95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2020 13:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 maja 2020 14:10
Salon - samochody nowe
W przypadku standardowych ...
... przeglądów można powiedzieć , że bez większych uwag. Jeśli zaczyna być coś poza - jak kwestia gwarancji, zaczynaja się schody. Największą słabością jest brak informacji zwrotnej. Podniesienie telefonu i zadzwonienie do klienta z informacją zwrotną urasta do dużego problemu. Nie jest to standard serwisu dla samochodów klasy „premium”
Użytkownik sieci
17 maja 2020 17:04
Salon - samochody nowe
Tego serwisu nie ...
... polecam. Serwis jak nie serwis. Pojechałem odstawić tam samochód v40 cross country ze skrzynią automatyczną. Powodem było pojawienie się komunikatu serwis poduszki powietrznej, hamulców, usterka silnika i inne komunikaty informujące o potrzebie serwisu samochodu. Samochód chodził na zwiększonych obrotach. Po "naprawieniu" auta pojechałem je odebrać. Nie zdążyłem dojechać do domu jak wszystkie błędy pojawiły się ponowne . Zaprowadzilem volvo z powrotem do serwisu. I ta sama sytuacja powtórzyła się jeszcze kilka razy. Aktualnie samochód też jest niesprawny. Jutro zawita do serwisu po raz 5. Serwis nie potrafi uporać się z usterką. Winę chcą zrzucić na właściciela. Mówią że samochód pewnie jeździ po słabych drogach i wymyślają inne wymówki dla swojej nieudolności. Ten warszawski serwis nie potrafi stwierdzić co się tak naprawdę dzieje. Ja tracę czas i nerwy a także paliwo na dojazdy do tego miejsca. Oni potrafią tylko podłączyć komputer i wykonać to co się na nim pojawia zamiast zagłębić się w problem i samemu poszukać skoro auto wraca już któryś raz z tym samym problemem a komputer okazuje się że nie wskazał szukanego błędu. Podsumowując uważam serwis za kompletną porażkę z niekompetentnymi pracownikami.
Użytkownik sieci
31 marca 2020 20:28
Salon - samochody nowe
Od wrzesnia kilkakrotnie ...
... naprawiano moje volvo bezskutecznie. Ostatnie odwiedziny w AUTO GALA zwiazane byly z utrata mocy.Po wyjezdzie z salonu po przejechaniu 3km problem powrocil . Obsluga w serwisie jak najbardziej ok jednak jezeli chodzi o sprawy techniczne mysle ze ASO powinna zainwestowac w mechanikow a nie w wymieniaczy bo ogarnieta maja tylko obsluge komputera.Byla to drobna usterka mechaniczna z ktora to obsluga techniczna warsztatu nie potrafila sobie poradzic. Jezeli potrzebujecie zrobic przeglad auta smialo jednak jezeli macie problem i wieksza naprawe proponuje poszukac mechanika
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 15:30
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedażowa tragiczna.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 08:40
Salon - samochody nowe
Z przykrością stwierdzam, ...
... że po mojej pierwszej opinii, która była pozytywna sporo się wydarzyło. Serwis Autogala wykonał przegląd, wymienił oleje i płyny i przeprowadził akcje serwisową. Dwa dni po wizycie w serwisie Autogala w moim xc70 D4 2016r. pojawił się komunikat o małej ilości płynu chłodniczego. Pracownik serwisu telefonicznie wyjaśnił, że to z powodu nieprawidłowego odpowietrzenia i że w trakcie eksploatacji układ sie odpowietrzy. Nic się nie zmieniło, płyn gdzieś znikał. Ostatecznie skończyło się na zabraniu samochodu lawetą i to w przeddzień wyjazdu na urlop. Prosby o pomoc pozostały bez odpowiedzi, tak jak kilka naszych maili. Serwis nas zlekceważył i pozostawił bez pomocy. Ja się mocno zawiodłem i już tam nie pojadę.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2020 15:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 stycznia 2020 04:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 stycznia 2020 13:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2019 10:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 09:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 17:23
Salon - samochody nowe
Pan pracujący w ...
