90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 16:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 07:20
Salon - samochody nowe
Za serwis dał ...
... bym jedną gwiazdkę, natomiast sytuację ratował Pan z likwidacji szkód. Wracając do serwisu to tragedia, ustalona cena nie została utrzymana. Podając swoją wersję wyceny usłyszałem "ja tak napewno nie powiedziałem". Pan z serwisu bardzo opryskliwy, odebrałem jakbym to ja chciał naciągnąć serwis. Osobiście z usług tego punktu nie skorzystam już. Dodatkowo połamali mi skrobaczkę do szyb.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 22:26
Salon - samochody nowe
Po sprzedaży auta, klient traci status 🙁
Użytkownik sieci
5 listopada 2023 03:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 września 2023 09:34
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia. Po ...
... "naprawie usterki" problem po około 2 miesięcy powrócił. Przy umówieniu się na kolejną wizytę poinformowałem, że problem powrócił, który teoretycznie miał być naprawiony. Na kolejnej wizycie, podczas rozmowy telefonicznej, Pan stwierdził, że do końca nie wiadomo w czym jest problem ale zasugerował zajęcie się w pierwszej kolejności piasto "bo to mniejszy wydatek". Oczywiście za pierwszym razem zapłaciłem za usługę diagnozy i za drugim razem również. Wygląda na to, że pierwsza diagnoza okazała się nietrafiona (skoro ten sam powód powrócił), a przy drugiej zamiast się zrehabilitować i postawić diagnozę prawidłowo bez obciążania kosztami diagnozy, serwis oczywiście kazał zapłacić za diagnozę. Wnioski nasuwają się 2. 1. Oddajesz na diagnozę i albo trafią z prawidłową diagnozą albo nie oczywiście kasując za diagnozę i niby naprawę. 2. Po nietrafionej diagnozie "stawiają drugą diagnozę", która również może się okazać błędna i oczywiście za wszystko wyciągają kasę bez jakiejkolwiek próby zrehabilitowania się za wcześniej źle wykonaną usługę. Odradzam wszystkim!!!
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 21:02
Salon - samochody nowe
Po kilku latach ...
... bycia klientem jestem zmuszony zmienić ocenę. Chcąc kupić nowy pojazd na dzień dobry próbują "przyciąć". Po sprawdzeniu w innych salonach okazuje się że zarówno ceny jak warunki są lepsze niż oferowane w Toruniu, dodatkowo narzucane na siłę partner leasingowy gdzie w innych salonach to jest nie do pomyślenia... Argumenty na pozostanie klientem godne nie jednego standupu... Reasumując zanim zakupi się tam nowy samochód, warto sprawdzić inne salony poza województwem, można na prawde się pozytywnie tam zaskoczyć.
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 12:18
Salon - samochody nowe
Po sprzedaży auta, klient traci status 🙁
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 10:40
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Długi ...
... czas oczekiwania na wykonanie usługi wymiany oleju silnikowego, znacznie przekroczony ponad podany pierwotnie. Brak kartki informacyjnej o wymianie oleju w komorze silnika. Samochód nie został umyty - uczcie się od KIA!!!Poziom kultury pracowników na niskim poziomie- siedziałem w poczekalni - z 10 osób wchodzących do pracy grzecznościowe "Dzień dobry" powiedziały 2 osoby.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 14:09
Salon - samochody nowe
Dzisiaj miałem przyjemność ...
... odwiedzić Państwa salon w celu wyceny naprawy mojego samochodu. Niestety, po przejrzeniu ofert innych warsztatów i salonów w okolicy, muszę wyrazić swoje rozczarowanie z powodu wygórowanej ceny, którą przedstawiono mi za samą wycenę naprawy (1300 zł). Zero chęci pomocy, podania ceny samych części, odpowiedzi na pytania etc. Porównując podejście innych serwisów, muszę stwierdzić, że podejście Państwa salonu Volvo w Toruniu przewyższa standardy rynkowe w negatywnym znaczeniu. Co więcej, brakowało mi uzasadnienia lub wyjaśnienia, dlaczego koszt samej wyceny w Państwa salonie jest tak wysoki i podejście wygląda w taki a nie inny sposób. Informacja od Pana Arkadiusza, że wycena wiąże się z takim kosztem, daje naprawdę imponującą stawkę godzinową i zniechęca do współpracy. Jako klient oczekuję uczciwości, transparentności i konkurencyjnych cen. Niestety, doświadczenie, które miałem w Państwa salonie, nie spełniło tych oczekiwań. Mam nadzieję, że ta informacja pomoże Państwu zrozumieć moje obawy oraz uświadomi przyszłym potencjalnym klientom o podejściu Państwa salonu... Wierzę, że wprowadzenie odpowiednich zmian będzie możliwe i umożliwi Państwu zapewnienie konkurencyjnych i uczciwych cen dla klientów. Powodzenia!
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 18:01
Salon - samochody nowe
Absolutny brak profesjonalizmu ...
... w traktowaniu klienta ! Zadzwoniłem rano zaraz po otwarciu serwisu z pytaniem czy można zostawić samochód do wymiany opon (sytuacja awaryjna, jedna z opony uległa poważnemu uszkodzeniu). Bardzo miło poinformowano mnie, że tak i opony zostaną wymienione. Samochód dojechał na lawecie a ja dowiozłem opony … dalej było miło i bez problemów. Zostałem poinformowany, że serwis zadzwoni jak opony będą zmienione, z drobnym niedopowiedzeniem, że to niekoniecznie tego samego dnia! Ok godz. 17.00 po wielu próbach udało mi się dodzwonić do serwisu (łatwo nie było) i okazało się, że już dziś to nie zdążą, i że mogę sobie jutro przyjechać. Dla Pana serwisanta to żaden problem, ale dla mnie ogromny, bo miałem zaplanowany wyjazd w ten dzień i zmiana planów wiąże się z poważnymi komplikacjami. Gdybym został poinformowany, że jest ryzyko opóźnienia to poszukałbym innego warsztatu, w końcu wymiana opon nie jest wysoko wyspecjalizowaną czynnością. Niby ładnie, niby miło a to, co najważniejsze nie zrobione, trochę więcej uczciwości w odniesieniu do klienta.
Użytkownik sieci
25 marca 2022 21:37
Salon - samochody nowe
Jestem zbulwersowany postępowaniem ...
... Pana od wycen aut używanych. Ten człowiek nie powinien pracować w kontakcie z klientem . Żenada. Nie polecam . Z daleka.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2022 11:29
Salon - samochody nowe
Wizyta w dniu ...
... 27.12.2021 Chodziłem po salonie ok 20 minut i oglądałem auta które były wystawione w salonie i ZERO JAKIEGOKOLWIEK ZINTERESOWANIA ZE STRONY PRACOWNIKÓW - SPRZEDAWCÓW!
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 17:47
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby kontakt ...
... znaczy się ja dzwoniłem kilka razy za każdym razem brano ode mnie numer telefonu aby się skontaktować i nikt nie dzwonił, w wyniku tego wykonano wszystkie dodatkowe naprawy ale głównej na której mi zależało najbardziej nie zrobiono😔
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 21:51
Salon - samochody nowe
bardzo mila obsluga ...
... do momentu gdy nie zaistnieje problem .MIJA KILKA MIESIECY JAK CZEKAM NA ZWROT PIENIEDZY ZA NOWA NAKLEJKE KTORA GDZIES W SWERWISIE ZAPODZIANO .zero kontaktu i odpowiedzi -i juz nie jest milo .
Użytkownik sieci
30 maja 2020 11:07
Salon - samochody nowe
Bardzo naciągają żeby ...
... wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy.sprzety którymi sprawdzają nie są sprawne.Nie umią określić spraw związanych z ostatnimi diagnozami twierdzą że system nie działa po kilku dniowym pobycie samochodu w serwisie.Przy pobieraniu tak dużych kwot za usługi systemy powinny być sprawne.og9lnie nie polecam pracownicy też nie zbytili sztywni.
Użytkownik sieci
4 marca 2020 13:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2019 14:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2018 13:19
Salon - samochody nowe
PORAŻKA. Byłem w ...
... serwisie na diagnostyce poniewaz zapalila mi sie ikona "Układ Silnika". Auto ogladane około minuty i stwierdzenie pękniętego przewodu powietrza. Sama 1-minutowa diagnostyka wyceniona na ponad 300 PLN. UWAŻAJCIE. GORĄCO NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
10 marca 2018 21:42
Salon - samochody nowe
Katastrofa dzis bylem ...
... koles w okularach lekko ciemny na dzien dobry wyprosil moja żone z auta, które niby było sprzedane. Spoko poprosilem o otwarcie bagaznika w xc60 w innym, a tu sprzedawca znowu marudzi, że auto nie ma 0 przegladu i nie dziala, cóż powiedziałem kolesiowi że jednak prosze o otwarcie klapy bagażnika z fochem zrobił......cóż 2:0 dla mnie raz kupiłem volvo z Łodzi teraz bedzie drugi......Szanowni Panstwo jak chcecie sprzedawac auta premium to sugeruje zachowanie premium jak chcecie sprzedawac czajniki cóż jestescie idealni
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2017 18:14
Salon - samochody nowe
Ciasny salon z ...
... kiepskim dojazdem i jeszcze gorszym parkingiem.