93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 11:47
Salon - samochody nowe
Odradzam. Servis aut ...
... to porażka, usterki stwierdzone podczas przeglądu, znikają z historii serwisowej. Podejście do klienta koszmarne (czego Pan od nas chce). Pracownicy okupują ekspres do kawy w strefie oczekiwania klientów, że osoby oczekujące nie mogą skorzystać z ekspresu, poza tym nie interesuje mnie która z pracownic serwisu chodzi na siłownię i ćwiczy pośladki. A klient czeka 4-5 godzin i dostaje wiadomość że dzisiaj nic nie zrobią bo części nie mają.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 10:32
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepska obsługa ...
... serwisu. Drywa pod tym względem był dużo lepszy. Po szkodzie blacharskiej auto było wydawane na dworzu w deszczu. Przedłużali termin wydania auta i kłamali o braku dostępności aut zastępczych. Auto wyjechało z ramką Skoda Plichta... Przynajmniej wiedzą do jakich marek się nadają. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
5 października 2024 10:00
Salon - samochody nowe
Niestety tragiczne podejście ...
... do klienta. Umówiłem się na jazdę testowa na weekend z miesiecznym wyprzedzeniem. Pani Natalia Łojko ktora ze mna rozmawiala i umawiała termin, już się nie odezwała bliżej mojego terminu wypożyczenia. Na moje interwencję nikt nie reagował, dopier po kliku dniach ktos inny oddzwonił i oznajmił mi, że nie ma dla mnie zarezerwowanego samochodu, ponieważ juz ktoś inny jest wpisany za mnie. Obsługa jak na dzisiejsze standardy dno. Dobrze ze są konkurencyjne salony w Trójmieście I okolicach. Bardzo jestem rozczarowany. Nie polecam i nie będę korzystał więcej z oferty tego salonu w Gdyni.
Użytkownik sieci
26 września 2024 11:59
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu ...
... autoryzowanego. Oddałem auto do planowej wymiany elementów zawieszania z tyłu auta, auto odebrałem, niby wszystko pięknie ładnie, ale po 2 dniach zaczeło stukać coś w tylnych kołach i szarpać kierownicą . Złożyłem reklamację - okazało się, że jakaś gumowa osłona została założona do góry nogami .... Autoryzowany serwis gdzie roboczogodzina kosztuje ponad 150 zł... tak to ja mogłem z kuzynem na podwórku sobie to wymienić przy piwku xD Ja już plichcie dziękuję. Ani słowa przepraszam, ani nic.... jedyny plus , że poprawili po sobie "od ręki" w dniu zgłoszenia reklamacji. Parafrazując klasyka: Do Gdańska będę jeździł, a tutaj nie będę kupował!
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 20:31
Salon - samochody nowe
Całkowity brak profesjonalizmu ...
... i naciąganie na niepotrzebne kosztowne naprawy.
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 08:05
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich użytkowników ...
... serwisu volvo car Plichta. Byłem dwukrotnie umówiony na wymianę uszkodzonej części z p.Wateuszem. Niestety ani razu nie raczył oddzwonić i ustalić datę naprawy. To grzecznie mówiąc bardzo nie eleganckie. Jeżeli nie chciał Pan wykonać naprawę mojego auta to należało powiedzieć to prosto w oczy ale do tego trzeba mieć trochę odwagi. To jak pan to zrobił nie mieści się w żadnych kanonach. Ostrzegam wszystkich którzy korzystają z tego servisu przed Panem Mateuszem. Mam takie wrażenie że on się czuje właścicielem tego salonu. Wykazał brak szacunku dla klienta i brak szacunku dla starszych ludzi. Gdyby pracował pan w mojej załodze został by pan zwolniony w trybie natychmiastowym. Także drodzy użytkownicy jeśli chcecie być obsłużeni grzecznie i profesjonalnie polecam pana Michała. Sympatyczny i dotrzymujący słowa młody człowiek. Pozdrawiam Ryszard M.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 09:33
Salon - samochody nowe
Zostałem potraktowany jak ...
... klient drugiej kategorii przez jednego z tzw. Konsultantów. Byłem zainteresowany samochodem używanym w opcji leasingu. Niestety rzeczony pan konsultant nie tylko okazał się niesłowny, to jeszcze zabrakło mu odwagi lub być może szacunku do klienta, aby odebrać telefon bądź oddzwonić. Zdecydowanie nie polecam !
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 17:53
Salon - samochody nowe
Niestety więcej się ...
