Zobacz na mapie
83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 września 2022 11:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2022 10:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 19:24
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Poczekalnia jest jak sauna, mój samochód na gwarancji miał problem, zamówili część, przyjechałem, czekałem 1:20 i powiedzieli „przepraszam, że otrzymaliśmy niewłaściwą część”, proszę wrócić innym razem, teraz muszę podróżować 1 godzinę ponownie wydać paliwo i czas z powodu niekompetencji innych osób (Wersja oryginalna) The waiting room is like a sauna, my car under warranty had an issue, they ordered the part, I came by, waited 1:20h and they said “sorry we got wrong part”, please come back another time, now i have to travel 1 hour again spend fuel and time due to incompetence of other people
Użytkownik sieci
24 czerwca 2022 16:28
Salon - samochody nowe
Bywam często w ...
... tym serwisie na wymianie filtrów i oleju. Niestety, po niewielkiej kolizji samochód został odstawiony. Przyjęcie samochodu oczywiście ekspresowo, bo w cztery godziny od wykonania telefonu do serwisu, ale pozostała obsługa pozostawia wiele do życzenia. Po 7 dniach(oprócz weekendu) próba kontaktu z zapytaniem czy wiadomo co z samochodem dostałem informacje, że oddzwonią. Oczywiście nikt nie odzwonil. (Okazało się, że Pan prowadzący sprawę jest na urlopie w takim razie sprawa została przekazana do innej osoby). Wszystko rozumiem, ale człowiek ma prawo wiedzieć co się dzieje z samochodem po 9 dniach. Dopiero po nękaniu infolini udało się dowiedzieć co z samochodem. Udręka, nie przyjemność. Umówiony na odbiór o 15 konkretnego dnia, okazuje się, że samochodu nie ma, laweta nie dojechała. Po ponad 30 minutach samochód dotarł, i gdyby tego było mało, z usterka. Po uruchomieniu samochodu wyskoczył komunikat o niesprawnym świetle. Co docelowo doprowadziło do ponad godzinnego czekania na samochód... Rozumiem różne sytuacje, ale niesprawdzenie stanu pojazdu przed jego oddaniem? Jak dla mnie niedopuszczalne w autoryzowanym serwisie Audi.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2022 12:48
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem o godzinie ...
... 9:00 by zapytać jakie mają kolory vw t-roca. Nie mogłem się dodzwonić. Wkońcu mało zorientowana Pani odebrała i powiedziała, że oddzwonią. Na miejscu pojawiłem się osobiście o 13:00. Nikt oczywiście nie oddzwonił a wchodząc do salonu co zobaczyłem? Kilku doradców za biureczkami - zajętych chyba powietrzem- bo nie było żadnego klienta...i oczywiście NIKT przez kilka godzin nie oddzwonił. Odradzam wszystkim wizytę w tym "salonie".
Użytkownik sieci
26 maja 2022 11:51
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Prosi ...
... o informację zwrotną na temat zwiedzania stacji. Jestem na pięciopunktowej skali 1 to najniższy wynik. Wyjaśnię dlaczego.. Zarezerwowałem na 05/12/2022, przyjechałem na umówioną godzinę, zostałem zarezerwowany na geomentrię, wcześniej przy rezerwacji poprosili numer VIN. Przez dwie godziny, że auto było w serwisie, tylko diagnostyka, a nie geometria… powiedzieli, że nie mają czasu i trzeba przyjechać jeszcze. Zapłaciłem 423 zł a koszt geometrii to 900 zł. Kierownik powiedział, że moje auto zabrała studentka i nie wiedziała, ile czasu zajmie zrobienie geometrii i powiedziała, że druga wizyta będzie kosztować połowę, czyli 450 zł. Kiedy przyjechałem po raz drugi 20.05.2022, kierownik był już inny i powiedział 900 zł za geometrię, poprosiłem o wyjaśnienie dlaczego? gdybym obiecał 450 z tego powodu, że to ich wina, że nie skłamali, żeby normalnie zrobić geometrię, ale tylko połowa pracy to diagnostyka. I już pierwszy raz zabrali mi 423 zł. Kierownik odmówił wyjaśnień i powiedział, że trzeba zapytać kierownika Jarosławę R, którego nie ma na służbie, a odpoczywa za granicą i długo nie będzie. Na moją prośbę, aby porozmawiać z starszym kierownikiem, powiedziano mi, że nie ma go również w serwisie i kiedy będzie nieznany. A cała rozmowa przebiegała w bardzo chamski sposób. I odmówili wykonania dla mnie geometrii !!! A w drugim wyszedłem bez geometrii. Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy i zwrot pieniędzy, ponieważ usługa nie wykonała geometrii i nie była traktowana profesjonalnie !!! Dziękuję
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2022 20:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 marca 2022 10:13
Salon - samochody nowe
Tragedia jeśli chodzi ...
