94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Tomasz Pajdak
8 lipca 2024 22:22
Salon - samochody nowe
16 miesięcy oczekiwania na samochód
Samochód XC 60 ( topowa wersja T 8 Ultra Black Edition ) zamówiony w listopadzie 2023 z terminem odbioru do 31 lipca 2024 ( 8 miesięcy ) . W czerwcu okazuje się , że brakuje podzespołów i Volvo odwołuje odbiory wielu samochodów ( kłamstwo , sprawdzone u wielu innych dealerów ) , termin nowego odbioru - do końca marca 2025 ( w sumie 16 miesięcy ) . W międzyczasie sprawdzam u innych dealerów i okazuje się , że zamawiając teraz samochód mogę go mieć do marca 2025, a co więcej cena u innych dealerów jest mniejsza o 10 tys PLN !!!!. Na wszystko posiadam dokumentację, pisałem do BOK Volvo , totalnie bez efektu .Oczywiście odstępuję od umowy, odradzam zakup u tego dealera, a czytającym, radzę przed zamawianiem samochodu sprawdzić cenę u innych dealerów - można się bardzo zdziwić.
Użytkownik sieci
24 marca 2024 10:27
Salon - samochody nowe
Auto zamówione w ...
... marcu 2023, podpisana umowa z odbiorem w terminie listopad 2023. Na początku października zapytałem kiedy odbiór – otrzymałem odpowiedź, że luty/marzec 2024. Na miesiąc przed planowanym odbiorem taka informacja i to bez żadnego wyjaśnienia. Rzeczywisty odbiór 6 marca, czyli niemal rok oczekiwania.
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 12:08
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup w tym salonie.
Użytkownik sieci
30 października 2023 17:47
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany używanym ...
... XC90 , po rozmowie z Panią z recepcji długo chodziłem po salonie i nikt się mną nie zainteresował. Więc trochę słabo. Może dlatego że nie miałem na sobie garnituru ? Nie wiem co było powodem takiej sytuacji. Suma summarum zdecydowałem się na nowe XC90 w innym salonie.
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 18:30
Salon - samochody nowe
Człowiek przychodzi do ...
... salonu marki premium zostawić pieniądze, Pani recepionistka natomiast zamiast przydzielić odpowiedniego pracownika pokazuje ogólnikowo kierunek w którym należy iść i 10 minut czekam przy pustym salonie aż w końcu Pani sprzątaczka pomaga znaleźć osobę z działu części. Tak obsługa nie powinna wyglądać. Ceny bardzo ok!
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 11:29
Salon - samochody nowe
Od dwóch dni ...
... próbuje dowiedzieć się dostępności części pan zapewnia ,że oddzwoni po kilku telefonach się poddałem
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 12:55
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa oraz ...
... przyjemna poczekalnia, niestety po każdej ingerencji serwisowej wyjeżdżam z nową rysą, która oczywiście "już była".
Użytkownik sieci
23 października 2022 11:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 maja 2022 14:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 09:15
Salon - samochody nowe
Serwis nastawiony głównie ...
... na sprzedaż nowych samochodów. Jeśli chodzi o naprawy serwisowe to ciężko jest nazwać ich warsztat serwisem. Tragiczne i lekceważące podejście do klienta, głównie z uwagi na to, że auto pochodzi z USA. Wciskanie kitu o niedostępności części do tych modeli i najlepiej żebyśmy oddali na złom i kupili nowy salonowy. Zawiozłam auto z usterką skrzyni biegów po próbie kradzieży, mając na uwadze że to serwis więc na tych autach powinien się znać jak na niczym innym i na pewno pomoże, jednak nie bardzo. Straciłam czas i pieniądze. Serwisant po kilkunastu moich próbach kontaktu zaproponował jedyne wyjście jakie widział - wymiana na nową skrzynie - przy tym jeszcze problem z częściami bo przecież żyjemy w średniowieczu i o Pani auto ze Stanów. Nie ważne, że od nowości w Pl :) (udokumentowana historia auta) Albo znalezienie używanej nie wiadomo skąd i w jakim stanie i przełożenie. Po tych jakże niemiłych doświadczeniach moja skrzynia biegów została wyremontowana przez serwis niezależny, jest na gwarancji i śmiga jak przed uszkodzeniem. Więc chyba serwis potrzebuje lepszych specjalistów, albo po prostu szkoda im czasu na naprawianie, lepiej wymienić. A pro po części dodam dla potomnych, że serwis Mazda Bednarscy Toruń - nie widzi problemu jeśli chodzi o dostępność, a przede wszystkim do każdego klienta podchodzi indywidualnie i życzliwie. Szkoda, że tak zostaliśmy potraktowani w Bydgoszczy.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 19:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2020 13:29
Salon - samochody nowe
Na podstawie łącznej ...
