88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 października 2024 13:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 października 2024 15:03
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie, konkretnie i ...
... sympatycznie. Serdecznie polecam Pana Tomasza Kusiaka, świetny profesjonalista :)
Użytkownik sieci
8 października 2024 12:46
Salon - samochody nowe
Jest ok wszystko kwestia dogadania
Użytkownik sieci
18 września 2024 16:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 września 2024 20:02
Salon - samochody nowe
Dzień dobry Szanowni ...
... Państwo ja swoją opinię pisze ponownie po 11 miesiącach „korzystania” z auta zakupionego jako używane u powyższego dealera z gwarancją Das Welt Auto. Otóż auto zakupiłem 13-10-2023 r. jest to Seat Leon 1,6 TDI z 2017 r. i po około miesiącu miałem zgłosić się na przegląd do Aso Seata. Najbliżej miałem do Lublina i tam też się udałem. Na przeglądzie stwierdzono bicie tarcz hamulcowych i wycieki oleju z uszczelniacza wału korbowego i z pod pokrywy zaworów, niesprawny zamek klapy bagażnika i klapki wlewu paliwa. Zamek klapy bagażnika i zamek klapki wlewu paliwa naprawiono w ramach DW Auto, a Sieńko i Syn po moim kontakcie zadecydował, iż usterkę zawiązaną z wyciekami usuną na własny koszt co też 08-01-2024 r. zostało zrobione. I wszystko było by ok gdyby nie zbliżające się lato, a jak lato to i ciepło i klimatyzacja by się przydała. Więc pomyślałem ok. Blisko mam do Aso Skody, która też ma autoryzację Seata – lecz w Warszawie, ale skoda i seat to to samo więc sprawdzą i ewentualnie dobiją klimę. Okazało się że w klima jest nieszczelna i trzeba skorzystać ponownie z Aso Seata. Zdecydowałem się ponownie na Lublin i przy przebiegu 135889 auto znalazło się na naprawie. Tam od 18-03-2024 r. do 02-04-2024 przebywało ze względu na trudną diagnozę, wymieniono skraplacz, osuszacz i nabito układ. Po naprawie układ podział tak do 15-06-2024 r. gdzie znów przestała chłodzić i przy przebiegu 137146 znów Aso Lublin, znów wyciek czynnika( z 450 g zostało 80g) tym razem wyszło im, iż jest to przewód od skraplacza, ale tu zaczynają się schodu DW auto nie chce im za to zapłacić więc 900 zł będę musiał beknąć. Dobra odebrałem 01-07-2024 r. i nawet działała klima, ale nie za długo bo już 18-08-2024 e-mailem ponownie zgłosiłem awarię. Myślałem że to pierdoła i 28-08-2024 r. przebieg 139107 oddałem znów do Aso w Skody w Białej Podlaskiej. Tam stwierdzono awarię sprężarki klimatyzacji. Ok jest gwarancja myślę to kontaktuje się może z innym Aso skoro ten w Lublinie nie radzi i tu ZONK. Aso z Białegostoku z którym wcześniej się kontaktowałem e-mailem wali wariata tak jakby naprawy seata były im obce a gwarancja DW Auto nie respektowana, z kolei Aso w Warszawie mające swój oddział w Białej Podlaskiej nie chce poprawiać po kimś twierdząc, że jak robili niech robią dalej. Więc znów Lublin i przy przebiegu 139301 dnia 04-09-2024 r. znów stoi (tam twierdzą że znów jest wyciek bo nie ma czynnika, gdzie w Białej Sprawdzili i ustalili że jest więc ktoś kłamie) i do dnia dzisiejszego pojazd jest diagnozowany, a zgłoszony problem z klaksonem powiedzieli, iż nie zrobią bo ktoś założył jakiś chiński zamiennik , auto miało stłuczkę i uszkodzony został klakson w związku z powyższym mam se zrobić sam. Ludzie ileż można auto naprawiać po zsumowaniu ponad miesiąc stoi w warsztatach i dalej jest niesprawne. W dokumentach znalazłem fakturę (naprawa klimatyzacji) świadczącą iż sprzedawca wiedział o problemach z klimatyzacją 16-11-2022 r. przebieg 126007 km tj przed zakupem. Tak wiem auto nie jest nowe itd., ale po pierwsze kupowałem to u profesjonalisty, a nie u „Pana Gienia” z autokomisu”, auto było przed sprzedażą sprawdzone( widać jak to było sprawdzone). Przestrzegam przed zakupem pojazdu. Myślałem, że zakup u Sieńko i Syn to naprawdę dobry wybór i z pojazdu będę zadowolony. Na dzień dzisiejszym mam już go serdecznie dosyć, nie mam czym jeździć, kończy się „ochrona” a auto nie jest sprawne i mysle ze będzie jedynie przypudrowane bo idzie zima nie będzie klima potrzebna a potem niech się klient martwi. Tak to Wy sprzedaliście mi bubel i Wy tj Sieńko i Syn odpowiadacie za towar sprzedany. Przez brak profesjonalizmu z Waszej strony zmarnowałem mnóstwo czasu(każdy wyjazd do Lublina to mój dzień wolny, a byłem tam już z 8-10 razy no i koszty dojazdu). Teraz wszystkich będę ostrzegał przed zakupami u Was. A miało być tak pięknie…i auto miało cieszyć. SZKODA!!!!!
Użytkownik sieci
7 września 2024 10:33
Salon - samochody nowe
Polecam. regularnie przyjeżdżam ...
... z autami na serwis, wyminę oleju lub naprawę uszkodzonych elementów. Pani Ewa zawsze pomocna, uśmiechnięta. Czasem zdarzy się jakieś zamieszanie, ale ostatecznie wszystko wychodzi dobrze ;)
Użytkownik sieci
7 września 2024 07:05
Salon - samochody nowe
Polecam.Bardzo dobra obsługa serwisu jak i salonu.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 12:42
Salon - samochody nowe
Podejście serwisu do ...
... klienta tragedia - naciąganie na kasę. Przyjechałem dziś 27.08 na g.12:00 (baa, wziąłem nawet wolne w pracy) zrobić bezpłatną akcję serwisową - aktualizacja sterownika pod kątem emisji spalin, ponieważ mam problem z EGR i DPF. Nadmierna emisja spalin powoduje osadzanie się za dużej ilości agaru na zaworze EGR i występowanie błędu silnika w momentach słabszej mocy samochodu, z reguły akcje serwisowe mają poprawiać tego typu technologiczne błędy, ale no cóż, jak Pani stwierdziła nie zrobią mi akcji bo najpierw muszę naprawić i pewnie najlepiej u nich :) Mam odczyt z komputera, a Pani mi mówi że najpierw muszę zrobić diagnostykę u nich i zapłacić żeby zobaczyć te same błędy?? Przypomnę, że akcje serwisowe są bez reguły darmowe i obowiązkowe do wykonania gdy klient się zgłasza do serwisu. Pani wmawia mi że sam usunąłem błędy i chce żebym pokazywał faktury z poprzednich napraw, zamiast skonsultować mnie z certyfikowanymi mechanikami aby faktycznie porozmawiać o problemie, obok odzywa się kolejny Pan którego jedynymi argumentami to: „mi się tak nie wydaje” czy „już mieliśmy takie sytuacje i nie pomogło” no z pewnością, typowe spławienie klienta który chce coś uzyskać. Skarga do centrali napisana, niech się zajmują swoimi punktami. Dodam tylko, że celem mojej wizyty nie były wymiany EGR i niewiadomo czego za… darmo, jak stwierdzili w serwisie, chciałem tylko zrobić akcję serwisową żeby kolejne moje naprawy EGR itd nie były na marne… a nawet jeśli by były? To co? Akcja serwisowa jest bezpłatna i każdy serwis ma obowiązek ją przeprowadzić. Tyle w temacie. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 15:01
Salon - samochody nowe
Jestesmy bardzo zadowoleni ...
... z podejścia i obsługi klienta w salonie Volkswagen Sienko i Syn. Pan Tomek przemiły, pełen profesjonalizm. Transakcja przeprowadzona zdalnie i sprawnie. Wyjechaliśmy nowym Tiguanem zostawiając poprzedni model. Pan Wojtek zajął się sprawdzeniem i odkupieniem poprzedniego auta Wszystko przebiegło sprawnie zaproponowana cena była uczciwa.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 09:58
Salon - samochody nowe
Hej kupiliśmy VW ...
... taigo.W realizacji naszego marzenia bardzo pomogł nam Tomek Kusiak . Polecamy Tomka skorzystajcie z jego usług a będziecie zadowoleni:)
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 08:49
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 17:21
Salon - samochody nowe
Приехали оценить стоимость ...
... ремонта после дтп. Сотрудник очень компетентно всё рассказал, составил документ о предварительной оценте ремонта. Уже дома мы увидели, что документ не соответствует действительности (у нас повреждения в области багажника, а в документе описана передняя часть автомобиля). Чтобы не ехать опять на край города, решили уточнить по телефону. По телефонам никто не отвечал в течение всего дня — более 30 звонков на разные 4 номера. Каждый звонок «услаждал» слух музыкой, то есть с точки зрения сотового оператора идёт «время звонка». То есть более 30 минут «слушания музыки» за $. А в 17:00 автоответчик сообщил, что сервис закончил работать.
Użytkownik sieci
20 maja 2024 11:03
Salon - samochody nowe
Podejście Pana Karola ...
... Polańskiego swietne! Polecam. Samochód w dobrej cenie, cała Polska takiej nie zrobiła :)
Użytkownik sieci
16 maja 2024 10:37
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam to ...
... miejsce. Nasz specjalista ds. sprzedaży- Pan Daniel- przeprowadził nas przez cały proces wyboru samochodu z niezwykłą wiedzą, cierpliwością, w dodatku w bardzo swobodnej, partnerskiej i miłej atmosferze. Kontakt z salonem- zarówno mailowy jak i telefoniczny jest bez zarzutu, wszelkie zapytania/wątpliwości można rozwiać od ręki, dla Pana Daniela nie ma głupich pytań ;). Przy odbiorze również mogliśmy liczyć na pełen profesjonalizm i ogromną życzliwość za co serdecznie- raz jeszcze- dziękujemy :).
Użytkownik sieci
10 maja 2024 11:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 08:22
Salon - samochody nowe
Dziękuję panu Wojciechowi ...
... za doradztwo, fachową, rzetelną i życzliwą pomoc oraz obsługę podczas procesu zakupu auta. Jestem bardzo zadowolona z kontaktu oraz dostępu do informacji na temat interesującego mnie samochodu a teraz szczęśliwą jego posiadaczką. Pozdrawiam:)
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 18:07
Salon - samochody nowe
Polecam pana Mateusza ...
... Filipiaka kompetentny, miły, zawsze uśmiechnięty bez znużenia odpowiada na wszystkie pytania i co bardzo ważne nienachalny. Jakby wszyscy byli tacy to już dawno miałabym nowe auto.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 14:17
Salon - samochody nowe
15 minut czekania na kasjera
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 09:05
Salon - samochody nowe
polecam
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 10:27
Salon - samochody nowe
Tradycyjnie polecam. Bardzo ...
... dobra obsługa. Ceny, o dziwo, mniejsze niż u konkurencji.