... o kontakt w sprawie serwisowania Audi, praktycznie nie możliwe jest dodzwonienie się. "Doradztwo" techniczne też raczej nastawione na zostawienie u nich pieniędzy. Wstyd dla Audi!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2022 16:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu,auto stało ponad 3 tygodnie i kompletnie nic nie zrobili .Wymienili części na 3700 i nic to nie dało.Koszty musiałam pokryć, a samochód odebrałam nadal z usterką. Bardzo nie polecam.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2021 15:15
Salon - samochody nowe
Uwaga. Negatywne komentarze w tajemniczy sposób znikają.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 23:42
Salon - samochody nowe
Podzielam opinie ludzi ...
... którzy twierdzą, że odwiedzisz to miejsce nie jeden raz, w moim przypadku problemem był Pan Piotr K. którego nikomu nie polecam!!!, nie miły nie uprzejmy, nie skłonny do współpracy... Sytuację natomiast uratował jego kolega Pan Bartłomiej F. tutaj żadnego problemu, szybko i sprawnie jeżeli cenicie sobie swoj czas i nerwy to chyba wiecie już o kogo pytać 🙂
Użytkownik sieci
22 września 2021 08:13
Salon - samochody nowe
Obsługa Dzial serwis ...
... części Jak pogoda .dziś pada niemoc podania nr pompowtryskiwaczy po nr vin
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 18:08
Salon - samochody nowe
Jeśli lubisz odwiedzać ...
... serwis raz w tygodniu to ten serwis jest dla Ciebie. Niestety, ale ja mam wręcz tragiczne doświadczenia z tym serwisem. Zacznijmy od problemów jeśli chodzi o kontakt z tą placówką. Każdy pracownik rozdaje tam swoje wizytówki dla ozdoby lub żeby wyglądać profesjonalnie. Dzwoniłem po wielokroć na te numery i NIGDY nikt nie odebrał tych telefonów. Jeśli chciałem się czegoś dowiedzieć musiałem dzwonić na recepcje. Jeśli miałem wystarczająco dużo szczęścia recepcja łączyła mnie z osobą odpowiedzialną za naprawę mojego auta, częściej jednak słyszałem, że pracownika akurat nie ma i że oddzwoni do mnie najszybciej jak to będzie możliwe co oczywiście nie było prawdą bo nikt do mnie nie oddzwaniał. Gdy byłem już 3 raz z rzędu tydzień po tygodniu w tym serwisie ponieważ musiałem znowu coś reklamować, powtórzyłem wielokrotnie, aby sprawdzili wszystko i naprawili wszystko co znajdą. Zależało mi na jeżdżeniu w pełni sprawnym i bezpiecznym autem. Zanim przyjechałem zapytałem dwukrotnie podczas rozmowy telefonicznej czy wszystko jest zrobione i dwukrotnie otrzymałem twierdząca odpowiedź. Gdy przyjechałem odebrać auto pracownik zaczął od wymieniania mi co jeszcze należy zrobić w aucie, ręce mi opadły. Gdy reklamowałem likwidacje szkody okazało się, że przy poprzedniej likwidacji serwis (inny) zamiast wymienić ślizg zderzaka, zespawał go i teraz nie trzyma na wszystkich zaciskach. Mogli do mnie zadzwonić i zasugerować wymianę ale zrobili coś na uszkodzonym ślizgu i powiedzieli, że powinno trzymać. Trzymało, cały tydzień. Jak prosiłem o sprawdzenie stukania w przedniej osi, powiedzieli, że coś stukało ale z tyłu i naprawili to - oczywiście pierwsze co usłyszałem przy ruszaniu to to samo charakterystyczne stuknięcie. Co oni tam z tyłu naprawiali - nie mam pojęcia ale trochę kosztowało. Pracownicy nie liczą się z czasem klienta. Wiedząc, że serwis znajduje się praktycznie poza miastem proszą o przyjazd i odebranie nienaprawionego auta żeby pojeździć i sprawdzić czy usterka nadal występuje. Oczywiście, że występuje, następnie znowu muszę zawozić auto (w ramach reklamacji), wracać do domu taksówką, następnie jechać ponownie taksówka żeby to auto odebrać. Jak ktoś mieszka w centrum dojazd do serwisu taksówką zależnie od godziny wychodzi między 60-80 pln. Jak sytuacja powtarza się po kilkakroć można naprawdę stracić cierpliwość. W związku z wieloma rozczarowaniami prosiłem kilkakrotnie pracowników by dali mi kontakt do osoby która zarządza tym zakładem jednakże nigdy mi takich danych nie udostępniono. Zawsze otrzymywałem wymijającą odpowiedz, że nie mogą mi tej informacji udostępnić i ewentualnie mogą przekazać mój numer telefonu i wtedy ktoś się ze mną skontaktuje. Oczywiście telefonu nigdy nie było. W ten sposób znalazłem się w sytuacji gdzie nie mogę wyciągnąć żadnych konsekwencji od pracowników serwisu, a odpowiedzialność za wszelkie niedociągnięcia rozmywa się po całym zakładzie. Oceniam jakość usług tego serwisu bardzo słabo szczególnie ze względu na podejście pracowników do klienta.
