92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 19:53
Salon - samochody nowe
Niestety z perspektywy ...
... czasu muszę zmienić opinię. Wszystko było miło do czasu zakupu auta. Później w przypadku konieczności skorzystania z serwisu a zdarza się to częściej niż wynikało z rozmowy ze sprzedawcą, jest się już tylko dojną krową. Drugi raz bym już volvo nie kupiła. Magda
Użytkownik sieci
3 października 2024 09:33
Salon - samochody nowe
Od stycznia czekam ...
... na auto Nikt nie stara się nawet mnie poinformować o zmianach terminów Sam wydzwaniam i słyszę dziwne tłumaczenia że fabryka się nie wyrabia a to inna specyfika działalności Zawierając umowę proponuje poprosić sprzedawców o wpisane odsetek i kar za opóźnienia może przestaną tak kłamać z terminami To brak szacunku dla klienta Teraz mam czekać do stycznia Smutne
Użytkownik sieci
29 września 2024 10:27
Salon - samochody nowe
Byłam zszokowana zachowaniem ...
... obsługi serwisu. Sprzedawałam swój samochód i kupujący chciał sprawdzić auto w serwisie. W pierwszych słowach usłyszałam na mój żart, że auto było kupione u tego dealera żeby zagaic rozmowę, usłyszałam opryskiwe, "ale nie serwisowane 😏 kolejne słowa" licznik był kręcony "powinnam wtedy zadzwonić na policję, bo zostałam pomowiona o przestępstwo. Przyszedł na szczęście jakiś inny pracownik, który w dość nieumiejętnie zaczął tłumaczyć słowa kolegi. Że licznik był gdzieś przekładany i mogłam o tym nie wiedzieć, i że oczywiście oni nie sugerują że jesteśmy oszustami 🙈 jestem właścicielem tego auta od zakupy w tym że salonie. I zawsze po okresie gwarancji było serwisowane w zaufanych warsztatach, w których nie spotkałam tak bezczelnych pracowników. Żałuję, że nie zadzwoniłam na policję. Auto na szczęście sprzedane.
Użytkownik sieci
9 września 2024 17:31
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... komputerową diagnostykę podstawową silnika w Auto Bruno Szczecin z powodu falujących obrotów silnika na zimnym silniku. Przyjęcie, czas serwisu OK, Kiedy odbierałem auto, w ramach diagnostyki otrzymałem...fakturę do opłacenia, z diagnozą problemu napisaną (na moje żądanie) odręcznie na fakturze przez obsługującego; żadnego wydruku z komputera, opisu. czy jest to poziom autoryzowanego serwisu Volvo ??? Jeśli tak, to nie polecam nikomu.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2024 10:57
Salon - samochody nowe
No cóż, dla ...
... mnie słabiutko. Ja tylko króciutko-Volvo używane to dla mnie słaba jakość używek a ceny raczej wysokie. O wszystkich "ciekawostkach" czytaj wadach, dowiedzialem sie po wizycie w niezaleznym warsztacie samochodowym. Może to uroki uzywanych samochodow hehe:)
Użytkownik sieci
10 maja 2024 14:04
Salon - samochody nowe
Ekstremalnie nieuczciwi. Po ...
... zakupie oryginalnej części przewodu klimatyzacji chciałem ją zwrócić ponieważ nie pasowała. Ekspert na miejscu powiedział że na pewno pasuje tylko ja mam złego mechanika, i mogą to sami zrobić więc zrobili. Na fakturze widniała informacja o tym że część jest do diesla 2.0d a nie do benzyny 1.8f( to zupełnie inny układ klimatyzacji). Na moje pytanie o tą niezgodność pracownik odpowiedział że to błąd systemu. Po kilku miesiącach do rutynowej kontroli zatrzymała mnie policja. Okazało się że nr vin w dowodzie należy do innego auta, do takiego samego volvo ale zarejestrowanego w Szwecji z silnikiem diesla 2.0d. Błąd polegał na przestawieniu jednej cyfry w całym numerze. Auto zostało zatrzymane dochodzenie miało na celu wyjaśnienie czy auto nie zostało skradzione. Po 3 miesiącach i umorzeniu śledztwa przez naszych dzielnych policjantów jedyne czego przez ten czas się dowiedzieli to że zostało to spowodowane błędem urzędnika. Niestety czasu nie dało się cofnąć a samochodu odnaprawić. Po kolejnym rozczelnieniu układu w samochodzie zdiagnozowano rozczelnienie tego samego przewodu który miał zostać wymieniony na nowy do diesla ale to nie było do diesla bo to tylko błąd systemu. Ręcę opadają. Szkoda że zabrakło honoru do przyznania się do błędu część nie została zweryfikowana z nr podwozia a ja zapłaciłem za naprawę i część chociaż została tylko nabita rozczelniona klima.
