93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 17:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam tak ...
... samo jak inne osoby które dały opinie
Użytkownik sieci
9 lutego 2025 17:35
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo nie polecam, ...
... chyba, że ktoś lubi na każdym kroku sprawdzać czy wszystko dzieje się zgodnie z ustaleniami. Przy zakupie nowego samochodu podkreślałem, że zależy mi na zakupie rozszerzonej gwarancji (5lat). Zaakceptowałem dodatkowy koszt, co znajduje odzwierciedlenie w korespondencji mailowej z handlowcem. Gwarancja nie została przedłużona (prawdopodobnie z powodu ludzkiego błędu handlowca). Normalnie, takie nieporozumienie można dość szybko załatwić ale ten handlowiec już tam nie pracuje a nikt inny nie jest zainteresowany żeby rozwiązać ten problem. Customer Experience w stylu "gwarancja do bramy i dalej się nie znamy". Na szczęście są inne salony Volvo w Krakowie.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 09:34
Salon - samochody nowe
Podzielam negatywne opinie ...
... innych klientów. Nie raz na jedną gwiazdkę i tak jest w tym wypadku. Przede wszystkim “tu chyba u Pana jest problem z olejem w głowie nie tylko w aucie” “Nie będę z panem gadał proszę o telefon od właściciela” (i odejście od biurka) “Ja już znam takich klientów” (już do właściciela) Rzucanie papierami, przewracanie oczami i wyraźna agresja w postawie z podnoszeniem głosu włącznie, notoryczne przerywanie w pół zdania Są NIE DO ZAAKCEPTOWANIA!!! Przyjechaliśmy na kontrolę bo samochód wyświetlił komunikat o potrzebie dolania 1l oleju do silnika, po dolaniu znów go wyświetlił, po kolejnym dolaniu raz wyświetlał raz nie, pokazując za mało albo minimum. Oczywistym jest że oczekujemy diagnozy co dzieje się z olejem w samochodzie i (zapytałem wprost) o aktualny poziom oleju. Diagnoza wykazała zepsuty czujnik oleju ale panowie oznajmili że jest go 4,7l czyli w normie. Pytałem jak sprawdzili i czy są pewni skoro mówią że czujnik jest zepsuty. Kilka tys km później wymienialiśmy olej i z silnika wyleciało za mało oleju Po wlaniu nowego oleju w prawidłowej ilości czujnik przestał pokazywać błąd - od kolejnych kilku tys km wszystko jest w porządku. Próbowałem zareklamować usługę ale jak wyżej spotkałem się z kpiącym i agresywnym zachowaniem ze strony serwisu. Z początku rozmowy pracownik powiedział że nie mógł mi (na poprzedniej wizycie) powiedzieć ile jest oleju w silniku bo przecież czujnik jest zepsuty….ale dwie godziny sprawdzali to w jakimś serwisowym trybie i na piśmie wydał mi potwierdzenie że było go 4.7l …. Wystarczyło odkręcić korek i wiedzielibyśmy na pewno …. Za 600zl chyba nie wymagam za dużo? Zaproponować odpłatną wymianę oleju, cokolwiek…. Na ten moment pozostajemy 600 zł w plecy za nie dowiedzenie się niczego, ani nie wiemy ile było oleju wtedy, nie wiemy czy silnik bierze olej - nic nie wiemy, poza tym że jest zapocenie ale wtedy była wątpliwość czy ktoś rozlał nalewając czy to z silnika. Nie zostałem poinformowany o tym że powinienem przyjechać za 1k km na kontrole tego zapocenia…. Na deser po tym jak czujnik magicznie zaczął działać sugerowanie się ze olej jest zły i dla tego źle pokazywał bo na zawieszce się ktoś pomylił … wiem jaki był olej mam fv na poprzednia wymianę wraz z olejem. I w tym rzecz, chciałbym ze nawet gdyby olej był zly(a na pewno nie był!) w ramach diagnozy za 600zl ktoś łaskawie zlał olej i zobaczył ile go jest! Skoro podejrzewa zle działanie czujnika to skąd ma pewność że czujnik dobrze pokazuje poziom oleju!!!! Mam sobie sam go zlać? Po wizycie u państwa za 600zl czy przed? Żenujące, mogę państwa zapewnić że to ostatnia nasza wizyta w tym serwisie, salonie również! Obsługiwał nas Dariusz Marchanski
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 13:07
Salon - samochody nowe
Szukaliśmy samochodu dla ...