Użytkownik sieci
31 maja 2021 17:54
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis VW. ...
... Odsyłanie od okienka do okienka. Nie można się dodzwonić do recepcji. Nie polecam prywatnie i z flotą.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 17:15
Salon - samochody nowe
Totalny olew dla ...
... klienta. Zero zainteresowania. Nigdy więcej tego serwisu.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 17:08
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu, obsługa ...
... tragiczna. Ceny za usługę są dwukrotnie wyższe niż podawane przed wizytą telefonicznie. Nigdy więcej tego serwisu!
Użytkownik sieci
3 marca 2021 16:45
Salon - samochody nowe
Przyszedłem kupić Passata, ...
... ale zostałem olany przez sprzedawcę. Trudno. Kupiłem passata u konkurencji. Byłem na razie dwa razy w serwisie na przeglądzie okresowym bo mam blisko. Olej mam nadzieję wymienili. Inne usterki zgłaszane dwa razy przy okazji przeglądu, dwa razy nie usunięte. Natomiast na wymianę ramek tablic rejestracyjnych na takie z własną reklamą bez zgody klienta czas znajdą zawsze. Wszystkie usterki zostały naprawione w VW Luzar więc jak widać się da. Mieli zamówić części na wymianę i się skontaktować. Zero kontaktu telefonicznego od miesięcy a na maile odpowiada tylko automat. Szkoda mi nerwów na ten serwis. Będę jeździć gdzie indziej i nikomu nie polecę.
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 19:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Chociaż ...
... to za mało powiedziane. 5 osób w kolejce do serwisu volkswagena. 1 osoba do obsługi. Ale obok siedzi człowiek od audi oraz kierownik i nawet nie reagują na sytuację. I co najciekawsze. Przyszedł jakiś znajomy i wkręcił się bez kolejki. A kierownik serwisu, bez specjalnego skrępowania instruował na oczach kolejki jak obsłużyć znajomego. WSTYD
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 14:00
Salon - samochody nowe
Nie oceniam jakości ...
... naprawy a jedynie obsługę klienta VW. Kontakt z serwisem VW w zasadzie niemożliwy. Porozmawiać można jedynie z recepcją (wielominutowe oczekiwanie) i mimo zapewnień, brak telefonu od kogokolwiek z działu serwisowego w celu zakończenia naprawy (dodam umówionej podczas przeglądu we wrześniu!!!). Sprawa już trwa blisko 2 miesiące. Mogę zrozumieć brak personelu, pandemie ale czy naprawdę nikt nie może wysłać zdjęć do autoryzacji??? i wykonać telefonu??? Dramat!!!
Użytkownik sieci
22 października 2020 13:15
Salon - samochody nowe
Omijać , omijać, ...
... omijać. Dodzwonić się tam to masakra.Nadto wystawiają pojazd, który będzie dopiero do sprzedaży na przełomie stycznia , lutego 2021r. co powinni od razu w ogłoszeniu zaznaczyć. Dot. sam volkswagen Pasat z 2020r.Handlowiec Pan Krystian Kuczaj obiecuje, że oddzwoni w sprawie tego pojazdu który mnie interesował, no ale cóż po co Panisko Będzie oddzwaniało niech klient sobie czeka. Dopiero następnego dnia sensowną rozmowę przeprowadziłem z Panią handlowiec Nikol, za co jej dziękuję.-