Zobacz na mapie
83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 07:20
Salon - samochody nowe
Thanks to Mr.peter, ...
... we were able to service the car with a professional and friendly service. The maintenance process, such as finding problems with the car and sharing the schedule for parts delivery, was done well step by step, so we were able to perform maintenance smoothly. (Przetłumaczone przez Google) Dzięki Panu Piotrowi mogliśmy serwisować samochód z profesjonalną i miłą obsługą. Proces konserwacji, taki jak znajdowanie problemów z samochodem i udostępnianie harmonogramu dostaw części, przebiegał dobrze krok po kroku, dzięki czemu byliśmy w stanie przeprowadzić konserwację płynnie.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 15:08
Salon - samochody nowe
Bardzo pomocna Obsługa ...
... Serwisu, dziękuję Panom za pomoc przy samochodzie i zainteresowanie dzieci grą i rysunkami :)
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2022 17:50
Salon - samochody nowe
I recently sold ...
... my car and bought a new used one and it was a pleasure to do so, everything went smoothly and fast. Many thanks to Mateusz Mazur, it was a pleasure to cooperate with him. He helped me a lot with all the documents and the whole process and he speaks English. Next time I will do the same. All the best. (Przetłumaczone przez Google) Niedawno sprzedałem swój samochód i kupiłem nowy używany i było to dla mnie przyjemnością, wszystko poszło sprawnie i szybko. Wielkie podziękowania dla Mateusza Mazura, współpraca z nim była przyjemnością. Bardzo mi pomógł z wszystkimi dokumentami i całym procesem, a także mówi po angielsku. Następnym razem zrobię to samo. Wszystkiego najlepszego.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2022 18:01
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jacek Putaj nasz sprzedawca był super responsywny i niezwykle pomocny i miły. Posiadanie kogoś, kto poświęcił czas na wyjaśnienie wszystkiego po angielsku, zrobiło ogromną różnicę. Zademonstrował wysoki poziom obsługi, który robił różnicę przy podejmowaniu decyzji o aucie i nie zawsze można go spotkać w Polsce. Dokładał wszelkich starań, aby pomóc nam w papierkowej robocie i aktualizował nas na każdym kroku. Gorąco go polecam (Wersja oryginalna) Jacek Putaj our vendor was super responsive and extremely helpful and nice. Having someone taking the time to explain everything and in English made a huge difference. He demonstrated a high service level that made a difference when deciding for the car and is not always ti be found in Poland. He went the extra mile to help us with paperwork and updated us on every step. I highly recommend him
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 10:57
Salon - samochody nowe
Cały proces zakupu ...
... i odbioru samochodu oceniam bardzo pozytywnie - rzeczowo, profesjonalnie, w przyjaznej atmosferze. Pan Łukasz Skrobot zadbał o wszystko oraz udzielił wszelkich potrzebnych informacji. Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 09:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 19:24
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Poczekalnia jest jak sauna, mój samochód na gwarancji miał problem, zamówili część, przyjechałem, czekałem 1:20 i powiedzieli „przepraszam, że otrzymaliśmy niewłaściwą część”, proszę wrócić innym razem, teraz muszę podróżować 1 godzinę ponownie wydać paliwo i czas z powodu niekompetencji innych osób (Wersja oryginalna) The waiting room is like a sauna, my car under warranty had an issue, they ordered the part, I came by, waited 1:20h and they said “sorry we got wrong part”, please come back another time, now i have to travel 1 hour again spend fuel and time due to incompetence of other people
Użytkownik sieci
31 lipca 2022 19:06
Salon - samochody nowe
Zakupiliśmy w Volkswagen ...
... Porsche Zakopiańska Tiguana , którego od początku do końca pilotował Pan Łukasz Skrobot. Jestem bardzo zadowolony z jego podejścia do klienta , na każdy kroku informował mnie o postępach produkcji i transporcie do salonu (nawet dostałem zdjęcie pojazdu na lawecie jak dotarł do celu). Ponadto mogłem do Pana Łukasza zadzwonić w każdej chwili z różnymi pytaniami, zawsze odebrał telefon i udzielił odpowiedzi. Myślę że nadal mógłbym to uczynić i zachowałby się podobnie.
Użytkownik sieci
27 lipca 2022 22:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 16:52
Salon - samochody nowe
Mogę tylko polecić ...
... ten salon VW, szczególnie doradcę u którego zamawiałam samochód - Pana Łukasza Skrobota. Pan Łukasz bardzo fachowo doradził wyposażenie samochodu, co przełożyło się na moje zadowolenie przy odbiorze i podczas pierwszych kilometrów jazdy samochodem. Jako że jest to mój pierwszy nowy samochód, w wielu kwestiach zdałam się na opinie Pana Łukasza i nie żałuję 😉 Bardzo podoba mi się również to, że pracownicy salonu nie "narzucają" się zbytnio klientowi,gdyż takie zachowanie "odstraszyło" mnie w innym salonie renomowanej marki. Już poleciłam ten salon znajomym. Pozdrawiam i mam nadzieję na równie owocną współpracę w przyszłości.
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 22:01
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra współpraca ...
... z Panem Łukaszem Skrobotem! Dobre wsparcie podczas składania zamówienia oraz wyboru wyposażenia, bieżące informowanie o statusie zamówienia oraz przy odbiorze załatwienie wszystkich formalności z umową oraz rejestracją w jeden dzień. Auto dostarczone zgodnie z przewidywanym terminem. Polecam!
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 13:06
Salon - samochody nowe
B. Trybała odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku. Polecam
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 15:52
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję całej ...
... obsłudze salonu za super szybkie ogarnięcie naszego nowego VW Tiguan, a w szczególności chciałbym podziękować naszemu doradcy. Pan Łukasz Skrobot w zaledwie 6 dni, co w dzisiejszych czasach jest bardzo trudne ogarnął dla nas cała dokumentację i zorganizował przygotowanie samochodu do odbioru. Wraz z żoną jesteśmy BARDZO zadowoleni z obsługi i dziękujemy jeszcze Panu Łukaszowi za przedstawienie nam różnic między dostępnymi pojazdami, finalnie wybór był naprawdę bardzo trafny 👌
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 15:56
Salon - samochody nowe
Salon Volkswagen w ...
... Krakowie był jednym z miejsc, w których poszukiwałem samochodu idealnego. W całym procesie pomagał mi Pan Sławomir Sumski, któremu chciałbym serdecznie podziękować za pomoc. Ostatecznie zdecydowałem się na zakup samochodu innej marki. Natomiast ponad wszelką wątpliwość, Pan Sławomir Sumski jest osobą godną polecenia. Potrafi zaangażować się w proces zakupowy, jest rzeczowy, kompetentny i bardzo przyjacielski. Potrafi szczerze doradzić oraz zaprezentować wszelkie wady i zalety poszczególnych modeli samochodów. Szczegółowo omawia charakterystykę danego modelu, otwarcie wyjaśniając wszelkie zawiłości. Wszystkich zainteresowanych zakupem samochodu marki Volkswagen, szczerze zachęcam do udania się właśnie do Pana Sławomira! Na pewno będzie to zakup dobrze przemyślany.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2022 16:28
Salon - samochody nowe
Bywam często w ...
