86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 15:39
Salon - samochody nowe
Zamówiłem telefonicznie część. ...
... Poinformowane mnie, że jest na miejscu, rezerwują ją dla mnie. Jak przyjechałem części w magazynie nie było, ani rezerwacji w systemie.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2020 11:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Naciągacze. Dlaczego? Mieli usunąć usterkę wibracji w drzwiach przy odtwarzaniu muzyki. Wymienili wygłuszenie, elementy montażowe, głośnik itp. (03.2020) Efekt? nic się nie zmieniło, Skroili 1000 zł i dalej brzęczy. Oburzony wezwałem serwisanta przy odbiorze auta, aby pokazać mu, że nic się nie zmieniło. ODP: Faktycznie, umówimy na kolejna wizytę. Umówili. Na godz 12 kiedy byłem w pracy, bez możliwości zmiany terminu. Do dnia dzisiejszego cisza.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 21:24
Salon - samochody nowe
Strata czasu z ...
... tym serwisem. Podejście do klienta rodem z poprzedniej epoki. Jedynie budynek nowoczesny co okazuje się być mylące.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 16:44
Salon - samochody nowe
Poor service. Nie polecam!
Użytkownik sieci
3 marca 2020 18:39
Salon - samochody nowe
Przez ten salon ...
... zraziłem się do firmy Volkswagen!!!! Byłem w powyższym serwisie na akcji fabrycznej. Przeprowadzenie w umówionym terminie i czasie miało trwać 1,5 h, trwało 5, auto potem wyjechało z kompletnym brakiem mocy. Po ponownym przyprowadzeniu auta i czekaniu po raz kolejny kolejnych 5 godzinach w aucie wyskoczyła usterka zaworu EGR. Obiecano zrobić go w serwisie w ramach "WSPARCIA PRODUCENTA". Po przyjeździe i oczekiwaniu kolejny raz w umówionym terminie i czasie zmarnowało mi 4 godziny po których powiedziano mi że wsparcie będzie działać i wymienią mi zawór EGR TYLKO pod warunkiem zakupu NOWEGO filtra DPF (koszt 10 000 zł) , pomimo iż ten można przepalić za kwotę.... 400 zł. Ta technologia jest obca pracownikom tego salonu, żadne inne rozwiązanie nie zostało mi zaproponowane. Dodatkowo o drugiej z 3 wizyt dotyczącej tego samego problemu salon milczy. OSZUSTWO I NACIĄGANIE, i zmarnowane 14 godzin życia. Jeśli pracownicy nie potrafią wykonywać swojej pracy proponuję zatrudnić innych lub wyrzucić beżużyteczny nadzór. Gdzieś coś w tym salonie szwankuje. PS. Mam nadzieję że powyższy salon wyciągnie wnioski i przestanie marnować czas klientów. Telefonicznie określiłem sytuację, przedstawiłem co jest w aucie do zrobienia. Obawiam się że gdybym tego nie zrobił, pracownicy salonu wymieniliby mi pompę o której pan Marcin Robaczek rozmawiał z pracownikiem warsztatu przez telefon.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 16:37
Salon - samochody nowe
6 tygodni temu ...
... zgłosiłem szkodę do likwidacji - do dnia dzisiejszego brak kontaktu ze strony VW Okęcie i to nie tylko to, że wciąż nie mam zaproszenia do serwisu, ale nie mam odpowiedzi na maile, ani nie odbierane są telefony (i na komórkę i stacjonarne). Także dziękuję już państwu za taką obsługę. Więcej się u was nie pojawię.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2020 23:54
Salon - samochody nowe
W salonie jest ...
... dziś na sprzedaż czarny VW polo z silnikiem 90KM - niestety zmartwię pracowników tego salonu ponieważ nie ma takich silników w tym aucie ale widać większość ludzi na ulicy ma większa wiedzę niż osoby odpowiedzialne za sprzedaż. Nie rozumiem dlaczego można się aż tak nie znać na tym co się robi.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2020 14:17
Salon - samochody nowe
Nikt z obsługi ...
... nie interesuje się klientem. w dniu dzisiejszym zostaliśmy z żoną olani, podczas oglądania samochodów nikt do nad nie podszedł dodatkowo jeden z samochodów byk zamknięty i nie dało się nic w nim sprawdzić. Po około 10 minutach żona podeszła do obsługi i zapytała czy można obejrzeć jeden z samochodów oraz czy można się przejechać. Po kolejnych 5 minutach przyszedł Pan i stwierdził że możemy zobaczyć samochód dopiero za dwa dni. Nie spotkałem się z czymś takim żeby klient był traktowany jak zło konieczne. takie czasy już się chyba skończyły PRL. Salonów VW w okolicy jest kilka polecam wybrać inny niż ten.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 09:27
Salon - samochody nowe
Potwonie długie oczekiwania ...
... na przyjęcie do serwisu. Myślę że krócej trwa sama naprawa niż papierologia przez którą (trzeba?) przebrnąć. Nigdy więcej ten serwis!
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 18:26
Salon - samochody nowe
Po sprzedaniu auta ...
... i podpisaniu umowy sprzedawcy nie czują się zobowiązani do umożliwienia odbioru tego auta z salonu. Telefonów nikt nie odbiera. Zawiedliśmy się na tym miejscu ogromnie. Pani sprzedawczyni przy której podpisywaliśmy umowę na każde pytanie dotyczące umowy odpowiadała "nie wiem, nie czytałam nigdy tej umowy, klienci zazwyczaj na wszystko zaznaczają 'tak' w umowie".
Użytkownik sieci
9 grudnia 2019 13:00
Salon - samochody nowe
Klienci to chyba ...
... tylko przeszkadzają tym Państwu w prowadzeniu biznesu. Bardzo nie polecam, gdybym mogła cofnąć się w czasie zdecydowanie nie kupiłabym auta w tym salonie. Serwis i obsługa posprzedażowa bardzo słaba, wręcz otarta o ignorancję.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 15:27
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Brak obsługi klienta; ... myślą, że prowadzą klub nocny lub bar; ale nie salon samochodowy; ... po prostu źle. Kawa i ciasteczka były dobre, po prostu zatrzymaj się na śniadanie i wszystko będzie dobrze;) (Wersja oryginalna) No customer service at all; ...they think they are running a night club, or a bar; but not a car dealership;.. just plain bad. The coffee and cookies were good though, just stop by for breakfast and you will be fine ;)
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 15:53
Salon - samochody nowe
Totalna porażka, standardowy ...
... przegląd przy 30kkm, który miał trwać 2 godziny. Przegląd umówiony na godzinę 11:30, auto przyjęte do serwisu o 11:20, według pierwotnych ustaleń przegląd miał się zakończyć o 13:30. Auto wyjechał dopiero o 15 i tona moje żądanie bez mycia - z myciem byłaby to pewnie 16...3,5 standardowy przegląd bez żadnych napraw... Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
11 listopada 2019 12:53
Salon - samochody nowe
Już jakiś czas ...
... temu wybrałem się z rodziną do tego salonu w celu zakupu vw arteona. Niestety ale obsługa w tym salonie przypomina taką bardziej rodem z PRL - przez dłuższy czas zupełnie nikt się nami nie zainteresował co chyba można tłumaczyć tym że pracownicy byli zajęci plotkowaniem pomiędzy sobą bo na pewno nie obsługą klientów których w owym dniu było tyle co nic :D Po dłuższym czasie sam postanowiłem podejść do handlowca (drugi od lewej strony) i niestety chyba źle trafiłem ponieważ Pan okazał się być arogancki i bardzo nie miły, dodam do tego jeszcze że nie posiadał zbyt wielkiej wiedzy na temat aut które sprzedaje (na pytanie czy auto posiada skrzynie DSG z suchymi czy mokrymi sprzęgłami odpowiedział że "nie wiem - ale chyba tak" hmm - a może jednak nie ?:D). Auto już kupiłem w innym bardziej kompetentnym salonie vw ale pewien niesmak pozostał i na pewno nikomu znajomemu nie polecę tego salonu. NIE Polecam a właścicielowi salonu proponuje wysłać niektórych pracowników na odpowiednie szkolenie z zakresu obsługi klienta i tez dodatkowo z wiedzy o autach które sprzedają bo jak widać nie do końca wiedzą czym handlują.
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 14:47
Salon - samochody nowe
Brak mozliwości dodzwonienia ...
... się. Gitara lecąca w słuchawce już mi się odbiła w głowie. Próby dzisiaj były 3, wczoraj 2x. Brak efektu. Można numer telefonu wykasować, bo aparat pewnie leży gdzieś w piwnicy lub ma zdemontowaną słuchawkę.
Użytkownik sieci
20 października 2019 16:36
Salon - samochody nowe
Absolutny brak zainteresowania ...
... klientem ze strony obsługi salonu samochody wystawione nie zgodne z załączoną specyfikacją
Użytkownik sieci
6 września 2019 10:48
Salon - samochody nowe
Brak obsługi
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 09:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 09:09
Salon - samochody nowe
ponieważ w sumie ...
... nie wiem, jak ocenić tę sytuację, zatem ją opiszę. przyjechałem na umówiony przegląd Golfa po 90 000 km. samochod ma 5 lat, system START-STOP. miła i b. uprzejma atmosfera, kawa, wszyscy sa uprzejmi, czekanie jest przyjemnością. dostalem propozycję wymiany tylnych tarcz i klocków, na ktorą przystałem. przy zwrocie auta dostalem też informację, że akumulator jest naladowany w 70%, ale wyjazd w dluższą trasę powinien go podladowac i wszystko bedzie w porzadku. nie minęło 48 godzin i samochod nie daje sie odpalić, komputer nie działa. akumulator nie daje się doładować przez prostownik. assistance, holowanie do AUTO BLAK (najbliżej domu), zapasowy samochod, czekanie w kolejce na to, aż AUTO BLAK na Ursynowie się mną zajmie, jak obsluży umowionych klientów... czy nie można było tego przewidzieć podczas przegladu, sprawdzić czy akumulator się w ogole ładuje? zwł. że teraz wszyscy fachowcy się dziwią, że oryginalny akumulator w aucie z systemem START-STOP wytrzymał aż 5 lat a nie 3. szkoda. to mogła być dobra, pomocna wizyta-przegląd, a skończyla się uczuciem zawodu, że fachowcowi zabraklo uwagi, doświadczenia, zdolności przewidywania... aktualizacja 18.06.2019: odpowiadając na Państwa (salonu) reakcję: proszę się nie wahać i skorzystać z moich danych kontaktowych (telefon, e-mail), które pozostawiłem u Państwa przy okazji opisanej wyżej, popołudniowej wizyty (przeglądu) 14 czerwca 2019, wraz ze zgodą na kontakty ze mną :)
Użytkownik sieci
14 czerwca 2019 11:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki