Zobacz na mapie
92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 07:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2024 15:11
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... odebrany telefon. Przez beznadziejną i zarozumiałą kobietę z obsługi klienta , panią o inicjałach JS, serwis nie zarobił na wymianie szyby czołowej. To była moja pierwsza, a zarazem ostatnia próba naprawy czegokolwiek w tym serwisie. Więc jeśli zadzwonicie i usłyszycie panią JS to poproście kogoś kompetentnego. Ta kobieta powinna co najwyżej parzyć kawę, lub polerować felgi, a nie rozmawiać z klientami. Użycie małych liter z takiego samego szacunku dla tej pani.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 21:03
Salon - samochody nowe
Niestety jestem zmuszony ...
... dać możliwie jak najniższa ocenę. Dnia 05.02 dzwoniłem do Państwa z prośba o przedstawienie oferty/kosztów na zupełnie podstawowy zakres (wymiana olejów, filtrów). Z prośba o jak najszybszą odpowiedź gdzie podczas rozmowy otrzymałem informację że maksymalnie w ciągu dwóch dni tj. do 07.02 otrzymam wycenę. Niestety oferty nie otrzymałem, po kolejnych dwóch telefonach otrzymywałem informację iż kosztorys zostanie przekazany maksymalnie do 12.02. Komentarz piszę 15.02 gdzie wyceny dalej nie otrzymałem. Słowem podsumowanie z mojej perspektywy nie rzetelny serwis. Jeśli komuś zależy na rzetelności i szacunku do klienta szczerze odradzam.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 18:38
Salon - samochody nowe
Um einen Platten ...
... Reifen zu reparieren nun schon 2 Wochen🤔 Telefonisch ist das Unternehmen nicht zu erreichen daher muss man extra hinfahren um zu hören, nicht fertig. Hin und zurück 54km.😡
Użytkownik sieci
31 grudnia 2023 12:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam . ...
... Zwykli wymieniacze . Pojechałem autem z myślą że się znają i zdiagnozują usterkę lecz nic się nie znają i naciągają tylko na roboczo godziny .
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 14:39
Salon - samochody nowe
Powiedzieć, że to ...
... ASO to za dużo powiedziane. Auto po drobnej kolizji naprawiane 2 miesiące. Naprawa wykonana niechlujnie niezgodnie ze sztuką.
Użytkownik sieci
30 października 2023 13:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 października 2023 10:59
Salon - samochody nowe
Połączenie telefoniczne z ...
... działem części (katastrofa 2 dni prób)
Użytkownik sieci
25 czerwca 2023 19:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 maja 2023 19:55
Salon - samochody nowe
Dziś, po wielu ...
... latach współpracy, zrezygnowałem z kontaktu z tym salonem. Poznałem tam wielu kompetentnych i fajnych ludzi, ale karuzela kadrowa, kolesiostwo, układy i układziki sprawiły, że nie wiadomo na kogo sie trafi, a trafić można na rasowych bałwanów, którzy w koncertowy sposób wyprowadzą człowieka w pole. I tak zakup nowego samochodu w „ciężkich czasach” stał się wyjątkowo nieprzyjemny. Po innych komentarzach widzę, że staje się to normą, a nie jedynie wypadkiem przy pracy, co więcej, salon w odpowiedzi na komentarze planuje poprawę obsługi… hmmm „słowa, słowa, słowa…” Szczerze nie polecam! Całą swoją flotę - serwisy, ubezpieczenia, nowe zakupy przenoszę do Wrocławia. Może większa liczba klientów częściej zmusza do autorefleksji i zdrowej oceny sytuacji. Co myślicie??
Użytkownik sieci
12 maja 2023 18:29
Salon - samochody nowe
Nie bardzo, obsługa ...
... powinna przejść szkolenie jak się podejmuje gości. Pani za biurkiem na górnym piętrze udziela informacji jak by była prezesem a człowiek za blatem to śmieć. Wstyd
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2023 20:47
Salon - samochody nowe
Dot. Skarga na ...
