Zobacz na mapie
91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 10:46
Salon - samochody nowe
Po przejechaniu 6,5 ...
... tys km Cupra Formentor nasilił hałas z układu hamulcowego na tylnej osi, jest po prostu żenująco głośny odgłos tarcia. Po zgłoszeniu problemu w serwisie powiedziano, że taka jest charakterystyka fabrycznie zamontowanych klocków i niestety tak musi być. Zadałem doradcy serwisowemu pytanie, dlaczego jeśli jest to powszechnie znane przez wszystkich pracowników firmy Świton Paczkowski nie informują o tym klientów podczas sprzedaży? Odpowiedział, że nie wie dlaczego? Po prostu wstyd i kompromitacja, oszustwo w biały dzień. Gdybym miał tą wiedzę nie zdecydowałbym się nigdy na to auto. Opisany objaw strasznie denerwuje podczas codziennej eksploatacji.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 05:05
Salon - samochody nowe
przerost formy nad treścią , słaba obsługa klienta
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 09:21
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam serwisu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 12:51
Salon - samochody nowe
Odradzam stanowczo serwis ...
... Audi. Dziady będą próbować skasować Cię za każdą część, nawet kiedy auto masz na gwarancji. Auto po serwisie umyją ci jedynie z przodu a olej kosztuje za litr tyle ile 5 litrów w dowolnej hurtowni i oczywiście nie możesz przyjechać z własnym mimo, że Audi Polska tego nie zabrania. Absolutnie najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia. 🤦
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 15:47
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... serwisu VW to graniczy z cudem . A do działu sprzedaży to już zupełny kosmos .dzwoniłem chyba że 30 razy w ciągu 3 godzin i nik tam nie odbiera telefonu
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2024 13:13
Salon - samochody nowe
Niestety to moja ...
... druga i ostatnia negatywna opinia dotycząca "salonów" sprzedających samochody marki Volkswagen (za trzecim razem udało się dokonać zakupu w rzetelnym salonie). W czwartek ubiegłego miesiąca br. dostaliśmy informację o 2 dostępnych Trocach "od ręki", w sobotę wycieczka do ZG w celu ich obejrzenia. Samochody nadal dostępne, tylko jednym z nich był także oprócz nas "ktoś zainteresowany" - sprzedawca natomiast potwierdził, iż nie ma żadnej rezerwacji etc. My również nie zarezerwowaliśmy samochodu z uwagi na potrzebę zamknięcia spraw z poprzednim salonem. W poniedziałek po zastanowieniu się i zdecydowaniu się na ten model, telefon z rana do sprzedawcy ze wstępnym pytaniem czy ta osoba "zainteresowana" zdecydowała się na ten konkretny model Troca- sprzedawca odpowiada, że nie. No to ja zadowolony, z informacją, że zdecydowałem się na ten model i proszę o wystawienie faktury w tym momencie - na co pan sprzedawca odpowiedział mi, że nie sprzeda mi tego samochodu, bo ta "osoba zainteresowana" jutro jedzie go oglądać (jak można się domyślać w dniu jutrzejszym ta osoba go zakupiła). Jeszcze raz dopytałem sprzedawcę czy aby na pewno dobrze się zrozumieliśmy, że salon nie chce mi sprzedać auta na którego nie ma nawet darmowej rezerwacji (w poprzednich salonach zawsze była 24h darmowa rezerwacja na zastanowienie się)- wtedy co zrozumiałe nikt nie miałby do nikogo pretensji. Wtedy sprzedawca odpowiedział, że u nich panują takie "niepisane zasady". Skoro Salon wyznaje niepisane zasady co do nierównego traktowania konsumentów kupujących, no to polecam mimo wszystko je spisać, aby następnym razem nie było takiego zaskoczenia. Brak wymieniania nazwisk sprzedawcy z uwagi, iż w opinii zostało opisane zjawisko działania salonu, które w mojej opinii zasługuje na ocenę 1/5.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 16:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 16:05
Salon - samochody nowe
Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu ...
... i organizacji. Jako klient czuję zniesmaczenie przez ten brak kultury i poszanowania do klienta. Chwilę po odebraniu z serwisu okazało się, że wcześniejsza wada została naprawiona jednak pojawiła się kolejna. Za każdym razem gdy odbieram samochód z tego serwisu pojawiają się nowe wady i nie otrzymuję od „profesjonalistów” wyjaśnienia z czego ona wynika. Z całego serca nie polecam.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 12:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam dział ...
... części. Zakupiłem czujnik który chciałem po 5 dniach zwrócić a kupiłem go na fv na firmę. Czujnik oryginalnie zapakowany. Nie dostałem przy zakupie żadnej informacji o tym że nie przyjmują zwrotu ani na fakturze ani informacji ustnej. Tragedia tym bardziej że serwisowi łatwiej taką część sprzedać. Nie kupię nic już więcej w tym Serwisie!!! Poza tym nie przestrzegają nawet prawa konsumenta.
Użytkownik sieci
27 maja 2024 16:43
Salon - samochody nowe
Audi Q7 na ...
... gwarancji z pakietem serwisowym. Gdy pytają czy coś w samochodzie budzi wątpliwości to już drugi raz zgłaszam, że sprężarka do koła zapasowego nie jest sprawna - nie ważne, odbieram nadal z niesprawną :). Samochód po serwisie cuchnie olejem i ropa w środku…nie jest umyty na co Pani z rejestracji również reaguje podobnym zdziwieniem jak ja…wymieniany (rzekomo) tylko filtr paliwa. Jak podawałem dane do fv to przy moim kilometrażu (56,000km) chcieli wymieniać oleje, wszystkie filtry płyny i wymieniać olej w skrzyni biegów, jednak po podaniu informacji o wykupionym pakiecie serwisowym do 2026 wymieniono tylko filtr kabinowy…podobno te pozostałe rzeczy to decydują już „z góry Ci z Audi” jeśli oczywiście przy zakupie zabuliłeś za pakiet serwisowy żeby przecież mieć to z głowy. Teraz jesteś drugorzędnym klientem. 3 wizyty w tym serwisie i na ten moment mocno słabo.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 11:42
Salon - samochody nowe
Dwa dni dzwonienia ...
... by zamówić części, ani serwis, ani dział części nie odbiera.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 09:28
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... fachowa obsługa, profesjonalne podejście do klienta, żadnego czarowania i mydlenia oczu. Serwis pierwsza klasa, serdecznie polecam Pana Konrada. 👍🙂👍 Niestety muszę zmienić przychylną opinię mojego ulubionego serwisu 😢 Niestety nie dopuszczają do wymiany w czasie przeglądu własnego oleju silnikowego, który (Millers Oil 🇬🇧) stosuję od 15 lat we wszystkich moich samochodach grypy VAG, było Ich sporo. Nigdy nie było z tym problemu! Olej ten spełnia wszystkie wymagania dotyczące jakości a nawet jest dużo lepszy od wszystkich stosownych w serwisach masówek z beczki 😐 Jest to jawne pogwałcenie praw konsumenckich ❗❗❗ Nadal polecam obsługę serwisową, bo nie ich dotyczy ten komentarz 👍
Użytkownik sieci
1 marca 2024 09:43
Salon - samochody nowe
Uwaga naciągają ! ...
... Proszę bardzo, przesyłam więcej szczegółów: Serwis po roku nowego auta w salonie BMW = 700zł, w Volkswagen Świtoń- Paczkowski Zielona Góra = 2500zł, chociaż informacja była, że koszt wyniesie 1500zł! Nie polecam!
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 13:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Przegląd rocznego auta i 2500zł ma być płatne gotówką lub kartą. Żenada! Pani przez tel jak się umawiałam 1500zł. mówiła. Powinni raczej zadzwonić i zapytać nie wiem co w nowym aucie wymieniali a dodam, że był to PODSTAWOWY przegląd!
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 21:14
Salon - samochody nowe
Prosta wymiana części ...
... w aucie które miało mieć wymianę z marszu przełożyło się na 2 tygodnie stanie auta na parkingu bo wiecznie nie ma czasu i części i pretensje ze człowiek pogania ich .... zakup ok, serwis dno.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 23:01
Salon - samochody nowe
Zupełny brak profesjonalizmu ...
... auto było zarezerwowane zostały wysłane dane oraz specyfikacja auta które miało być w rozliczeniu, było omawiane ubezpieczenie w międzyczasie inny pracownik sprzedał samochód komuś innemu. kompletna amatorszczyzna !
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 20:22
Salon - samochody nowe
Ciężko się tu ...
... załatwia sprawy na gościa od części czekałem 12 minut
Użytkownik sieci
18 października 2023 09:36
Salon - samochody nowe
Drodzy Państwo - ...
... widzę, że najlepsi jesteście w wystawianiu sobie ocen, i to jakich pięknych, z nazwiskami. Brawo! - to takie żenujące. Przecież wystarczy spróbować się do Was dodzwonić, że się przekonać jaki to serwis, pół godziny posłuchać "kociej muzyki" po czym zamiast zostać przełączonym do właściwego działu, następuje cudowne ROZŁĄCZENIE! Po zakupie auta cukier się kończy i zostaje sama gorycz.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 12:23
Salon - samochody nowe
Zwróciłem się do ...
... Państwa salonu z prośbą o przedstawienie oferty mailowej na zakup Tiguana. Swoją prośbę pokierowałem również do innych salonów i zaznaczyłem, że interesuje mnie oferta końcowa po rabatach oraz to, że skorzystam z najlepszej. Państwa handlowiec (Piotr Warzywoda), nie potrudził się nad złożeniem mi oferty tylko odesłał to co ja stworzyłem samodzielnie. Inne salony przedstawiły swoje propozycje. Jestem zażenowany
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 15:39
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam. ...
... 2 auta wzięte z tego salonu. 3 już nie będzie. Ogólna ocena na nie. Dział ubezpieczeń, serwis i likwidacja szkód to jestem słowem nieporozumienie. Niekompetentna załoga której się nie chce zadbać i zawalczyć o klienta. Przykro mi ale to moja ocena.