93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 listopada 2020 13:58
Salon - samochody nowe
Bardzo duży salon, z ekspresowym serwisem
Użytkownik sieci
28 listopada 2020 16:25
Salon - samochody nowe
Jezeli chodzi o ...
... miejsce oraz pracujących tam ludzi trzeba przyznać że widać tam wysoki poziom personelu oraz fachowość. Takim dodatkowym plusem ,atutem jest zaangażowanie się w sprawy klienta. Dla zespołu Pani Darii wysokie wyrazy szacunku. A za pomoc w zakupie oraz przejsciu przez ,, papierologię ,, Dziękuję. Wszystkiego dobrego :)
Użytkownik sieci
27 listopada 2020 12:46
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
26 listopada 2020 16:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2020 11:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 14:25
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa Polecam
Użytkownik sieci
13 listopada 2020 18:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 listopada 2020 12:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 22:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 października 2020 11:20
Salon - samochody nowe
Polecam. Miła obsługa
Użytkownik sieci
16 października 2020 22:52
Salon - samochody nowe
Daję jedną gwiazdkę, ...
... bo nie można dać mniej. Przyjechałem do serwisu z jedną pozornie drobną sprawą: wymiana tylnego zderzaka lekko pękniętego po drobnej stłuczce, a udało im się popsuć trzy rzeczy. Wymienili również dolny, nielakierowany pas pod zderzakiem, ale umieszczonej w nim klapki maskującej pętle do holowania już nie wymienili. Pan z rozbrajającą szczerością powiedział, że za CZTERY LATA ten nowy pas wypłowieje i kolor klapki się wyrówna!!! Po powrocie do domu i otwarciu bagażnika okazało się, że zderzak z jednej strony odstaje o niemal dwa centymetry. Wróciłem, umówiłem się na kolejny termin, żeby poprawili. O wyznaczonej porze przyjeżdżam do AutoBoss Chorzów i... nikt nic nie wie, że byłem umówiony, a człowiek z którym się umawiałem jest nieobecny. W końcu przyszedł blacharz. W mojej obecności zaczął okładać pięścią odstający zderzak, a ten odskakiwał z powrotem. W końcu zabrali auto na halę i tam poprawili. Nie byłbym mocno zdziwiony gdyby się okazało, że trzyma się na trytytce. Nie dam rady tam zaglądnąć, więc chce wierzyć, że tak nie jest. Udało się popsuć nawet tak drobny miły gest jak sprzątanie samochodu. Po odkurzaniu dywaniki rzucone byle jak na podłogę. Ani jeden zaczep nie został prawidłowo założony. Dodatkowo maskownica szyny, po której jeździ tył-przód fotel pasażera leży luźno na szynie. Gdy podczas drugiego pobytu zwróciłem na te drobiazgi uwagę, to pan udawał, że nie wie o co chodzi. W końcu razem ze zderzakiem naprawili też maskownicę, ale się rusza. Zaczepy dywaników jak były nieosadzone tak zostały. W tym wszystkim ani słowa przeprosin czy przyznania się do błędu. O jakąkolwiek dokumentację przebiegu naprawy musiałem się prosić, choć w dzisiejszych czasach nawet zapałek bez papierka nie można kupić. W końcu dostałem maila z kosztorysem w profesjonalnie nazwanym pliku "a.pdf", żebym go czasem nie znalazł przeszukując za kilka miesięcy/lat pocztę. Absolutnie odradzam! ____________________________________________________________________ Dzień po opublikowaniu pierwszej opinii zadzwonił do mnie zwierzchnik panów obsługujących mnie w serwisie z nastawieniem, którego kompletnie brakowało wspomnianym dwóm panom. Cierpliwie wysłuchał mojego zdania na temat zaistniałej sytuacji, przyznał, że serwis popełnił błędy, przeprosił i zaproponował w ramach rekompensaty wymianę nieszczęśliwej zaślepki, o której wspomina w poniższej odpowiedzi. Szkoda, że takiej postawy nie prezentują pracownicy, z którymi klient spotyka się po wejściu do salonu. W każdym razie przeprosiny zostają przyjęte, a sprawę uznaję za umiarkowanie szczęśliwie zakończoną i podnoszę ocenę do trzech gwiazdek.
Użytkownik sieci
29 września 2020 09:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2020 18:58
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy finalnie inny ...
... model w innym salonie w Polsce. Niemniej obsługa ze strony salonu, przygotowanie oferty, finansowanie - pierwszorzędna. Obsługiwał mnie Pan Jakub. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
24 września 2020 08:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 września 2020 18:39
Salon - samochody nowe
Salon bardzo przyjazny, ...
... obsługa na wysokim poziomie, ale z dużym luzem i uśmiechem. Polecam serdecznie.
Użytkownik sieci
18 września 2020 19:13
Salon - samochody nowe
Marka premium i ...
... obsługa w osobie Pani Darii to pełny profesjonalizm.
Użytkownik sieci
13 września 2020 17:30
Salon - samochody nowe
Syn bardzo chwalił ...
... bo to on był klientem 😀
Użytkownik sieci
11 września 2020 22:39
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi salonu volvo auto boss chorzów, wypowiem się wyłącznie na temat obsługi samochodów używanych, chciałem bardzo podziękować Panu Juliuszowi za obsługę, pełen profesjonalizm, jako salon macie odpowiedniego człowieka na odpowiednim miejscu, zwiedziłem kilka salonów różnych marek, wszędzie wygląda to w ten sposób żeby najlepiej jeszcze dzisiaj wpłacić zaliczkę, wręcz sprzedawcy są natretni, nie dotyczy to Pana Juliusza, spokojnie, pozwolił na to żeby przemyśleć i się zastanowic, bez zbędnej gadki typu albo dzisiaj, albo wcale takie teksty też słyszałem w innych salonach, dziękuję i dbajcie o Pana Juliusza, pozdrawiam.
Użytkownik sieci
11 września 2020 16:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 września 2020 13:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek