95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 22:01
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam, ...
... niby obsługa premium a ocenianie klienta z góry po wyglądzie, lekceważące podejście, niechęć do obsługi. W salonie „premium” tego typu zachowania nie powinny mieć miejsca. Olanie całkowicie klienta nawet nie zapytanie o opinię tylko spławienie. W takim miejscu na pewno nie zakupimy samochodu.
Użytkownik sieci
25 maja 2023 14:39
Salon - samochody nowe
Masakra jeżeli chodzi o komunikację z klientem (serwis).
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2023 08:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 11:21
Salon - samochody nowe
Wczoraj próbowałem zadzwonić ...
... się po części Przełączyło mnie z działu części do pani do recepcji bardzo miła pani poinformowała mnie że pan od części ma zajętą linię pobrała numer auta numer telefonu część o którą mi chodziło no i co? Minęły 24 godziny i nikt się ze mną nie skontaktował niestety oceniam to jako 0 pod względem obsługi klienta zainteresowanego zakupem części,
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 13:34
Salon - samochody nowe
Niestety muszę dolać ...
... łyżkę dziegciu do garnka miodku. Robiłem serwis duży przegląd po 60tys, niestety w tym czasie zostały porysowane drzwi , mieli Panowie obejrzeć nagrania i się odezwać , okazało się ,że pourywane zostały mocowania płyty podłogowej i najlepsze filtr powietrza został nie wymieniony. Nie polecam!
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2022 22:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lipca 2022 16:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 16:48
Salon - samochody nowe
Niestety salon nie ...
... zasługuje na więcej gwiazdek. Sama sprzedaż samochodu szybka, sprawna, bezproblemowa. Widać że sprzedawcy wiedza jak rozmawiać z klientem i jak badać jego potrzeby. Marka posiada super produkt, ale to nie wystarczy i pracownicy serwisu i zgłaszania szkód chyba nie zdają sobie z tego sprawy. Brak umiejętności prowadzenia dialogu z klientem, brak podstawowej wiedzy (na pytanie czy naprawiając samochód w innym salonie po gradobiciu stracę gwarancję pracownik serwisu nie był w stanie jednoznacznie mi odpowiedzieć). Pracownik zgłaszania szkód to samo, gdyby nie moja dociekliwość zostałabym odesłana z kwitkiem (pracownik przekręcał leasing, nie dociekał czy zostało przesłane upoważnienie z leasingu, pomimo informacji że zostało na pewno przesłane) Szkoda salon posiada super produkt, ale cała otoczenie które wiąże się z obsługą samochodu na bardzo niskim poziomie. Pracownicy nie próbują nawet pomóc w rozwiązaniu problemu a hasło że oprócz Pani samochodu na parkingu stały samochody po 300 000 jest nie do przyjęcia. Przypuszczam że dostali odgórne polecenie załatwienia sprawy z klientami i nie interesuje kierownictwa w jaki sposób. Niestety gradobicie uszkodziło mi samochód który kilka dni wcześniej został zholowany do serwisu. Pracownik poinformował mnie co zostało naprawione z pojeździe a na koniec rozmowy usłyszałam zdanie: a wczoraj przeszło gradobicie, uszkodziło Pani kilka elementów i musi sobie to Pani zgłosić z AC. Zero empatii, ani próby załagodzenia sprawy. Wiem, że kierując sprawę do sądu wygrałabym ją, ale trwałaby ona za długo i szkoda mi energii i czasu. Myślę, że salon właśnie na to liczy. Na brak wiedzy klientów oraz na brak chęci tracenia czasu na proces sądowy. Argument salonu, że w usłudze serwisu nie jest świadczona usługa przechowywania byłaby zrozumiała, gdyby serwis w momencie przyjęcia go poinformował mnie o tym lub gdyby na maila wysłali warunki serwisowania pojazdów i mogłabym się z nimi zapoznać. Niestety tak się nie stało, a alerty o prawdopodobnym gradobiciu są sprawą oczywistą i salon mógł podiąć minimum starań o ochronę czyjejś własność będąc w jego posiadaniu. Klient nie ma obowiązku posiadać taką wiedzę. Salon wykazał się brakiem profesjonalizmu na każdej płaszczyźnie i etapie obsługi klienta (poza sprzedażą) nie wychodząc na przeciw klientowi. Jestem bardzo zadowolona z pojazdu, ale niestety nie zakupię następnego i będę odradzać znajomym oraz partnerom biznesowym.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 10:21
Salon - samochody nowe
Długą chwilę (dobrych ...
... kilka minut) krążyłem po salonie, żeby mnie ktoś łaskawie zauważył... interesował mnie model S90, którego nie było i nie był dostępny do jazdy próbnej. Zaznaczam, że byłem w środku dnia. Byłem jedynym klientem. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 maja 2021 08:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu !!!! Nie miła obsługa brak podejścia do klienta który jest w trasie. Potrzebna byla szybka diagnostyka czy auto może dalej poruszać się z komunikatem jaki zobaczyliśmy.Niestety bez terminu nie ma szans na wizytę w serwisie także nie ma co liczyć na pomoc w nagłych przypadkach😠
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 09:15
Salon - samochody nowe
500 zl na ...
