95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 09:00
Salon - samochody nowe
Nie profesjonalna obsługa. ...
... Brak wiedzy technicznej oraz wiedzy na temat wyposażenia samochodu szczególnie model EX30. Pani Monika niestety proponuje ofertę na zakup samochodu na miejscu w salonie po czym finalnie się okazuję, że oferta nie dotyczy zamówionego samochodu tylko pojazdu z zupełnie innym parametrami. NIE POLECAM !!!!
Użytkownik sieci
29 września 2023 12:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2023 15:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 17:43
Salon - samochody nowe
Lekceważenie klienta, brak kontaktu.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Samochód po naprawie ...
... wymagał poprawek. Odpadający lakier po malowaniu przez serwis, błędne spasowanie elementów. Niestety próby kontaktu w celu poprawek są nieskuteczne.
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 15:31
Salon - samochody nowe
Sytuacja z kwietnia ...
... 2022 (opinia się wcześniej nie opublikowała), auto na pierwszym serwisie. Podczas serwisu okazało się, że w samochodzie jest wada fabryczna - drobny wyciek płynu chłodniczego. Pokazano mi ten wyciek - faktycznie był, dostaję informację, że samochód musi zostać na weekend dopóki nie przyjdą części. Poprosiłem o samochód zastępczy w związku z naprawą gwarancyjną, ale żadnego już nie było i wg sugestii doradcy załatwiłem zastępczaka z mojego Assistance - i to był bardzo duży błąd. Ogólnie zapewniano mnie, że serwis potrwa max 1,5h - siedziałem tam ponad 3h, ale już mniejsza o to. Poinformowałem doradcę, że cały tydzień jestem w rozjazdach i po samochód będę mógł się zgłosić najprędzej koło środy. Samochód zastępczy załatwiony nawet na tydzień, auto odstawione na serwis. Poniedziałek, godzina 13:00 dostaję powiadomienie SMS, że czas najmu samochodu zastępczego został skrócony przez serwis Volvo do kolejnego dnia do godziny 10:00, dzwonię do serwisu czemu tak zrobili bo inaczej miało być wszystko rozwiązane, dostaję informację "części do nas doszły, dzisiaj BĘDZIE auto zrobione". Zapytałem, czy będzie, czy jest, ponieważ to znacząca różnica - zapewniono mnie, że będzie bo auto już prawie zrobione i zaraz pójdzie na myjkę. Zdenerwowany przeplanowałem 3 dni robocze żeby tego samego dnia na godzinę 18:00 dotrzeć do salonu do Częstochowy, oddać auto zastępcze, odebrać gotowe z serwisu. Z racji pracy byłem ok. 230km od Częstochowy, dojazd do celu na punkt 18:00, serwis poinformowany żeby ewentualnie na mnie poczekali. 17:30, jestem 30 km od Częstochowy po zrobionych 200 km do celu, dzwoni telefon "Panie Grzegorzu, mamy problem z jedną śrubą która się zapiekła". Dowiedziałem się, że auto jednak tego dnia nie będzie zrobione i trzeba przyjechać jutro/pojutrze - kipiałem jak garnek ziemniaków. Plus: + serwis załatwił przedłużenie najmu, mogłem w późniejszym terminie odebrać auto Kolejne minusy: - nie spodziewałem się konieczności odśnieżania samochodu przy umówionym odbiorze - nie wiem czy to standard w serwisach Volvo? (zdj. w zał.) - zostałem obciążony fakturą za serwis, mimo iż posiadam pakiet serwisowy - też trzeba było to odkręcać najpierw z leasingiem, później z serwisem. Czy polecam? Nie. Czy wrócę? Też nie, mimo iż to mój najbliższy salon. Znajomy miał podobną przygodę.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 21:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 marca 2023 16:14
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej Volvo ...
... Częstochowa, totalny brak poszanowania klienta i jego czasu, nie zostały wykonane wszystkie umówione czynności, auto przekazane czyste oddane brudne jedyny plus za podejście mechanika wyrazy szacunku dla odpowiedzialnej osoby.
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Szkoda, że nie ...
... ma opcji 0 gwiazdek. Niedziałające spryskiwacze lamp, umówiona wizyta i diagnoza Pana z biura " to na pewno pompka" dobra wymieniamy(koszt nowej z wymianą 530zł) powrót do domu spryskiwaczy jak nie było tak nie ma, więc powrót do serwisu i następna diagnoza to coś z elektryką Z ciekawości podjechałem do pierwszego lepszego elektryka w mojej miejscowości podpięcie pompki na krotko no i co ? 100 sprawna, Panom z serwisu nie chciało się nawet zajrzeć do skrzynki z bezpiecznikami koło schowka a tam była przyczyna za to na siłę próbowano mnie zaciągnąć na następną wizytę celem rozebrania połowy przodu i zdiagnozowanie być może elektrycznej usterki niedziałających spryskiwaczy Reasumując to mam 2 sprawne pompki i około 600zł mniej w portfelu przez kulejącego Pana z biura nie polecam tego serwisu
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 14:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, omijać szerokim kątem... Czekaliśmy z żoną na auto od 1 lica 2021r. a marcu 2022r dwa tygodnie przed odbiorem po moim zapytaniu jak mój samochód usłyszałem w słuchawce : Auta nie ma i nie będzie. Podobno zmiana modelu i trzeba zamówić na nowo, oczywiście w większej cenie. Totalny brak logicznego wytłumaczenia zaistniałej sytuacji. Zadatek oddali ale nie taki jak wynika z prawa. Także wyleczyli nas na zawsze z marki Volvo.
Użytkownik sieci
31 marca 2022 19:58
Salon - samochody nowe
Całkowity brak profesjonalizmu. ...
... Brak wiedzy technicznej, informacji i lekceważenie klienta.
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 15:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa ...
... salonu coś okropnego, nie zależy im na sprzedaży samochodów. więcej tu nie wrócę
Użytkownik sieci
18 maja 2021 17:54
Salon - samochody nowe
Wymieniłem rozrząd w ...
... tym serwisie .Najpierw przedstawiono mi ofertę kilkaset zł niższą od tej którą musiałem zapłacić po wykonaniu usługi .Podobno ta pierwsza była bez VATu. Wymiana rozrządu trwała dwa dni.Trzykrotnie podchodziłem do odbioru. Wreszcie następnego dnia ok godz 13 00 odebrałem auto. Niestety musiałem jeszcze dwukrotnie wrócić do poprawek ,z powodu zwykłego niedbalstwa i niestaranności . Jeżdżę samochodami już ponad 50 lat i myślałem ,że jak kupię porządne auto za jakie uważam VOLVO to będę miał spokój przynajmniej z serwisem .Niestety pomyliłem się . Sympatyczni fachwcy ,ale trzeba patrzeć im na ręce . PS. W odpowiedzi na Państwa komentarz chcę zaznaczyć.,że wadliwe zamontowane przez Państwa mechanika nadkole było domontowane podczas prac przy wymianie rozrządu .Ja za tą pracę już wtedy zapłaciłem i należało ją wykonać poprawnie. Nadkole zostało zamontowane żle i tego nie można usprawiedliwiać tym ,że minął jakiś czas. Ja nie muszę za każdym razem wchodzić pod samochód i sprawdzać czy serwis poprawnie zrobił to za co wziął pieniądze .Jeśli już mowa o stratach ,to ja ponioslem stratę jeżdżąc z reklamacją i tracąc swój cenny czas i pieniądze . Żebym chociaż usłyszał słowo przepraszamy.
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 20:59
Salon - samochody nowe
Wielka masakra. Zero dokładności.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 12:38
Salon - samochody nowe
Naprawdę chciałem jak ...
... najlepsza ocenę dla tego Aso ale po tym jak Obsluga poleciła mi dzwonić na infolinie EU w sprawie map nawigacji ,gdzie byli poprostu niedoinformowani i zrobili mnie trochę w jajo🙈🙈druga sprawa co jestem i chce cis zapytać bądź załatwić wiecznie gdzieś coś ktoś i brak czasu itp Następnej próby nie będzie ,zostają Katowice Szkoda bo mam blisko ,może za jakiś czas coś się zmieni. I jak nie jestes w garniaku tylko jak ja na luźno to dziwnie patrzą jakby cię stać nie było 😂😂😂😂na volvo
Użytkownik sieci
3 września 2019 23:51
Salon - samochody nowe
Postaram się krótko ...
... i zwięźle o tym, jak Volvo Częstochowa obsługuje klienta w systemie Volvo assistance. • Samochód Volvo XC 60 rocznik 2018 psuje się 21.08 2019 w Częstochowie, gdy jadę do Warszawy (jadę z Mysłowic). Po prostu auto staje a silnik gaśnie. • Samochód jest leasingowany więc dzwonię do firmy a kolega pomaga mi skontaktować się z Volvo assistance • Po chwili się to udaje. Volvo do mnie dzwoni z informacją, że za 40 min przyjedzie laweta i zabierze mnie i samochód do serwisu Volvo w Częstochowie a tam otrzymam samochód zastępczy • Laweta przyjeżdża po 70 minutach. Nie narzekam – rozumiem, że są korki, trasa pełna samochodów. • Po dwóch godzinach od awarii docieram do serwisu. Wcześniej dzwoniono do mnie, że nie mają samochodu Volvo i podstawią inną markę. Nie narzekam. Mówię, że potrzebuję cokolwiek, co jeździ bo ważne wydarzenie, na które właśnie jadę stanie się nie długo przeszłością. • Po ok 15 minutach pojawia się Pan z wypożyczalni i przekazuje mi samochód a ja (prawie) szczęśliwy jadę do Warszawy • 23.08.2019 dostaję pierwszy telefon z wypożyczalni, że wynajem się kończy i powinienem jutro rano (sobota) oddać samochód zastępczy (Volvo jest wciąż w serwisie w Częstochowie). Auto służy mi do pracy i jest moim podstawowym narzędziem więc mówię, że to niemożliwe bo mam wykupioną usługę Volvo assitance. Wypożyczalnia mówi, że to przykre ale Volvo wynajęło auto zastępcze tylko na 48 godzin. Dzwonię więc do Volvo w Częstochowie i zgłaszam problem. Pan kierownik mówi, żebym się nie martwił, że on to załatwi a wszystko potwierdzi dziś do kończy dnia roboczego. Czekam do 17 a później dzwonię bo kierownik nie zadzwonił do mnie. Nikt nie odbiera. • Jest sobota 24.08.2019 , godzina 14:05. Pan z wypożyczalni dzwoni i oznajmia, że za 1,5 godziny musi zabrać mi samochód zastępczy. Mówi, że tuż przed 14:00 dzwonił do Volvo w Częstochowie w mojej sprawie ale powiedziano mu, że właśnie kończą pracę i nie mogą się tematem zająć. Co mam zrobić, podaję dane i wynajmuję samochód na siebie. Przecież muszę w poniedziałek pracować. • W poniedziałek, wtorek znów taka jazda – Volvo pisze, że wynajem przedłużony a wypożyczalnia, że nie mają od nich zlecenia. Co kilka dni ruletka – mam samochód lub mi go zabiorą. • 29.08.2019 – telefon o 20:10 z wypożyczalni, że bardzo im przykro ale jutro o 15:00 muszą mi samochód odebrać. Znów mówię, że zapłacę za wynajem. Muszę mieć samochód. • W niedzielę 01.09.2019 wieczorem piszę do Volvo w Częstochowie, co o tym wszystkim myślę oraz, żeby mi w końcu powiedzieli czego i kiedy mam się spodziewać. • Odpisali w poniedziałek o 16:14, że samochód jest naprawiony i mam go odebrać w Częstochowie (pracuję w Mysłowicach) a samochód zastępczy mi zabierają o 15:00 we wtorek. Poprosiłem o dostarczenie samochodu do Mysłowic (nawalili trochę, prawda?). Dostałem ofertę za opłacenie lawety. Zapłaciłem. Co mogłem zrobić innego, ale moją historię polecam potencjalnym amatorom Volvo Polska. Edit: wczoraj wieczorem umyłem na myjni i odkurzyłem samochód zastępczy. Dziś go oddałem do wypożyczalni. Na koniec dostałem fakturę na 80 PLN netto za czyszczenie samochodu bo w dniu oddania samochodu padał deszcz... Na informację, że za wynajem ma zapłacić Volvo dostałem odpowiedź, że Volvo tego kosztu nie pokrywa. Nie chodzi o te 80 PLN. Naprawdę.