93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 00:16
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem serwis w ...
... związku z akcją serwisową dotyczącą pasów bezpieczeństwa. Atmosfera była bardzo przyjemna, a czas oczekiwania szybko minął. Niestety, muszę wyrazić swoje rozczarowanie związane z dokumentacją. Brak wpisu w książce serwisowej oraz błędny numer rejestracyjny na dokumencie wydania z serwisu to niedopuszczalne niedociągnięcia. Dodatkowo, nie podano przebiegu ani poprawnych dat przyjęcia i wydania pojazdu. To sprawia, że obawiam się o konsekwencje w przypadku ewentualnej potrzeby korzystania z ubezpieczenia, gdyż brak dokumentacji może skutkować odmową wypłaty odszkodowania. Dodatkowo, mechanik zapomniał w pojeździe pewnej rzeczy, którą będę musiał oddać przy kolejnej wizycie. Oczekiwałem lepszej staranności i profesjonalizmu, zwłaszcza ze strony marki premium. Jestem zawiedziony i zastanawiam się, czy skorzystam ponownie z usług tego serwisu.
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 21:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam..chciałem kupić ...
... samochód..połączyłem się z recepcją pani mnie przełączyła lecz numer doradcy był zajęty więc pani grzecznie poinformowała że ktoś do mnie oddzwoni..nie doczekałem się na kontakt..usiłowałem się skontaktować w godzinach pracy lecz niestety bez skutecznie..wolę jechać dalej nawet do innego województwa i poszukać fachowej rzetelnej obsługi..
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 17:30
Salon - samochody nowe
Najpierw podczas wymiany ...
... szyby i osłon podwozia uszkodzili mi folie na wydechu… kolejne naprawy nie były lepsze. Pomijam fakt, że podczas naprawy blacharskiej zniknęło mi coś ze środka samochodu - bo odkupili i jest „ok”. Natomiast zamontowano zderzak bez gumowej osłony ramy. Żeby ją zamontować, trzeba było zamawiać nową (bo ta, której nie zamontowali zniknęła?). Po „założeniu” wpadła do środka. I co mam zrobić? Przyjechać jeszcze raz na kolejną „próbę naprawy” czy płacić w innym serwisie za ich błędy? Edit. Salon odpisał poniżej, że niby wystający element to moja fanaberia i wymyślam. Nie - to źle wykonana kolejny raz usługa i trzecia wizyta w serwisie, która się skończyła defektem wizualnym samochodu i wcale nie takim wymyślonym. Edit 2. Dlaczego zablokowano moją opinię? To opinia o jakości wykonania usług przez serwis Auto-Boss.
Użytkownik sieci
13 listopada 2023 16:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam, naprawa ...
... blacharsko-lakiernicza wykonana bardzo zle.Samochód został pomalowany w innym odcieniu a w odpowiedzi na reklamację dostałem informację że auto ma dwa kolory bo było źle pomalowane teraz jest dobrze pomalowane,tylko problem jest w tym że przed naprawą miało jeden kolor. Edit. Ocena została wystawiona prawidłowo ponieważ usługa była wykonywana w Państwa firmie. Chciałem dopytać dlaczego nie zostałem poinformowany przed usługą, że lakier w moim samochodzie znajduje się w złym stanie i po Państwa naprawie widoczna będzie różnica w odcieniach elementów karoserii. Gdybym dostał od Państwa wyżej wymienioną informację na pewno nie zdecydował bym się na Państwa usługi.
Użytkownik sieci
3 listopada 2023 12:43
Salon - samochody nowe
Customer service
Użytkownik sieci
19 października 2023 20:27
Salon - samochody nowe
Mały dziwny pan ...
... od aut dostawczych jakby był za kare w pracy. Dowiedziałem się tylko że nie ma i nie da się zamówić auta dostawczego. Tylko elektryki. Tyle Ford jest wort. Powodzenia.
Użytkownik sieci
3 października 2023 20:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu, narazili mnie na nieprzyjemności, brak fachowców - tylko głupie teorie 🙃 zdecydowanie jeden z najgorszych serwisów do jakich niestety trafiłem! Radzę omijać z daleka i udać się do fachowców a nie uczniów na praktykach…
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 16:51
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży na ...
... duży plus - Jakub !! Robi co może… chociaż polityka firmy nie nastawiona jest na dbanie o stałych klientów. Odrzucili wniosek o przyznanie rabatu w wysokości 1% po zmianie finansowania. Niesmak pozostał można było wrzucić jakiś gratis i tyle … szkoda. Serwis pomocny robi co do niego należy, elastyczni, miła obsługa. Ale dzisiaj nie umyli auta wiec za to dużo niższa ocena. Brudne i porysowane elementy …
Użytkownik sieci
8 marca 2023 08:26
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa klienta ...
... klienta. Byłem tam ze 2 razy, szukałem samochodu większego, ale jeśli nie przychodzi się z wielkim logo na błyszczących dresach, to nawet mucha tam na tobie nie siądzie. Nie polecam. Salonów w okolicach jest pod dostatkiem, więc warto znaleźć taki, w którym KAŻDEGO klienta traktuje się poważnie.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 21:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Serwis ...
... gwarancyjny w salonie w Tychach to iluzja! Radzę omijać z daleka! Brak wiedzy, kłamstwa i naprawy na bardzo słabym poziomie… od marki Volvo powinno wymagać się więcej… niestety w Boss Tychy tego nie otrzymasz 😕
Użytkownik sieci
7 października 2022 09:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam. W ...
... lipcu trafiłem na serwis z Volvo XC90 z 2018roku, przebieg ~80tyś km. Samochód rozciekł się jak 15 letni trup, pierwotnie zostałem poinformowany o naprawie gwarancyjnej. Pomimo dotychczasowej współpracy i pełnej obsługi serwisowej przez autoryzowany serwis w momencie usterki "gwarancja" czy dobra wola producenta nie istnieje. W trakcie oddawania samochodu zgłosiłem również problem z rozciągającym się pasem bezpieczeństwa od strony kierowcy - o czym serwis zapomniał - a w odpowiedzi otrzymałem wycenę od "lidera" bezpieczeństwa na kolejne parę tysięcy złoty. Doradca wysłał zapytanie do producenta marki w celu partycypacji naprawy, lecz odmowa mnie nie zdziwiła. To ostatnie Volvo i ostatnia wizyta w autoryzowanym serwisie.
Użytkownik sieci
1 lipca 2022 16:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 czerwca 2022 13:11
Salon - samochody nowe
Niekompetencja i chamstwo. Szczerze nie polecam.
Użytkownik sieci
21 października 2021 16:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 19:59
Salon - samochody nowe
Pan obsługujący nie ...
... był w stanie odpowiedź na pytania odnośnie samochodu, np. głębokość brodzenia w Ranger.
Użytkownik sieci
14 maja 2021 09:36
Salon - samochody nowe
Bardzo wolna wymiana ...
... opon. 4h . Każdy lokalny warsztat jest sprawniejszy.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2021 14:44
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta najgorsza ...
... z możliwych. Byłem zainteresowany zakupem nowego samochodu . Prosiłem o rezerwację aby załatwić sprawy leasingu . Leasing zaakceptowany - dzwonię do sprzedawcy aby zaklepać temat a on mówi, że auto było już wcześniej zarezerwowane chyba i on musi się skontaktować z kolegą który zrobił rezerwację. Ok proszę o info zwrotne czy działamy czy samochód poszedł. I to tyle jeśli chodzi o zaangażowanie sprzedawcy bo nie odezwał się do mnie już wcale. Minął ponad tydzień i nikt się ze mną nie skontaktował. Żenada .
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2021 14:47
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolona ...
... z obsługi gwarancyjnej w ramach serwisu Volvo Auto Boss- zgłoszona na gwarancji usterka czujnika temperatury potwierdzona przez serwis i dwukrotnie naprawiana bez efektu. Przy temperaturze +10 czujnik wskazuje -10 co powoduje poważne zaburzenia w pracy chłodzenia/grzania kabiny. Brak kontaktu ze strony prowadzącego sprawę przez miesiąc pomimo moich telefonów. Niestety zmuszona jestem na wkroczenie na drogę przedsądową w tej sprawie. Wielkie rozczarowanie firma. Nie polecam.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 18:44
Salon - samochody nowe
Salon proszę omijać ...
... szerokim łukiem.Panowie zainteresowani wyłącznie sobą.Dwadziścia minut przebywania w obiekcie nawet nikt nie raczył zapytać , czy można w czymś pomóc.Totalna ignorancja klienta!!!! Widocznie wyglądałam na osobę,którą nie stać na auto tej klasy.A podobno nie ocenia się książki po okładce.Ciekawe co na to w centrali w Bielsku???....
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 21:26
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem.