85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2025 20:38
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem!!!! ...
... Najgorszy serwis w jakim byłem kiedy kol wiek. Na 4 wizyty 2 razy uszkodzone auto. 1 porysowali 3 drzwi na myjni. 2. Uszkodzili nadproże na podnośniku. Załączam zdjęcia, sami oceńcie jak serwis dba o auta. Ja już tam nigdy nie pojadę. Serwis na zgłoszenie przesłał zdjęcie które nic nie przedstawia. Załączam je, oceńcie sami. Kamery w salonie nic nie zarejestrowaly.
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 19:41
Salon - samochody nowe
Rewelacyjne podejście volvo, ...
... po 3 godzinnej diagnozie: "możemy wymienić panu uszkodzony element za około 30.000zł, ale nie gwarantujemy że on jest powodem usterki. Może się okazać, że to nie to i będziemy szukać dalej." Dziękuję. Do widzenia!
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 09:19
Salon - samochody nowe
Chciałbym napisać coś ...
... pozytywnego bo pierwsza wizyta serwisowa bardzo sprawnie i bez zarzutu. Ale próba umówienia terminu z serwisem to jakaś kpina. Korespondencja pozostaje bez odpowiedzi, a telefonicznie kontakt zakończył się stwierdzeniem "doradca oddzwoni" co nie nastąpiło. Ustalenie terminu jest aż tak trudne? Raczej nie polecam.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 07:22
Salon - samochody nowe
Coraz gorsze odczucia ...
... o tym serwisie....Ostatnio przyjechałem na drobną usterkę, aktualizacja systemu, to wykonali mi przegląd roczny bez mojej zgody (czytając opinie dowiaduje się, ze auta są myte ;) bez zaskoczenia, moje nie zostało)...Później musiałem pójść na ustępstwo. Kolejnym razem jasno zaznaczałem przy zmianie opon aby alufelgi po zmianie były na tych samych miejscach , no i co są na innych , choć obsługa serwisu zapewniała mnie , że mają takie standardy, że działają w ten sposób aby nie było problemu z wyważeniem kół....
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 19:34
Salon - samochody nowe
Powstrzymywałem się od ...
... komentarza na temat tego serwisu od pierwszej wizyty ale teraz już nie wytrzymałem. Wymiana opon czy przegląd ciągnie się godzinami. Nie zawsze auto jest myte. Ale to jeszcze nic. Dziś wyświetla mi się informacja o krytycznej awarii akumulatora, układu napędowego i coś jeszcze i że muszę zjechać i bezpiecznie zaparkować auto. Dzwonię do serwisu a Pani nie jest w stanie połączyć się z mechanikiem i dlatego proponuje mi kontakt z assistance, lawetowanie auta do serwisu i auto zastępcze. Dzwonię więc na assistance i tam instruują mnie co mam zrobić aby spróbować bezpiecznie odpalić auto (co się udało) i radzą wizytę w serwisie. Dzwonię więc ponownie do serwisu i mówię, że jak na razie nie potrzeba lawety i auta zastępczego tylko proszę o sprawdzenie co jest na rzeczy bo tak radzi assistance. Słyszę odpowiedź od Pani z serwisu – możliwa najbliższa wizyta za 9 dni!!! Prościej i szybciej dla mnie byłoby wezwać lawetę i wziąć auto zastępcze. Następnym razem nawet nie będę się zastanawiał. Samochód kupiony nowy jakieś 1,5 roku temu z tego salonu, XC 90 diesel, na gwarancji oczywiście.
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 23:43
Salon - samochody nowe
Taka firma a ...
... beznadziejne prowadzi Social Media i nagrywa filmiki wstyd
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 19:48
Salon - samochody nowe
Samochód XC 60 ...
... 2021 kupiony w styczniu 2024 z SALONU VOLVO SELECT. i ....po 15tys przejechanych km silnik auta do wymiany; niezgodności w dokumentacji sprowadzonego samochodu w roczniku produkcji i z tego powodu poprawiane dokumenty na koszt klienta to wszystko w jakości MARKI VOLVO PREMIUM ... więc dokładnie zapewne wiadome było dla salonu , co za auto sprzedaje już w dniu mojego zakupu
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 18:07
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... usług tego serwisu. W nowym, kilku miesięcznym Volvo XC60 regularnie pojawia się poważna usterka – brak jakichkolwiek dźwięków po uruchomieniu auta, co dzieje się w losowych momentach. Zalecenie serwisu? Zatrzymywanie się na autostradzie, włączanie świateł awaryjnych i resetowanie systemu – co oczywiście nie przynosi efektów. Takie podejście do bezpieczeństwa oraz brak skutecznego rozwiązania problemu są po prostu nieakceptowalne.
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 13:01
Salon - samochody nowe
Na salonie głównym ...
... obsługa fajnie. Obsługa volvo sekect...brak słów wszystko wiedzą najlepiej. Trochę pokory panowie!
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 17:31
Salon - samochody nowe
Generalnie sam serwis ...
... ok. Ale praktycznie za każdym razem serwis się bardzo przedłuża bez wyraźnej przyczyny. Naprawy też mają tendencję się przedłużać z informacją prawie w momencie planowanego odbioru. Mało poważne podejście do czasu klientów.
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 23:18
Salon - samochody nowe
Na pytanie czy ...
... można się umówić na jazdę próbną pojazdem z programu Volvo Select, odpowiadają stanowcze nie. Ciężki kontakt z sprzedawcami.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 09:53
Salon - samochody nowe
czekałem 2 dni ...
... na kod lakieru. podałem nr vin to wystarczyłoby tylko zerknąć w systemie. pani po dwóch dniach odpisuje mi. zdarzyłem załatwić już w salonie volvo w Poznaniu.
Użytkownik sieci
3 listopada 2024 09:45
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju w ...
... automatycznej skrzyni biegów miała być dynamiczna a zrobili statyczną gdyż wymieniając tylko 5 l oleju dynamicznej się ni zrobi .Czas wizyty zgodny z wcześniejszymi ustaleniami miła obsługa i oczekiwanie na auto.Niestety duży minus dla serwisu za to że auto po wizycie nie zostało umyte .
Użytkownik sieci
12 października 2024 12:09
Salon - samochody nowe
Reklamacja siłowniczków tylnej ...
... kraty. 4.10 miałem odebrać nowe siłowniczki z reklamacji. Po dotarciu do serwisu okazało się, że zostały odesłane. Panu z serwisu było przykro. Kolejna dostawa miała być we wtorek 8.10, tym razem do paczkomatu. W poniedziałek Pan dzwonił i powiedział, że jest tylko jeden komplet w Polsce i muszę poczekać 1-2 dni dłużej, bo muszą zawrócić ten sam komplet. Do 12.10 żadnego kontaktu, ani przesyłki. 12.10 dzwonię do serwisu - nikt nie odbiera. Dzwonię na recepcję, opisuję sytuację, czekam kilka minut na przekierowanie połączenia, po czym Pani mi mówi, że nikt nie odbiera. Po ok. 20 minutach oddzwania Pan z działu części i mówi, że nie zna sprawy i jest mu przykro. Mi nie jest przykro, tylko jestem zażenowany brakiem kompetencji tego serwisu - i to nie pierwszy raz.
Użytkownik sieci
12 września 2024 20:13
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... pierwszy przegląd techniczny (po 15 tys km). Niestety podejście do klienta mocno średnie. Po pojawieniu się o umówionej godzinie poproszone mnie o poczekanie, jednak przez 15 minut nikt do mnie nie wyszedł, dopiero po przypomnieniu się na recepcji pani podeszła i mnie wpuszczono do działu serwisowego. Na miejscu okazało się, że o ile zwykle po przeglądzie samochody są myte, to jako że miałem umówiony przegląd na 16:30 a myjnia jest czynna tylko do 18:00, to raczej się nie uda. Oczywiście podczas umawiania przeglądu telefonicznie nikt mnie nie poinformował. Po otrzymaniu smsa, że samochód jest gotowy i powrocie do salonu ponownie oczekiwanie 15 minut i po kolejnym przypomnieniu się pani z recepcji poszła po serwisanta na warsztat. Samochód został jedynie odkurzony w środku, przy czym nie pachniał zbyt dobrze (pewnie efekt samego odkurzania). Mając porównanie z obsługą przeglądu w innych salonach (np toyoty) zdecydowanie nie polecam tego salonu i na kolejny przegląd będę szukał innego.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2024 21:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 16:30
Salon - samochody nowe
Serwisowalam roczne auto ...
... w tym właśnie salonie. Serwis się przedłużył, a pani z recepcji ostentacyjnie wyłączyła mi światło w strefie dla klienta, w której czekałam na auto. Zapewniano mnie, że auto jest umyte, nie było. W kolejnych miesiącach zgłaszałam błąd w modelu sterowania. Za każdym razem otrzymywałam informację, że niektóre modele tak mają i moduł jest nie do wymiany. W innym salonie poza Wrocławiem wymiana była możliwa. Podsumowując, nie polecam salonu Volvo we Wrocławiu.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 13:15
Salon - samochody nowe
Salon robi pozytywne ...
... wrażenie, obsługa już niestety mniej. Byłem umówiony z handlowcem na konkretną godzinę. Gdy dotarłem do salonu okazało się, że panie na recepcji nie wiedzą nic o umówionej wizycie. Handlowiec z którym się umawiałem zadzwonił do mnie i poinformował, że 'kierownictwo wysłało go z misją i dlatego nie może być na miejscu, ale że kolega się mną zajmie'. Niestety, to ja musiałem poinformować recepcę, że taka sytuacja ma miejsce. Następnie został znaleziony 'kolega', który ewidentnie nic nie wiedział o sytuacji i dał wyraźnie znać, że został oderwany od swojej pracy i nie jest tym zachwycony. Ostatecznie podpisałem dokumenty potrzebne do jazdy testowej, dostałem kluczyki, podeszliśmy do auta i okazało się, że bak jest jest pusty, więc jazda testowa nie dojdzie do skutku. Rozumiem, że sytuacje losowe się zdarzają, ale w mojej ocenie właśnie na tym polega usługa/produkt premium, że sytuacje losowe się ogarnia na tip top, a ja poczułem się jak intruz, który przeszkadza. Zdecydowanie do poprawy.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 10:21
Salon - samochody nowe
EDIT: Niestety, ale ...
... po ponad roku przypadnie mi dodać łyżki dziegciu do tej beczki miodu. Zawiodłem się na całej linii - od delikatnie mówiąc - fatalnego kontaktu z klientem, brakiem słuchania co klient ma do powiedzenia po obrażanie klienta w mailach. Model S 60 okazał się być mocno wadliwy, co rusz psuje się komputer pokładowy, samochód samoistnie hamuje, stwarzając zagrożenie w ruchu drogowym. Historia serwisowania jest dość obszerna. Ostatnia sytuacja o której napiszę przyprawiła mnie o mdłości i zawrót głowy. Po dwukrotnej wymianie gumowego elementu w cup holder nadal występowała rzeczona usterka, tzn. guma była niedopasowana, tworząc pewnego rodzaju wybrzuszenia. Trochę słabo jak na auto tej klasy. Napisałem obszerną wiadomość e-mail do recepcji salonu Volvo na Bielanach Wrocławskich, załączając również filmik jak wygląda efekt naprawy elementu. Kolejnego dnia otrzymałem maila od Kierownika serwisu, według którego to naturalne zjawisko i mam pogodzić się z tym stanem rzeczy. Jasne, założenie gumy w cup holder to nie lada wyczyn:) Przeglądając korespondencję, natrafiłem na bardzo niestosowny komentarz skierowany przez pracownika recepcji w moją stronę. Brzmiał on : NASZ ULUBIONY KLIENT :-) Naprawdę? Ulubiony, a może świadomy i wymagający? Volvo uważałem za markę Premium, a na to ma wpływ wiele czynników. (NIE) dziękuję za to. Chciałem uczciwie podejść do tematu i mimo wszystko nadal być Państwa klientem. Usterka została naprawiona w przeciągu godziny w innym serwisie ASO. Reasumując, na podstawie moich doświadczeń, uważam obsługę tego salonu za kompletnie nieprofesjonalną w kontakcie z klientem. Moja opinia byłaby niezbyt pochlebna, gdyby nie profesjonalizm i zaangażowanie Handlowca, Pana Macieja S. Przyjechałem z nastawieniem na model XC60, jednakże tego z konkretnym wyposażeniem nie zastałem na miejscu. Całe szczęście, ponieważ od dziś jestem posiadaczem unikatowego modelu S60, który nie tylko przyciąga wzrok innych uczestników ruchu drogowego - model ten podbił moje serce już od pierwszego wejrzenia. Procedura od wyboru modelu po wyjazd nim z Salonu trwała niespełna tydzień. W tym czasie byłem w stałym kontakcie z Panem Maciejem, któremu to zadawałem mnóstwo pytań na które otrzymywałem zawsze rzetelne odpowiedzi. Podczas odbioru samochodu otrzymałem kilka cennych uwag i rad. To moje pierwsze Volvo, a już czuję, że Nasza współpraca nabrała ciekawego wymiaru. Dziękuję raz jeszcze P. Maciejowi jak i całemu Salonowi VOLVO BIELANY WROCŁAWSKIE za to motoryzacyjne C U D O! ✨
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 15:52
Salon - samochody nowe
Wystrój salonu ładny, ...
... bo pewnie narzucony przez szwedzką centralę, natomiast parking dookoła i poziom obsługi to już stara, dobra polska szkoła. Wizytę mogę podsumować jednym zdaniem: chciałem kupić samochód, ale obsługa nie była zainteresowana. :)