... szmatke wokol lewarka zmiany biegow, - czapka na glowe i w tyl zwrot :)
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2020 11:09
Salon - samochody nowe
Niestety jestem bardzo ...
... negatywnie zaskoczona obsługą. Panowie mieli chyba lepsze zajęcie i najwyraźniej nie chcieli niczego sprzedać więc pojechaliśmy gdzie indziej. Szkoda.
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 12:04
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... w tym salonie auta używanego. Podczas kilku rozmów telefonicznych dostałem potwierdzenie o możliwości wykonania badania technicznego poza salonem w wybranym przeze mnie warsztacie lub stacji diagnostycznej. Po dotarciu na miejsce z Wrocławia!! osoba sprzedająca odmówiła tego typu oględzin i zaproponowała, że oględziny mogą zostać wykonane przez serwis przy salonie i została mi przedstawiona oferta cenowa na ta usługę (oczywiście cena premium bo przecież samochody premium). Na moje pytanie o zapewnienia telefoniczne o możliwości sprawdzenia auta, że przecież nie przyjechałbym tak daleko gdybym wiedział, że nie mogę "obiektywnie" sprawdzić auta, sprzedający odparł że to normalne że ludzie całą polske przemierzają żeby kupić auto. W tym momencie zrozumiałem że dalsza rozmowa nie ma sensu bo było by to jak rozmawianie ze ścianą. Jesli pracownicy pozwalają sobie na takie praktyki to chyba mają zielone światło od szefostwa. Nie polecam tego miejsca ani na zakupy ani na usługi. (Cała sytuacja miała miejsce dość dawno bo wrzesień/październik 2014. Auto jakie było przygotowane do sprzedaży to VOLVO S80 z lekkimi naprawami lakierniczymi prawego boku "rzekomo po zarysowaniu". Naprawa była ponoć wykonana w serwisie przy salonie więc zapytałem o zdjęcia auta sprzed naprawy ale nie były dostępne).
Użytkownik sieci
22 października 2019 01:23
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE POLECAM! ...
... Nie chodzi tu o incydent jednorazowy a ciągłe okłamywanie klienta. Zamówiłem kluczyk za który zapłaciłem z góry. Miał przyjść po 3-4 dniach, dalej go nie mam. Kolejnym kłamstwem okazała się data zamówienia. Dzięki rozmowie z drugim serwisantem, kluczyk nie został zamówiony według umowy 4 października a 11 czyli po mojej kolejnej interwencji. Dziś mamy 22.10 a serwisant po moim kolejnym telefonie, poinformował mnie, że dziś go zamówi na 100%. Niech Państwo sami ocenią jak się w tym salonie dba o klienta :/
Użytkownik sieci
17 września 2019 11:14
Salon - samochody nowe
Oferty serwisowe Volvo ...
... ostatnio bardzo mnie bawią. Oferta na serwis dla starszych pojazdów. Rabat dla pojazdów 8+ to 30%na części i 50% na robociznę. Dzwonię więc do Bielska z pytaniem ile przegląd olejowy - odpowiedź 1200-1400. A w promocji na 8 latka? Też 1200-1400. Nie wiem jak pracowników Volvo, ale mnie uczono innej matematyki.... Ponadto mam podejrzenie, że filtr paliwa, który zleciłem do wymiany finalnie nie został wymieniony. Oczywiście na fakturze był... Ostatnia kwestia jest ilość oleju zużytego przy wymianie. Zadziwiające jest to, że za każdym razem udaje się wlać 5,9 l (100% pojemność)
Użytkownik sieci
4 września 2019 12:32
Salon - samochody nowe
O 8:20 wszedłem ...
... do salonu (czynne od 8:00) i ku mojemu zaskoczeniu wszystkie samochody były zamknięte. Pani poinformowała mnie ze również jazda testowa dopiero możliwa jest od 9:00 ponieważ wtedy dopiero zaczynaja pracować sprzedawcy. To jakiś żart a nie salon marki premium.
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 14:27
Salon - samochody nowe
Niemiłe kierownictwo, nie polecam
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 15:09
Salon - samochody nowe
Z przykroscia musze ...
... zaprzestac korzystania z tegoz ASO Volvo i wystawic niezbyt pochlebna opinie. Przychodzi mi to z lekkim smutkiem, gdyz zmuszony do tego zostalem po kilku latach udanej, jak mi sie wydawalo, wspopracy. Podziele sie zatem moimi spostrzezeniami w "rozwoju" tej firmy, ktore - jak mam nadzieje - pomoga osobom planujacym obsluge techniczna swojego Volvo, czy tez jego wczesniejszy zakup. Moje doswiadczenia w tej firmie rozpoczely sie wraz z poczatkiem roku 2012, gdy zakupilem tam samochod wspomnianej marki. Organizacja salonu robila wtedy duze (czyt. pozytywne) wrazenie. Kadra pracownicza byla dla postronnej osoby bardzo zgrana i otwarta na oczekiwania klienta. Ta przyjemna atmosfera przyciagala jak magnes, zwlaszcza kogos, kto doswiadczyl zgielku i obojetnosci typowej dla salonow VW/Audi. Pomyslalem, ze proby wykreowania Volvo na tzw. marke premium, wcale nie sa przesadzone. W tym salonie rzeczywiscie czulo sie wyjatkowosc, ktorej zyczylby sobie chyba kazdy z klientow. Nie przesadze mowiac, ze owczesny zespol pracownikow, potrafil wrecz odgadywac zyczenia klienta, a Panie z recepcji witaly kazdego niewymuszonym usmiechem i wyborna kawa. Moje doswiadczenia w serwisie byly rownie satysfakcjonujace. W takich warunkach, nawet ceny lekko "premium" nie przeszkadzaly, gdyz mialo sie przyjemne poczucie "dopieszczenia". Stan ten, jak sie niestety okazalo, nie mogl trwac wiecznie. Podobno ryba psuje sie od glowy - i tym przypadku nie jest inaczej. Rotacja pracownikow nabrala zawrotnego tempa, wkradala sie coraz wieksza anonimowosc, a co za nia idzie, pospolitosc. Nowe twarze byly coraz mnie zainteresowane klientem jako takim, a coraz bardziej szybkim wyciagnieciem od niego gotowki. Domyslac sie tylko mozna, ze taka czesta rotacja w kadrze pracowniczej, byla celowym dzialaniem szefostwa, ktore moglo ponosic nizsze koszty utrzymania. Tylko jak to sie ma do uczucia "premium", z ktorych ten salon, a przede wszystkich marka Volvo, chcialy byc slynne? Wraz z nowymi, niedoswiadczonymi, ale za to nastawionymi korporacyjnie pracownikami, w krotkim czasie przyjemne "premium" zmienilo sie w pospolity geszeft, w ktorym musisz pilnowac, czy kasjerka wyda zgodna reszte. I tu wlasnie przechodzimy do sedna, ktore sklonilo mnie do napisania tej recenji i zaprzestania korzystania z uslug firmy Pana Karwali. Zeby nie wyszla z tego powiesc przygodowa, ogranicze sie do jednej - ostatniej sytuacji. Poprosilem, jak to mialem w zwyczaju, o kosztorys przegladu po 3 latach eksploatacji. Przy tej okazji dopytalem o koszt przy uzyciu czesci zamiennych, ktore dostarczylbym we wlasnym zakresie (jakosci OE oraz OEM). W odpowiedzi otrzymalem informacje, ze wystarczy usunac odpowiednie pozycje z kosztorysu. Te informacje otrzymalem od jednego z juz nielicznych, dlugoletnich pracownikow tej firmy. Przygotowalem sobie zatem odpowiednia kwote i udalem sie na przeglad. Na miejscu czekalo mnie jednak zaskoczenie. Mlody, choc bardziej pasuje tu okreslenie "nowy", doradca serwisowy oburzyl sie na widok przywiezionego przeze mnie ORYGINALNEGO oleju Volvo oraz filtra kabiny w jakosci OEM. Stwierdzil, i tu cytat: "my na podejrzanych materialach nie pracujemy". Pytanie tylko, coz podejrzanego jest w ORYGINALNYM oleju Volvo w bance i filtrze kabiny renomowanego niemieckiego producenta. Chyba tylko tyle, ze w przypadku obu, marza trafila do firmy, w ktorej je kupilem, a nie do serwisu Auto-Boss. A jest o co walczyc... i to jak! 5,9 litra oleju, ktore znalazly sie w kosztorysie, daje kwote ponad 500zl! Tymczasem koszt tego samego oleju w bance (4L + 2x 1L) zamyka sie w kwocie 280zl. Pomijam juz fakt, ze podane w kosztorysie 5,9L jest jawnym naduzyciem, gdyz samochod wymaga 5,2L, a serwis przeciez nalewa z beczki. Tak czy inaczej, jest o co walczyc - nie od dzis wiadomo, ze produkty naftowe to czysty zysk. Poniewaz caly przeglad zawisl doslownie na wlosku, nieprzyjemny doradca serwisowy stwierdzil, ze w ramach wyjatku uzyja mojego oleju. Finalu niestety nie moge juz opisac, gdyz zabraklo dostepnych znakow w Google. Ukoronowaniem byla jednak proba oszustwa.
Użytkownik sieci
9 października 2017 18:59
Salon - samochody nowe
Obsługa daremna. Czekałem ...
... 15 minut aby ktoś zainteresował się klientem po czym opuściłem salon. Panie na wejściu oczywiście zajęte plotkami. W międzyczasie pracownicy serwisu i działu części szkolili się z obsługi nowego XC60. Tak trudno podejść i poinformować?
Użytkownik sieci
27 lipca 2017 14:22
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis - ...
... całkowity brak kompetencji. Zamiast naregulować ogranicznik skoku lewarka próbowali zamówić kompletny zestaw cięgieł a potem zamówili całą skrzynię biegów do wymiany gwarancyjnej. W Euro-Kas Katowice od razu wiedzieli co to za usterka i naprawili od ręki w pół godziny. Nie polecam.