95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 23:13
Salon - samochody nowe
Jakby było zero ...
... gwiazdek dałbym zero! Byłem tam dwa razy z swoją V50. Fakt może stare auto naprzeciw tym co stoją na parkingu ale zero pomocy skasowali ponad 2 tyś samochód dalej wyjechał niesprawny ( za drugim razem gościu mi zasugerował że za stare auto żeby z nim robić) Myślałem że pracuja tam fachowcy a są to zwykli wymieniacze części którzy nie potrafią zdiagnozować i usunąć usterki Nie polecam Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 13:47
Salon - samochody nowe
Obsługa to jakiś absurd. Polecam omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
18 października 2024 18:18
Salon - samochody nowe
Bol som v ...
... servise 14.8. Volvo Auto- Boss Bielsko Biala s XC 90 B5 výmena tesnenia v prevodovke. 2 tyždne po oprave mi stále smrdelo auto od spáleného oleja - nedalo sa cestovať. Olej tiekol ešte viac. V AUTO BOSS objednali na servis až o 2 týždne. Nakoniec skončilo auto v autorizovanom servise Volvo inde 23.9. Neodporúčali už jazdu, aby som nepoškodil vozidlo. Výsledok - celý motor špinavý od oleja, poškodenie tesnení v prevodovke, vytiekol skoro 1 liter oleja z prevodovky. AUTO BOSS VOLVO - amatérska práca technika pri oprave, poškodil ďaľšie časti a spôsobil mi škodu 6555zl (1523eur) Neodporúčam tento servis, už tam nikdy nepôjdem.
Użytkownik sieci
10 września 2024 07:53
Salon - samochody nowe
Jestem nie zadowolony ...
... nie przyjmują innych aut w rozliczeniu tylko Volvo traktują ludzi z góry
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 08:49
Salon - samochody nowe
Cienko aż piszczy ...
... - brak fachowości w serwisie ‼️nie wspominając życzliwości. Wysiadła mi kamera z przodu - tłumaczę że jestem przejazdem ze Szczecina na południe Europy - aby zobaczyli bo może nic poważnego. Gostek - muszę umówić na diagnostykę, ja znowu może ktoś zerknie jest 8 rano. Dla fachowca to „pestka” - ten z serwisu nie diagnostyka. Błagam jestem w drodze na wakacje….no cóż gadka z delfinem nie powiodła się. A raczej - chce się inaczej napisać..bo ręce opadają Zadzwoniłem do innego salonu Volvo - o poradę, człowiek wysłuchał i powiedział jak zresetować kamery (operacja trwała minutę) i DZIAŁA Serwis Volvo Bielsko Biska - chyba Volvo Boss - ani to Boss ani nie zasługuje na bycie autoryzowanym serwisem - wstyd ‼️‼️‼️
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2024 23:43
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam. ...
... Jak weszliśmy do salonu to jeden z pracowników akurat wsiadał do samochodu, który przyjechaliśmy zobaczyć. Przez dobre kilka minut kręciliśmy się wokół niego, ale Sprzedawca ani się nami nie zainteresował, ani nie mogliśmy swobodnie obejrzeć auta (w środku), bo on „grał w grę”.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 22:01
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam, ...
... niby obsługa premium a ocenianie klienta z góry po wyglądzie, lekceważące podejście, niechęć do obsługi. W salonie „premium” tego typu zachowania nie powinny mieć miejsca. Olanie całkowicie klienta nawet nie zapytanie o opinię tylko spławienie. W takim miejscu na pewno nie zakupimy samochodu.
Użytkownik sieci
25 maja 2023 14:39
Salon - samochody nowe
Masakra jeżeli chodzi o komunikację z klientem (serwis).
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2023 08:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 11:21
Salon - samochody nowe
Wczoraj próbowałem zadzwonić ...
... się po części Przełączyło mnie z działu części do pani do recepcji bardzo miła pani poinformowała mnie że pan od części ma zajętą linię pobrała numer auta numer telefonu część o którą mi chodziło no i co? Minęły 24 godziny i nikt się ze mną nie skontaktował niestety oceniam to jako 0 pod względem obsługi klienta zainteresowanego zakupem części,
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 13:34
Salon - samochody nowe
Niestety muszę dolać ...
... łyżkę dziegciu do garnka miodku. Robiłem serwis duży przegląd po 60tys, niestety w tym czasie zostały porysowane drzwi , mieli Panowie obejrzeć nagrania i się odezwać , okazało się ,że pourywane zostały mocowania płyty podłogowej i najlepsze filtr powietrza został nie wymieniony. Nie polecam!
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2022 22:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lipca 2022 16:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 16:48
Salon - samochody nowe
Niestety salon nie ...
... zasługuje na więcej gwiazdek. Sama sprzedaż samochodu szybka, sprawna, bezproblemowa. Widać że sprzedawcy wiedza jak rozmawiać z klientem i jak badać jego potrzeby. Marka posiada super produkt, ale to nie wystarczy i pracownicy serwisu i zgłaszania szkód chyba nie zdają sobie z tego sprawy. Brak umiejętności prowadzenia dialogu z klientem, brak podstawowej wiedzy (na pytanie czy naprawiając samochód w innym salonie po gradobiciu stracę gwarancję pracownik serwisu nie był w stanie jednoznacznie mi odpowiedzieć). Pracownik zgłaszania szkód to samo, gdyby nie moja dociekliwość zostałabym odesłana z kwitkiem (pracownik przekręcał leasing, nie dociekał czy zostało przesłane upoważnienie z leasingu, pomimo informacji że zostało na pewno przesłane) Szkoda salon posiada super produkt, ale cała otoczenie które wiąże się z obsługą samochodu na bardzo niskim poziomie. Pracownicy nie próbują nawet pomóc w rozwiązaniu problemu a hasło że oprócz Pani samochodu na parkingu stały samochody po 300 000 jest nie do przyjęcia. Przypuszczam że dostali odgórne polecenie załatwienia sprawy z klientami i nie interesuje kierownictwa w jaki sposób. Niestety gradobicie uszkodziło mi samochód który kilka dni wcześniej został zholowany do serwisu. Pracownik poinformował mnie co zostało naprawione z pojeździe a na koniec rozmowy usłyszałam zdanie: a wczoraj przeszło gradobicie, uszkodziło Pani kilka elementów i musi sobie to Pani zgłosić z AC. Zero empatii, ani próby załagodzenia sprawy. Wiem, że kierując sprawę do sądu wygrałabym ją, ale trwałaby ona za długo i szkoda mi energii i czasu. Myślę, że salon właśnie na to liczy. Na brak wiedzy klientów oraz na brak chęci tracenia czasu na proces sądowy. Argument salonu, że w usłudze serwisu nie jest świadczona usługa przechowywania byłaby zrozumiała, gdyby serwis w momencie przyjęcia go poinformował mnie o tym lub gdyby na maila wysłali warunki serwisowania pojazdów i mogłabym się z nimi zapoznać. Niestety tak się nie stało, a alerty o prawdopodobnym gradobiciu są sprawą oczywistą i salon mógł podiąć minimum starań o ochronę czyjejś własność będąc w jego posiadaniu. Klient nie ma obowiązku posiadać taką wiedzę. Salon wykazał się brakiem profesjonalizmu na każdej płaszczyźnie i etapie obsługi klienta (poza sprzedażą) nie wychodząc na przeciw klientowi. Jestem bardzo zadowolona z pojazdu, ale niestety nie zakupię następnego i będę odradzać znajomym oraz partnerom biznesowym.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 10:21
Salon - samochody nowe
Długą chwilę (dobrych ...
... kilka minut) krążyłem po salonie, żeby mnie ktoś łaskawie zauważył... interesował mnie model S90, którego nie było i nie był dostępny do jazdy próbnej. Zaznaczam, że byłem w środku dnia. Byłem jedynym klientem. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 maja 2021 08:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu !!!! Nie miła obsługa brak podejścia do klienta który jest w trasie. Potrzebna byla szybka diagnostyka czy auto może dalej poruszać się z komunikatem jaki zobaczyliśmy.Niestety bez terminu nie ma szans na wizytę w serwisie także nie ma co liczyć na pomoc w nagłych przypadkach😠
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 09:15
Salon - samochody nowe
500 zl na ...
... szmatke wokol lewarka zmiany biegow, - czapka na glowe i w tyl zwrot :)
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2020 11:09
Salon - samochody nowe
Niestety jestem bardzo ...
... negatywnie zaskoczona obsługą. Panowie mieli chyba lepsze zajęcie i najwyraźniej nie chcieli niczego sprzedać więc pojechaliśmy gdzie indziej. Szkoda.
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 12:04
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... w tym salonie auta używanego. Podczas kilku rozmów telefonicznych dostałem potwierdzenie o możliwości wykonania badania technicznego poza salonem w wybranym przeze mnie warsztacie lub stacji diagnostycznej. Po dotarciu na miejsce z Wrocławia!! osoba sprzedająca odmówiła tego typu oględzin i zaproponowała, że oględziny mogą zostać wykonane przez serwis przy salonie i została mi przedstawiona oferta cenowa na ta usługę (oczywiście cena premium bo przecież samochody premium). Na moje pytanie o zapewnienia telefoniczne o możliwości sprawdzenia auta, że przecież nie przyjechałbym tak daleko gdybym wiedział, że nie mogę "obiektywnie" sprawdzić auta, sprzedający odparł że to normalne że ludzie całą polske przemierzają żeby kupić auto. W tym momencie zrozumiałem że dalsza rozmowa nie ma sensu bo było by to jak rozmawianie ze ścianą. Jesli pracownicy pozwalają sobie na takie praktyki to chyba mają zielone światło od szefostwa. Nie polecam tego miejsca ani na zakupy ani na usługi. (Cała sytuacja miała miejsce dość dawno bo wrzesień/październik 2014. Auto jakie było przygotowane do sprzedaży to VOLVO S80 z lekkimi naprawami lakierniczymi prawego boku "rzekomo po zarysowaniu". Naprawa była ponoć wykonana w serwisie przy salonie więc zapytałem o zdjęcia auta sprzed naprawy ale nie były dostępne).
Użytkownik sieci
22 października 2019 01:23
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE POLECAM! ...
... Nie chodzi tu o incydent jednorazowy a ciągłe okłamywanie klienta. Zamówiłem kluczyk za który zapłaciłem z góry. Miał przyjść po 3-4 dniach, dalej go nie mam. Kolejnym kłamstwem okazała się data zamówienia. Dzięki rozmowie z drugim serwisantem, kluczyk nie został zamówiony według umowy 4 października a 11 czyli po mojej kolejnej interwencji. Dziś mamy 22.10 a serwisant po moim kolejnym telefonie, poinformował mnie, że dziś go zamówi na 100%. Niech Państwo sami ocenią jak się w tym salonie dba o klienta :/