Zobacz na mapie
92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 maja 2023 10:35
Salon - samochody nowe
T-Roca odebrany! Pan ...
... Przemek Jankowski najlepszy sprzedawca w Lubinie! I to we wszystkich Markach :)
Użytkownik sieci
19 maja 2023 15:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2023 19:55
Salon - samochody nowe
Dziś, po wielu ...
... latach współpracy, zrezygnowałem z kontaktu z tym salonem. Poznałem tam wielu kompetentnych i fajnych ludzi, ale karuzela kadrowa, kolesiostwo, układy i układziki sprawiły, że nie wiadomo na kogo sie trafi, a trafić można na rasowych bałwanów, którzy w koncertowy sposób wyprowadzą człowieka w pole. I tak zakup nowego samochodu w „ciężkich czasach” stał się wyjątkowo nieprzyjemny. Po innych komentarzach widzę, że staje się to normą, a nie jedynie wypadkiem przy pracy, co więcej, salon w odpowiedzi na komentarze planuje poprawę obsługi… hmmm „słowa, słowa, słowa…” Szczerze nie polecam! Całą swoją flotę - serwisy, ubezpieczenia, nowe zakupy przenoszę do Wrocławia. Może większa liczba klientów częściej zmusza do autorefleksji i zdrowej oceny sytuacji. Co myślicie??
Użytkownik sieci
12 maja 2023 21:13
Salon - samochody nowe
Polecamy salon Volkswagena ...
... profesjonalna obsługa i zaangażowanie w szczególności Pana Filipa. Zakup T-Roca bardzo udany👍.
Użytkownik sieci
12 maja 2023 18:29
Salon - samochody nowe
Nie bardzo, obsługa ...
... powinna przejść szkolenie jak się podejmuje gości. Pani za biurkiem na górnym piętrze udziela informacji jak by była prezesem a człowiek za blatem to śmieć. Wstyd
Użytkownik sieci
6 maja 2023 10:37
Salon - samochody nowe
Jeden z lepszych ...
... salonów w którym byłem. Pomocni i uśmiechnięci pracownicy a do tego bardzo kompetentni.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 19:03
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... przez pracownika warsztatu blacharsko lakierniczego, bezinteresowna pomoc w załadunku pojazdu uszkodzonego oraz zabezpieczenie zdemontowanych elementów.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2023 14:23
Salon - samochody nowe
ZA WIELE NIE ...
... DOŚWIADCZYŁEM, NIE BYŁO CZASU, BOWIEM OBSŁUGA ZAJĘŁA SIĘ MNĄ JAK TYLKO TAM PRZYBYŁEM. INTERESOWAŁ MNIE PRZEGLĄD DIAGNOSTYCZNY, TZW REJESTRACYJNY, GDZIE SAM NIE MIAŁEM NIC DO ROBOTY. PONIEWAŻ JESTEM JESZCZE NIE DO KOŃCA SPRAWNY PO OPERACJI, CO WIDAĆ W TRUDNOŚCI Z PORUSZANIEM SIĘ , POPROSZONO MNIE O KLUCZYK DO SAMOCHODU I ZAJĘTO SIĘ AUTEM BEZ MOJEGO UDZIAŁU. FAJNA SPRAWA. PO UPŁYWIE STOSOWNEGO CZASU, ( JESTEM SZCZESLIWYM EMERYTEM, WIEC CZASU NIE LICZĘ) OTRZYMAŁEM STOSOWNE DOKUMENTY I FAKTURĘ , PO ZAPŁACENIU KTÓREJ ZAKOŃCZYŁEM UDANĄ WIZYTĘ . ŻEGNAJĄC SIĘ Z OBSŁUGĄ, OTRZYMAŁEM ZAPROSZENIE DO ODWIEDZENIA STACJI ZA ROK. Z ZAPROSZENIA OCZYWIŚCIE SKORZYSTAM I ZACHĘCAM TEŻ INNYCH DO ODWIEDZENIA SERWISU. Z USZANOWANIEM, Gawroński Tadeusz.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2023 20:47
Salon - samochody nowe
Dot. Skarga na ...