... dziewczyny i niestety pan z dużymi uszami pozbawił markę dwóch potencjalnych długotrwałych klientów. Salon pusty, weszliśmy zapytać o ofertę i dostaliśmy informację, że w tej chwili nie ma czasu, są umówieni klienci i MOŻE uda się porozmawiać za dwie godziny. Oczywiście po umówieniu się na za dwie godziny nie zostaliśmy wpisani do "magicznego" kalendarza sprzedawcy, także nie mając pewności obsługi szkoda było marnować czas. Oczywiście w czasie jak nam to tłumaczył mógł na spokojnie chociażby wziąć kontakt lub nawet pokazać parę ofert, ale jak widać nie byliśmy godni tego zaszczytu ze strony jaśnie pana sprzedawcy. Serdecznie nie polecam.
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 22:34
Salon - samochody nowe
Jestem załamany podejściem ...
... salonu do klienta. Dwa tygodnie temu skontaktowałem się ze sprzedażą bo byłem zainteresowany xc60. Miła pani odebrała wszystkie moje dane i poinformowała mnie że na następny dzień ktoś się ze mną skontaktuje. Do dzisiaj ZERO kontaktu ze strony Volvo PGD Kraków. Zdołałem już zamówić auto w Rzeszowie i proponuję omijać Kraków z daleka.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 01:24
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam! Przyjechałem ...
... dzisiaj obejrzeć samochody, ponieważ muszę wybrać służbowy i mocno rozważam Volvo. Wszystko mam już dograne z konfiguratora i nie planowałem zając sprzedawcy więcej niż 15min. Niestety, jak przyznałem się, że celem mojej wizyty jest tylko obejrzenie aut i nie będę mógł tam dokonać zakupu ze względów korporacyjnych, to automatycznie przestałem się liczyć dla sprzedawcy. Totalnie mnie zignorował i nie chciał pomóc w wyborze. Wiedział, że na mnie nie zarobi, to najlepiej się mnie pozbyć. Było to wręcz niesmaczne. To jest wstyd, że dla Volvo PGD liczy się tylko prowizja od sprzedaży i lepiej oszukiwać mamiąc możliwością zakupy, aby uzyskać pomoc. Okropne podejście do ludzi!
Użytkownik sieci
25 września 2024 16:00
Salon - samochody nowe
Masakra dzwoniłem w ...
... dn 24.10 rano zapytać pilnie ile oleju wlać do silnika. Pani przyjęła zgłoszenie i obiecywała że oddzwoni serwis z odpowiedzią w ciągu maks godziny. Nikt nie zadzwonił cisza . Zadzwoniłem po 2h do Volvo Wadowscy odpowiedź otrzymałem od razu. Przy wymianie oleju w skrzyni biegów jak zadawałem pytania to Pan obsługujący odpowiadał obrażony, że on nie ma czasu i żebym sobie poczytał instrukcje. Nie pojawię się więcej w tym serwisie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 22:22
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... wystawić pozytywnej opinii. Poprosiłem o wycenę wykonania usługi, po czym przy odbiorze i płatności dostaje fakturę z kwotą +30%. Mało tego, obsługa twierdzi, że ta kwota zawiera w już wszystkie rabaty... brak słów. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 10:01
Salon - samochody nowe
Brak jakiegokolwiek szacunku ...
... dla klienta. Obietnice o oddzwonieniu z kosztorysem naprawy a potem olanie klienta pomimo powtórnego kontaktu i ponownej prośby. Zmarnowany czas.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 15:55
Salon - samochody nowe
Sam kontakt i ...
... obsługa ok, jakość usługi niestety na niskim poziomie. W wymienionej lampie ułamany klip, wyłamany klip atrapy chłodnicy wpinany w zderzak, przez brak klipa całość straciła sztywność. Przedni wachacz wymienili, ale o tylnym, ewidentnie uszkodzonym, nawet się nie zająknęli choć prosiłem o kontrolę i ewentualne sugestie napraw. Pomimo iż auto mieli ponad tydzień to tak się spieszyli, że śruby zdążyli wkręcić tylko do połowy. Słabo że ASO trzeba sprawdzać i poprawiać po nich robotę.
Użytkownik sieci
30 maja 2024 10:40
Salon - samochody nowe
Samo zamówienie, pomoc ...
... w konfiguracji obsługę klienta do odbioru samochodu oceniam bardzo dobrze. Jeśli chodzi natomiast o serwis i późniejszą obsługę to jakiś żart. Kilka razy byłem mocno poirytowany ‚pazernością’ serwisu żeby tylko umówić kolejną wizytę. Hitem natomiast jest ostatnia sytuacja, po której postanowiłem napisać ten komentarz. Po wymianie opon u wulkanizatora wyskoczył komunikat o złym ciśnieniu w oponach, nabili za dużo powietrza. Zadzwoniłem na serwis zapytać czy można usunąć ten komunikat jak w większości samochodów z komputera pokładowego. W słuchawce usłyszałem tylko, że skoro opony nie były wymieniane w PGD to nie mogą udzielić mi informacji telefonicznie, zapraszają na serwis i odpłatnie wykasują błąd. Sugerując, że trzeba podpiąć samochód po komputer w celu usunięcia błędu. Prawda okazała się jednak inna, wystarczyło poszperać w menu. Samochód kupiony nowy, za ponad 330k, przedłużona gwarancja na 5lat i po roku taka sytuacja. Mam doświadczenie z innymi markami premium i nigdy takiej obsługi nie widziałem. Serwisuje też auta ciężarowe w Volvo Truck Skawina i od kilkunastu lat obsługa na najwyższym poziomie. Jeśli chcecie kupić auto polecam, jeśli chodzi o późniejsze serwisowanie szukajcie gdzie indziej.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 14:56
Salon - samochody nowe
Pracownicy nie są ...
... zbyt profesjonalni. Musisz ich ścigać, aby uzyskać informacje o swoim zamówieniu. Kupując samochód za pośrednictwem banku, potraktują Cię jak klienta z drugiej ręki. Osoby płacące gotówką są traktowane jak VIP.
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 08:18
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... tego serwisu. Ostatnia wizyta u Pana D. Marchańskiego.
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 16:08
Salon - samochody nowe
Serwis od 2.5 ...
... miesiąca nie jest w stanie ustalić terminu naprawy. Naprawa przekładana z Grudnia 2023 na Luty 2024 również się nie odbyła. Brak części rozumiem, ale ignorowanie klienta już nie.
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 09:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 09:49
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... polsce ! Oszuści! Naciągają i oszukują! Poprosiłem o wycenę wykonania usługi, po czym dostaje fakturę z kwotą +30%. Potem jeszcze kłamią w żywe oczy, ze udzielili rabatu... brak słów. NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
26 września 2023 10:07
Salon - samochody nowe
Salon nie jest ...
... w stanie przyznać się do zaniedbania, nie odniósł się do sprawy, a na dodatek zgłasza niewygodne komentarze googlowi, aby "nie psuły" wizerunku.
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 18:30
Salon - samochody nowe
Generalnie ok ale ...
... finalnie nie dobrze. Oferta na otomoto nie odpowiada tej z maila a w rzeczywistości auto to inne auto. To nie koniec - handlowiec jest tak uparty ze idzie w zaparte, negocjacja ceny marna - nowe auto jest w takiej samej cenią jak lekko używany - wiadomo takie czasy. Pomimo zapewnień nikt finalnie się nie skontaktował ale na koniec zapamiętaliśmy stwierdzenia Koniec i Kropka. Poszliśmy do innego salonu, z zamówionego auta zrezygnowaliśmy a tego samego dnia kupiliśmy inne auto dostępne od ręki. Ceny premium ale obsługa już nie….
Użytkownik sieci
24 września 2022 12:11
Salon - samochody nowe
Kontaktując się z ...
... chyba serwisem bo co chwilę odbiera ktoś nowy i nie ma pojęcia o wycenie prostych usług np wymiana oleju ,chcą od klienta nie tylko VIN jedyna zecz która powinna być brana do wyceny a jeszcze chcą imię nazwisko adres@ co to ma być zbiór danych ludzi żenada
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 10:06
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem z prośbą ...
... o informację o cenę usługi POLESTAR. Proszono mnie o podanie numeru VIN. Podałem go gdyż jest to niezbędne do wyceny. Następnie proszono mnie o podanie numeru rejestracyjnego pojazdu oraz imienia i nazwiska. Gdy odmówiłem argumuentując iż imie i nazwisko nie są potrzebne do udzielenia ceny usługi, powiedziano mi, że bez tych informacji doradca nie może udzielić mi informacji. Zupełnie tego nie rozumiem gdzyż wczoraj dzwiniłem w tej samej sprawie do Volvo w Kielcach i Bielsku Białej i tam wystacza podanie VIN. Czyżby cena zależała od klienta? Mały plus za przeprosiny ze strony działu obsługi klienta ale duży niesmak zostaje.