92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 09:30
Salon - samochody nowe
Tragedia i porażka ...
... jakby dało się dać mniej gwiazdek z chęcią bym to zrobił Od miesiąca próbuje zarejestrować auto używane gdzie Plichta nie dostarczyła mi odpowiednich do rejestracji dokumentów Piszę wydzwaniam nic to nie daje. Dzwonię prosząc o potrzebne dokumenty i jestem zlewany od miesiąca. Nie mówiąc o opisie samochodu nie zgadzającym się z rzeczywistością Samochód bezwypadkowy z oryginalnym lakierem gdzie takie informacje podawał sprzedawca - okazał się jednak być malowany :) Wyposażenie - nie zgadza się z opisem (oczywiście na niekorzyść kupującego) W samochodzie były także wady ukryte Dwa nie działające głośniki Obiecane mi zostało nie usunięcie problemu, lecz podesłanie głośnika, abym na własny koszt usunął wadę, nie byłoby z tym żadnego problemu (ponieważ nie jestem człowiekiem konfliktowym) gdybym nie to że musiałem się o to upominać już pewnie ponad 5 razy i od miesiąca nadal nie otrzymałem głośnika. Tragedia i porażka Lepiej kupić samochód używany od osoby prywatnej lub handlarza Nie polecam nikomu Zakupiłem samochód z "porządnej pewnej firmy" płacąc za niego więcej, aby mieć święty spokój, a zamiast tego muszę walczyć aby otrzymać potrzebne dokumenty do rejestracji :) Jeszcze warto wspomnieć o Panu sprzedawającym, który kłamie w co drugim zdaniu oszukując i obrażając tym klienta.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 21:44
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis, słabiutka ...
... obsługa, naprawiali auto przez parę godzin po czym świecił się ten sam błąd, naciąganie klientów na naprawy, obsługa nie potrafi przyznać się do błędu. Odradzam korzystania z ich usług!!
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 18:12
Salon - samochody nowe
Serwis mechanicy to ...
... chyba się uczą dopiero totalne dno niepolecam vw plichta
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 16:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 11:44
Salon - samochody nowe
Próbowałem zamówić części, ...
... tylko nikt nie odbiera tel, praca za karę???
Użytkownik sieci
23 maja 2023 21:23
Salon - samochody nowe
Kategorycznie odradzam zakup ...
... używanego auta w tym miejscu. Kupowałem dla żony Mercedesa GLA, zostałem zapewniony przez sprzedawcę, że auto w dniu odbioru będzie czyste i gotowe do dalszego użytkowania. Auto przyjechało do nas pod dom brudne z całkowicie pustym zbiornikiem paliwa z rozładowanym akumulatorem oraz zapaloną kontrolką informującą o wykonaniu wymian serwisowych. Auto miało być prezentem dla żony, a okazało się totalną porażką jaką sprezentował salon Plichta z Torunia. Żenada, wstyd i nigdy więcej auta od Plichty.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 12:52
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, Jedna ...
... gwizdka to za dużo. Auto na przeglądzie w październiku, gdzie została zgłoszona sugestia wymiany klocków hamulcowych. Odpowiedź z serwisu: "jeszcze nie trzeba", komputer/czujnik pokaże kiedy, ale już zamówimy bo są problemy z klockami hamulcowymi. Klocki zamawiamy. Na początku grudnia telefon z serwisu, że klocki "przyszły". I całe szczęście bo auto coraz gorzej hamuje (czujnik "milczy"). Umawiamy się, na za dwa tygodnie, na sobotę (termin pasujący obu stronom) na godzinę 8:00. O godzinie 10 Pani dzwoni, że nie wymienią klocków bo odpowiednich .... uwaga !!!! ... NIE MAJĄ. Na pytanie i co teraz? Pani odpowiedziała, że możemy sami sobie poszukać. Podała nam model/numer katalogowy. Zaznaczam, iż jest sobota a auto stoi w Autoryzowanym Serwisie. Odbieramy auto i szukamy na własną "rękę" odpowiednich klocków. Wtorek, klocki mamy jest godzina 10. Dzwonimy do serwisu aby się dowiedzieć czy są odpowiednie (chcemy podjechać i je pokazać). Serwis na wymianę NASZYCH klocków umówiony jest na godz. 18. Pani odpowiada, że nie bo i tak mechanik musi zdjąć koło aby zobaczyć czy są właściwe. Ja się pytam, a co będzie jak i te klocki nie będą odpowiednie? Kto ponosi odpowiedzialność za zamówienia, dostawy, serwis itp.? Ten samochód musi jeździć bo "zarabia". To nie pierwsza taka sprawa w tym serwisie, nas dotycząca.
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 22:59
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania na ...
... klienta. Chodzilam 10 minut po salonie. Ogladalam auta, wsiadalam do nich...ale nikt z pracownikow nie raczył sie zainteresować. Szkoda, bo poszlam tam kupic auto. Nie jest to jedyny salon, ktory nie zwraca uwagi na klienta zwlaszcza na kobietę. Poszlam tam w jednym celu aby zakupic auto i nic z tego nie wyszlo..Pewnie jak przyjdę z mezem to bede obsluzona w 2 minuty jak pozostali męzczyzni ktorzy weszli po.mnie.
Użytkownik sieci
28 października 2022 09:26
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... sterczę w kolejce do serwisu jak za komuny po mięso. Ja rozumiem że auta To teraz towar deficytowy ale bez przesady. Druga gwiazdką za to że w gruncie rzeczy pracownicy są bardzo mili i profesjonalni i do nich zero pretensji. Karny jeżyk dla menadżera. Nie wiem co, ale coś jest nie tak. Za każdym razem jest kolejka "do lady" przy serwisie.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2022 22:59
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... miałem termin na serwis klimatyzacji. Po przybyciu na czas ,odczekałem 15 minut i nie zostałem zauważony przez obsługę serwisu. Straciłem swój czas, może innym razem uda się załatwić sprawę.
Użytkownik sieci
4 maja 2022 15:13
Salon - samochody nowe
Dla mnie porażka ...
... firma sprzedała nam nowe auto z błędem poduszki, okazuje się, że najprawdopodobniej będzie do wymiany kurtyna. Troszkę mało to profesjonalne. Dla uzupełnienia po dwóch dniach użytkowania w kolejnym aucie wystąpił błąd poduszki. Zostało jeszcze jedno sprawne auto. Na chwilę obecną sytuacja wygląda tak ,że najprawdopodobniej podczas montażu relingów serwis w jednym z aut źle spiął "wtyczkę" poduszki a w drugim uszkodził wiązkę z przewodami. Auto czekało prawie trzy dni na decyzję jak to naprawić. Czekamy. Jest dalszy wątek tej sprawy, po roku użytkowania obluzował się słupek przedni przy szybie czołowej jak się okazało w wyniku błędów przy montażu relingów. Pani w serwisie Plichta nakrzyczała na mnie że to zbyt późno wykryta usterka i nie ma pewności że to się stało w ich serwisie mimo że nikt inny tego słupka nie dotykał. Nie wiem co powiedzieć ręce opadają.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 12:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam grupy ...
... Plichta. Nie dotrzymują ustaleń. Czekałem długo na auto a na koniec stawiają przed faktem dokonanym, że trzeba płacić jednak więcej.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 10:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 10:57
Salon - samochody nowe
Ponowna wizyta w ...
... serwisie i ponowna porażka. Expres serwis to ściema. Nie dosyć ze czeka sie na przyjście kogokolwiek z Panow serwisantów ponad 20 min. To jeszcze usłyszałem tekst przykro nam czas urlopowy nie ma kim pracować. A nadmienię ze kupując auto za 250 tys. Jeszcze na gwarancji mam przecieki wody do środka auta.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 14:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 maja 2021 11:57
Salon - samochody nowe
Dla mnie porażka ...
