Zobacz na mapie
85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 maja 2018 07:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 14:14
Salon - samochody nowe
Od dłuższego czasu ...
... staram się dodzwonić do salonu w celu umówienia jazdy próbnej a w kolejnym kroku zakupu samochodu. Niestety za każdym razem połączenie się urywa bądź zmienia kolejność kolejki. Nie wiem czy to działanie z premedytacją czy macie problemy na linii, ale od dłuższego czasu jest tak samo.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2018 17:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2018 14:58
Salon - samochody nowe
Powini ten salon ...
... zamknoc ja nieidzie sie tam dodzwonic bo telefonuw nieodbierajom dziadostwo
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2018 12:53
Salon - samochody nowe
Infolinia to jedno ...
... wielkie nieporozumienie. Podawany czas oczekiwania to jakaś kpina, co chwilę inna wartość (w sekundach!!!!), miejsce w kolejce też się zmienia - raz człowiek drugi, po chwili pierwszy, by po 5 minutach być trzecim. A muzyczka co chwile przerywana komunikatem o estymowanym zasie oczekiwania podanym w sekundach! :D No jaja jak berety. Jak to się mówi WUJ WAM W PYSK z takim podejściem.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2018 09:38
Salon - samochody nowe
Po co wam telefony?
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 17:27
Salon - samochody nowe
Błąkałem się wśród ...
... ich aut z 20 minut .nikomu nie chciało się podejść i udzielić jakiejkolwiek informacji.dodam że salon świecił pustkami
Użytkownik sieci
27 marca 2018 10:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 marca 2018 17:17
Salon - samochody nowe
Tak złej obsługi ...
... dawno nie spotkałam a już na pewno nie w miejscu w którym ktoś zamierza parę tys. zostawić. Nikt nie podszedł ze sprzedawców pomimo braku innych klientów na salonie. Kilka pań pracujących za biurkiem zerkało panów również, po 20 minutach zdecydowaliśmy że tej marki na pewno nie zakupimy. Jedynie pani z recepcji nas pożegnała mówiąc dowidzenia. Żałosne zdecydowanie rekomenduje wybór innej marki niż WV a w pobliżu na pewno jest w czym wybierać. A pracownikom polecam zapoznać się z podstawowymi umiejętnościami obsługi klienta.
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 22:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2018 15:18
Salon - samochody nowe
To miejsce jest ...
... słabe byłem i za najstarszy porshe chcieli 100000000000 zł
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 12:07
Salon - samochody nowe
Obsługa na dziale części pozostawia wiele do życzenia
Użytkownik sieci
30 grudnia 2017 23:05
Salon - samochody nowe
Serwis porażka..
Użytkownik sieci
22 grudnia 2017 18:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam.Odalem samochód ...
... do malowania zderzaka tylniego do salonu.pomalowali na ciemny szary zamiast dobrac kolor do samochodu.gościu działu likwidacji szkód powiedział tak musi być.odradzam ten salon.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2017 14:43
Salon - samochody nowe
Porażka na całej ...
... linii, tego salonu, a w szczególności serwisu nie polecam.
Użytkownik sieci
22 listopada 2017 00:43
Salon - samochody nowe
Daję 1 gwiazdkę, ...
... chociaż to zdecydowanie za dużo. Przez 2 lata korzystałem z usług serwisu, ponieważ zakupiłem tam samochód. Sam proces sprzedaży w 2015 przebiegał sprawnie i bardzo profesjonalnie. Niestety przy praktycznie każdej wizycie w serwisie moje ciśnienie narażane było na nagły skok w górę, ponieważ na przykład przyjęcie samochodu odbywało się z co najmniej 30 minutowym opóźnieniem. Powodem było to, że akurat doradca serwisowy był zajęty (na przykład przyjmowaniem klienta umówionego za 3 godziny, ale zdarzało się też, że był niesamowicie zaangażowany w dyskusję z współpracownikiem z działu części na tematy prywatne). Panie w recepcji sprawiały wrażenie, że siedzą tam za karę i odpowiadanie na pytania klienta sprawia im ból fizyczny. Praktyką był także telefon doradcy mniej więcej w terminie kiedy był umówiony odbiór - czyli około 15 - "no auto jest gotowe, czeka w kolejce na myjnię; odbiera Pan teraz, czy czeka do 18?"... Odbierałem brudne (czytając inne opinie nie ja jedyny). Absolutnym hitem natomiast było, gdy po przybyciu na umówioną naprawę/diagnostykę (bo nie wiedzieli co autu dolega) dowiedziałem się, że Pani owszem pamięta, że się ze mną umówiła, ale zapomniała wprowadzić do systemu - więc niestety mnie nie przyjmie. Kolejną wizytę zaproponowała za tydzień albo dwa (już nie pamiętam, bo nie piszę tej opinii na gorąco - wydarzenia miały miejsce w lipcu). Na pytanie czy nie mogą chociaż przeprowadzić diagnostyki usłyszałem, że nie, bo brakuje ludzi do pracy. To tyle z doświadczeń serwisowych... Ponieważ człowiek nie uczy się na błędach postanowiłem dać im jednak jeszcze jedną szansę by się zrehabilitować w moich oczach i postanowiłem kupić u nich kolejny samochód. Po długiej dyskusji z handlowcem, pozostawieniu adresu email oraz zapewnieniom z jego strony, że podeśle mi oferty na maila nastała długa cisza... Może w sumie lepiej i niech tak już pozostanie.
Użytkownik sieci
19 października 2017 12:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 października 2017 08:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 października 2017 22:02
Salon - samochody nowe
Dziś jest ok. ...
... 4 miesięcy czekania na jazdę próbną. Kupiłem coś innego.
Użytkownik sieci
8 października 2017 09:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki