93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 marca 2025 21:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2025 16:03
Salon - samochody nowe
Kontakt z Panią ...
... Aleksandrą zawsze profesjonalny i miły, także już po zakupie auta i wyjechaniu „za bramę”. Szczere doradztwo i niesamowita wiedza w parze, polecam
Użytkownik sieci
3 marca 2025 13:51
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam salon ...
... Volvo, a w szczególności Pana Stanisława Bożka, który wykazał się ogromnymi kompetencjami i zaangażowaniem na każdym etapie procesu zakupu. Pan Stanisław nie tylko doskonale doradził w kwestii wyboru odpowiedniego modelu, ale również cierpliwie odpowiadał na wszystkie moje pytania, dbając o najmniejsze szczegóły. Taka obsługa to rzadkość! Z pewnością wrócę do tego salonu przy kolejnej okazji.
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 17:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam tak ...
... samo jak inne osoby które dały opinie
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 17:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 09:33
Salon - samochody nowe
Kulturalna i fachowa obsługa salonu, zdecydowanie polecam PGD!
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 23:17
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam. Świetna, ...
... fachowa, obsługa na najwyższym poziomie. 100% kompetencji i atencji na kliencie. Mieliśmy przyjemność być obsługiwanymi przez Panią Aleksandrę, która z pełną troską, zrozumieniem i zaangażowaniem pomogła nam w drodze do nowego Volvo. Bardzo dziękujemy.
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 14:52
Salon - samochody nowe
Polecam usługi likwidacji szkody komunikacyjnej. Obsługiwał Pan Krzysztof.
Użytkownik sieci
9 lutego 2025 17:35
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo nie polecam, ...
... chyba, że ktoś lubi na każdym kroku sprawdzać czy wszystko dzieje się zgodnie z ustaleniami. Przy zakupie nowego samochodu podkreślałem, że zależy mi na zakupie rozszerzonej gwarancji (5lat). Zaakceptowałem dodatkowy koszt, co znajduje odzwierciedlenie w korespondencji mailowej z handlowcem. Gwarancja nie została przedłużona (prawdopodobnie z powodu ludzkiego błędu handlowca). Normalnie, takie nieporozumienie można dość szybko załatwić ale ten handlowiec już tam nie pracuje a nikt inny nie jest zainteresowany żeby rozwiązać ten problem. Customer Experience w stylu "gwarancja do bramy i dalej się nie znamy". Na szczęście są inne salony Volvo w Krakowie.
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 10:07
Salon - samochody nowe
Najwyższy poziom kultury ...
... i obsługi spośród wszystkich salonów, w których miałam okazje zapoznawać się z ofertą. Najpierw rozważałam zakup auta w programie Selekt, ostateczne jednak zdecydowałam się na nowe Volvo. Zarówno Pan Wojciech - doradca aut używanych, jak i Pani Aleksandra - sprzedawca nowych zawsze dostępni i chętni do odpowiadania na pytania. Tym bardziej doceniam, bo jest to moje pierwsze auto kupione w salonie, więc wysoki poziom obsługi przyczynił się do jeszcze większej radości z zakupu. Bardzo polecam.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 15:18
Salon - samochody nowe
Czysto, schludnie. Zainteresowani ...
... klientem. Szybki kontakt z doradcą. Możliwość rezerwacji jazdy testowej i ti w szybkich terminach. Polecam
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 22:45
Salon - samochody nowe
Kupowałem samochód w ...
... programie Volvo Selekt. Jestem bardzo zadowolony z fachowej obsługi i podejścia do klienta. Konkretnie, rzetelnie i profesjonalnie. Warto było przejechać pół Polski żeby kupić samochód od Pana Darka.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 14:10
Salon - samochody nowe
W Volvo PGD ...
... zakupiłem używane auto w programie Volvo Select. Polecam współpracę z panem Wojciechem Góreckim - proces zakupu i wydania auta przeszedł bez żadnych komplikacji, bardzo fachowa i miła obsługa.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 20:54
Salon - samochody nowe
Zamówiłem volvo xc ...
... 60 od początku czułem się zaopiekowana fachową obsługą. Pani Aleksandra Feluś spełniła moje oczekiwania. Warto było jechać z Gdańska do Krakowa. Polecam
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 13:18
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon. ...
... Pani Aleksandra bardzo rzeczowa, świetne podejście do klienta. W porównaniu do innych salonów( różnych marek) TOP10 w obsłudze i wiedzy o produkcie.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 20:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 13:54
Salon - samochody nowe
Dziękuję serwisowi i ...
... Panu Dariuszowi M. za szybki montaż i profesjonalne podejście do klienta.Brawo ,tylko tak dalej. Pozdrawiam KK (S60)
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 11:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 09:34
Salon - samochody nowe
Podzielam negatywne opinie ...
... innych klientów. Nie raz na jedną gwiazdkę i tak jest w tym wypadku. Przede wszystkim “tu chyba u Pana jest problem z olejem w głowie nie tylko w aucie” “Nie będę z panem gadał proszę o telefon od właściciela” (i odejście od biurka) “Ja już znam takich klientów” (już do właściciela) Rzucanie papierami, przewracanie oczami i wyraźna agresja w postawie z podnoszeniem głosu włącznie, notoryczne przerywanie w pół zdania Są NIE DO ZAAKCEPTOWANIA!!! Przyjechaliśmy na kontrolę bo samochód wyświetlił komunikat o potrzebie dolania 1l oleju do silnika, po dolaniu znów go wyświetlił, po kolejnym dolaniu raz wyświetlał raz nie, pokazując za mało albo minimum. Oczywistym jest że oczekujemy diagnozy co dzieje się z olejem w samochodzie i (zapytałem wprost) o aktualny poziom oleju. Diagnoza wykazała zepsuty czujnik oleju ale panowie oznajmili że jest go 4,7l czyli w normie. Pytałem jak sprawdzili i czy są pewni skoro mówią że czujnik jest zepsuty. Kilka tys km później wymienialiśmy olej i z silnika wyleciało za mało oleju Po wlaniu nowego oleju w prawidłowej ilości czujnik przestał pokazywać błąd - od kolejnych kilku tys km wszystko jest w porządku. Próbowałem zareklamować usługę ale jak wyżej spotkałem się z kpiącym i agresywnym zachowaniem ze strony serwisu. Z początku rozmowy pracownik powiedział że nie mógł mi (na poprzedniej wizycie) powiedzieć ile jest oleju w silniku bo przecież czujnik jest zepsuty….ale dwie godziny sprawdzali to w jakimś serwisowym trybie i na piśmie wydał mi potwierdzenie że było go 4.7l …. Wystarczyło odkręcić korek i wiedzielibyśmy na pewno …. Za 600zl chyba nie wymagam za dużo? Zaproponować odpłatną wymianę oleju, cokolwiek…. Na ten moment pozostajemy 600 zł w plecy za nie dowiedzenie się niczego, ani nie wiemy ile było oleju wtedy, nie wiemy czy silnik bierze olej - nic nie wiemy, poza tym że jest zapocenie ale wtedy była wątpliwość czy ktoś rozlał nalewając czy to z silnika. Nie zostałem poinformowany o tym że powinienem przyjechać za 1k km na kontrole tego zapocenia…. Na deser po tym jak czujnik magicznie zaczął działać sugerowanie się ze olej jest zły i dla tego źle pokazywał bo na zawieszce się ktoś pomylił … wiem jaki był olej mam fv na poprzednia wymianę wraz z olejem. I w tym rzecz, chciałbym ze nawet gdyby olej był zly(a na pewno nie był!) w ramach diagnozy za 600zl ktoś łaskawie zlał olej i zobaczył ile go jest! Skoro podejrzewa zle działanie czujnika to skąd ma pewność że czujnik dobrze pokazuje poziom oleju!!!! Mam sobie sam go zlać? Po wizycie u państwa za 600zl czy przed? Żenujące, mogę państwa zapewnić że to ostatnia nasza wizyta w tym serwisie, salonie również! Obsługiwał nas Dariusz Marchanski
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 11:46
Salon - samochody nowe
Po stłuczce oddałam ...
... swój samochód do naprawy. Moim samochodem zajął się Pan Krzysztof Bystry. Napiszę krótko odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Miły, kulturalny zawsze odpowiadał na smsy na jakim etapie samochód w naprawie. Polecam 100%