86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lipca 2021 11:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 22:20
Salon - samochody nowe
Aż miło się ...
... czyta pozytywne opinie na temat sprzedawców samochodów. I tylko tyle, a może miałem pecha że Pan na którego dziś trafiłem miał kiepski humor? Współczuje właścicielowi salonu że ma takiego pracownika. Ostatnio odwiedziłem kilka salonów / komisów samochodowych i z takim podejściem się nie spotkałem. Brak zaangażowania do zaprezentowania samochodu i przedstawienia informacji o nim, podstawienie samochodu pod pawilon handlowy otwarcie drzwi iiiii i oglądaj Pan. Podsumuję krótko! Nie polecam!
Użytkownik sieci
7 maja 2021 12:01
Salon - samochody nowe
Na dział sprzedaży ...
... samochodów nowych VW nie mogę powiedzieć złego słowa. Nie polecam działu serwisu a to ze względu na to, że zaplanowana naprawa usterki w nowym, kupionym kilka miesięcy wcześniej (u nich) samochodzie, umówiona na konkretny dzień i godzinę, miała trwać 2 godziny ale w dniu przyjazdu na serwis zmieniła się na 5h ze względu na (jak wytłumaczono) braki kadrowe. Zaproponowano poczekanie 5h lub umówienie innego terminu. Gdyby poinformowano o fakcie chociażby z samego rana, telefonicznie nie miałbym pretensji. Niestety tak się nie stało, co spowodowało stratę cennego czasu i paliwa poświęconego na dojazd.
Użytkownik sieci
5 maja 2021 07:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Dwukrotnie umawiałem się na jazdę próbną, dwukrotnie okazało się że jazda się nie odbędzie już po przyjeździe do salonu, mimo zapewnień że za drugim razem już na 100% się uda. Nie wiem jak z dalszą obsługa bo już na początku pojawiły się problemy więc nie mam ochoty dalej próbować. I jeszcze ta nazwa Porsche choć salon sprzedaje VW i Audi a nie widziałem żadnego Porsche :)
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2021 17:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2021 08:09
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony.
Użytkownik sieci
24 lutego 2021 14:08
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem salon Volkswagena ...
... celem odbycia jazdy próbnej Tiguanem. Chciałem przetestować wersję o mocy 150 KM. Sprzedawca zaprosił mnie do biurka celem zebrania informacji potrzebnych do odbycia jazdy. Wszystko szło pozytywnie do czasu, kiedy nie został poproszony przez panią Kierownik na zaplecze. Po chwili przyszedł i poinformował mnie, że samochód odbył dziś już jazdę testową i przebił koło. LEPSZEGO KITU NIE SŁYSZAŁEM W ŻADNYM SALONIE. Ta pani potraktowała mnie i mojego tatę ,jako klientów III kategorii, których nie stać na kupno samochodu. Gratuluję podejścia do klienta. Napewno już nas tam nie zobaczy. Reszta należy do Waszej oceny.
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 12:36
Salon - samochody nowe
Minimalne zaangażowanie aby pomoc klientowi.... Dlugi czas oczekiwania...
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 18:53
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... dziale części na bardzo niskim poziomie pracownicy kompletnie nie zainteresowani swoją pracą traktowanie klienta z góry i jak zło konieczne.na pewno nigdy nie skorzystam z ich usług.
Użytkownik sieci
1 lutego 2021 19:18
Salon - samochody nowe
Tragedia
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 14:56
Salon - samochody nowe
Klient jest intruz. ...
... Po co to tutaj przyjechało. Najlepiej wyjedź i nie wracaj. My jesteśmy zajęci sobą i swoimi sprawami. Tak funkcjonuje serwis w tym miejscu. Masakra
Użytkownik sieci
7 października 2020 19:27
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam!! Kupiłem ...
... używany samochód z gwarancją das welt auto. Samochód niby przygotowany do sprzedaży i niby w 100% sprawdzony. Oczywiście o niektórych wadach zostałem poinformowany - zdaję sobie sprawę, że to nie jest nowy samochód. Właścicielem auta też było porsche sosnowiec. Auto w środku na tylnej kanapie brudne ( nie miałem możliwości sprawdzić były tam felgi), klimatyzacja nie działa (odbierałem auto rano), opony na których był, mocno zużyte, ścięte od środka ( na pierwszy rzut oka było ok), mikrostycznik przy skrzyni uszkodzony, amortyzator uszkodzony, zbieżność przestawiona. Wszystkie te usterki są na liście punktów sprawdzanych w gwarancji das welt auto!! Radzę tą firmę unikać z daleka, a tym bardziej zakupy u nich. I jeszcze piszą że przecież pokwitowałem odbiór samochodu i nie wnosiłem żadnych uwag!! Jakbym tak daleko nie mieszkał i nie pośpieszył się z rejestracją na pewno bym go oddał. PS. Pismo wysłałem 31 sierpnia i do tej pory nie uzyskałem żadnej odpowiedzi.
Użytkownik sieci
16 września 2020 18:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam obslugi ...
... salonu vw, nieprofesjonalnie, trzeba dlugo czekac na obsluge, a i po zdobyciu atencji, jest zdawkowo i czlowiek sie czuje jak natret. Dobra rada, obudzcie sie, bo konkurencja wkolo nie spi. Nie polecam, kupie gdzies indziej
Użytkownik sieci
15 września 2020 11:20
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem, ...
... podejście "kupuj albo spadaj", bardzo niekompetentna obsługa. Byłem na jeździe próbnej tiguanem, oczywiście pani się spóźniła, a w dodatku strasznie się spieszyła, musiałem czekać w dusznym gabineciku i obserwować dyplomy dla "super sprzedawcy" i inne wyróżnienia, które pokrycia w prawdzie nie miały żadnego. Krótka przejażdżka, zero informacji, miał być kontakt i oferty na maila, nic nie odstałem, pewnie trzeba się prosić, żeby jaśnie pani sprzedała auto chłopu.
Użytkownik sieci
11 września 2020 16:15
Salon - samochody nowe
Absolutnie się z ...
... Panią nie zgadzam. A co w sytuacji, gdy właścicielem pojazdu jest spółka a nie osoba prywatna ? Faktura zakupu, dowód rejestracyjny, dowód osobisty jak również dokument z Urzędu Miasta jest aż nadto potwierdzeniem własności. Odmawiacie klientom ich prawo do informacji. W innych autoryzowanych serwisach jakoś tego problemu nikt nie widzi, i z wyraźnym zaskoczeniem wysłuchują co się u was wyrabia.
Użytkownik sieci
11 września 2020 10:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Obsługa jawnie odmawia prawa do uzyskania informacji o historii nowo zakupionego pojazdu. Umowa kupna sprzedaży, dowód rejestracyjny, karta pojazdu, zgłoszenie do Urzędu zawiadomienia o nabyciu pojazdu oraz dowód osobisty nie jest wystarczającą informacją dla pana kierownika. iż jestem właścicielem w/w pojazdu. Żenada. Serwis NOMA Katowice bezproblemowo udzieliła mi takiej informacji, z dodaniem informacji że to jest prawo właściciela. Mam chociaż nadzieję, że pan wielki kierownik serwisu poprawił sobie humor na resztę dnia.
Użytkownik sieci
24 maja 2020 08:18
Salon - samochody nowe
Panstwo od aut ...
... uzytkowych zaproponowali mi cene UWAGA wyższa o prawie 8tys zl za to samo auto niż na internecie widnieje ogloszenie. Twierdzac ze juz nie da sie nic zejsc z tej ceny. Szukali Freiera uwaga
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2020 14:52
Salon - samochody nowe
Korzystaliśmy z serwisu ...
... i z obsługi działu likwidacji szkód - oba działy oceniam na 1, góra 2 gwiazdki. Źle zamontowane drzwi, wyparli się potem wszystkiego, po weryfikacji w dokumentacji przyznali rację, naprawili byle jak (zdjęcie w załączeniu) i znowu wyparli się wszystkiego... Do momentu przekazania auta do serwisu proces likwidacji szkody szedł sprawnie. Potem było już tylko gorzej. Do wymiany była m.in. tylna szyba. Niech Państwo sobie wyobrażą, że serwis nawet nie pofatygował się, aby usunąć szkło ze stłuczonej szyby z bagażnika. Wymienili całą klapę z szybą a szkło w bagażniku zostawili. Pomimo, iż od ubezpieczyciela otrzymali pokaźną sumę na likwidację szkody kompleksowo. Najgorsze, że po naprawie źle zamontowali drzwi kierowcy - były opuszczone i tarły o próg. Zgłosiłam ten fakt podczas przeglądu okresowego. I wtedy... obsługa serwisu poinformowała mnie, że mój samochód "nigdy nie był naprawiany w VW Sosnowiec, że ktoś wykonał dla mnie partacką robotę, polakierował nierówno, źle zamontował drzwi, itd. itp." I żeby serwis, który robił naprawę, jak najszybciej poprawił drzwi, bo tarcie o prób grozi korozją. Odjechaliśmy z niczym. Po kilku dniach wróciliśmy i zażądaliśmy z działu likwidacji szkód historii napraw naszego Tourana. Otrzymaliśmy pełną dokumentację - wtedy rozmowa była już inna. Wykazaliśmy w dokumentach, że naprawę (tak beznadziejnie wykonaną) przeprowadził właśnie VW Sosnowiec. Pan Piotr z działu likwidacji szkód przyznał rację, przyjął reklamację. Obiecał oddzownić. Minął MIESIĄC. CISZA. Dzwoniłam, pisałam maile. Po ciężkich bojach przyjęli auto na serwis. W dniu odbioru samochodu okazało się, że uszkodzony próg i narożnik drzwi są naprawione byle jak (w załączeniu zdjęcie). Na dodatek po tej "naprawie" coś z czujnikami poduszek powietrznych było nie tak, gdyż cały czas sygnalizowały błąd. Wracam do serwisu. Telefonicznie kontaktuję się z panem Piotrem, który przyjmował moją reklamację i słyszę, że ... zrobił to z łaski, bo wcale nie musiał. Podobno te drzwi i próg uszkodziliśmy sobie sami podkładając lewarek pod auto. Jaki lewarek? Jak można obniżyć mocowanie drzwi przy pomocy lewarka? Po moich stanowczych prośbach pracownik serwisu i pani z recepcji wyszli i zainteresowali się błędem w komputerze - serwisant usunął go, za co jestem wdzięczna. Reasumując - NIGDY WIĘCEJ NIC W TYM SALONIE. Następnego Volkswagena kupiłam już w innym salonie i więc z usług VW Sosnowiec nie będę korzystać. Wszystkim odradzam, a jeśli już musicie - to pamiętajcie, wszystkie ustalenia na piśmie, róbcie zdjęcia i przechowujcie dokumentację napraw, aby uniknąć potem takiej sytuacji, jaka nas spotkała.
Użytkownik sieci
5 marca 2020 15:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu, nie odbierają telefonów. Nie umia nic naprawić a wręcz odwrotnie. A ich fachowcy to do szkoły powinni iść. Wymieniają części na używane. Porażka
Użytkownik sieci
2 marca 2020 12:39
Salon - samochody nowe
Niestety nie mam ...
... pozytywnych wrażeń dotyczących salon VW w Sosnowcu. Zakupiłem z wyprzedaży VW Passata - bogate wyposażenie, dobry silnik. Po pewnym czasie użytkowania zauważyłem, że parametr aktywnego tempomatu jest niższy niż w specyfikacji (nominalnie 210 km/h). Początkowo myślałem, że to usterka, ale jakie było moje zdziwienie, gdy pan w innym ASO na podstawie nr VIN w 2 min. stwierdził, że ACC w tym samochodzie fabrycznie wynosi 160 km/h. Po złożeniu reklamacji dotyczących ww. parametru salon stwierdził, że minął okres rękojmi, a samochód został wyprodukowany zgodnie ze specyfikacją producenta (hmm?!) A JAK SIĘ ONA MA DO TEJ PODPISANEJ PRZEZ PRACOWNIKA VW? DLACZEGO PRZEDSTAWIANE SĄ BŁĘDNE/INNE SPECYFIKACJE KLIENTOWI ? Bardzo jestem zniesmaczony postawą salonu i dyrektora, który w żaden sposób nie poczuwa się do winy przedstawiania błędnych specyfikacji ! Do tej pory nie usłyszałem nawet przepraszam, a o jakimkolwiek zadośćuczynieniu nie wspomnę. Kupując auto za niemałe pieniądze oczekiwałoby się nieco wyższej jakości obsługi. ODROBINĘ POKORY BY SIĘ PRZYDAŁO !