Zobacz na mapie
82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 13:56
Salon - samochody nowe
Widać że dealerzy ...
... samochodów raczej mają za dobrze odwiedziłem dzisiaj salon w celu obejrzenia i ewentualnego nabycia auta. 10 minut spaceru po salonie plus dwukrotna próba podjęcie rozmowy ze sprzedawcą nie odniosła skutku i zainteresowania więc to na pewno już nie zawitam nie polecam brak zainteresowania i profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
12 listopada 2022 05:15
Salon - samochody nowe
Bylam w sb. ...
... Wszyscy pracownicy czyli 2 os zajęte. Jak na sb - ilość osób do obslugi powinna byc większą.!!! Blisko godzina czekania i wyszlismy. A przyjechalam kupic auto... Nie wiem czy wrócę czy wybór ostatecznie padnie na inną markę.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 10:29
Salon - samochody nowe
Pracownik Stanislaw odmówił ...
... w sprawie serwisowania dla samochodu na BY registracji. Czy ta dyskryminacja nie jest oparta na narodowości? Mam nadzieję, że pracownicy tej firmy nigdy nie znajdą się w takiej sytuacji, w jakiej znaleźli się Białorusini.
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 08:08
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta? Serwis? ...
... Nie ma tutaj czegoś takiego! Tylko zdzierstwo!
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 18:30
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM OSZUŚCI ...
... W 100% !!! NIE POLECAM OSZUŚCI W 100% !!! NIE POLECAM OSZUŚCI W 100% !!! Czytasz ten komentarz ponieważ chcesz zostawić auto w serwisie omijaj ten serwis szerokim łukiem oszuści w 100% NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! 1.11.2022 Zmiana komentarzu po darmowym serwisie i usunięciu usterki w jakim auto zostało mi oddane Jedynym plusem w tym serwisie co mnie spotkało przez 6 miesięcy to darmowe wypożyczenie samochodu zastępczego na ok 7 dni z inicjatywy serwisu za to wielkie brawa👏👏👏zadzwoniłem z pytaniem o cenę auta zastępczego, cena dla mnie była zbyt wysoka lecz po chwili zadzwonił opiekun szkody i zaproponował auto za 0 zł👏👏👏nie mam tu na myśli pieniędzy ponieważ firma musi zarabiać ale wyszedł z inicjatywą że może pomóc i rozwiązać mój problem barwo tego klijeci oczekują Na tym Plusy się kończą. Minusów nie będę wszystkich pisał bo zmiana tego komentarza nie miałaby sensu. Co mnie najbardziej dotknęło osobiście to Zero kontaktu, prosiłem o zmianę opiekuna szkody wielokrotnie dzwoniłem do serwisu I nikt mi nie pomógł. Mam na myśli cały zespół Volkswagen czyli informacje opiekuna szkody manager czy kierownik zero kontaktu. Kierownik zadzwonił po pięciu miesiącach od pierwszej próby kontaktu w dzień odbioru auta W ramach rekompensaty wywalczyłem darmowy przegląd dla samochodu gdzie ta rekompensata jest dla mnie śmieszna Poniosłem dodatkowe koszty związane z wynajęciem prawnika w celu uzyskania zwrotu pieniędzy za samochód zastępczy (udział miał w tym opiekun szkody gdzie nie wysyłał dokumentów na czas do ubezpieczalni) do tej pory kosztów nie odzyskałem A jeszcze ok 3 tygodnie byłem bez samochodu zastępczego, koszty związane z pojawieniem się na poprawę usterki i darmowy przegląd 500 km, koszty związane z opłatami telefonicznymi gdzie byłem w Londynie na wakacjach a dwa dni wydzwanialem do serwisu Volkswagen, ubezpieczalni i firmy wynajmującej auto zastępcze ponieważ chcieli odholować samochód z lotniska był to koszmar co wtedy przeżyłem ile mnie to nerwów kosztowało i zdrowia psychicznego zepsuli mi wakacje Prosiłem informację żeby mi pomogli, żeby jakiś menager lub kierownik zadzwonił niestety nie było żadnej reakcji ze strony serwisu wszyscy bronili Pana Przemysława M. Który mnie okłamywał wielokrotnie wtedy że wyslal e maila a po kilku dniach stwierdzil że byl chory i finalnie nie pojawiał się w pracy Do dzisiaj czuje się oszukany, czuję wielką niechęć i żal jak zostałem potraktowany, nawet teraz gdy pisze ten komentarz buzują we mnie emocje smutek i żal...
Użytkownik sieci
10 września 2022 01:52
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM OSZUŚCI ...
... I!!! NIE POLECAM OSZUŚCI !!! NIE POLECAM OSZUŚCI !!! Czytasz ten komentarz ponieważ chcesz zostawić auto w serwisie OMIJAJ ten serwis szerokim łukiem oszuści w 100% NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!!
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 15:30
Salon - samochody nowe
Don’t recommend this ...
... service in any case. Need fast service but unfortunately no one speak in English and in 30 minutes no one came and showed any interest for my problem. (Przetłumaczone przez Google) W żadnym wypadku nie polecaj tej usługi. Potrzebujesz szybkiej obsługi, ale niestety nikt nie mówi po angielsku iw ciągu 30 minut nikt nie przyszedł i nie okazał zainteresowania moim problemem.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2022 10:02
Salon - samochody nowe
Niestety, nie polecamy ...
... usług serwisu. Na chwilę obecną czekamy już 54 dni na naprawę klimatyzacji w Volkswagen ID.3. Samochód jest sprawny, jednak z niedziałającą klimatyzacją nie może jeździć. Nie wiemy, kiedy otrzymamy auto, ponieważ czas naprawy ciągle się wydłuża. Z przykrością stwierdzamy również, że samochód najprawdopodobniej nie został sprawdzony dokładnie na samym początku naprawy, ponieważ przez długi czas czekaliśmy na dostawę głównej części, teraz czekamy na mniejsze. Dodam, że samochód jest w leasingu, ponoszone są więc comiesięczne koszty, bez użytkowania auta. Dodatkowo dochodzą koszty samochodu zastępczego.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 22:02
Salon - samochody nowe
Ciekawe czy grube ...
... ryby zostawiając swoje Lamborghini czy Bentleye na serwis wiedzą, że ich samochody za 1 milion zł są myte na szczotkach, które ogromnie rysują lakier.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2022 16:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam VW ...
... golf 7 1.0 .2018r Samochód miał robiony przegląd rozszerzony 21.04.22r. W dniu 19.06.22r. samochód został przywieziony do serwisu na lawecie z powodu awarii. Okazało się ze trzeba wymienić świece. 20.06.22r. O godzinie 9 rano zadzwonił do mnie Pan Arkadiusz Paziewski i poinformował mnie ze jest problem na trzecim cylindrze i że nie mogą odkręcić świecy . Zapytał mnie czy zgadzam się na odkręcenie świecy z użyciem większej siły i poinformował ze mogą w związku z tym uszkodzić głowice itp. Ja się go zapytałem ile będzie kosztować naprawa jeśli coś uszkodzą , odpowiedział i wyliczył ze Ok 10 tys. Zgodziłem się żeby odkręcali . Następnie Ok godziny 12 zadzwoniłem do tego Pana i zapytałem na jakim etapie jest naprawa. Pan mi powiedział ze prawdopodobnie jest problem ze świecami ale dalej sprawdzają. Następnie zadzwonił do mnie i poinformował mnie ze auto jest do odbioru i kosz to 1480zl. Przy odbieraniu samochodu zapytałem się tego Pana czy normalne jest nie informować klienta o cenie naprawy i czy wogole to naprawiać ? Poprosiłem o rozmowę z Panem kierownikiem i ten pan opuścił mi 10%. Na koniec zapytałem czy jak naprawa kosztowała by 10 tys. To tez by zrobili bez mojej zgody i dali by mi rabat 10%. Pan kierownik powiedział ze tak Ja osobiście nie polecam tego serwisu
Użytkownik sieci
13 czerwca 2022 14:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 16:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2022 14:56
Salon - samochody nowe
Obsługa działu sprzedaży ...