... tym serwisie na wymianie filtrów i oleju. Niestety, po niewielkiej kolizji samochód został odstawiony. Przyjęcie samochodu oczywiście ekspresowo, bo w cztery godziny od wykonania telefonu do serwisu, ale pozostała obsługa pozostawia wiele do życzenia. Po 7 dniach(oprócz weekendu) próba kontaktu z zapytaniem czy wiadomo co z samochodem dostałem informacje, że oddzwonią. Oczywiście nikt nie odzwonil. (Okazało się, że Pan prowadzący sprawę jest na urlopie w takim razie sprawa została przekazana do innej osoby). Wszystko rozumiem, ale człowiek ma prawo wiedzieć co się dzieje z samochodem po 9 dniach. Dopiero po nękaniu infolini udało się dowiedzieć co z samochodem. Udręka, nie przyjemność. Umówiony na odbiór o 15 konkretnego dnia, okazuje się, że samochodu nie ma, laweta nie dojechała. Po ponad 30 minutach samochód dotarł, i gdyby tego było mało, z usterka. Po uruchomieniu samochodu wyskoczył komunikat o niesprawnym świetle. Co docelowo doprowadziło do ponad godzinnego czekania na samochód... Rozumiem różne sytuacje, ale niesprawdzenie stanu pojazdu przed jego oddaniem? Jak dla mnie niedopuszczalne w autoryzowanym serwisie Audi.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2022 12:48
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem o godzinie ...
... 9:00 by zapytać jakie mają kolory vw t-roca. Nie mogłem się dodzwonić. Wkońcu mało zorientowana Pani odebrała i powiedziała, że oddzwonią. Na miejscu pojawiłem się osobiście o 13:00. Nikt oczywiście nie oddzwonił a wchodząc do salonu co zobaczyłem? Kilku doradców za biureczkami - zajętych chyba powietrzem- bo nie było żadnego klienta...i oczywiście NIKT przez kilka godzin nie oddzwonił. Odradzam wszystkim wizytę w tym "salonie".
Użytkownik sieci
10 czerwca 2022 14:59
Salon - samochody nowe
Polecam! Szczególne podziękowania ...
... za ciężką i odpowiedzialną pracę dla Pana Kawalca!
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 16:20
Salon - samochody nowe
Audi - terminy z kosmosu
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 10:02
Salon - samochody nowe
Rewelacyjna obsługa, profesjonalne ...
... doradztwo i pomoc w załatwianiu wszelkich formalności przez Pana Bartosza S, miła atmosfera. Jeśli ktoś jest na kupnie samochodu polecam ten salon. Jestem mega zadowolona. POZDRAWIAM
Użytkownik sieci
26 maja 2022 11:51
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Prosi ...
... o informację zwrotną na temat zwiedzania stacji. Jestem na pięciopunktowej skali 1 to najniższy wynik. Wyjaśnię dlaczego.. Zarezerwowałem na 05/12/2022, przyjechałem na umówioną godzinę, zostałem zarezerwowany na geomentrię, wcześniej przy rezerwacji poprosili numer VIN. Przez dwie godziny, że auto było w serwisie, tylko diagnostyka, a nie geometria… powiedzieli, że nie mają czasu i trzeba przyjechać jeszcze. Zapłaciłem 423 zł a koszt geometrii to 900 zł. Kierownik powiedział, że moje auto zabrała studentka i nie wiedziała, ile czasu zajmie zrobienie geometrii i powiedziała, że druga wizyta będzie kosztować połowę, czyli 450 zł. Kiedy przyjechałem po raz drugi 20.05.2022, kierownik był już inny i powiedział 900 zł za geometrię, poprosiłem o wyjaśnienie dlaczego? gdybym obiecał 450 z tego powodu, że to ich wina, że nie skłamali, żeby normalnie zrobić geometrię, ale tylko połowa pracy to diagnostyka. I już pierwszy raz zabrali mi 423 zł. Kierownik odmówił wyjaśnień i powiedział, że trzeba zapytać kierownika Jarosławę R, którego nie ma na służbie, a odpoczywa za granicą i długo nie będzie. Na moją prośbę, aby porozmawiać z starszym kierownikiem, powiedziano mi, że nie ma go również w serwisie i kiedy będzie nieznany. A cała rozmowa przebiegała w bardzo chamski sposób. I odmówili wykonania dla mnie geometrii !!! A w drugim wyszedłem bez geometrii. Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy i zwrot pieniędzy, ponieważ usługa nie wykonała geometrii i nie była traktowana profesjonalnie !!! Dziękuję