95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2019 16:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam, auto ...
... nie jest naprawiane, ale je psują, nie zwracają uwagi na wycieki. Pozostawione w warsztacie jest użytkowane, bo różnica w przejechanych km jest duża mimo, że twierdzą iż auto było lawetowane.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 23:12
Salon - samochody nowe
15 min spaceru ...
... miedzy samochodami i nikt sie nie interesuje w salonie pusto w recepcji rozmowa w najlepsze Dodam ze zakup ostatecznie w auto-boss w Chorzowie- Mimo odleglosci modelowe podejscie do klienta- facet wyjechal po mnie w umowione miejsce! W Warszawce to jest kpl nierealny temat. Uczcie sie i spotkamy sie w czasach slabszej koniunktury i wiekszej konkurencji gdy nie bedzie progowej vat-owskiej zmiany przepisow
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 19:45
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła i ...
... niekompetentna obsługa. Pragnę również zwrócić uwagę właściciela salonu na osoby, jakie zatrudnia do prowadzenia profilu na FB. Znaczna ilość ich wpisów zawiera kłamstwa i wprowadza dezinformację. To wszystko dzieje się ze zdjęciami samochodów Volvo w tle i negatywnie wpływa na odbiór nie tylko dealer'a, ale całej firmy Volvo. Przez zwrócenie uwagi na ten fakt, mój profil został zablokowany, a moje komentarze usunięte. To mają być standardy kogoś, komu zależy na sprzedaży samochodów? O całej sytuacji poinformowałem Volvo Polska, ale napiszę również bezpośrednio do producenta. Jestem przekonany, że nie spodoba mu się taka praktyka. Profil znajomego, który wspomniał o mojej sprawie również został zablokowany. Chodzi mi po głowie, żeby poprosić swoich facebook'owych znajomych o pomoc. To kilka tysięcy osób. Ciekaw jestem czy jesteście w stanie zablokować kilka tysięcy profili na raz. Jeśli nie, to już możecie szukać kolejnych pracowników do obsługi profilu na FB. Nigdy więcej nie pojawię się w tym miejscu i każdemu będę odradzał podjęcie z wami jakiejkolwiek współpracy. Zapewniam, że żaden członek mojej rodziny nie kupi od was więcej żadnego auta! Panu właścicielowi radzę wysłać pracowników na szkolenia z obsługi klienta.
Użytkownik sieci
22 maja 2019 18:49
Salon - samochody nowe
Kupiłem w grudniu ...
... V90 ,samochod wspanialy po wystawowy, obsługa wszystko Oki ale : w salonie z takimi standardami nie powinno się dopuścić do wyjazdu klienta bez tylnej wycieraczki bo ktoś zapomniał ja założyć, i drugą rzecz kable przy wtyczce były nacięte i nie właściwie zaizolowane ,pytanie kto i po co je naciął, i dlaczego jeśli to już musiał zrobić nie zaizolował właściwie co doprowadziło do zwarcia?? To nie powinno mieć miejsca w salonie Volvo !
Użytkownik sieci
7 maja 2019 15:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam, wstawiłem ...
... samochód na dorobienie kluczyka, a skasowali mi polskie menu i potem za wgranie życzyli sobie 750 zł. I jeszcze wypuścili auto z serwisu z niedzałającymi światłami, rzekomo nie było to zależne od wgrania nowego softu. I tak moie dodatkowe koszty nie licząc paliwa to język 150 + dokodowanie świateł 250.
Użytkownik sieci
2 maja 2019 14:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 marca 2019 10:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 stycznia 2019 11:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 17:59
Salon - samochody nowe
UWAGA, nieuczciwa firma! ...
... Odradzam jakąkolwiek współpracę, w szczególności likwidację szkód. Zgłosiłem do naprawy zamek po próbie kradzieży - naprawili zamek w drzwiach, ale już nie zamek centralny. Początkowo uznali reklamację, po czym po 2 tygodniach rzekomej naprawy wycofali się z tego i nic nie zrobili! Dodatkowo kontakt z tą firmą czy próba uzyskania jakiejkolwiek informacji to droga przez mękę. Nie odbierają telefonu, nie oddzwaniają, mimo zapewnień. Odwlekają terminy tygodniami, zawsze mają na to jakąś wymówkę, że to nie z ich winy. Ogólne wrażenie - nieprofesjonalna obsługa i okłamywanie klienta.
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 09:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 listopada 2018 12:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2018 10:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 listopada 2018 06:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 12:12
Salon - samochody nowe
Przeciętna jakość obsługi.
Użytkownik sieci
8 października 2018 16:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2018 10:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 18:38
Salon - samochody nowe
Tragedia!!! Podjechalem do ...
... nich z wyciekajacym olejem skrzyni automatycznej miedzy szybkozlaczka przewodu a chlodniczką oleju skrzyni, nie wiedzieli czy to przewod(szybkozlaczka) jest uszkodzona czy wyjscie z chlodniczki do ktorego wipna sie zlaczke (moim zdaniem powinni podpiac drugi przewod ktory jest obok z taka sama szybkozlaczka i byloby wiadomo). Samemu trzeba zdecydowac wiec wybralem przewod gdyz roznica w cenie dosc spora, przewod z szybkozlaczka 462pln a chlodniczka 1500pln, po 2h okazalo sie ze to jednak chlodnicza a przewodu za 462pln nie moge juz zwrocic gdyz jest ubrudzony olejem, poprosilem o stary przewod (na pewno dobry- przeciez to nie on przeciekal) powiedzieli mi ze wyzucili go do kosza i nie beda w nim grzebac! Do tego koszt ich pracy prawie 200pln. Ogolnie 650 w plecy i nic nie zrobione, wyjechalem takim samochodem jak wjechalem, czyli z cieknacym olejem pomiedzy (nowym) przewodem a ( najprawdopodobniej ) uszkodzoną koncowka w chlodnicczce oleju skrzyni. NIE POLECAM NIKOMU SERWISU W TYM MIEJSCU!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 14:27
Salon - samochody nowe
Kilka razy miałem ...
... z nimi kontakt, od razu czuć, ze wiedza lepiej i z tej pozycji traktują klienta. Wiadomo, trzeba sprzedać. Pan sprzedawca jednak nie wiedział, ze w branży samochodowej siedzę od 22 lat i wiem co i jak. Pojechałem do innego dealera i tam sie dogadałem. Ostatnio jednak z racji, ze mam do nich blisko umówiłem sie z kimś na telefon następnego dnia i co, ano nic. Nikt do mnie nie zadzwonił, mija drugi tydzień Ale to juz nie ważne bo kilka dni pózniej cieszyłem sie juz nowym samochodem innej marki. Do salonu: jak sie sprzedaje chińskie samochody (np. S80)po 200-300 tys. zł to naprawdę trzeba przy kliencie chodzić a nie go lekceważyć.
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 18:16
Salon - samochody nowe
Wyjatkowo NIEKOMPETENTNA obsługa. ...
... Jednego dnia deklaruja możliwość pewnych rozwiazań a następnego dnia po przyjsciu na podpisanie umowy owe rozwiazania okazuja sie być w absolutnie niemożliwe. I brak proaktywnego podejscia w szukaniu potecjalnych możliwości rozwiazań. Ponieważ pewne modele sprzedaja sie jak świeże bułki jest zupełny brak poszanowania i starania o klienta za to AROGANCJA. Straciłam zaufanie. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 22:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wprowadzają ...
... klienta w błąd. Na miejscu okazuje się że wcześniejszej oferty nie ma tłumacząc że to są auta Premium. Zachowaniem swym nie szanują czasu klienta z którym ułatwiają się na konkretną godzinę. Wstyd za politykę marketingową.