... skandaliczną obsługę przez doradcę klienta K.W. i P.A. w Volkswagen Świtoń-Paczkowski w Lubinie. Szanowni Państwo, W dniu 21 marca zgłosiliśmy u Państwa w salonie (Volkswagen Świtoń-Paczkowski w Lubinie) konieczność naprawy pojazdu Volkswagen Passat B8 z AC (pakiet ubezpieczenia z salonu dealerskiego VW) oraz wykonanie przeglądu serwisowego w ramach wykupionego pakietu, oraz przeprowadzenie okresowego przeglądu technicznego. Przyjęła nas wówczas Pani K.W., gdzie zostało zaznaczone, że wszystkie te trzy sprawy chcielibyśmy wykonać podczas jednej wizyty. Zaznaczyliśmy, że nie interesuje nas termin wykonania usług, ale wstępnie umówiliśmy się na termin 21 kwietnia (miesiąc później!). Byliśmy przekonani, że trafiliśmy na bardzo miłą i kompetentną obsługę, lecz jednak nic bardziej mylnego. Pierwszy problem pojawił się 18 kwietnia, kiedy chcieliśmy potwierdzić, czy aby na pewno udostępniony samochód zastępczy na czas naprawy będzie posiadał automatyczną skrzynię biegów. I co wówczas usłyszeliśmy? Samochodu zastępczego NIE BĘDZIE. Czemu? Bo salon nie posiada wolnych takich pojazdów, a jeśli naprawdę potrzebujemy, to możemy przenieść termin naprawy na koniec maja (co z tego, że będzie nieważny przegląd okresowy, czy zostanie przeciągnięta wymiana oleju). Pani A.W. w żaden sposób nie pragnęła rozwiązać problemu. Pani w żaden sposób nie zainteresowała się, że to salon likwiduje szkodę w naszym imieniu i jak najbardziej takie auto przysługuje nam w ramach AC. W dniu 21 kwietnia zgłosiliśmy się o umówionej godzinie do salonu, gdzie zostaliśmy przyjęci przez Pana P.A.. Poinformowaliśmy Pana P.A., że interesuje nas wykonanie trzech usług, o których wcześniej informowaliśmy Panią A.W., jak i chcieliśmy uzyskać samochód zastępczy. Oczywiście usłyszeliśmy, że Pan P.A. nie zajmuje się sprawą, a sam również nie wie, jakie były ustalenia pomiędzy nami a Panią A.W.. Jednakże nie może wydać nam samochodu zastępczego, bo takowego nie mają, a on tylko grzecznościowo zajmuje się sprawą. Na pytanie, że chcielibyśmy porozmawiać z przełożonym i złożyć skargę, nie ma takiej możliwości, bo przełożonego wyjątkowo nie ma dziś w pracy. I jak zostaje pozostawiony klient w !UWAGA! u dealera ROKU? Na środku pustkowia w Lubinie w myśl zasady „walcz o przetrwanie” i samemu wróć na pieszo do domu w Kamiennej Górze (ponad 100 km). Czy ktokolwiek wyraził jakąkolwiek chęć pomocy? Nie. Czy została zaoferowana możliwość podwiezienia do domu? Nie. Czy została zaproponowana możliwość podrzucenia na dworzec w Lubinie? Nie. A teraz najważniejsze: Czy ktokolwiek zapytał się w dniu 21 marca, że będziemy potrzebowali auta zastępczego, co jest chyba czymś naturalnym? NIE! Korzystałem z wielu usług naprawczych w salonach, a auto zastępcze było czymś naturalnym o coś, o co nie było trzeba walczyć, czy też prosić. Problemu nie byłoby, gdyby Państwa pracownik w dniu 21 marca zadał standardowe pytanie „a czy będzie potrzebny Państwu samochód na czas naprawy?”. Niestety, takie pytanie nigdy się nie pojawiło. Salon wiedząc, że zawalił sprawę, w żaden sposób nie chciał pomóc ani zrekompensować problemu. Serdeczne podziękowania należą się przede wszystkim ERGO Hestia (za konkretną i szybką pomoc) oraz Wypożyczalnia samochodów Car Net Polska w Lubinie za udostępnienie pojazdu w ciągu kilkunastu minut. Sprawę braku pojazdu zgłosiliśmy do Ergo Hestii, która była zaskoczona, że to właśnie my się z Nimi kontaktujemy. Ponieważ, to przecież salon VW Świton Paczkowski w Lubinie powinien się kontaktować w sprawie wypożyczenia auta, bo przecież wszystkie upoważnienia zostały salonowi nadane. Wystarczył dosłownie jeden telefon pracownika Państwa salonu, aby taki problem się w ogóle nie pojawił. Jest jeszcze drugi szkopuł. Czyli czas naprawy pojazdu. Udostępniony samochód zastępczy jest maksymalnie na 14 dni, gdzie Państwa salon wyznaczył termin zakończenia naprawy na aż 12 maja! Dokładnie jest to 21 dni. Problem zapewne ponownie pojawi się 15 dnia, kiedy zostanę bez auta… Bo uszkodzenie małej rysy będą państwo naprawiać przez aż 3 tygodnie.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 13:02
Salon - samochody nowe
Dziękuje za świetną ...
... obsługę Pana Filipa Gołkowskiego. Zakup samochodu przebiegł szybko, profesjonalnie i w miłej atmosferze. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Dziękuje i polecam.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 16:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 20:20
Salon - samochody nowe
Dziękuję Panu Filipowi ...
... z Volkswagen Świtoń-Paczkowski Lubin, za profesjonalne podejście do klienta. Cały proces zakupu samochodu przebiegł bardzo sprawnie. W ekspresowym tempie doszło również do zawarcia umowy oraz przekazania samochodu. Serdecznie polecam Pana Filipa jako sprzedawcę oraz salon VW w Lubinie .
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 17:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 10:46
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym poziomie
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 10:44
Salon - samochody nowe
Zamówienie i odbiór ...
... nowego T Roca bez najmniejszych problemów. To nie pierwszy zakup w tym salonie :-) Polecam
Użytkownik sieci
31 marca 2023 11:49
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
21 marca 2023 12:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2023 08:35
Salon - samochody nowe
Ostatnio dokonałem zakupu ...
... nowego samochodu osobowego, od dnia zamówienia pojazdu mój zakup prowadził Pan Michał Potocki,któremu dziękuję za rzetelność profesjonalizm doradztwo-pozdrawiam
Użytkownik sieci
17 marca 2023 23:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 marca 2023 22:00
Salon - samochody nowe
Wszystko w jak ...
... najlepszy porządku Pełny profesjonalizm, bezproblemowy kontakt. Polecam pana Kacpra, rodzice są zachwyceni nowym T-Rockiem