Zobacz na mapie
86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 marca 2018 10:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 marca 2018 17:17
Salon - samochody nowe
Tak złej obsługi ...
... dawno nie spotkałam a już na pewno nie w miejscu w którym ktoś zamierza parę tys. zostawić. Nikt nie podszedł ze sprzedawców pomimo braku innych klientów na salonie. Kilka pań pracujących za biurkiem zerkało panów również, po 20 minutach zdecydowaliśmy że tej marki na pewno nie zakupimy. Jedynie pani z recepcji nas pożegnała mówiąc dowidzenia. Żałosne zdecydowanie rekomenduje wybór innej marki niż WV a w pobliżu na pewno jest w czym wybierać. A pracownikom polecam zapoznać się z podstawowymi umiejętnościami obsługi klienta.
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 22:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2018 15:18
Salon - samochody nowe
To miejsce jest ...
... słabe byłem i za najstarszy porshe chcieli 100000000000 zł
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 12:07
Salon - samochody nowe
Obsługa na dziale części pozostawia wiele do życzenia
Użytkownik sieci
30 grudnia 2017 23:05
Salon - samochody nowe
Serwis porażka..
Użytkownik sieci
22 grudnia 2017 18:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam.Odalem samochód ...
... do malowania zderzaka tylniego do salonu.pomalowali na ciemny szary zamiast dobrac kolor do samochodu.gościu działu likwidacji szkód powiedział tak musi być.odradzam ten salon.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2017 14:43
Salon - samochody nowe
Porażka na całej ...
... linii, tego salonu, a w szczególności serwisu nie polecam.
Użytkownik sieci
22 listopada 2017 00:43
Salon - samochody nowe
Daję 1 gwiazdkę, ...
... chociaż to zdecydowanie za dużo. Przez 2 lata korzystałem z usług serwisu, ponieważ zakupiłem tam samochód. Sam proces sprzedaży w 2015 przebiegał sprawnie i bardzo profesjonalnie. Niestety przy praktycznie każdej wizycie w serwisie moje ciśnienie narażane było na nagły skok w górę, ponieważ na przykład przyjęcie samochodu odbywało się z co najmniej 30 minutowym opóźnieniem. Powodem było to, że akurat doradca serwisowy był zajęty (na przykład przyjmowaniem klienta umówionego za 3 godziny, ale zdarzało się też, że był niesamowicie zaangażowany w dyskusję z współpracownikiem z działu części na tematy prywatne). Panie w recepcji sprawiały wrażenie, że siedzą tam za karę i odpowiadanie na pytania klienta sprawia im ból fizyczny. Praktyką był także telefon doradcy mniej więcej w terminie kiedy był umówiony odbiór - czyli około 15 - "no auto jest gotowe, czeka w kolejce na myjnię; odbiera Pan teraz, czy czeka do 18?"... Odbierałem brudne (czytając inne opinie nie ja jedyny). Absolutnym hitem natomiast było, gdy po przybyciu na umówioną naprawę/diagnostykę (bo nie wiedzieli co autu dolega) dowiedziałem się, że Pani owszem pamięta, że się ze mną umówiła, ale zapomniała wprowadzić do systemu - więc niestety mnie nie przyjmie. Kolejną wizytę zaproponowała za tydzień albo dwa (już nie pamiętam, bo nie piszę tej opinii na gorąco - wydarzenia miały miejsce w lipcu). Na pytanie czy nie mogą chociaż przeprowadzić diagnostyki usłyszałem, że nie, bo brakuje ludzi do pracy. To tyle z doświadczeń serwisowych... Ponieważ człowiek nie uczy się na błędach postanowiłem dać im jednak jeszcze jedną szansę by się zrehabilitować w moich oczach i postanowiłem kupić u nich kolejny samochód. Po długiej dyskusji z handlowcem, pozostawieniu adresu email oraz zapewnieniom z jego strony, że podeśle mi oferty na maila nastała długa cisza... Może w sumie lepiej i niech tak już pozostanie.
Użytkownik sieci
19 października 2017 12:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 października 2017 08:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 października 2017 22:02
Salon - samochody nowe
Dziś jest ok. ...
... 4 miesięcy czekania na jazdę próbną. Kupiłem coś innego.
Użytkownik sieci
8 października 2017 09:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 września 2017 14:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
15 września 2017 17:27
Salon - samochody nowe
Bylem w wielu ...
... serwisach ale tego nic nie przebije ... Kupilem zarowke za 30 zl ktora byla uszkodzona ... Zwrotow nie ma bo to czesc elektryczna
Użytkownik sieci
8 września 2017 09:47
Salon - samochody nowe
Bardzo długi czas oczekiwania na obsługę!
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2017 16:24
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zbyt duża biurokracja w momencie zwrotu reklamowanych części (Wersja oryginalna) Demasiada biurocracia al momento de devolver piesas en reclamacion
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2017 16:00
Salon - samochody nowe
Bardzo nie mila ...
... obsluga nie dowie sie czlowiek niczego. Zero pomocy ze strony obslugi, skasowac grube pieniadze potrafia a jak czlowiek chce porady to maja cie juz w dupie. Nie polecam omijac z daleka serwis w katowicach pomocny duzo bardziej i mila obsluga
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2017 00:06
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta ...
... w serwisie. Umówiona wizyta na przegląd 3 tyg wcześniej a w dzień przeglądu okazuje się że nie ma auta na liście na ten dzień i kolejny termin wyznaczony na tydzień później. Kontakt telefoniczny z serwisem po 3 dniach i 10 telefonach w końcu doszło do połączenia. Odradzam.... Sami proszą o nr kontaktowy że oddzwoni ktoś lecz niestety zero kontaktu. Po takich przygodach wizyta osobista bez jakiegokolwiek słowa przepraszamy... ODRADZAM załatwiania tam spraw serwisowych.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2017 22:32
Salon - samochody nowe
Wszystkim właścicielom samochód ...
... marki Volkswagen, stanowczo odradzam serwis w salonie Volkswagen przy DTŚ na wysokości Świętochłowic. Oddałem auto na pełen przegląd plus tymczasowa naprawa zderzaka, dodatkowo zgłosiłem problem z turbiną która potrafiła przestać działać w najmniej odpowiednim momencie, co powodowało przełączenie pracy auta w tryb awaryjny. Wizyta wcześniej umówiona na godzinę 10, po pojawieniu się na miejscu oddając auto zostałem poinformowany że odbiór możliwy między 15 a 16 a koszty zostaną przedstawione telefonicznie. O 11 dostałem telefon że koszt pełnego przeglądu plus poprawienie zderzaka to 1600 netto. Cena do przyjęcia, więc proszę działać. I gdyby cała historia miała się skończyć w tym miejscu to mielibyśmy happy end, ale był ciąg dalszy, który wyglądał jak u Barei. O 15,30 pojawiłem się po odbiór samochodu, i tu pierwsza niespodzianka, auto jeszcze na serwisie. Ok, zdarza się, pytam ile jeszcze może to potrwać, więc Pan z obsługi serwisu odpowiada że z umyciem auta max 45 minut. No dobra jestem umówiony o 19 na spotkanie, zdążę, poczekam, świat się nie zawali. Ale po 15 minutach okazuje się, że olej w skrzyni biegów jeszcze jest nie wymieniony i najlepiej jak przyjadę w innym terminie. Ciśnienie trochę mi się dźwigło. Nie ma mowy, nie po to oddaję auto na serwis żeby po kilku godzinach okazało się że nie będzie zrobione. Pan z serwisu stwierdził że olej w skrzyni nie zdążył wystygnąć i musimy jeszcze trochę poczekać jeżeli chcę mieć auto na dzisiaj. OK to poczekamy, chociaż dziwne że przez sześć godzin nie zdążył wystygnąć. O 17 kolejna informacja że parę minutek bo już biorą się za mycie i mogę jechać. Żeby nie czekać, proszę o fakturę, i tu znowu niemiła niespodzianka, kwota zmieniła się na 1840 PLN netto, szybka grzeczna wymiana zdań, dostaję rabat 1680 netto. Płacę, szkoda czasu, mam spotkanie a jeszcze trzeba się dostać do domu, przebrać i odświeżyć po całym dniu. Mam jeszcze kilka minut więc pytam o turbinę, i kolejna niespodzianka, z turbiną jest wszystko ok według serwisu, ale mogę przyjechać w innym terminie to zbadają temat dokładniej. Trochę puściły mi nerwy, cały dzień w serwisie i nikt nie potrafi ustalić przyczyny usterki, która pojawia się notorycznie. Na auto czekam jeszcze prawie godzinę, dostaje je po 18, oczywiście nieumyte, nie mam czasu ani ochoty na dalszą dyskusję, jadę do domu. Zdjęcia przedstawiają auto w momencie wydania przez serwis.