... nowych samochodów przejawia małe zainteresowanie ewentualnym nabywcami. Handlowcy nie odbierają telefonów mimo że recepcja staje na głowie żeby połączyć. Ponadto nie oddzwaniają do klientów mimo zapewnień recepcji.
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 15:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 stycznia 2022 20:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca nawet najgorszemu wrogowi brak kompetencji naciąganie klienta passat trafił na kodowanie immo koszt 1500 nic nie zrobione auto wyjechało na lawecie po wymianie rygla blokady kolumny kierownicy stwierdzono że trzeba jeszcze raz wymienić go na nowy naprawa która zaproponowali przerosła wartość pojazdu omijajcie to miejsce szerokim łukiem
Użytkownik sieci
13 stycznia 2022 13:02
Salon - samochody nowe
Byłem stałym klientem, ...
... niestety muszę skorzystać z innego serwisu bo 2 dni dzwonienia do serwisu, ok 20 telefonów i nikt nie odbiera, albo odrzucają. Do konkurencji wystarczył jeden telefon. A przy okazji to obsługa naprawdę słaba, umawiasz się na godzinę mają Cię i tak w ***** chodzisz, pytasz czy ktoś Cię wreszcie przyjmie. Dowiedzcie się co to jest Customer Expirience bo niestety ale Wasi pracownicy tego nie znają, a jest to coraz ważniejsze dla konsumentów, począwszy od próby umówienia a na obsłudze skończywszy.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2021 12:58
Salon - samochody nowe
Trochę dziwna akcja, ...
... ostatnio na serwisie siedziałem godzinę dłużej, ponieważ doradca serwisowy, który przyjął moje auto poszedł do domu, a nowy, który chyba przejął mój temat wysłał tylko smsa. No jaja jakieś, żebym nie poszedł zapytać co i jak to bym siedział do rana...
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 12:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam, auto ...
... było na naprawie bezobsługowej, serwis zainkasował ponad 20 K za wymianę błotnika i lampy z OC sprawcy, miałem w ramach OC sprawcy auto zastępcze, serwis odwołał mi auto zastępcze i umówił się na zwrot auta w poniedziałek, następnie w poniedziałek jak oddałem już auto zastępcze w wypożyczalni zmienił termin odbioru auta na środę, pozostałem bez auta potrzebnego do pracy Biorą nierealne pieniądze za naprawy, nie dotrzymują umówionych terminów i umów. pełen półprofesionalizm
Użytkownik sieci
19 listopada 2021 08:59
Salon - samochody nowe
Niestety ZDECYDOWANIE NIE ...
... POLECAM. Po naprawie (w ramach AC) blacharsko-lakierniczej za 15k PLN! (wymiana błotnika tył + malowanie 2 elementów + wymiana 2 szyb tylnych + lampy) serwis nawet nie posprzątał samochodu!!! Osoba wydająca zaproponowała oczekiwanie 1,5h na posprzątanie, ale to raczej powinno być sprawdzone przed umówieniem się na wydanie. Wszędzie odkurz z procesu naprawy, dodatkowo pojawiły się opiłki szkła na desce rozdzielczej + delikatnie uszkodzona kierownica od opiłków (albo pryskały podczas wycinania szyby, ale raczej pracownik z opiłkami na rękawiczkach złapał za kierownicę). Kontakt w sprawie naprawy również słaby. Polecam szukać innych ASO VW lub nie ASO za zdecydowanie niższą cenę przy raczej nie niższej jakości. Na plus na pewno samochód zastępczy (nie wiem czy wynikał z pakietu AC czy z podejścia do Klienta ASO).
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2021 19:45
Salon - samochody nowe
3 konsultantów na ...
... cały salon z czego jeden wydał auto i sie ulotnił prawdopodobnie kończąc prace. Drugi uziemiony z jednym klientem obsługiwał go ponad pół godziny (sam czekałem 30 minut na swoją kolej i sie nie doczekałem). Trzeci za to stwierdził, że nie może teraz nikogo przyjąc bo czeka na spóźnionego już klienta. Ostatecznie uznałem, że nie ma sensu więcej czekać i opuściłem salon