86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 14:44
Salon - samochody nowe
Naprawa prawidłowa, ale ...
... obsługa klienta to kompletna klapa. Trzeba się napraszać, żeby dostać jakiś konkretny termin. Chaos, człowiek z którym się umówiłem nie przychodzi mimo, że obiecywał, że będzie. Komunikacyjnie - klapa i to tak duża, że daję 2 gwiazdki oceny. Nie polecam. Volkswagen Piaseczno przy tym serwisie to gigant obsługi klientów.
Użytkownik sieci
22 listopada 2022 19:36
Salon - samochody nowe
Wymiana szyby z ...
... AC w trybie bez gotówkowym. Błędna wycena szkody przez pracownika działu serwisu blacharskiego oraz jak domniemam niekompetenta współpraca z ubezpieczycielem. Pomimo ustalonego kosztorysu naprawy przez serwis na kwotę dopłaty 1500 zł, serwis rząda dopłaty kolejnego 1000 zł ponieważ jak się okazało nie uwzględnił wszystkich warunków ubezpieczenia. Pomimo rażących błędów w wycenie wykonanej przez serwis, koszt jest przerzucany na klienta. Niestety nie ma żadnej dyskusji z serwisem, jest natomiast straszenie firmą windykacyjną. Ewidentne wyłudzenie pieniędzy przez serwis. Sprawa została zgłoszona do UOKiK.
Użytkownik sieci
22 listopada 2022 15:48
Salon - samochody nowe
od 2019 roku ...
... nie mogą zamknąć sprawę serwisową. Bardzo ciężki kontakt w tej sprawie. Nikt za nic nie odpowiada. Jednym słowem żenada...
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 18:52
Salon - samochody nowe
Dział części samochodowe. ...
... Bardzo zła obsługa klienta. Połowa gwiazdy. Hamski Pan i niski poziom obsługi stałego klienta.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2022 00:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 19:36
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis, niegodny ...
... marki, jaką reprezentuje. Znudzona Pani na recepcji, niekompetentny pracownik przyjmujący auto, który w nadmiarze swojego wolnego czasu nie jest w stanie pojąć, że jest czas urlopów, klient traktowany jak intruz, zakłócający błogi czas relaksu. Mega słabe, nie polecam.
Użytkownik sieci
16 listopada 2021 16:22
Salon - samochody nowe
10 minut na ...
... telefonie próbując dodzwonić się do serwisu. Bez rezultatów. Poddałem się po drugiej próbie...masakra
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 18:57
Salon - samochody nowe
Żaden z handlowców ...
... się nie ruszył, piątek 6 sierpnia godz. trochę po godzinie 18, więc nic nie wiem o VW, w innych salonach innych marek byli bardziej aktywni.Nie polecam.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2021 18:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2021 15:34
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... sprzedawców to nie mam żadnych zastrzeżeń, natomiast obsługa serwisowa pozostawia wiele do życzenia. W październiku zakupiłem najnowszego Transportera i od samego początku były i są problemy z Carplay i SOS. Wstawiłem samochód na umówioną wizytę w serwisie, samochód stał przez 3 godziny i nikt ani nic przy nim nie zrobił po czym zostałem poinformowany kiedy zjawiłem się w serwisie, że system nie działa. Wcześniej nikt nie raczył nawet zadzwonić. Samochód zabrałem i zostałem umówiony na kolejną wizytę, na której już się coś zadziało ale w dalszym ciągu usterka nie została usunięta, więc jak się domyślacie ponownie musiałem odwiedzić ten jakże wspaniały serwis. 04/03 ponownie wstawiłem samochód do serwisu, po 4 godzinach zostałem poinformowany, że samochód musi zostać do dzisiaj bo zamówili część. Mamy dziś tj. 05/03 przez aplikację widzę, że samochód jest zamknięty i zablokowany więc uznałem, że już naprawiony ale znów brak jakiego kolwiek kontaktu ze mna ze strony serwisu. Osoba, która mnie obsługuje nie raczy odebrać telefonu czy też oddzwonić i poinformować co dalej...
Użytkownik sieci
6 lutego 2021 12:40
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wprawdzie usługa ta posiada sprzęt do wykonywania różnych prac, ale NIE MA CAŁKOWITEJ UMIEJĘTNOŚCI posługiwania się tym sprzętem i prawidłowej obsługi samochodu. Więcej niż wymiana oleju silnikowego lub wymiana części zawieszenia - nie są w stanie! I nie pozwól im zbliżyć się do innego !! Albo możesz później wydać dużo więcej pieniędzy na naprawę samochodu, tak jak ja! (Wersja oryginalna) Хоть данный сервис и имеет оборудование для выполнения разных работ, но ПОЛНОСТЬЮ ОТСУТСТВУЕТ УМЕНИЕ пользоваться этим оборудованием и правильно обслуживать автомобиль. На больше чем поменять масло в моторе или заменить части подвески - они не способны! И не подпускайте их к другому!! Или вы можете потратить потом на много больше денег, на ремонт своего авто, как это было у меня!
Użytkownik sieci
20 stycznia 2021 14:31
Salon - samochody nowe
Awaria spryskiwaczy w ...
... aucie z ważnym pakietem serwisowym. Wg sekretarki w salonie samo sprawdzenie nie jest objęte usługą serwisową darmową - koszt 350 zł. Serwis nie jest w stanie udzielić przez telefon który bezpiecznik odpowiedzialny jest za spryskiwacze, próbując naciągnąć na płatną wizytę. Bardzo się zawiodłem. Numer bezpiecznika zapewne to wiedza tajemna, lub zwykłe naciągactwo.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 13:55
Salon - samochody nowe
Zostawiłem auto w ...
... serwisie na naprawe gwarancyjna. Mialo byc zrobione na czwartek, ale oczywiscie brak kontaktu, a kolejnego dnia znowu kompletny brak kontaktu. Dzwonilem wiele razy i za kazdym razem recepcja przelaczala mnie do serwisu gdzie nikt nie odbierał. Oddalem samochod do serwisu na gwarancyjna naprawe, a teraz czuje sie jak nizszego sortu klient, ktory musi dzwonic na infolinie do korpo, gdzie kazdy ma cie gdzies i nie udziela zadnej informacji i nie moge odebrac swojego auta. Chyba jednak wole Pana Zdzisia z malego serwisu bo przynajmniej jak zawali to sie przyzna bo musi dbac o swoja opinie.
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 10:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 października 2020 21:13
Salon - samochody nowe
Zostawiłem auto w ...
... serwisie , mała szkoda zadrapanie na zderzaku , przyjęto auto w poniedziałek i powiedziano mi ze naprawa potrwa trzy dni , dziś piątek i postanowiłem dzwonić . Dzwoniłem od 11:00 do 18:00 za karz dym razem recepcja zapewniała mnie ze zaraz udzieli mi info. Lub przełączano mnie do serwisu gdzie nikt nie odbierał , dzień minął a ja dalej nic nie wiem .
Użytkownik sieci
8 października 2020 23:44
Salon - samochody nowe
Obsługa odpisuje tylko ...
... na pozytywne opinie.. Z tym serwisem mam bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony wygląda bardzo fajnie, miałem też dużą dozę zaufania ponieważ to ASO. Pierwsza naprawa pokolizyjna zrobiona w całości tutaj, z AC, faktura na ponad 20 tys. Po odbiorze zauważyłem że nie zostały zabezpieczone felgi do malowania, miały na sobie warstwę kurzu lakierniczego. Zostało to poprawione przez serwis. Auto jest roczne więc jak najbardziej jeszcze na gwarancji. Występował problem z start stop i reznonansem lusterka. Ani jedno ani drugie nie podlegało gwarancji według serwisu bo auto było naprawiane po kolizji, dokładnie w tym samym serwisie :) "My" naprawiliśmy po kolizji więc "My" nie naprawimy na gwarancji bo auto jest po kolizji. System start stop to było niedopatrzenie serwisu przy poprzedniej naprawie, przewód który jest mocno schowany sam nie może się urwać. Rezonans lusterka mam do dziś. Za sprawdzenie oraz naprawę start stop musiałem sam zapłacić bo serwis się nie poczuwa. Nie polecam i nie skorzystam więcej mimo dwóch świeżych aut VW.
Użytkownik sieci
22 września 2020 18:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 września 2020 22:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 10:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 14:04
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zarezerwowałem usługę i przekazałem, co muszę zrobić, za pośrednictwem mojej żony, ponieważ personel nie mówi po angielsku, pierwszy numer. Tam powiedziano mi, że może to zająć do 2 godzin, zamiast tego spędziłem tam ponad 5 godzin. Nie wszystkie zamówione przeze mnie części były dostępne w dniu usługi, przez co ponownie wróciłem. Wytłumaczyłem też, że miałem jeden problem z lampką wg instrukcji auta, a błąd powinien być sprawdzony na włączonym. Wyłączyli samochód iw konsekwencji błąd zniknął, a technicy nie mogli znaleźć nic złego. Wróciłem do domu i ponownie pojawił się komunikat o błędzie. 2/10 nigdy więcej nie wrócę do tego miejsca. (Wersja oryginalna) I booked the service and communicated what i needed to have done through my wife as the staff doesn't speak english, first issue. Once there, I have been told that it could take up to 2 hours, instead i've spent there 5+ hours. Not all parts i have ordered where available the day of the service which made me returning once more. I did also explain that i had one problem with the light, according to the car instruction manual, and the error should be checked while on. They made turn off the car and consequently the error disappeared and their technicians couldn't find anything wrong. Came back home and the error message appeared again. 2/10 never going back to this place ever again.