... spodziewałem po tak dużym serwisie, a w sumie salonie sprzedaży, faktycznie kawę mają dobrą, a wodę zimną z lodówki jeżeli komuś tyle wystarcza to ok za to jedna gwiazdka wszystko reszta do poprawy, kupowane auto nowe w salonie za niemałą gotówkę jak to w Volvo: - bo wybraniu samochodu i wpłaceniu zaliczki niestety zero kontaktu, to ja musiałem dzwonić i dowiadywać się kiedy będzie auto, faktycznie przyjechało 3 dni przed końcem terminu w umowie, ale nawet dzień wcześniej nie miałem informacji, że jest w drodze - przy odbiorze auta fajnie, że wino musujące i kubek termiczny (niestety nie z logiem Volvo, a takiego bym się spodziewał) było w gratisie, ale przy podpisywaniu umowy uzgodnione było (słownie), że dostanę dobrą cenę za ładowarkę do samochodu i dywaniki gumowe, niestety cena ładowarki była droższa niż w katalogu Volvo bo tak, a dywaników gumowych nie było bo nie ma, chociaż u innych dilerów są dostępne - ze względu na fakt, że nie dostałem nic od Salonu Plichta (cena co do złotówki katalogowa, a ładowarka jak wyżej miała być droższa niż w katalogu, u innego dilera dostałem w cenie katalogowej) poprosiłem o zdjęcie ramek na tablice rejestracyjne z logiem salonu i założenie moich, okazało się to problemem, bo nie było nikogo kto odkręci dwie śrubki, poprosiłem o śrubokręt, że zrobię to sam, w tym momencie sprzedawca się zlitował znalazł śrubokręt i zdemontował serwisowe i założył moje - brak kontaktu ze sprzedającym i z serwisem, dzwoniłem pod wszystkie 4 numery podanie na stronie, nikt nie raczył oddzwonić, a było sporo problemów na początku z autem, konkurencje z Gdyni i Gdańska pomogła mi bez problemu - na sam koniec pani od ubezpieczeń jak się dowiedziała, że nie ubezpieczę u nich samochodu to poinformowała mnie, że być może będę musiał dopłacić do ubezpieczenia skoro go nie biorę od salonu (radzę sprawdzać ubezpieczenia u innych, to samo ubezpieczenie, w 100% identyczny pakiet, w tej samej firmie ubezpieczeniowej 1500 zł taniej, jak podałem pani cenę, to nagle powiedziała, ze może zrobić zbliżoną) - samochód kupowany za gotówkę - od straszenia proszę Państwa to są duchy - jakiś czas temu wszedł upgrade pojazdu oczywiście żadnej informacji, że mam się stawić do serwisu, zrobiłem u konkurencji z Trójmiasta - przy przeprowadzeniu akcji serwisowej okazało się, że samochód może miał przeprowadzony serwis zerowy ( przed wydaniem nowego samochodu klientowi) ale ktoś tego nie wprowadził tego do komputera pokładowego i niestety przegląd samochodu wypadał 100 dni wcześniej niż powinien (zakładam data produkcji auta, a nie wydania klientowi), także i tutaj serwis się nie popisał Podsumowując kupując samochód za kilkaset tysięcy takie traktowanie klienta i wydanie samochodu nie świadczy dobrze o firmie, jak pisałem wyżej jedna gwiazdka za kawę i wodę w salonie :) - raczej na pewno tam nie wrócę Poprawka po zwróceniu uwagi przez Salon faktycznie na kubku termicznym jest logo Volvo, po prostu oglądałem kubek tylko z jednej strony, co do ubezpieczenia samochód był ubezpieczany 17.04 i to wtedy była ostateczna oferta, oferty były w 100% takie same, oferta na ładowarkę po rabatach była o 200 zł droższa niż w katalogu, inny diler sprzedał mi oryginalną w cenie katalogowej, z najważniejszych rzeczy jak niefachowo wykonany przegląd zerowy, czy niewiedza Pani z ubezpieczeń nic nie usprawiedliwia, dywaniki wciąż są dostępne w salonie Volvo Bielany, co do kontaktu z serwisem, jak są podane cztery numery wypada aby ktoś oddzwonił pod każdy dzwoniłem minimum 2 razy, jako klient powinienem być w bazie firmy
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 20:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam .
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis. Brak ...
... kompetentnego personelu. Oddając auto ze szkody pod opiekę, P. Moniki brak jakiekgokolwiek odezwu z ich strony (trzeba dzwonić i samemu o wszystko dopytywać). Dwa miesiące oczekiwania na miejsce aby oddać auto do serwisu. Po oddaniu auta, miesiąc oczekiwania na odbiór auta, mimo zapewnień, że naprawa nie potrwa napewno dłużej niż 2 tyg. (myślę, że było by dłużej gdybym się nie uparła). Co chwilę zmieniają wersję np. " cześci już dotarły" następnego dnia gdy zadzwoniłam usłyszałam "czekamy na części". W momencie oddania auta klapa bagażnika działała, w momencie odbioru nie działa serwis "umywa rączki", twierdząc, że błąd już był wcześniej i klapa dużo wcześniej nie działa, a ja jakoś użytkowałam ją do czasu oddania bez problemu. Ostrzegam inne osoby oddjące auto, aby uniknęły braku kompetencji ze strony serwisu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 12:26
Salon - samochody nowe
Bardzo duży Minus ...
... Płacąc duże pieniądze Bardo słaby poziom usługi serwisowej, Byłem na wymianie filtrów olej itd ogólny przegląd auta ubrudzili drzwi fotele od środka i panowie servisanci wymieniając filtr kabinowy po wyjęciu filtra i wysypaniu się z niego całego piasku liści pyłu i całej zawartości zamietli pod dywanik i przykryli cały ten syf dywanikiem (to było celowe )czy to jest OK??sami oceńcie i druga sprawa coś jest chyba nie przykrecone podczas jazdy po nierównościach stuka właśnie po stronie schowka tam gdzie panowie majstrowali dodał bym zdjęcia ale chyba nie ma możliwości Pozdrawiam
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 00:41
Salon - samochody nowe
Niestety serwis duży ...
... minus. Trzeba będzie zmienić dealera, a jak to nie pomoże to trzeba będzie zmienić marke. Dzwoniłem niedawno na serwis odebrała miła, pewna siebie Pani. Wytłumaczyłem jej po krótce, że jest nagła sytuacja, dzwonię z Włoch gdzie zdemolowali mi auto, między innymi wycieraczki, i że szybko potrzebuje ich numer seryjny, a także najlepiej jakie zamienniki szukać, no bo do dealera są setki kilometrów, a tu trzeba w ulewie wracać do Polski... Pani odpowiedziała, że Ona nie wie ale spyta kolegi co teraz wyszedł i On oddzwoni do mnie najszybciej jak to możliwe. Do dziś nikt nie oddzwonił, a ja już jestem dawno w domu.
Użytkownik sieci
21 lipca 2023 15:25
Salon - samochody nowe
Pracownik nie oddzwonił ...
... i kupiłem gdzie indziej. Trochę dziwne podejście w dzisiejszych czasach i takiej marce.
Użytkownik sieci
6 maja 2023 08:19
Salon - samochody nowe
Opinie chyba opłacone. ...
... Po raz kolejny rozczarowany. Nie polecam przechowywania opon- po wmianie tlucza, po raz kolejny obiecanego samochodu zastępczego nie ma. Dobra to może maja kawę. Szkoda czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
23 marca 2023 16:20
Salon - samochody nowe
Problem z umówieniem ...
... się na serwis samochodu. Panowie w serwisie "robią wszystko", ale nie oddzwaniają. należy się prosić, żeby ktoś Cię obsłużył.
Użytkownik sieci
2 lutego 2023 16:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 15:13
Salon - samochody nowe
Byłem zapewniany, że ...
... auto będzie umyte po serwisie, o podczas odbioru okazało się, że auto jest brudne. Nie polecam - w Skodzie to był standard. Ponadto wystąpienie usterki wymagającej wezwania lawety w 3-miesięcznym samochodzie to nie jest dobry prognostyk. Nawiązując do odpowiedzi wyraziłem kilkukrotnie życzenie umycia pojazdu przed przyjęciem do serwisu. Nieprawdą jest też, że zostało mi zaproponowane umycie przy odbiorze (ale faktycznie nie miałbym godziny czasu). Kolejną kwestią też jest to, że byliśmy umówieni na samochód zastępczy którego także nie otrzymałem.
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 16:12
Salon - samochody nowe
Nie można się dodzwonic
Użytkownik sieci
12 października 2021 23:51
Salon - samochody nowe
Oferują na stronie ...
... internetowej samochód, który sprzedali już parę tygodni temu. Straciłem tylko czas. Nie polecam.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 20:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka