Zobacz na mapie
92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 23:50
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby serwis. ...
... Auto oddane na serwis gwarancyjny z powodu ustereki czujników. Po dwóch godzinach spędzonych w serwisie dowiedziałem się że komputer nie wskazuje im dalej co mają robić więc naprawa zakończona niepowodzeniem i oddali mi auto z usterką z jaką przyjechałem. Nie tego się spodziewałem po aso vw.
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 11:15
Salon - samochody nowe
Załatwić tam coś ...
... gorzej niż w przychodni zdrowia ,totalna olewka .
Użytkownik sieci
16 października 2024 19:22
Salon - samochody nowe
Gratulacje dla zespołu ...
... salonu, 3 (trzy) sztuki deseru z biedronki. I "0" (zero) kontaktu z obsługą. Nie dziwi fakt tak niskiej sprzedaży VW. Sprzedawcy samochodów nowych pracują przy laptopach, panie na recepcji pewnie też mają coś w komputerach ważnego. A wystarczyłaby jedna osoba, kompetentna, która ogarnęłaby osoby przychodzące, szukającego nowego samochodu i zainteresowała doradcę by poświęcił 5min. Tak jest i było, a szkoda. Szkoda, że na to pozwalają osoby, które przez lata budowały markę jaką jest nasz lubiński salon. A wystarczy przez kilka dni posłać tajemniczego klienta i przekonać się jak pracują "MOI" pracownicy. Pozdrawiam, mam nadzieję na zmiany, Piotr.
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 22:36
Salon - samochody nowe
Niesamowite, dzwonilem w ...
... sprawie kupna auta na 2 podane telefony, 2 razy. Nikt nie odebrał, nikt nie oddzwonił.
Użytkownik sieci
24 maja 2024 11:41
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM ! ...
... 👎👎👎👎 Ten serwis to jakieś kpiny, tak wygląda pompa wody po 1,5 roku od zakupu w serwisie Świtoń- Paczkowski Lubin ! Prawie uszkodziło mi to silnik, a serwis nie poczuwa się do winy ! 2 lata jest gwarancji a oni mają to w du…pie, odpowiedź taką dostałem żebym sobie sam napisał meila odnośnie reklamacji 🤦♂️🤬
Użytkownik sieci
3 maja 2024 23:13
Salon - samochody nowe
Rozczarowanie pozostało
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 18:49
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do firmy ...
... z nadzieją że jako autoryzowany serwis Volkswagen podejdą do tematu profesjonalnie niestety się myliłem Chodziło mi o info czy w 2.0 tdi wymienia się i jeżeli tak to przy jakim przebiegu pasek zębaty od pompy olejowej Pani odebrała poprosiła mnie o nazwisko i obiecała że tego samego dnia serwisant oddzwoni z informacją czy i jeżeli tak to jaki jest koszt wymiany etc.... Niestety serwisant nie zadzwonił i temat umarł. Jeździłem BMW serwis z Wrocławia ma tak profesjonalne podejście z jakim się nigdzie jeszcze nie spotkałem się jak mieli oddzwonić to oddzwaniali jak mieli pomoc to pomogli i to tego samego dnia widocznie we VW nie muszą dbać o klienta
Użytkownik sieci
19 marca 2024 07:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2024 15:11
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... odebrany telefon. Przez beznadziejną i zarozumiałą kobietę z obsługi klienta , panią o inicjałach JS, serwis nie zarobił na wymianie szyby czołowej. To była moja pierwsza, a zarazem ostatnia próba naprawy czegokolwiek w tym serwisie. Więc jeśli zadzwonicie i usłyszycie panią JS to poproście kogoś kompetentnego. Ta kobieta powinna co najwyżej parzyć kawę, lub polerować felgi, a nie rozmawiać z klientami. Użycie małych liter z takiego samego szacunku dla tej pani.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 21:03
Salon - samochody nowe
Niestety jestem zmuszony ...
... dać możliwie jak najniższa ocenę. Dnia 05.02 dzwoniłem do Państwa z prośba o przedstawienie oferty/kosztów na zupełnie podstawowy zakres (wymiana olejów, filtrów). Z prośba o jak najszybszą odpowiedź gdzie podczas rozmowy otrzymałem informację że maksymalnie w ciągu dwóch dni tj. do 07.02 otrzymam wycenę. Niestety oferty nie otrzymałem, po kolejnych dwóch telefonach otrzymywałem informację iż kosztorys zostanie przekazany maksymalnie do 12.02. Komentarz piszę 15.02 gdzie wyceny dalej nie otrzymałem. Słowem podsumowanie z mojej perspektywy nie rzetelny serwis. Jeśli komuś zależy na rzetelności i szacunku do klienta szczerze odradzam.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 18:38
Salon - samochody nowe
Um einen Platten ...
... Reifen zu reparieren nun schon 2 Wochen🤔 Telefonisch ist das Unternehmen nicht zu erreichen daher muss man extra hinfahren um zu hören, nicht fertig. Hin und zurück 54km.😡
Użytkownik sieci
31 grudnia 2023 12:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam . ...
... Zwykli wymieniacze . Pojechałem autem z myślą że się znają i zdiagnozują usterkę lecz nic się nie znają i naciągają tylko na roboczo godziny .
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 14:39
Salon - samochody nowe
Powiedzieć, że to ...
... ASO to za dużo powiedziane. Auto po drobnej kolizji naprawiane 2 miesiące. Naprawa wykonana niechlujnie niezgodnie ze sztuką.
Użytkownik sieci
30 października 2023 13:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 października 2023 10:59
Salon - samochody nowe
Połączenie telefoniczne z ...
... działem części (katastrofa 2 dni prób)
Użytkownik sieci
25 czerwca 2023 19:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 maja 2023 19:55
Salon - samochody nowe
Dziś, po wielu ...
... latach współpracy, zrezygnowałem z kontaktu z tym salonem. Poznałem tam wielu kompetentnych i fajnych ludzi, ale karuzela kadrowa, kolesiostwo, układy i układziki sprawiły, że nie wiadomo na kogo sie trafi, a trafić można na rasowych bałwanów, którzy w koncertowy sposób wyprowadzą człowieka w pole. I tak zakup nowego samochodu w „ciężkich czasach” stał się wyjątkowo nieprzyjemny. Po innych komentarzach widzę, że staje się to normą, a nie jedynie wypadkiem przy pracy, co więcej, salon w odpowiedzi na komentarze planuje poprawę obsługi… hmmm „słowa, słowa, słowa…” Szczerze nie polecam! Całą swoją flotę - serwisy, ubezpieczenia, nowe zakupy przenoszę do Wrocławia. Może większa liczba klientów częściej zmusza do autorefleksji i zdrowej oceny sytuacji. Co myślicie??
Użytkownik sieci
12 maja 2023 18:29
Salon - samochody nowe
Nie bardzo, obsługa ...
... powinna przejść szkolenie jak się podejmuje gości. Pani za biurkiem na górnym piętrze udziela informacji jak by była prezesem a człowiek za blatem to śmieć. Wstyd
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2023 20:47
Salon - samochody nowe
Dot. Skarga na ...