Użytkownik sieci
10 maja 2024 11:56
Salon - samochody nowe
Pan Tomasz Łaniewski ...
... przyjął zlecenie zamówienia przewodu klimatyzacji na podstawie zrobionych przeze mnie zdjęć w warsztacie w obecności mechanika. Część została źle dobrana chciałem ją zwrócić, jednak Pan Tomasz upierał się przy swoim i złożył ustną deklarację że część zostanie poprawnie zamontowana(twierdził że w tych układach nastąpiła zmiana technologiczna i modernizacja chociaż starych schematów z układem w moim aucie nie potrafił znaleźć jak i nie zweryfikował nr vin nadwozia chociaż auto stało przed drzwiami salonu). Jak się później okazało zamówiona część była do diesla 2.0d a za niefachowo przeprowadzoną usługę i część nie dostałem zwrotu pieniędzy.
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 16:21
Salon - samochody nowe
Ganz schlechter Service ...
... und keine gute Mithilfe bei Autoinzahlungsnahme, Tank fast leer übergeben, bei Neuwagenkauf, Sehr geehrte Damen und Herren vom Team Autohaus Bruno Szczecin, ich nehme Ihre Beantwortung zum o. g. Thema zum Anlass, eine Klarstellung des zum Sachverhalt zu erörtern. Am 1. März 2023 , bei der Bestellung des Volvo XC40, hatten Sie bereits den Lexus mit Papieren in Augenschein genommen. Die Bestellung des Volvo XC 40 , war an den Aufkauf des Lexus gedacht und geplant. Sie versicherten uns, den Lexus in Zahlung zu nehmen. Jedoch haben Sie uns 11 Monate hingehalten und uns nicht die Möglichkeit gegeben, den Lexus im Voraus zu anderweitig verkaufen. Vielmehr haben Sie vor der Bezahlung des Volvo mitgeteilt, dass Sie den Lexus nicht aufkaufen werden, weil angeblich das Auto viele Fehler hat, die Sie bis heute nicht uns zur Kenntnis gegeben haben. Dieser Umstand entspricht in keinsterweise eines seriösen Neuwagenverkauf.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 15:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 18:41
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystania z ...
... usług tego salonu, takie miejsca należy omijać szerokim łukiem. Obsługa procesu zakupowego nie ma nic wspólnego z profesjonalnym podejściem do klienta, transakcja od samego początku obarczona pasmem niepowodzeń ze strony sprzedawcy, brak poszanowania czasu klienta. Jakby tego było mało, po upływie ponad dwóch miesięcy od zakupu temat wraca jak bumerang z narażaniem mojej osoby na kolejne perturbacje i stratę czasu, gdyż okazuje się ze sprzedawca źle skalkulował płatności. Na dodatek do dnia dzisiejszego, czyli już 3 miesiące od zakupu mimo wielu obietnic nie zostały wysłane brakujące elementy, które zostały zgłoszone w trakcie zakupu. Przekazywanie informacji na temat niezadowolenia na wyższy szczebel również nie przyniosło żadnego rezultatu, tak wiec nie interesuje tych Państwa customer experience i jest z góry przyzwolenie na tak niechlujne traktowanie klientów.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 20:29
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo nie profesjonalny ...
... serwis, zdiagnozował u mnie ze lampa jest uszkodzona. A winowajcach był ten mały kolezka na zdjęciu, ja zaufałem fachowca z serwisu i zakupiłem nowa lampę. Kpina szkoda słów, odradzam bardzo bardzo. Ogólnie nie polecam. Jedyne co dobrze zrobione to wymieniony rozrząd, bez zastrzeżeń. Ale diagnostyka tragedia. Kto ma diagnozować awarie jak nie ASO. Obsługa miła ale to nie zrefunduje mi Kosztów zakupionej niepotrzebnie lampy. Która zarekomendował mi pan z serwisu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 12:51
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy bardzo niechętnie ...
... odpowiadają na pytania , nie odbierają telefonów / nie oddzwanianą , nie są pomocni . NIE POLECAM . Może trafiłam na kiepskiego sprzedawcę a może cała ekipa w tym miejscu jest w pracy za karę. Ten salon omijałaby szerokim łukiem , jeżeli zależy Wam na profesjonalnej obsłudze . Dodam że mam doświadczenie w kupowaniu samochodów w innych miejscach i nigdzie nie spotkałam się z takim olewaniem klienta i braku zaangażowania . Prosiłam owszem o pomoc w zorganizowaniu samochodu zastępczego na czas ciągle psującego się NOWEGO samochodu , jednakże oceniam całą obsługę salonu . Zastrzeżeń nie mam jedynie do serwisu , robią co w ich mocy :)
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 01:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 października 2022 22:51
Salon - samochody nowe
Obsługa, byłe zbyć klienta, bardzo nieuprzejmi konsultanci
Użytkownik sieci
14 października 2022 23:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 lipca 2022 17:45
Salon - samochody nowe
Tragedia. Zero podstawowej ...
... wiedzy w zakresie serwisowania samochodów. Serdecznie odradzam i nie polecam.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2022 15:27
Salon - samochody nowe
.Pan doradca miał ...
... wyjatkowy tupet. Zgłosiłem auto do wyceny ,gdyż chciałem zostawic w rozliczeniu i wziąc inny samochod z tego salonu. Rozumien że przy takiej transakcji trzeba stracic no ale 100% to chyba kpina. Wartosć rynkowa mojego samochodu to okolo 60 tys zł , a zaproponowano mi 30 tys zł. NIe polecam , Cwaniactwo. Poprosiłem też o przedstawienie mozliwosci kredytowania wybranego samochodu , oczywiscie przez kilka dni nic nie otrzymałem.
Użytkownik sieci
10 maja 2022 11:26
Salon - samochody nowe
Dzwoniąc z zapytaniem ...
... o numer części występujący w moim samochodzie usłyszałem: "nie podajemy numerów części - taka polityka firmy". Jeśli ja kupując samochód waszej (specjalnie z małej) marki, tą politykę akceptuję - dlaczego nie jest na odwrót? Jak dla mnie absolutną kpiną jest to, że nie można uzyskać informacji o numerze części występującym we własnym samochodzie bez jego zakupu u danego dealera. Miałem umówić się na podstawowy serwis, ale wybrałem jednak Poznań. Nie pozdrawiam
Użytkownik sieci
26 marca 2022 23:33
Salon - samochody nowe
Auto kupione, ale ...
... nie w pełni przedstawiona historia auta i szkód. Niestety, nie polecam.
Użytkownik sieci
18 listopada 2021 14:24
Salon - samochody nowe
Odbiór samochodu umówiony ...
... na godzinę 9:00 - wydany JUŻ TUŻ przed 15:00, miał mieć już założone opony zimowe i wideorejestrator. Okazało się, że chciano wydać go na oponach letnich i był problem żeby wymienić na zimowe, bo "terminy" ... - mimo, że dwa tygodnie wcześniej ustalane było inaczej. Godzinkę przed odbiorem otrzymałem telefon, że z wideorejestratorem był problem (konkretnie z powerbankiem), którego nie udało się zainstalować ze względu na jego rozmiar, wszystko okay lecz sam wideorejestrator nie był zamontowany w ogóle. Niestety nie udało się zamontować go tego samego dnia, trzeba było podjechać drugi raz na serwis na ok 4 godziny (czytaj 6).. Nie byłoby to problemem jeśli ktoś by powiadomił o opóźnieniach z odbiorem, a tak dwa dni z rzędu trzeba było podróżować po 450 kilometrów i czekać na miejscu kilka godzin. Naprawdę lepiej powiedzieć komuś, że zajmie to jeszcze z dwie godziny, a nie co chwilę powtarzać - to ostatnie 15-20 minut. Plus dla miłych Pań z recepcji i za czystość.