... skandaliczną obsługę przez doradcę klienta K.W. i P.A. w Volkswagen Świtoń-Paczkowski w Lubinie. Szanowni Państwo, W dniu 21 marca zgłosiliśmy u Państwa w salonie (Volkswagen Świtoń-Paczkowski w Lubinie) konieczność naprawy pojazdu Volkswagen Passat B8 z AC (pakiet ubezpieczenia z salonu dealerskiego VW) oraz wykonanie przeglądu serwisowego w ramach wykupionego pakietu, oraz przeprowadzenie okresowego przeglądu technicznego. Przyjęła nas wówczas Pani K.W., gdzie zostało zaznaczone, że wszystkie te trzy sprawy chcielibyśmy wykonać podczas jednej wizyty. Zaznaczyliśmy, że nie interesuje nas termin wykonania usług, ale wstępnie umówiliśmy się na termin 21 kwietnia (miesiąc później!). Byliśmy przekonani, że trafiliśmy na bardzo miłą i kompetentną obsługę, lecz jednak nic bardziej mylnego. Pierwszy problem pojawił się 18 kwietnia, kiedy chcieliśmy potwierdzić, czy aby na pewno udostępniony samochód zastępczy na czas naprawy będzie posiadał automatyczną skrzynię biegów. I co wówczas usłyszeliśmy? Samochodu zastępczego NIE BĘDZIE. Czemu? Bo salon nie posiada wolnych takich pojazdów, a jeśli naprawdę potrzebujemy, to możemy przenieść termin naprawy na koniec maja (co z tego, że będzie nieważny przegląd okresowy, czy zostanie przeciągnięta wymiana oleju). Pani A.W. w żaden sposób nie pragnęła rozwiązać problemu. Pani w żaden sposób nie zainteresowała się, że to salon likwiduje szkodę w naszym imieniu i jak najbardziej takie auto przysługuje nam w ramach AC. W dniu 21 kwietnia zgłosiliśmy się o umówionej godzinie do salonu, gdzie zostaliśmy przyjęci przez Pana P.A.. Poinformowaliśmy Pana P.A., że interesuje nas wykonanie trzech usług, o których wcześniej informowaliśmy Panią A.W., jak i chcieliśmy uzyskać samochód zastępczy. Oczywiście usłyszeliśmy, że Pan P.A. nie zajmuje się sprawą, a sam również nie wie, jakie były ustalenia pomiędzy nami a Panią A.W.. Jednakże nie może wydać nam samochodu zastępczego, bo takowego nie mają, a on tylko grzecznościowo zajmuje się sprawą. Na pytanie, że chcielibyśmy porozmawiać z przełożonym i złożyć skargę, nie ma takiej możliwości, bo przełożonego wyjątkowo nie ma dziś w pracy. I jak zostaje pozostawiony klient w !UWAGA! u dealera ROKU? Na środku pustkowia w Lubinie w myśl zasady „walcz o przetrwanie” i samemu wróć na pieszo do domu w Kamiennej Górze (ponad 100 km). Czy ktokolwiek wyraził jakąkolwiek chęć pomocy? Nie. Czy została zaoferowana możliwość podwiezienia do domu? Nie. Czy została zaproponowana możliwość podrzucenia na dworzec w Lubinie? Nie. A teraz najważniejsze: Czy ktokolwiek zapytał się w dniu 21 marca, że będziemy potrzebowali auta zastępczego, co jest chyba czymś naturalnym? NIE! Korzystałem z wielu usług naprawczych w salonach, a auto zastępcze było czymś naturalnym o coś, o co nie było trzeba walczyć, czy też prosić. Problemu nie byłoby, gdyby Państwa pracownik w dniu 21 marca zadał standardowe pytanie „a czy będzie potrzebny Państwu samochód na czas naprawy?”. Niestety, takie pytanie nigdy się nie pojawiło. Salon wiedząc, że zawalił sprawę, w żaden sposób nie chciał pomóc ani zrekompensować problemu. Serdeczne podziękowania należą się przede wszystkim ERGO Hestia (za konkretną i szybką pomoc) oraz Wypożyczalnia samochodów Car Net Polska w Lubinie za udostępnienie pojazdu w ciągu kilkunastu minut. Sprawę braku pojazdu zgłosiliśmy do Ergo Hestii, która była zaskoczona, że to właśnie my się z Nimi kontaktujemy. Ponieważ, to przecież salon VW Świton Paczkowski w Lubinie powinien się kontaktować w sprawie wypożyczenia auta, bo przecież wszystkie upoważnienia zostały salonowi nadane. Wystarczył dosłownie jeden telefon pracownika Państwa salonu, aby taki problem się w ogóle nie pojawił. Jest jeszcze drugi szkopuł. Czyli czas naprawy pojazdu. Udostępniony samochód zastępczy jest maksymalnie na 14 dni, gdzie Państwa salon wyznaczył termin zakończenia naprawy na aż 12 maja! Dokładnie jest to 21 dni. Problem zapewne ponownie pojawi się 15 dnia, kiedy zostanę bez auta… Bo uszkodzenie małej rysy będą państwo naprawiać przez aż 3 tygodnie.
Użytkownik sieci
17 marca 2023 23:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 marca 2023 20:07
Salon - samochody nowe
Patrząc na średnią ...
... ocenę salonu - musiałam mieć niesamowitego pecha przy zakupie samochodu, bo niestety ja daję jedną gwiazdkę i to dlatego, że nie da się mniej. Termin podany przy składaniu zamówienia istotnie się różnił od terminu otrzymania samochodu. Żadnej komunikacji ze strony sprzedawcy - to ja się musiałam dopytywać, kiedy otrzymam samochód. W ostatniej chwili przesuwanie terminów "na wieczne nigdy" - bo najwyraźniej takie salon ma procedury, że nie wiadomo ile samochód jedzie z Poznania, nie wiadomo ile trwa rejestracja i w ogóle niczego nie da się przewidzieć i zaplanować z wyprzedzeniem. Wielkie rozczarowanie - z super sprawy jaką jest zakup samochodu zrobił się problem i masa nerwów. Zero podejścia jak do Klienta - wszystko tylko nie profesjonalnie.
Użytkownik sieci
6 listopada 2022 09:51
Salon - samochody nowe
Posiadam auto Touareg- ...
... Pani Kinga w serwisie powiedziala "jest to auto premium dlatego tak wysoka stawka serwisowa"- ok, umowilem sie na zalozenie blokady- czekalem ponad 2tygodnie- wizyta na piatek godzina 8rano, telefon 7:30 w momencie kiedy wyjechałem juz do serwisu, ze jednak brak czesci i o 9 umowimy sie na kolejny termin, caly dzien zorganizowalem pod brak auta- zero kontaktu wydzwaniam, Pani Kinga nawet nie odbierze telefonu- w koncu klient premium...brak slow-łatwo mowic i brac pieniadze premium w przypadku gdzie jakosc obslugi pozostawia wiele do zyczenia, kierownik salonu powinien wyciagnac z tego wnioski,
Użytkownik sieci
15 października 2022 13:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lipca 2022 15:30
Salon - samochody nowe
Kiepski salon = ...
... Kiepska obsługa …. Koszt naprawy 1000zł ( przekaźnik ) . Według tego właśnie serwisu na 99,9 awaria miała przestać istnieć niestety byłem w tym 0.01 % cóż za pech . W zgaduj zgadula bawcie się ale nie z moich pieniędzy . Nie polecam !
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2022 08:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 22:46
Salon - samochody nowe
Próbują sprzedać używany ...
... niesprawny przycisk ESP jako nową część. Oczywiście bez woreczka i w za dużym nieoryginalnym pudełku. Osobiście nie polecam.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2022 12:18
Salon - samochody nowe
Salon ładny . ...
... Obsługa profesjonalna w serwisie . Niezrozumiałe jest dla mnie jako klienta ze pracownicy obsługi serwisu chodzą czymś się zajmują a ludzie czekają bo pani z recepcji informuje ze trzeba czekać bo informacji o cenie usług udziela kierownik. Kolejny temat to czas pracy serwisu poinformowano mnie ze serwis pracuje do 18 a byłem około 17 . Kiedyś serwisy pracowały zdecydowanie dłużej a teraz aby skorzystać z serwisy trzeba wziąć dzień wolny w pracy .