... firma sprzedała nam nowe auto z błędem poduszki, okazuje się, że najprawdopodobniej będzie do wymiany kurtyna. Troszkę mało to profesjonalne. Dla uzupełnienia po dwóch dniach użytkowania w kolejnym aucie wystąpił błąd poduszki. Zostało jeszcze jedno sprawne auto. Na chwilę obecną sytuacja wygląda tak ,że najprawdopodobniej podczas montażu relingów serwis w jednym z aut źle spiął "wtyczkę" poduszki a w drugim uszkodził wiązkę z przewodami. Auto czekało prawie trzy dni na decyzję jak to naprawić. Czekamy.
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 16:49
Salon - samochody nowe
Serdecznie NIE POLECAM. ...
... Brak profesjonalizmu, zenujace podejście do klienta. A mianowicie chcialem kupic samochód używany. Rozmawiałem ze sprzedawcą, ba chciałem wpłacić zaliczkę! Dlatego ze starałem się o kredyt i kilka dni zajęłoby mi załatwienie formalnosci i chciałem aby samochód na mnie poczekał, sprzedawca nie chciał, stwierdzil ze będziemy w kontakcie, dlatego byłem spokojny. Ogromnie zdziwiony bylem w momencie gdy ofertę kredytową miałem na stole, dzwonie do sprzedawcy i dopytuję o samochód, a tu się okazuje ze ktoś go zarezerwował i stara się o kredyt, a samochód dzis zostal sprzedany! Na początku starałem się o kredyt w salonie, ale niestety wykazałem za niskie dochody, poczułem się tak jakby ktoś po prostu mnie ocenił ze nie stać na mnie na taki samochód i z moim zdaniem nie warto się liczyć! Ponadto widoczne podwójne standardy, niektórzy mogą sobie rezerwować a niektórzy nie. Także sekcja aut używanych to poziom poniżej zera.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2020 16:56
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam ...
... usług tego serwisu. W lutym tego roku zgłosiłem się na serwis z przebiegiem 60000 km, którego celem m. in. była wymiana oleju i wszystkich filtrów. Dziś oddając auto na podobny serwis do zaprzyjaźnionego zakładu mechanicznego, dowiedziałem się, że filtr oleju, paliwa oraz kabinowy nie zostały wymienione od nowości...
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 17:06
Salon - samochody nowe
Nie dość, że ...
... czekaliśmy 3 godziny na wydawałoby się prostą czynność (zakodowanie kierownicy multifunkcyjnej), to jeszcze nic nie zrobiono. Odradzam takich "fachowców"
Użytkownik sieci
14 października 2020 19:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dobry wieczór. Chcę od razu powiedzieć, że jeśli nie przyszedłeś do tego salonu po samochód, to jesteś nikim dla personelu. Zostawiłem auto do diagnostyki i po 2,5h powiedziano mi, że nie mogą mi pomóc i za te informacje muszę zapłacić 250 złotych. Brawo!!! Aha, no i osobny temat płatności, trzeba było czekać 10 minut przy kasie, aż jeden z kasjerów doda SMS-a, a drugi porozmawia z kolegą w pracy. Ogólnie rzecz biorąc, nigdy więcej! (Wersja oryginalna) Добрый вечер. Сразу хочу сказать, если ты не пришел в этот салон покупать автомобиль, для персонала ты никто. Оставила машину на диагностику и через 2,5 часа мне сказали что они ничем не могут мне помочь и за эту информацию мне нужно заплатить 250 злотых. Браво!!! Ах, да и отдельная тема оплаты, нужно было подождать минут 10 на кассе пока одна из кассиров допишет смс, а другая наговорится со своим коллегой по работе. Вообщем туда больше никогда!!!