... skandaliczną obsługę przez doradcę klienta K.W. i P.A. w Volkswagen Świtoń-Paczkowski w Lubinie. Szanowni Państwo, W dniu 21 marca zgłosiliśmy u Państwa w salonie (Volkswagen Świtoń-Paczkowski w Lubinie) konieczność naprawy pojazdu Volkswagen Passat B8 z AC (pakiet ubezpieczenia z salonu dealerskiego VW) oraz wykonanie przeglądu serwisowego w ramach wykupionego pakietu, oraz przeprowadzenie okresowego przeglądu technicznego. Przyjęła nas wówczas Pani K.W., gdzie zostało zaznaczone, że wszystkie te trzy sprawy chcielibyśmy wykonać podczas jednej wizyty. Zaznaczyliśmy, że nie interesuje nas termin wykonania usług, ale wstępnie umówiliśmy się na termin 21 kwietnia (miesiąc później!). Byliśmy przekonani, że trafiliśmy na bardzo miłą i kompetentną obsługę, lecz jednak nic bardziej mylnego. Pierwszy problem pojawił się 18 kwietnia, kiedy chcieliśmy potwierdzić, czy aby na pewno udostępniony samochód zastępczy na czas naprawy będzie posiadał automatyczną skrzynię biegów. I co wówczas usłyszeliśmy? Samochodu zastępczego NIE BĘDZIE. Czemu? Bo salon nie posiada wolnych takich pojazdów, a jeśli naprawdę potrzebujemy, to możemy przenieść termin naprawy na koniec maja (co z tego, że będzie nieważny przegląd okresowy, czy zostanie przeciągnięta wymiana oleju). Pani A.W. w żaden sposób nie pragnęła rozwiązać problemu. Pani w żaden sposób nie zainteresowała się, że to salon likwiduje szkodę w naszym imieniu i jak najbardziej takie auto przysługuje nam w ramach AC. W dniu 21 kwietnia zgłosiliśmy się o umówionej godzinie do salonu, gdzie zostaliśmy przyjęci przez Pana P.A.. Poinformowaliśmy Pana P.A., że interesuje nas wykonanie trzech usług, o których wcześniej informowaliśmy Panią A.W., jak i chcieliśmy uzyskać samochód zastępczy. Oczywiście usłyszeliśmy, że Pan P.A. nie zajmuje się sprawą, a sam również nie wie, jakie były ustalenia pomiędzy nami a Panią A.W.. Jednakże nie może wydać nam samochodu zastępczego, bo takowego nie mają, a on tylko grzecznościowo zajmuje się sprawą. Na pytanie, że chcielibyśmy porozmawiać z przełożonym i złożyć skargę, nie ma takiej możliwości, bo przełożonego wyjątkowo nie ma dziś w pracy. I jak zostaje pozostawiony klient w !UWAGA! u dealera ROKU? Na środku pustkowia w Lubinie w myśl zasady „walcz o przetrwanie” i samemu wróć na pieszo do domu w Kamiennej Górze (ponad 100 km). Czy ktokolwiek wyraził jakąkolwiek chęć pomocy? Nie. Czy została zaoferowana możliwość podwiezienia do domu? Nie. Czy została zaproponowana możliwość podrzucenia na dworzec w Lubinie? Nie. A teraz najważniejsze: Czy ktokolwiek zapytał się w dniu 21 marca, że będziemy potrzebowali auta zastępczego, co jest chyba czymś naturalnym? NIE! Korzystałem z wielu usług naprawczych w salonach, a auto zastępcze było czymś naturalnym o coś, o co nie było trzeba walczyć, czy też prosić. Problemu nie byłoby, gdyby Państwa pracownik w dniu 21 marca zadał standardowe pytanie „a czy będzie potrzebny Państwu samochód na czas naprawy?”. Niestety, takie pytanie nigdy się nie pojawiło. Salon wiedząc, że zawalił sprawę, w żaden sposób nie chciał pomóc ani zrekompensować problemu. Serdeczne podziękowania należą się przede wszystkim ERGO Hestia (za konkretną i szybką pomoc) oraz Wypożyczalnia samochodów Car Net Polska w Lubinie za udostępnienie pojazdu w ciągu kilkunastu minut. Sprawę braku pojazdu zgłosiliśmy do Ergo Hestii, która była zaskoczona, że to właśnie my się z Nimi kontaktujemy. Ponieważ, to przecież salon VW Świton Paczkowski w Lubinie powinien się kontaktować w sprawie wypożyczenia auta, bo przecież wszystkie upoważnienia zostały salonowi nadane. Wystarczył dosłownie jeden telefon pracownika Państwa salonu, aby taki problem się w ogóle nie pojawił. Jest jeszcze drugi szkopuł. Czyli czas naprawy pojazdu. Udostępniony samochód zastępczy jest maksymalnie na 14 dni, gdzie Państwa salon wyznaczył termin zakończenia naprawy na aż 12 maja! Dokładnie jest to 21 dni. Problem zapewne ponownie pojawi się 15 dnia, kiedy zostanę bez auta… Bo uszkodzenie małej rysy będą państwo naprawiać przez aż 3 tygodnie.