... obsłudze serwisowej powinien zajmować się obsługą klientów w warzywniaku ( nie obrażając nikogo) a nie pracować w salonie ponoć marki Premium. Chciałem zgłosić podejrzane stuki w samochodzie w którym gwarancja była jeszcze ważna 2 tygodnie. Niestety ten „fachowiec” stwierdził, że nie mają żadnych wolnych miejsc żeby umówić mnie na wizytę. Jego argumentacja była taka że powinienem był to zrobić tydzień wcześniej ( nie wiem jakim cudem miałem przewidzieć przyszłość skoro dzwoniłem umówić wizytę od razu po wystąpieniu objawów). Pan próbował jeszcze w „bardzo miły” sposób wmawiać mi, że to moja wina . Żenada.
Użytkownik sieci
25 października 2019 17:18
Salon - samochody nowe
No niestety, po ...
... dłuższym czasie i kilku kontaktach z Volvo Autogala muszę zweryfikować swoją opinię. O ile pierwszy przegląd przebiegł sprawnie to kolejne doświadczenia były katastrofą. Obsługa klienta na coraz gorszym poziomie. Kontakt mailowy z działem serwisowym praktycznie nie istnieje. Panowie nie odpowiadają na maile, mają kłopot z przedstawieniem kosztorysu. Czekam już od tygodnia na odpowiedź i niestety cisza. I o ile wcześniej chociaż obsługa klienta nadrabiała niekompetencje mechaników to dzisiaj nic już z tego nie zostało. Jedynie pozostał ładny wystrój i dobra kawa. Jeśli szukasz obsługi na przyzwoitym poziomie to niestety nie tutaj.
Użytkownik sieci
24 października 2019 20:13
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz zdarzyło ...
... mi się, że doradca sprzedaży wmawiał mi, że podaje nieprawdziwe informacje, które uzyskałem od jego kolegi z innej firmy sprzedającej auta Volvo., słowem zarzucił mi kłamstwo. Bezpardonowo dyskredytował tegoż kolegę, firmę jak i całą ofertę, którą zobaczył jako dokument mailowy, Sam złożył obietnicę przebicia tejże natomiast odmówił jej wydrukowania czy też przesłania- odraczając to do momentu jej podpisania.! Nie jest to pierwszy samochód, który kupowałem ale NIGDY nie spotkałem się z takim podejściem. Masa negatywnych komunikatów, wchodzenie w spór z potencjalnym kupcem nie jest najlepszą drogą. Z pewnością nie dokonam tam żadnego zakupu. Rozumiem chęć sprzedania auta. Ale wymaga to kulturalnego wyważonego podejścia i stworzenia dobrej atmosfery. Tego nie da się kupić upustem.
Użytkownik sieci
20 września 2019 08:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 września 2019 12:07
Salon - samochody nowe
Niestety... naprawa pojazdu ...
... z AC. Mail z Autogala dnia 03 .09.2019 iż jest nadpłata wynosi 1462,73 PLN, dnia 06.09.2019 juz mimo decyzji banku zmieniają, że nadpłata wynosi 16,85 PLN!!! Kręcą, kłamią, a RODO mają tak głęboko gdzie słońce nie dochodzi.
Użytkownik sieci
5 września 2019 06:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 września 2019 22:09
Salon - samochody nowe
Pan z serwisu ...
... był bardzo miły tylko koleżanka która umawiała wizytę pomyliła godziny wizyty o trzy godz. Odjechałem z kwitkiem.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 14:03
Salon - samochody nowe
Trzy dni temu ...
... odebrałem nowe V60 Cross Country. Dwa dni później zapala się kontrolka Poduszki powietrznej i Auto hold - wymagany pilny serwis. Pojechałem do serwisu i dostałem info, że błędy skasowane i trzeba przyjechać na aktualizację systemu. Po wyjechaniu ponownie kontrolki się zapaliły. Słabo. Chciałem zadzwonić i dać informacje, ale dodzwonić się nie mogę.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2019 23:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki