94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 października 2024 12:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 września 2024 21:31
Salon - samochody nowe
Dodaje jedną gwiazdkę, ...
... bo nie można dać żadnej. Byliśmy w salonie w sobotę, zero zainteresowania nikogo z obsługi. Pani z recepcji zaczepiona przez nas nie znała odpowiedzi na podstawowe pytania. Dzwoniłam w tygodniu chcąc umówić się na jazdę i przeliczenie zakupu. Pan się z nami umówił, miał potwierdzić. Prosił o zaznaczenie zgód marketingowych- co też uczyniłam. Ale kontaktu już ze strony tego Pana nie było. No cóż- dobrze że nie wybraliśmy tej marki bo ciekawa jestem jaka byłaby obsługa posprzedażowa skoro przedsprzedażową jest tak słaba.
Użytkownik sieci
11 września 2024 13:17
Salon - samochody nowe
Volvo XC90 oddane ...
... na bezpłatną akcję serwisową. Podczas przyjmowania auta obsługa nie zadawała żadnych pytań odnośnie auta ani nie udzieliła żadnych informacji, że mogę być narażony na dodatkowe koszty. Auto miało być do odbioru po 3 godzinach. Niestety dowiedziałem, się że mają problem i auto będzie gotowe następnego dnia. Następnego dnia po kilkunastu telefonach do serwisu otrzymałem informację, że muszę zapłacić ok 7 tys zł za dokończenie akcji lub 3,2 tys żeby odzyskać auto w stanie w jakim oddałem auto do serwisu. Serwis początkowo twierdził iż, auto posiada nie oryginał sterownik silnika, później że numer sterownika jest przypisany do 6ciu innych aut. Na końcu napisali, że sterownik jest zablokowany i musiałem odebrać niesprawne auto!!! sprawa będzie skierowana na drogę sądową. Nie polecam!!
Tomasz Pajdak
8 lipca 2024 22:22
Salon - samochody nowe
16 miesięcy oczekiwania na samochód
Samochód XC 60 ( topowa wersja T 8 Ultra Black Edition ) zamówiony w listopadzie 2023 z terminem odbioru do 31 lipca 2024 ( 8 miesięcy ) . W czerwcu okazuje się , że brakuje podzespołów i Volvo odwołuje odbiory wielu samochodów ( kłamstwo , sprawdzone u wielu innych dealerów ) , termin nowego odbioru - do końca marca 2025 ( w sumie 16 miesięcy ) . W międzyczasie sprawdzam u innych dealerów i okazuje się , że zamawiając teraz samochód mogę go mieć do marca 2025, a co więcej cena u innych dealerów jest mniejsza o 10 tys PLN !!!!. Na wszystko posiadam dokumentację, pisałem do BOK Volvo , totalnie bez efektu .Oczywiście odstępuję od umowy, odradzam zakup u tego dealera, a czytającym, radzę przed zamawianiem samochodu sprawdzić cenę u innych dealerów - można się bardzo zdziwić.
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 21:47
Salon - samochody nowe
Samochód XC 60 ...
... ( topowa wersja T 8 Ultra Black Edition ) zamówiony w listopadzie 2023 z terminem odbioru do 31 lipca 2024 ( 8 miesięcy ) . W czerwcu okazuje się , że brakuje podzespołów i Volvo odwołuje odbiory wielu samochodów ( kłamstwo , sprawdzone u wielu innych dealerów ) , termin nowego odbioru - do końca marca 2025 ( w sumie 16 miesięcy ) . W międzyczasie sprawdzam u innych dealerów i okazuje się , że zamawiając teraz samochód mogę go mieć do marca 2025, a co więcej cena u innych dealerów jest mniejsza o 10 tys PLN !!!!. Na wszystko posiadam dokumentację, pisałem do BOK Volvo , totalnie bez efektu .Oczywiście odstępuję od umowy, odradzam zakup u tego dealera, a czytającym, radzę przed zamawianiem samochodu sprawdzić cenę u innych dealerów - można się bardzo zdziwić.
Użytkownik sieci
24 marca 2024 10:27
Salon - samochody nowe
Auto zamówione w ...
... marcu 2023, podpisana umowa z odbiorem w terminie listopad 2023. Na początku października zapytałem kiedy odbiór – otrzymałem odpowiedź, że luty/marzec 2024. Na miesiąc przed planowanym odbiorem taka informacja i to bez żadnego wyjaśnienia. Rzeczywisty odbiór 6 marca, czyli niemal rok oczekiwania.
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 12:08
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup w tym salonie.
Użytkownik sieci
30 października 2023 17:47
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany używanym ...
... XC90 , po rozmowie z Panią z recepcji długo chodziłem po salonie i nikt się mną nie zainteresował. Więc trochę słabo. Może dlatego że nie miałem na sobie garnituru ? Nie wiem co było powodem takiej sytuacji. Suma summarum zdecydowałem się na nowe XC90 w innym salonie.
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 18:30
Salon - samochody nowe
Człowiek przychodzi do ...
... salonu marki premium zostawić pieniądze, Pani recepionistka natomiast zamiast przydzielić odpowiedniego pracownika pokazuje ogólnikowo kierunek w którym należy iść i 10 minut czekam przy pustym salonie aż w końcu Pani sprzątaczka pomaga znaleźć osobę z działu części. Tak obsługa nie powinna wyglądać. Ceny bardzo ok!
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 11:29
Salon - samochody nowe
Od dwóch dni ...
... próbuje dowiedzieć się dostępności części pan zapewnia ,że oddzwoni po kilku telefonach się poddałem
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 12:55
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa oraz ...
... przyjemna poczekalnia, niestety po każdej ingerencji serwisowej wyjeżdżam z nową rysą, która oczywiście "już była".
Użytkownik sieci
23 października 2022 11:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 maja 2022 14:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 09:15
Salon - samochody nowe
Serwis nastawiony głównie ...
... na sprzedaż nowych samochodów. Jeśli chodzi o naprawy serwisowe to ciężko jest nazwać ich warsztat serwisem. Tragiczne i lekceważące podejście do klienta, głównie z uwagi na to, że auto pochodzi z USA. Wciskanie kitu o niedostępności części do tych modeli i najlepiej żebyśmy oddali na złom i kupili nowy salonowy. Zawiozłam auto z usterką skrzyni biegów po próbie kradzieży, mając na uwadze że to serwis więc na tych autach powinien się znać jak na niczym innym i na pewno pomoże, jednak nie bardzo. Straciłam czas i pieniądze. Serwisant po kilkunastu moich próbach kontaktu zaproponował jedyne wyjście jakie widział - wymiana na nową skrzynie - przy tym jeszcze problem z częściami bo przecież żyjemy w średniowieczu i o Pani auto ze Stanów. Nie ważne, że od nowości w Pl :) (udokumentowana historia auta) Albo znalezienie używanej nie wiadomo skąd i w jakim stanie i przełożenie. Po tych jakże niemiłych doświadczeniach moja skrzynia biegów została wyremontowana przez serwis niezależny, jest na gwarancji i śmiga jak przed uszkodzeniem. Więc chyba serwis potrzebuje lepszych specjalistów, albo po prostu szkoda im czasu na naprawianie, lepiej wymienić. A pro po części dodam dla potomnych, że serwis Mazda Bednarscy Toruń - nie widzi problemu jeśli chodzi o dostępność, a przede wszystkim do każdego klienta podchodzi indywidualnie i życzliwie. Szkoda, że tak zostaliśmy potraktowani w Bydgoszczy.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 19:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2020 13:29
Salon - samochody nowe
Na podstawie łącznej ...
... liczby doświadczeń w samym salonie jak i możliwości porównania jakości obsługi z dwoma innymi salonami Mazdy, nie wspominając o obsłudze w salonach innych marek. Sytuacje takie jak odbieranie telefonów, zaangażowanie w obsługę na miejscu jak i zdalną, czy informowanie o zmianach jakie zachodzą w trakcie napraw itp. nie wyglądają tutaj za dobrze. Za przykład, mogę podać dosyć zabawną sytuację stawiania klienta pod ścianą, kiedy nie byłem w ogóle informowany o postępach w ramach naprawy, a zadzwoniono do mnie nagle i poproszono, czy dam radę najlepiej dzisiaj, lub jutro przyjechać odebrać samochód bo już naprawili, a mija maksymalny czas na wypożyczenie auta zastępczego na czas naprawy (o którego długości też nie byłem poinformowany). było to w okresie urlopowym / świątecznym i jak wspomniałem od momentu oddania auta i wzięcia zastępczego samochodu nie miałem żadnej informacji o tym, czy naprawa zaczęła się, czy zbliża już ku końcowi, a jazdy własnym autem nie mogłem kontynuować z powodu uszkodzeń. Innych sytuacji np. kiedy wymiana opon miała trwać do 1,5h, a trwała faktycznie 3h, gdyż zapomniano o moich oponach i wizycie w danym dniu. już nie będę szczegółowo przytaczał. Niestety w ogólnym rozrachunku, moja opinia jest negatywna.
Użytkownik sieci
15 września 2019 01:57
Salon - samochody nowe
Najdroższy leasing
Użytkownik sieci
14 września 2019 12:06
Salon - samochody nowe
Od prawie 3 ...
... miesięcy jestem zwodzony przez serwis terminem naprawy blacharsko-lakierniczej, wycenionej i zaakceptowane przez ubezpieczyciela od samego początku. Wszelkie kontakty z serwisem to farsa. Od trzech tygodni już miesza się farba - pewnie zdążyła zastygnąć. Zdesperowany brakiem kontaktu, bo telefonów się tu nie odbiera, pojechałem osobiście po pracy do tego serwisu w nadziei, że uzyskam jakąś informację. Oczywiście okazałe się być znów naiwny, bo obsługa zlekceważyła mnie tłumaczą, że są obecnie zajęci innym klientem. Zostawiłem więc telefon, bo też cenięswój czas, a czekam już prawie 3 miesiące, licząc, że zgodnie z zapewnieniem ktoś zadzwoni. Znów byłem naiwny! Tak właśnie działa super serwis Nordic Motor w Bydgoszczy. Właśnie planuję wycofać zlecenie naprawy z tego miejsca i zlecić jakiejś poważnej, autoryzowanej firmie.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 12:48
Salon - samochody nowe
Przed chwilą próbowałem ...
... się umówić na przegląd z własnymi materiałami eksploatacyjnymi, tak ja 1 rok wcześniej i 2 lata wcześniej robiłem, pod koniec listopada ustaliłem z p. Krzysztofem Sołtysem , że tak może być i tym razem lecz terminów na soboty już nie było i dzwonię dzisiaj a tu informacja że swoich materiałów mieć nie mogę, które już mam zakupione. Dziwi mnie takie stanowisko tym bardziej że wszystkie materiały eksploatacyjne mam MAZDY, 2 lata z rzędu byłem zadowolony lecz musiałem zapisać się na przegląd to Łysomic - Mazda CX-5. Poz za tym szczegółem polecam.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2018 21:42
Salon - samochody nowe
Kompletny brak profesjonalizmu. ...
... Serwis Mazdy jeszcze nigdy nie wydal mi auta na czas i dodatkowo nie szanuje klienta. Mieli mieć amortyzatory klapy aby je wymienić na serwisie ale nie mieli ich na stanie, ani mnie wcześniej o tym nie poinformowali. Na przeglądzie wyszło lusterko do wymiany i znowu za jakiś czas zadzwonili ze maja tylko lusterko ale amortyzatorów nie... Dodatkowo ostatnio zamienili mi na przeglądzie kola stronami i twierdzili ze tak były założone. Potrafili zadzwonić ze klocki są do wymiany ale ze kola zamienione to już nie zadzwonili i nie zmienili, gdyż niby wykryli to po opuszczeniu auta z podnośnika. Ceny z kapelusza - za wymianę samych klocków wołali 700 zl. Nigdy więcej tam się nie pojawie zwłaszcza ze przeglądy w ASO nie są wymagane aby zachować gwarancje (dyrektywa EU). Pomijam już fakt straszenia klienta ze jak nie zrobię przeglądu u nich to stracę gwarancje. Myślą ze klienci są nie doinformowani... Trzymajcie się z daleka od Nordic Motor zwłaszcza ze słyszałem inne, gorsze historie... Nigdy więcej nie kupię u nich auta!