... liczby doświadczeń w samym salonie jak i możliwości porównania jakości obsługi z dwoma innymi salonami Mazdy, nie wspominając o obsłudze w salonach innych marek. Sytuacje takie jak odbieranie telefonów, zaangażowanie w obsługę na miejscu jak i zdalną, czy informowanie o zmianach jakie zachodzą w trakcie napraw itp. nie wyglądają tutaj za dobrze. Za przykład, mogę podać dosyć zabawną sytuację stawiania klienta pod ścianą, kiedy nie byłem w ogóle informowany o postępach w ramach naprawy, a zadzwoniono do mnie nagle i poproszono, czy dam radę najlepiej dzisiaj, lub jutro przyjechać odebrać samochód bo już naprawili, a mija maksymalny czas na wypożyczenie auta zastępczego na czas naprawy (o którego długości też nie byłem poinformowany). było to w okresie urlopowym / świątecznym i jak wspomniałem od momentu oddania auta i wzięcia zastępczego samochodu nie miałem żadnej informacji o tym, czy naprawa zaczęła się, czy zbliża już ku końcowi, a jazdy własnym autem nie mogłem kontynuować z powodu uszkodzeń. Innych sytuacji np. kiedy wymiana opon miała trwać do 1,5h, a trwała faktycznie 3h, gdyż zapomniano o moich oponach i wizycie w danym dniu. już nie będę szczegółowo przytaczał. Niestety w ogólnym rozrachunku, moja opinia jest negatywna.
Użytkownik sieci
15 września 2019 01:57
Salon - samochody nowe
Najdroższy leasing
Użytkownik sieci
14 września 2019 12:06
Salon - samochody nowe
Od prawie 3 ...
... miesięcy jestem zwodzony przez serwis terminem naprawy blacharsko-lakierniczej, wycenionej i zaakceptowane przez ubezpieczyciela od samego początku. Wszelkie kontakty z serwisem to farsa. Od trzech tygodni już miesza się farba - pewnie zdążyła zastygnąć. Zdesperowany brakiem kontaktu, bo telefonów się tu nie odbiera, pojechałem osobiście po pracy do tego serwisu w nadziei, że uzyskam jakąś informację. Oczywiście okazałe się być znów naiwny, bo obsługa zlekceważyła mnie tłumaczą, że są obecnie zajęci innym klientem. Zostawiłem więc telefon, bo też cenięswój czas, a czekam już prawie 3 miesiące, licząc, że zgodnie z zapewnieniem ktoś zadzwoni. Znów byłem naiwny! Tak właśnie działa super serwis Nordic Motor w Bydgoszczy. Właśnie planuję wycofać zlecenie naprawy z tego miejsca i zlecić jakiejś poważnej, autoryzowanej firmie.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 12:48
Salon - samochody nowe
Przed chwilą próbowałem ...
... się umówić na przegląd z własnymi materiałami eksploatacyjnymi, tak ja 1 rok wcześniej i 2 lata wcześniej robiłem, pod koniec listopada ustaliłem z p. Krzysztofem Sołtysem , że tak może być i tym razem lecz terminów na soboty już nie było i dzwonię dzisiaj a tu informacja że swoich materiałów mieć nie mogę, które już mam zakupione. Dziwi mnie takie stanowisko tym bardziej że wszystkie materiały eksploatacyjne mam MAZDY, 2 lata z rzędu byłem zadowolony lecz musiałem zapisać się na przegląd to Łysomic - Mazda CX-5. Poz za tym szczegółem polecam.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2018 21:42
Salon - samochody nowe
Kompletny brak profesjonalizmu. ...
... Serwis Mazdy jeszcze nigdy nie wydal mi auta na czas i dodatkowo nie szanuje klienta. Mieli mieć amortyzatory klapy aby je wymienić na serwisie ale nie mieli ich na stanie, ani mnie wcześniej o tym nie poinformowali. Na przeglądzie wyszło lusterko do wymiany i znowu za jakiś czas zadzwonili ze maja tylko lusterko ale amortyzatorów nie... Dodatkowo ostatnio zamienili mi na przeglądzie kola stronami i twierdzili ze tak były założone. Potrafili zadzwonić ze klocki są do wymiany ale ze kola zamienione to już nie zadzwonili i nie zmienili, gdyż niby wykryli to po opuszczeniu auta z podnośnika. Ceny z kapelusza - za wymianę samych klocków wołali 700 zl. Nigdy więcej tam się nie pojawie zwłaszcza ze przeglądy w ASO nie są wymagane aby zachować gwarancje (dyrektywa EU). Pomijam już fakt straszenia klienta ze jak nie zrobię przeglądu u nich to stracę gwarancje. Myślą ze klienci są nie doinformowani... Trzymajcie się z daleka od Nordic Motor zwłaszcza ze słyszałem inne, gorsze historie... Nigdy więcej nie kupię u nich auta!
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2017 11:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka