95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 18:40
Salon - samochody nowe
Wieczny problem z ...
... dodzwonieniem się. Za każdym razem czekam ok 10 minut na słuchawce, muzyka gra i słyszę że jestem pierwszy w kolejce a po 10 minutach mnie rozłączają. Jeśli już się uda umówić, to dostępne tylko odległe terminy. Przy każdej wizycie, nieważne czy to wymiana opon czy wycieraczek, namawiają usilnie na wymianę klocków hamulcowych. Gdybym się nie znał, to bym pewnie uwierzył a ja na tych klockach rzekomo do wymiany, jeździłem jeszcze 1,5 roku , oczywiście przy pełnej kontroli. A gdy już je wymieniałem, nie były złe. Cóż, robota łatwa i przyjemna a przy tym popłatna. Kiedyś żona chciała umówić się na kontrolę. Nie mogła się dodzwonić, więc wybrała serwis przez aplikację Volvo. Na kilka dni wcześniej rozmawiała z serwisantem który potwierdził że widzi zgłoszenie. Następnego dnia zadzwoniła miła pani która chciała umówić żonę na inny odległy termin bo jak stwierdziła, umówiony przez żonę termin jest niepotwierdzony bo zarezerwowany był nie przez ta aplikację co trzeba. Żona pojechała więc do DOM VOLVO na Puławskiej gdzie została szybko i sprawnie obsłużona.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 11:43
Salon - samochody nowe
Pozostawiam każdemu do ...
... własnej interpretacji. Wymieniałem pióra wycieraczek w Volvo s60 przed wymianą na szybie brak jakichkolwiek śladów, po wymianie głębokie rysy ewidentnie po lini pracy wycieraczek. Czy to wina salonu nie wiem, wiem natomiast że mam dość słuchania w Volvo że teraz robią cienkie szyby, które łatwo się rysuja, podobne teksty można usłyszeć od pracowników na temat lakieru itd….
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 19:55
Salon - samochody nowe
Jesli pragniecie poczuc ...
... sie jak intruz to jest to najlepsze miejsce. Wstepna selekcja klientow odbywa sie juz na parkingu pod czujnym okiem pani ochoroniarz. Jesli zdarzy sie Wam przyjechac w ciagu dnia swojej pracy zwyklym busem a nie lsniaca limuzyna to od razu okazuje sie ze macie zaparkowac gdzies na ulicy i wymiana informacji, ze generalnie potrzebujesz w srodku doslownie kilku minut, zeby ustalic dostepnosc konkretnego auta i jesli przytulisz sie do kraweznika i kazdy samochod i tak przejedzie nie sa jakimkolwiek argumentem dla ochrony. Dodam, ze na zewnatrz nie ma absolutnie zadnych miejsc publicznych. Tak czy inaczej widac Auto Gala jest jsk dziekanat. Firma bez petentow, przepraszam, klientow i uczelnia bez studentow zdaja sie byc idealnym miejscem pracy.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 04:27
Salon - samochody nowe
Brak możliwości zaparkowania, duże kolejki do serwisu
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 22:01
Salon - samochody nowe
i went to ...
... buy a volvo xc60 today first there is no place to park everywhere i asked maybe i will park inside the volvo place specially that i am coming to buy a car worth 250000 zl they said no after 25 min of searching a place to park we managed to find a place and entered the salesman dont care about his job and dont care about we will buy car or not he even dont know anything about the car we asked for after this terrible trip which i will send a detailed mail to the main office in sweden we went to mercedes only a 5 km far from this place we parked inside like any normal customer we found greeting from the salesman with a hot cup of tea and after a nice talk we are new owner of mercedes GLE which is much more better than volvo
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 17:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 14:51
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowany ...
... podejściem do klienta, chciałem skorzystać z usługi serwisu ale bez jakichkolwiek odzewu ze strony salonu . Nie polecam i nigdy skorzystam.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 14:21
Salon - samochody nowe
Przegląd został wykonany ...
... sprawnie i szybko a o konieczności zwiększenia jego zakresu zostałem poinformowany telefonicznie na co wyraziłem zgodę.Mogę polecić usugi Autogali innym użytkownikom samochodów Volvo.
Użytkownik sieci
18 listopada 2023 11:02
Salon - samochody nowe
Niestety salon Volo ...
... AutoGala nie stanął na wysokości zadania. Od kwietnia b.r borykałem się z usterką samochodu (XC60) -“ograniczone osiągi silnika”: nagły spadek mocy auta po ok 30 min jazdy. Usterka początkowo zdarzała się co którąś jazdę samochodem ale w ciągu tygodnia pojawiała się regularnie. Najpierw czas oczekiwania 2 tygodnie na diagnozę auta, potem kwestia “rzekomego” zaworu egr - pomimo wymiany zaworu na nowy błąd nawracał, wymieniono nowy zawór na kolejny nowy zawór tłumacząc to fabryczną wadą zaworu (taki pech). Niestety pomimo kolejnej wymiany, po przejechaniu kilku tysięcy km błąd wystąpił ponownie. Po telefonicznym kontakcie i wyjaśnieniu problemu (poruszyłem kwestię 2x naprawy samochodu z powodu tego błędu) - zaproponowano mi termin zgłoszenia NA DIAGNOSTYKĘ PROBLEMU za 2 tygodnie od kontaktu telefonicznego. Umówiłem się w innym salonie Volvo- auto przyjęte z dnia na dzień, dostałem auto zastępcze w promocyjnej cenie i problem rozwiązano - okazało się że rurka doprowadzająca spaliny do czujnika spalin była przytkana (mówiłem o moim podejrzeniu w w salonie AutoGala przy drugiej naprawie bo podobno jest to dosyć częsty problem w dieslach volvo xc60 - dostałem informację przy odbieraniu że było to sprawdzone) Moje główne uwagi: -Długi czas oczekiwania na diagnostykę i naprawę -nie mam pewności czy część wymieniona za pierwszym razem była na pewno wadliwa , nie wiem czy nie zostałem narażony na niepotrzebne koszty . Nie wiem i już się nie dowiem - mam poczucie oszukania co do sprawdzenia rurki doprowadzającej spaliny (wiem że nikt nie lubi jak klient przychodzi z pewną tezą i możliwym zdiagnozowanym problemem, ale mówienie że wszystko było sprawdzone podczas gdy nie było jest nieuczciwe) Dla uczciwego podejścia do wizyty - miałem przepchany wężyk do spryskiwacza tylnego w cenie diagnostyki.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 12:08
Salon - samochody nowe
Jestem rozczarowana podejściem ...
... salonu Volvo Autogala do klienta. Dzisiaj mój mąż odwiedził salon z powodu uszkodzenia modułu lamy przedniej w samochodzie XC40. Okazało się, że salon nie posiada części do wymiany i każe czekać ponad 2 tygodnie na jej sprowadzenie i wymianę. W związku na charakter wykonywanej pracy samochód jest mi potrzebny każdego dnia a nie ma mowy o samochodzie zastępczym ponieważ jak to powiedział pan z obsługi „nie przysługuje” ( podkreślam, że lampa samochodu nie została uszkodzona z mojej winy a to salon nie ma części zamiennej i każe na nią czekać tyle czasu). To nie jedyny problem z samochodem. Samochód ma również uszkodzone łożyska amoryzatorów. Były one już wymieniane dwa razy. Niestety trzeci raz salon nie chce ich wymieniać ponieważ jak to mówią pracują nad częścią i może w czwartym kwartale już coś będzie. Z przykrością muszę stwierdzić, że jest to ostatnie Volvo które kupiłam a już kilkoma ich samochodami jeździłam.
Użytkownik sieci
7 listopada 2023 22:12
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Podejście do klienta pozostawia bardzo wiele do życzenia. W podobnym czasie odbierałam zamówione auta z salonu BMW i Audi. Tam obsługa była bez zarzutu i klient do samego końca był potraktowany z najwyższa kulturą. Tu odradzam załatwianie jakichkolwiek spraw. Omijać szerokim łukiem i szukać innych salonów.
Użytkownik sieci
16 lipca 2023 22:37
Salon - samochody nowe
Kilka miesięcy temu ...
... wstąpiłem aby zakupić na szybko koszulki dla fana marki Volvo na prezent. Po wejściu do salonu nie mogłem zlokalizować działu z Gadżetami/Akcesoriami, nie było żadnych widocznych oznaczeń. Jedynie na stojaku przy kąciku klienta wywieszone były jakieś firmowe ubrania więc przechodzącą obok Panią z obsługi zapytałem zatem "czy jest ich na miejscu więcej do wyboru". Pani ta oburzonym tonem odpowiedziała mi jedynie: "my tutaj samochody sprzedajemy", nie zatrzymując się nawet na chwilę. Ostatecznie koszulki zakupiłem, całość zajęła około 1 godziny a dodatkowo sprzedawca nie raczył poinformować że część z zaprezentowanych jest modelem uszytym dla kobiet. Więcej nie skorzystam, nie polecam.
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 18:12
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra profesjonalna ...
... obsługa przy przy przeglądzie samochody Volvo. Gratuluję
Użytkownik sieci
17 czerwca 2023 10:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Dwukrotne rozczarowanie. Podczas pierwszej wizyty przyjechałem na wymianę wycieraczek i naprawę gwarancyjną z błędem poduszki powietrznej. Wymiana wycieraczek przebiegła sprawnie jednak błędu nie udało się usunąć, ani ustalić przyczyny. Zaproponowano mi termin za ponad tydzień na ponowną próbę ustalenia przyczyny usterki lub zostawienie auta w serwisie. Po tygodniu następna wizyta, gdzie stwierdzono iż aktualizacja systemu zapobiegnie ponownemu pojawieniu się błędu. Nic bardziej mylnego, błąd ponownie pojawił się następnego dnia, dopiero serwis volvo Lubin wymienił wadliwy czujnik i błąd minął. Druga wizyta w tym salonie na serwis wymianę oleju, filtrów oraz sprawdzenie układu hamulcowego. Okazało się że klocki i tarcze przód są do wymiany. Po około godzinie odbieramy auto, wsiadamy i ruszamy. Po przejechaniu 100m słychać jakby bicie z przedniej osi. Powrót do serwisu. Wybraliśmy się na jazdę testowa z Panem przedstawicielem za kierownicą. Stwierdził że niby tak ma być, że to kwestia dotarcia klocków, jednak po moich wątpliwościach ostatecznie postanowił sprawdzić auto w serwisie. Po około godzinie diagnoza iż nowa tarcza kupiona w salonie jest krzywa stąd ten hałas i wymienią ją na inną. Gdyby nie mój upór że tak nie powinno być wyjechałbym z salonu z krzywymi tarczami. Po autoryzowanym serwisie spodziewałbym się lepszej obsługi klienta. Całość usługi kosztowała 3600zl brutto. Na moje pytanie czy wymienili też klocki Pan stwierdził iż samochód mało co przejechał więc klocków nie wymienią. Niestety nie polecam tego serwisu. Stracone 4h na proste czynności serwisowe.
Użytkownik sieci
26 maja 2023 15:22
Salon - samochody nowe
poprosilem o naprawe ...
... gwarancyjna, czekalem ponad mieisac na odpowiedz. oczywiscie negatywna- nie obejmuje. tapicerka skora peka po dwoch latach , bloto dostaje sie do auta przez tylne drzwi. sa to wady fabryczne udowodnione przez użytkowników. AUTO KLASY PREMIUM. żenada CHINSKA.
Użytkownik sieci
22 maja 2023 16:51
Salon - samochody nowe
Kolejna wizyta w ...
... Autogali, tym razem likwidacja szkody. Bardzo dobry kontakt z ubezpieczycielem, właściwie wszystko zostało załatwione bardzo sprawnie, a naprawa blacharska wzorowa. Jestem, jak zwykle, bardzo zadowolony z obsługi i jakości naprawy. P.S. Dodam jednak uwagę dotyczącą zupełnie innej sprawy. Nie wypada, aby tak dobry i poważny serwis nie naprawiał skrzyń automatycznych Powershift. Oferowana mi tylko wymianę na nową skrzynię, musiałem po raz pierwszy skorzystać z innego serwisu.
Użytkownik sieci
16 maja 2023 07:43
Salon - samochody nowe
papraki i tyle ...
... nie umieją wytłumaczyć tego o co pytam odradzam wizyt w tym serwisie .
Użytkownik sieci
4 maja 2023 15:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2023 18:32
Salon - samochody nowe
Sprzedawca oferuje auto ...
... zajechane z wymienionymi częściami jak drzwi kierowcy wymienione po wypadku, kierownica od innego modelu jako pewne auto używane. Byłem fanem marki Volvo obecnie nie polecam nawet nowych.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 15:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka