95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 19:02
Salon - samochody nowe
Od 10 lat ...
... jestem klientka volvo autogala. Kupiliśmy tu już 3 auta. Mieliście kilka wpadek: rozładowany akumulator podczas przeglądu, czy źle założona uszczelka po wymianie oleju i wyciek, ale zawsze wracaliśmy. Niestety dziś była to nasza ostatnia wizyta w państwa salonie. Będziemy omijać Was szerokim łukiem. Kolejny raz podczas próby zaparkowania auta pod salonem jestem wypraszana "bo nie ma miejsca". Chyba się Państwu coś pomyliło. Jak nowy klient ma coś u Państwa zamówić/kupić, a aktualny klient serwisować skoro obsługa wyprasza i jest niemiła?? Pani z ochrony poniżej krytyki. Jak zostawia się auto do przeglądu to raczej normalną rzeczą jest to, że po odbiór jakoś trzeba dojechać i nie namiejscu jest wypraszanie klienta (Stałego czy nowego,) jeśli są 3 wolne miejsca parkingowe. Kolejne volvo - nie z autogala ..
Użytkownik sieci
27 maja 2022 19:24
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi nie ...
... do przyjęcia dla marki premium brak miejsc parkingowych do serwisu
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2022 09:17
Salon - samochody nowe
Nigdy nie ma ...
... gdzie zaparkować, jedyne miejsce to na rozjechanym trawniku. Dużo ludzi w środku. Bardzo długie kolejki do serwisu (parę tygodni) nawet jeśli masz samochód na gwarancji. Gdy pytasz o samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej, to arogancko odpowiadają że nie mają takiego obowiązku, więc trzeba sobie wynająć samochód na trzy tygodnie, bo takie mają kolejki. Gdy byłem u nich na wymianie oleju to obiecywali upominek za 5 gwiazdek w google. Obietnicy nie spełnili. Zdecydowanie bardziej polecam konkurencyjne salony i serwisy Volvo w Warszawie. W Euroservice wykonali mi naprawę gwarancyjną w ciągu dwóch dni roboczych.
Użytkownik sieci
21 marca 2022 18:18
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis. Nie ...
... dotrzymują słowa i terminów. Brak kontaktu. Niby mają oddzwonić za każdym razem ale zero kontaktu. Nie polecam. Pomimo umówienia przeglądu z 2 tygodniowym wyprzedzeniem, robią po terminie i oddaja auto z dużym opoznieniem.
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 07:20
Salon - samochody nowe
Jedna wielka pomyłka, ...
... naprawa lakiernicza w tym salonie to zle miejsce na likwidację szkod. Naprawa w amatorskim warsztacie będzie bardziej zadowalająca. Wykonanie kosmetyki wykończenia elementow pozostawia wiele do życzenia. Gdzie gołym okiem widać dla amatora że to nie jest wykonanie za ogromne pieniądze i przez salon. Zgłoszenie reklamacyjne odrzucone ponieważ mimo tego że źle to wygląda salon jak to twierdzi" nie wpływa to na funkcjonalność działania" olewczo podejście do klienta. RADZE OMIJAC z daleka ten salon.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 12:29
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... na miejscu w salonie. Oczywiście rzesza handlowców na obowiązkowym papierosku. Nie wiem jak reszta, ale pierwsze wrażenie fatalne. Na pewno tam nie powrócę.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2021 20:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 14:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu, mało kompetentna załoga. Nie potrafili zdiagnozować usterki zegarów ( błędna prędkośc). Wmawiali astronomiczny koszt naprawy i długą listę części do wymiany.
Użytkownik sieci
15 lutego 2021 16:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2021 16:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 stycznia 2021 09:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 stycznia 2021 14:39
Salon - samochody nowe
Nikt nie odbiera w dziale części
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 11:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Pani z recepcji nigdy nic nie wie, a dział części to totalna kpina. Nie dość ze robią łaskę żeby co kolwiek sprawdzić to o dodzwonieniu się można jedynie pomarzyć.
Użytkownik sieci
24 października 2020 18:52
Salon - samochody nowe
Przyjechałem obejrzeć samochody,ale ...
... na miejscu okazało się,że auto ma lakierowane kilka elementów.Doradca nic niewie na ten temat i wmawia co innego.Znajomi zawsze odradzali zakup auta używanego przy salonie i to się potwierdza w kilku miejscach.Porażka
Użytkownik sieci
16 września 2020 14:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 23:36
Salon - samochody nowe
Moje Volvo XC60 ...
... zamówiłem u innego dealera, bo umowa przedstawiona przez Autogala była dla mnie niekorzystna i brak było chęci do kompromisu ze strony zarządu. Ponoć to standardowa umowa narzucona przez Volvo. Inny dealer znalazł jednak rozwiązanie na moje zastrzeżenia i mógł mi do tego zaproponować korzystniejszą ofertę. Nie on jeden. Lepsze rozwiązanie i korzystniejszą ofertę otrzymałem u kilku innych dealerów też. Dlatego odniosłem wrażenie, że zarząd bardziej jest zainteresowany gromadzeniem zysków, niż zadowolonym klientem. Pół roku później chciałem ponownie dać szansę Autogala już z moim nowym Volvo - tym razem serwisowi, ponieważ ma dobre opinie. Niestety nie było terminów w ciągu najbliższych 10 dni, więc znów zarobił inny dealer, gdzie termin dostałem na następny dzień roboczy (wgranie oprogramowania Polestar). Nie mogę zatem ocenić serwisu Autogala. Ocena dotyczy jedynie doświadczenia zakupu samochodu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 12:47
Salon - samochody nowe
Niechlujnie umyte auto ...
... po przeglądzie, brud pod klapą bagażnika, nie sprawdzony i nie uzupełniony poziom płynu spryskiwaczy szyb, dwa razy wykonywana naprawa serwisowa w akcji, za jednym razem nie wykonana pełna naprawa serwisowa. Tydzień po przeglądzie zapaliła się kontrolka check engine. Pierwszy wolny termin serwisu za 2 tygodnie. Ale obsługa miła i sympatyczna.
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 11:21
Salon - samochody nowe
Wszystkich klientów tego ...
... serwisu volvo przestrzegam przed nie wykwalifikowaną obsługą i wszystko co u nich robicie starajcie się mieć napisane na papierze. Każda usterka która zostanie wykryta jeśli zostanie wykryta poprawnie żeby była spisana kto to robił i usunięcie tej usterki na czym polegało żebyś się później mieli dowód. U mnie pracownik Volvo autogala zdiagnozował że zamek tylnej klapy nie działa klapa była zablokowana z powodu nie znajomości systemów jakie ma Volvo oczywiście moje nieznajomości jako właściciela auta No ale wnioskuję że jeśli przyjeżdżam do autoryzowanego serwisu to tam ludzie powinni mieć wiedzę , diagnostyka tylnego zamka nigdzie nie została odnotowana klapa nie została rozblokowania na ja kupiłem zamek po jakimś czasie gdy się klapa sama blokowała wymieniłem ten zamek. dopiero po około roku czasu przypadkowo zamykając schowek wewnątrz auta wyświetliło mi się na zegarach informacja blokada parkingowa nie zwróciłem na to uwagi z początkiem ale gdy przyszedłem do tyłu i nie mogłem otworzyć bagażnika było to już oczywiste że po zamknięciu schowka blokowana jest tylna klapa , ale tak jak właśnie mówię nie wykwalifikowana obsługa nie miała pojęcia o danej funkcji diagnostyka zamka nie była wpisana w dokumenty i tym samym nie przysługuje mi zwrot reklamacyjny tego zamka koszt zamka bagatela 800 zł. Tak to wygląda ze strony Volvo
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 07:45
Salon - samochody nowe
5 dni temu ...
... pojechałem porozmawiamć w p sprawie wynajmu długoterminowego Volvoxc60. Po wejściu dość długo nikt nie wykazał zainteresowania moja osobą mimo ze byłem jedynym który krążył pomiędzy autami oglądając je. Dopiero na pytanie do przechodzącej pracownicy czy tu sie sprzedaje samochody pani odpowiedziała ze kogoś przyśle. Tak tez sie stało. Po skonfigurowaniu auta -tez tak mie do konca byłem informowany o możliwościach wyboru- zapytano mnie czy chce wydruk. Wydawalo mie sie to rzeczą oczywistą. Z kolei ja zapytałem o ratę leasingu. Pani która to opracowywała powiedziała ze musi to przekazać do działu finansowego w celu opracowania .a potem dostanę informacje na maila . Jak do tej pory nie nie dostałem- rozumiem ze cały czas liczą. Pojechałem wczoraj do innego dealera w Warszawie. Bardzo miło i sympatycznie zrobiliśmy RAZEM kalkulacje po czym pan w ciągu 2 min przedstawił mi szczegółowe informacje dotyczące rat leasingowych. Bez działu księgowości. Jeżeli zdecyduje sie na VolvoXc60 na pewno nie zrobie tego na Toruńskiej
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 19:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka