść kupującego) W samochodzie były także wady ukryte Dwa nie działające głośniki Obiecane mi zostało nie usunięcie problemu, lecz podesłanie głośnika, abym na własny koszt usunął wadę, nie byłoby z tym żadnego problemu (ponieważ nie jestem człowiekiem konfliktowym) gdybym nie to że musiałem się o to upominać już pewnie ponad 5 razy i od miesiąca nadal nie otrzymałem głośnika. Tragedia i porażka Lepiej kupić samochód używany od osoby prywatnej lub handlarza Nie polecam nikomu Zakupiłem samochód z "porządnej pewnej firmy" płacąc za niego więcej, aby mieć święty spokój, a zamiast tego muszę walczyć aby otrzymać potrzebne dokumenty do rejestracji :) Jeszcze warto wspomnieć o Panu sprzedawającym, który kłamie w co drugim zdaniu oszukując i obrażając tym klienta.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 21:44
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis, słabiutka ...
... obsługa, naprawiali auto przez parę godzin po czym świecił się ten sam błąd, naciąganie klientów na naprawy, obsługa nie potrafi przyznać się do błędu. Odradzam korzystania z ich usług!!
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 18:12
Salon - samochody nowe
Serwis mechanicy to ...
... chyba się uczą dopiero totalne dno niepolecam vw plichta
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 16:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 11:44
Salon - samochody nowe
Próbowałem zamówić części, ...
... tylko nikt nie odbiera tel, praca za karę???
Użytkownik sieci
23 maja 2023 21:23
Salon - samochody nowe
Kategorycznie odradzam zakup ...
... używanego auta w tym miejscu. Kupowałem dla żony Mercedesa GLA, zostałem zapewniony przez sprzedawcę, że auto w dniu odbioru będzie czyste i gotowe do dalszego użytkowania. Auto przyjechało do nas pod dom brudne z całkowicie pustym zbiornikiem paliwa z rozładowanym akumulatorem oraz zapaloną kontrolką informującą o wykonaniu wymian serwisowych. Auto miało być prezentem dla żony, a okazało się totalną porażką jaką sprezentował salon Plichta z Torunia. Żenada, wstyd i nigdy więcej auta od Plichty.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 12:52
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, Jedna ...
... gwizdka to za dużo. Auto na przeglądzie w październiku, gdzie została zgłoszona sugestia wymiany klocków hamulcowych. Odpowiedź z serwisu: "jeszcze nie trzeba", komputer/czujnik pokaże kiedy, ale już zamówimy bo są problemy z klockami hamulcowymi. Klocki zamawiamy. Na początku grudnia telefon z serwisu, że klocki "przyszły". I całe szczęście bo auto coraz gorzej hamuje (czujnik "milczy"). Umawiamy się, na za dwa tygodnie, na sobotę (termin pasujący obu stronom) na godzinę 8:00. O godzinie 10 Pani dzwoni, że nie wymienią klocków bo odpowiednich .... uwaga !!!! ... NIE MAJĄ. Na pytanie i co teraz? Pani odpowiedziała, że możemy sami sobie poszukać. Podała nam model/numer katalogowy. Zaznaczam, iż jest sobota a auto stoi w Autoryzowanym Serwisie. Odbieramy auto i szukamy na własną "rękę" odpowiednich klocków. Wtorek, klocki mamy jest godzina 10. Dzwonimy do serwisu aby się dowiedzieć czy są odpowiednie (chcemy podjechać i je pokazać). Serwis na wymianę NASZYCH klocków umówiony jest na godz. 18. Pani odpowiada, że nie bo i tak mechanik musi zdjąć koło aby zobaczyć czy są właściwe. Ja się pytam, a co będzie jak i te klocki nie będą odpowiednie? Kto ponosi odpowiedzialność za zamówienia, dostawy, serwis itp.? Ten samochód musi jeździć bo "zarabia". To nie pierwsza taka sprawa w tym serwisie, nas dotycząca.
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 22:59
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania na ...
... klienta. Chodzilam 10 minut po salonie. Ogladalam auta, wsiadalam do nich...ale nikt z pracownikow nie raczył sie zainteresować. Szkoda, bo poszlam tam kupic auto. Nie jest to jedyny salon, ktory nie zwraca uwagi na klienta zwlaszcza na kobietę. Poszlam tam w jednym celu aby zakupic auto i nic z tego nie wyszlo..Pewnie jak przyjdę z mezem to bede obsluzona w 2 minuty jak pozostali męzczyzni ktorzy weszli po.mnie.
Użytkownik sieci
28 października 2022 09:26
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... sterczę w kolejce do serwisu jak za komuny po mięso. Ja rozumiem że auta To teraz towar deficytowy ale bez przesady. Druga gwiazdką za to że w gruncie rzeczy pracownicy są bardzo mili i profesjonalni i do nich zero pretensji. Karny jeżyk dla menadżera. Nie wiem co, ale coś jest nie tak. Za każdym razem jest kolejka "do lady" przy serwisie.