Zobacz na mapie
86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 19:56
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam ...
... kupować używanego auta od tej firmy. Auto, które kupiłem okazało się wadliwe już po przejechaniu kilku pierwszych kilometrów. Wcześniej nie mogłem tego zweryfikować bo używane samochody które posiada ten sprzedawca są niezarejestrowane więc nie są dopuszczone do ruchu. Auto niby zostało sprawdzone wg 117 punktów, ale teraz już wiadomo że to niezła ściema. Mogłem się tego spodziewać, bo sprzedawca specjalnie wydłuża moment odbioru auta, tak żeby minęły co najmniej 2 tygodnie od podpisania umowy, aby nie mieć potem prawa wycofać się z niej, kiedy w aucie wyszłaby jakaś wada. Auto zostało przyjęte na serwis w ramach reklamacji, ale po długim czasie rzekomej weryfikacji, usterka nie została wyeliminowana. Serwis zaprzecza rzeczywistości i twierdzi że wszystko jest wporządku. Doszło do sytuacji, w której byłem zmuszony zasięgnąć opinii rzeczoznawcy, a ponieważ sprzedawca nie uznał jej za wiarygodną, opinie wyraził drugi rzeczoznawca wyznaczony z ich strony. Opinia wskazuje na wady pojazdu, których sprzedawca w żaden sposób nie chce uznać. Klasyczna firma typu Januszex. Na początku są najbardziej miłymi sprzedawcami na świecie, a później radź sobie sam. Obecnie zostaje z leasingiem na 130 tysięcy, autem którym nie da się jeździć i którego nikt ode mnie nie kupi, a być może sprawą w sądzie, aby udowodnić swoje racje. Nie polecam.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 12:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2024 11:55
Salon - samochody nowe
!Niestety , kupując ...
... samochód za takie pieniądze zwłaszcza z salonu myślałem że nie trzeba się o nic martwić , Touareg wersja demo 2023r 1400 przebiegu była przygotowana na sprzedaż jak u handlowca który sprzedaje kilkuletnie auta ( polerka żeby się świecił , plak ,) . Po pierwszym umyciu auta odrazu powychodziły pierwsze defekty , po zaprowadzeniu auta na powłokę powychodził następne . Ludzie oraz pani kierownik detailingu którzy tam pracują nie mają pojęcia jak np zdjąć naklejki żeby nie porysować auta . Szkoda że nie można dać 0 . Jednym słowem jestem bardzo zawiedziony postawa pracujących tam ludzi ( cytat" odebrał Pan auto i był Pan happy ") Omijać szerokim łukiem .
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 11:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu i radzę go omijać z daleka. Wprawdzie to czego doświadczyłem, doświadczyłem od jednego z pracowników tego serwisu, ale skoro ten serwis zatrudnia takie osoby, to rzutuje to na ich cały wizerunek. W dniu 02.07.2024r. laweta przywiozła mój samochód do serwisu. Samochód miał pękniętą przednią szybę. Naprawa miała być zrobiona z mojego ubezpieczenia AC w PZU. Samochód przyjął Pan Piotr (z działu likwidacji szkód). Po przyjęciu stwierdził, że serwis go nie naprawi, bo szyba, którą posiadam jest nieoryginalna (nawet nie miałem takiej świadomości, bo kupiłem samochód używany). Gdy powiedziałam, że jestem w trasie i jestem ponad 500 km od domu i czeka mnie jeszcze 300 km, Pan Piotr poinformował mnie, że szyba może być naprawiona, a koszty zostaną rozdzielone na polisę i mój udział w wysokości około 2000 zł. A cała naprawa to koszt około 5000 zł. Po skontaktowaniu się z ubezpieczycielem, PZU poinformowało mnie, że mam zażądać kosztorysu, a roszczenia przedstawiciela serwisu są nieprawne. Po otrzymaniu kosztorysu od Pana Piotra łączny koszt naprawy wyniósł nagle 3.700 zł. PZU błyskawicznie zaakceptowało pełny kosztorys, jednocześnie wysyłając kwotę bezsporną na rozpoczęcie naprawy. Gdy skontaktowałem się z Panem Piotrem następnego dnia usłyszałem od Pana Piotra, że nie będzie słuchał żadnych botów i czeka na odpowiedź od żywego człowieka z PZU, a decyzje PZU odrzuca. PZU zostało poinformowane o działaniu pracownika serwisu. PZU oburzone na to działanie, poinformowało mnie o tym, że jeszcze raz wysyłają akceptację na pełną kwotę kosztorysu. Gdy po czterech dniach zadzwoniłem do tego serwisu okazało się, że mój samochód nie widnieje w ogóle w wykazie samochodów przyjętych do serwisu. Pan Piotr nie raczył wprowadzić go do wykazu samochodów przyjętych, bo jak stwierdził, ma wątpliwości czy PZU zaakceptuje kosztorys i naprawę (gdzie trzy dni wcześniej już dostał od PZU zgodę i kwotę bezsporną). Po napisaniu skargi do kierownika odpowiedniego działu tego serwisu okazało się, że jeszcze tego samego dnia pęknięta szyba mogła zostać wycięta i została zamówiona nowa. Podsumowując – naprawa, która maksymalnie mogła trwać dwa dni, trwała 8 dni w czasie których kilkukrotnie musiałem interweniować i ja i PZU.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 12:34
Salon - samochody nowe
Strasznie trzeba długo ...
... na wszystko czekać. Można zapuścić korzenie
Użytkownik sieci
21 maja 2024 08:33
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... likwidację szkody. Nikt nigdy do mnie nie zadzwonił. Sam wykonałem kilka telefonów i zawsze ta sama śpiewka że ktoś do mnie oddzwoni w celu ustalenia terminu. Nigdy się nie doczekałem.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 17:58
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwanie na ...
... połączenie z infolinią ok 3 godziny. Nie polecam....
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 07:04
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa ...
... jedna z najgorszych. Po umówieniu się na przyjazd aby dokonać oględzin po kolizji Pan stwierdził że nie ma czasu aby dokonać czynności i mam czekać nie wyznaczając terminu … Nie polecam i odradzam. Nie dziwię się czemu VW i Audi na Modlniczce jest tak oblegane a serwis w Libertowie cały czas pusty …
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 10:05
Salon - samochody nowe
Chciałbym się podzielić ...
... swoimi doświadczeniami i opinią związanymi z serwisem. Autoryzowany serwis, który zakłada zamienniki niskiej jakości i nikt nie widzi w tym problemu. Na załączonych zdjęciach można zobaczyć jak wyglądają tarcze firmy Febi z klockami TRW po 20kkm od wymiany, po przestanej nocy i dla porównania fabryczny przod z 2019r i po 57kkm. Nie będę wspominał już jak wygląda jazda z takimi hamulcami. Od razu wiedziałem, że będzie z tym problem, ale na wszystkie reklamacje pracownicy i kierownik serwisu odpowiedzieli, że nie umawiałem się z nikim na użycie oryginalnych części (przypominam, ze to autoryzowana stacja obsługi VW - jeśli np. idziemy do sklepu z markową odzieżą w galerii handlowej to chyba nie pytamy czy dostaniemy oryginalną odzież lub chociaż o podobnej jakości, prawda ? ) a sam kierownik dodał, ze przecież zamontowane przez nich tanie zamienniki maja homologację w UE wiec są w porządku… W moim samochodzie wymieniali również w tym serwisie olej w przednim dyferencjale, a przy ostatnim przegladzie zauważono obrobioną śrubę spustową oleju, z której odkreceniem przy tym serwisie byl problem - nawet mimo tego jej nie wymienili… Oddajemy samochód do autoryzowanej stacji obsługi, a finalnie otrzymujemy przysłowiowe "dziadostwo" w samochodzie, stratę nerwów, czasu i pieniędzy na kolejne wymiany i poprawianie po kimś, a reklamacjami i dojściem do porozumienia nikt się potem nie interesuje. Generalnie odradzam jeśli ktoś szanuje swój samochód, pieniądze i czas.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 15:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 21:22
Salon - samochody nowe
Auto z ustalona ...
... awaria do naprawy w ramach przedłużonej gwarancji Car Protect z informacja naprawybezplatnej.Straciłem dzień bo po 5 godz.okazalo się ze naprawa jest płatna.Przed przyjęciem auto było wiadomo co do naprawy i jaki wariant gwarancji. KOSZT 1350 ZL PO RABACIE 1250.Obok u konkurencji serwis autoryzowany Nowak 500 zl Bosch 240 zł.Coz powiedzieć złodziejstwo .
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 11:04
Salon - samochody nowe
Highly recommend to ...
... avoid this company. They are actively trying to scam customers. So if you really cannot avoid using their services, please double-check any amount that they are trying to charge you. Also, they will try to get out under any warranty claims.
Użytkownik sieci
18 maja 2023 17:48
Salon - samochody nowe
Tragiczne podejście do ...
... klienta. Nikt nie potrafi udzielić podstawowych informacji. Pani na kasie zachowuje się, jakby pracowała za karę. Stracony czas!
Użytkownik sieci
12 maja 2023 15:55
Salon - samochody nowe
Никогда, ни рубля. ...
... Сломалась машина. Просто отказались ремонтировать авто, потому что в Беларуси родился. При том что имею ВНЖ европейской страны. Update: please try to distinguish between sanctioned people and all others. It was about 6pm in the evening and I had my wife, daughter. And you decided that I should suffer anyway. Ok. Good luck.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 17:08
Salon - samochody nowe
Szkoda że Pan ...
... przedstawiciel rezerwuje samochód w celu załatwienia finansowania i tego samego dnia sprzedaje go komu innemu, a po całej sytuacji nie odbiera telefonu aby wyjaśnić sytuacje.
Użytkownik sieci
10 marca 2023 18:31
Salon - samochody nowe
Niekompetentna, nie miła ...
... obsługa serwisu!! Udzielanie informacji z laską. Nie polecam tego serwisu!
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 08:43
Salon - samochody nowe
Kompetentna obsługa przy ...
... VW użytkowych. Dalsza przygoda gorzej, czekałem tygodnie na ofertę auta której nigdy nie dostałem mimo przypominania i chciałem podziękować za to bo na nowo odkryłem Toyotę. Cud, po trzech latach skomentowali moją opinię,zapraszają do kontaktu ale po co?
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 18:21
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. Długi ...
... czas oczekiwania na kontakt. Oddałem Golfa 7 i małym uszkodzeniam nadkola. Jako samochód zastępczy dostałem starego rupiecia 7 letniego obitego z każdej strony dosłownie z każdej na łysych oponach niesprawnego technicznie co od razu zgłosiłem. Niestety nie mieli innego. Oddając golfa 7 liczylem ze zastępcze dostanę przynajmniej takie samo. Po długich a ciężkich wymienili na jakiegoś Opla. Gość który przyjmował samochód na serwis wiedział ze będę chciał samochód tej samej klasy. Ogólnie DRAMAT.
Użytkownik sieci
31 października 2022 17:17
Salon - samochody nowe
Źle spasowane samochody ...
... (szczeliny pomiędzy zderzakami, a błotnikami w 2 salonowych arteonach były różne). Kiepska obsługa klienta która na odmowę zakupu nowego auta którego oferta została jedynie wyliczona kończy z rozmową na wysokim poziomie który wcześniej prezentowała.
Użytkownik sieci
21 października 2022 18:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka